*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 72395 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1214
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #70 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 02:32:23 μμ »
Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις του/ της gia96.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #71 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 03:16:04 μμ »
Εξαιρετική η επιστολή ως προς το περιεχόμενο και το ύφος της! Μπράβο!
Λίγες μόνο μικροπαρατηρήσεις έχω να κάνω:
στην αρχή πρέπει να γίνει η ακόλουθη αλλαγή: "... θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας".
Στην πρώτη παράγραφο του τρίτου μέρους να γίνει η προσθήκη: "οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών ...".
Στην ίδια παράγραφο: δεν χρειάζεται η επανάληψη του έναρθρου "στους". Γράψε απλά: "τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία".
Στη δεύτερη παράγραφο του τρίτου μέρους: το "όχι στην ελαστική μορφή εργασίας' πρέπει να γραφεί με κεφαλαία γράμματα "ΟΧΙ".
Στην πρώτη παράγραφο του πέμπτου μέρους: "διαβουλεύσεις επί των διαβουλεύσεων", το άρθρο των δε χρειάζεται. Έτσι, "διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων".
'Οταν γράφεις προς το τέλος: "Ζητάμε ... με πράξεις". Βάλε τελεία στο πράξεις και συνέχισε: "Συγκεκριμένα" και αφήνεις τα 1, 2 κλπ. αιτήματα όπως είναι.
Ευχαριστώ.
Ευχαριστώ gia 96 για τις προτάσεις και wam για την γνώμη σου. Θα κάνω σύντομα τις διορθώσεις που προτείνεις στην ίδια έκδοση (7). Περιμένω μία τελευταία πρόταση από μία συναδέλφισσα και αποφασίζουμε ποια από τις 3 επιστολές είναι πιο καλογραμμένη. Τις δύο τελευταίες και την νέα που ετοιμάζεται. Δεν μιλάμε για αλλαγές περιεχομένου αλλά μόνο αλλαγές στην διάρθρωση-εμφάνιση.
Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις του/ της gia96.

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #72 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 04:51:45 μμ »
Σε καλο δρομο μπαινουμε..εστω και αργα...και διορισμοι φυικα θα γινουν... ;D ;D ;D

http://www.protothema.gr/politics/article/650180/epimenei-o-xudakis-sti-suzitisi-gia-drahmi-epta-hronia-einai-terastio-spiralme-pono/

Αποσυνδεδεμένος PROFITIS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #73 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 04:57:57 μμ »
Σε καλο δρομο μπαινουμε..εστω και αργα...και διορισμοι φυικα θα γινουν... ;D ;D ;D

http://www.protothema.gr/politics/article/650180/epimenei-o-xudakis-sti-suzitisi-gia-drahmi-epta-hronia-einai-terastio-spiralme-pono/

Eνω υπαρχει μελλον ετσι οπως παμε? 35.000 ευρω χρωσταει ο καθε ελληνας/ιδα ...πιστευετε οτι θα πληρωθουν αυτα?
Ας μας απαντησουν αυτοι που δεν θελουν να καταλαβουν ακομη...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #74 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 05:23:21 μμ »
Κοιταξτε ομορφιες...ο κατωτατος μισθος για ενα ελευθερο επαγγελματια...



και οι εισφορες που πρεπει να πληρωνει ανα μηνα...



Δηλαδη του μενουν 586-167=419 ευρω....το μηνα.... ;D ;D ;D

Αυτα ...

Αποσυνδεδεμένος PROFITIS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #75 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 05:34:11 μμ »
Κοιταξτε ομορφιες...ο κατωτατος μισθος για ενα ελευθερο επαγγελματια...



και οι εισφορες που πρεπει να πληρωνει ανα μηνα...



Δηλαδη του μενουν 586-167=419 ευρω....το μηνα.... ;D ;D ;D

Αυτα ...

Σε αυτα που αναφερεται δεν περιλαμβανεται η Φορολογια...αρα ειναι αρκετα κατω απο 419 ευρω... ;)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #76 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 10:05:18 μμ »
Σας παραθέτω τις τρεις τελευταίες μορφές της επιστολής για να επιλέξουμε μία από:

την έκδοση 6: http://www.pde.gr/index.php?topic=33630.0

την έκδοση 7: http://www.pde.gr/index.php?topic=33630.42

και την έκδοση 8:


Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας.


Σας είναι σαφώς γνωστό ότι οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις  εκπαιδευτικών από τα σχολεία ξεπερνούν τις 30.000 την τελευταία εξαετία, ενώ οι διορισμοί που πραγματοποιήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα, σχεδόν μηδενικοί. (Δεν τηρήθηκε όχι η μνημονιακή αναλογία 1/5 αλλά ούτε αυτή του 1/10.)  Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως  κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, μείωση μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Παρά τη λήψη (αντιεκπαιδευτικών και σκληρών) μέτρων, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς. Η ανάγκη για διορισμούς είναι επιτακτική.


