0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καιρός να αποδείξετε τις ικανότητες σας στις παραλίες και στα θαλάσσια σπορ!! Τα υπόλοιπα κρίνονται μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας ανεξαρτήτως ΑΣΕΠ , μεταπτυχιακών κλπ. Από Σεπτέμβριο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του και εκεί θα αποδείξει την αξια του και τις ικανότητές του.
Τι αναφέρει στην έκθεση του το ΑΣΕΠ για τον γραπτό διαγωνισμό εκπαιδευτικώνΣύμφωνα με την ετήσια έκθεση ΑΣΕΠ σχετικά με τις προσλήψεις εκπαιδευτικών και τον σχετικό διαγωνισμό προσλήψεων εκπαιδευτικών:Ο τελευταίος διαγωνισμός για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στη χώρα μας έγινε το έτος 2008. Έκτοτε, για λόγους που εκφεύγουν της αρμοδιότητας του ΑΣΕΠ να προσδιορίσει και αξιολογήσει, δεν έχει διενεργηθεί άλλος τέτοιος διαγωνισμός.Αναμφίβολα, βέβαια, ήταν θετικό το γεγονός ότι για τη σχολική χρονιά 2016-2017 ο έλεγχος των ενστάσεων κατά των πινάκων διορισμών αναπληρωτών εκπαιδευτικών ανατέθηκε στο ΑΣΕΠ ρόλο που έφερε σε πέρας παρά τα στενά χρονικά περιθώρια που υπήρχαν και το γεγονός ότι μόλις είχε αναλάβει (18.7.2016) καθήκοντα η νέα σύνθεση της Ολομέλειας.Δεδομένης της συζήτησης που γίνεται για το θέμα αυτό, το ΑΣΕΠ θα ήθελε να τονίσει ότι είναι σε θέση να διεξάγει ένα τέτοιο διαγωνισμό υπό την προϋπόθεση ότι θα δοθεί ο αναγκαίος χρόνος για την προετοιμασία και τη διεξαγωγή διαγωνισμού σε όλα τα μαθήματα, τη διόρθωση των γραπτών και την εκδίκαση των ενστάσεων.Αυτή η διαδικασία απαιτεί 18-24 μήνες, χρονικό διάστημα που μπορεί να φαίνεται μακρό για τον βραχυπρόθεσμο προγραμματισμό ενός Υπουργείου αλλά είναι εύλογο εάν λάβει κανείς υπ’ όψιν του τα οφέλη που θα προκύψουν μακροπρόθεσμα για την παιδεία από την πρόσληψη τακτικών εκπαιδευτικών με βασικό κριτήριο τα αποτελέσματα ενός γραπτού διαγωνισμού.Εξ άλλου, για να αποσυμφορηθεί η διαδικασία, θα μπορούσε ο διαγωνισμός να μη γίνει ταυτόχρονα για όλες τις ειδικότητες.
Τα υπόλοιπα κρίνονται μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας ανεξαρτήτως ΑΣΕΠ , μεταπτυχιακών κλπ. Από Σεπτέμβριο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του και εκεί θα αποδείξει την αξια του και τις ικανότητές του.
Τώρα πώς ακριβώς θα αποδείξει την αξία και τις ικανότητες του, όταν δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση, αυτά είναι λεπτομέρειες...
Ο καθένας από εμάς έχει αξιολογήσει τον εαυτό του, άσχετα αν δεν το παραδέχεται δημόσια, και γνωρίζει επακριβώς τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα του, οι μαθητές μας σε γενικές γραμμές μας αξιολογούν με τον δικό τους τρόπο που δεν είναι και άσχημος, όσο για την αξιολόγηση καλομελέτα και έρχεται. Αλίμονο από εκείνους που νομίζουν ότι κατέχουν τα πάντα και είναι πανάξιοι, οι υπόλοιποι με καλή προσπάθεια θα τα καταφέρουν και θα βγουν κερδισμένοι.Απολαύστε την θάλασσα τώρα, ξεκουραστείτε , χαμηλώστε την έπαρση και γίνετε μετριόφρονες ,φρόνιμοι και συνεργάσιμοι στους συλλόγους.
Πόσο δίκαιο έχεις, μόνο που ακόμη και σε αυτό θα σου πούνε οι ΑΣΕΠολάγνοι ότι δεν θα πάνε σε τάξη το Σεπτέμβρη επειδή τους έχουμε αφήσει στην ανεργία οι της ειδικής, τρίτεκνοι και ιδιωτικοί. Όποιος θέλει να διδάξει βρίσκει, οι αρχαίο ημών πρόγονοι δίδασκαν κάτω από δέντρα, περπατώντας χιλιόμετρα ή στη μέση της αγοράς, δεν είναι απαραίτητο το σχολείο αν το έχεις μεράκι να διδάξεις.
Μετριόφρων είσαι όταν αξιολογείς ο ίδιος τον εαυτό σου; Αυτό που αδυνατείτε να καταλάβετε, είναι ότι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ δε σε κάνει σούπερ εκπαιδευτικό. Όποιος το ισχυρίζεται αυτό, έχει όντως θέμα. Σε κάνει όμως αξιολογημένο, σε αντίθεση με όλους τους άλλους. Το "φρόνιμος" δεν το κατάλαβα και δε ξέρω ποιος θα το κρίνει κιόλας. Συνεργάσιμος συνήθως είμαι με αυτά που συμφωνώ. Αυτό με την αξιολόγηση από τους ίδιους τους μαθητές είναι ένα πολύ ωραίο παραμυθάκι που έχουν αναπτύξει αυτοί που θέλουν να διοριστούν με βάση την προϋπηρεσία τους και μόνο. Τους γονείς ξέχασες... Για να είμαι ξεκάθαρος. Αυτοί που αξιολογούν ψηλά τον εαυτό τους μέσα στην τάξη και το ίδιο κάνουν και οι μαθητές τους και οι γονείς των μαθητών τους, δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα από έναν γραπτό ΑΣΕΠ. Θα μεταφέρουν το εξαιρετικό διδακτικό τους έργο στο γραπτό τους και θα αριστεύσουν. Μήπως το πρόβλημα είναι η ανησυχία ότι τελικά η αυτοαξιολόγηση τους δεν είναι τόσο ρεαλιστική; Ή μήπως το ότι κάποιος είναι καλός, δε σημαίνει ότι ανήκει και στους Χ καλύτερους που θα καταστούν διοριστέοι; Γιατί κι αυτός που βγάζει 18500 μόρια, αναμφίβολα είναι πολύ καλός μαθητής. Ιατρική όμως δε μπαίνει...
ξεχάστε την κατοχύρωση παλιότερων ασεπ είναι αντισυνταγματικό...όσοι σπείρατε ανέμους θα θερίσετε θύελλες...
Μακάρι proypiresia μου. Το πιστεύεις πραγματικά; Έχω αρχίσει να αγχώνομαι με όλους αυτούς τους ανθρωποφάγους ΑΣΕΠολάγνους. Δεν καταλαβαίνουν ούτε τις οικονομικές θυσίες όσων είμαστε από την ειδική, ούτε τις οικογενειακές ανάγκες των τριτέκων μας, ούτε τους ιδιωτικούς που σε μία μέρα βρέθηκαν στη κόλαση της ανεργίας.