Τα μέτρα για τη μείωση των κενών, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι συνέπειες είναι πλέον ορατές στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθυστερημένα και σε δόσεις.  Ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο κοινωνικό και επαγγελματικό περιβάλλον κάθε χρόνο. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των αναπληρωτών. Λέμε λοιπόν, ΌΧΙ στην ελαστική μορφή εργασίας στα σχολεία.


Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.
Τα τελευταία χρόνια όλοι οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, τώρα και  εσείς, μας εξαγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Άπειρες αλλαγές και νόμοι, ανατρεπτικές δικαστικές αποφάσεις, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων. Ο τρόπος διορισμού αλλά και προσλήψεων αναπληρωτών ορίζεται από το Νόμο 3848/2010,  είτε αυτός παραμείνει είτε τροποποιηθεί, είτε αντικατασταθεί, αυτό πρέπει να γίνει άμεσα και οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί αφενός η βιωσιμότητα του συστήματος και αφετέρου να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.


Πρέπει να δοθεί ένα τέλος στον εμπαιγμό των τελευταίων ετών.  Κάθε φορά που αλλάζει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ακόμα και χωρίς αλλαγή κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου, με αρχή αλλά χωρίς  τέλος, διάλογος για το διάλογο, υποσχέσεις για τις υποσχέσεις. Οι διορισμοί μετατίθενται συνεχώς για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει ότι δεν τρέφουν τον απαραίτητο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.


Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό με πράξεις. Συγκεκριμένα


1.  προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας


2. αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα το πώς θα διορίσετε


3. αποκαταστήστε τις σχέσεις εκπαιδευτικών και υπουργείου. Μην υιοθετείτε τα ψέματα για μικροπολιτικούς λόγους. Πείτε μόνο αλήθειες. Εργαστείτε και επεκτείνετε σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης στο χώρο της παιδείας, την διαφάνεια και την αξιοκρατία.


Κύριε Υπουργέ, εμείς δεν είμαστε ακόμη μία ομάδα εκπαιδευτικών. Είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί μαζί. Θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή των σχολείων με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο.
 

Με εκτίμηση

Ονόματα – ιδιότητα ή ειδικότητα (μέσου ηλεκτρονικής φόρμας)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 31, 2017, 10:07:11 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1214
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #77 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 11:20:29 μμ »
7 και 8 είναι οκ !

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #78 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 11:33:07 μμ »
ωραία! και εγώ αυτό πιστεύω. Ας τοποθετηθούν και οι άλλοι ώστε να προκρίνουμε μία. Ένα τελευταίο τσεκάρισμα στα τυπικά της μέρη (π.χ. παραλήπτης, επίλογος) και τέλος.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #79 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 11:34:15 μμ »
Σας παραθέτω τις τρεις τελευταίες μορφές της επιστολής για να επιλέξουμε μία από:

την έκδοση 6: http://www.pde.gr/index.php?topic=33630.0

την έκδοση 7: http://www.pde.gr/index.php?topic=33630.42

και την έκδοση 8:


Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας.


Σας είναι σαφώς γνωστό ότι οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις  εκπαιδευτικών από τα σχολεία ξεπερνούν τις 30.000 την τελευταία εξαετία, ενώ οι διορισμοί που πραγματοποιήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα, υπήρξαν σχεδόν μηδενικοί. (Δεν τηρήθηκε όχι η μνημονιακή αναλογία 1/5, αλλά ούτε αυτή του 1/10.)  Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως  κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, μείωση μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Παρά τη λήψη (αντιεκπαιδευτικών και σκληρών) μέτρων, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς. Η ανάγκη για διορισμούς είναι επιτακτική.


Τα μέτρα για τη μείωση των κενών, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι συνέπειες είναι πλέον ορατές στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθυστερημένα και σε δόσεις.  Ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο κοινωνικό και επαγγελματικό περιβάλλον κάθε χρόνο. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των αναπληρωτών. Λέμε λοιπόν, ΌΧΙ στην ελαστική μορφή εργασίας στα σχολεία.


Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας Παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.
Τα τελευταία χρόνια όλοι οι θητεύοντες υπουργοί, κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, τώρα και  εσείς, μας εξαγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Άπειρες αλλαγές και νόμοι, ανατρεπτικές δικαστικές αποφάσεις, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων. Ο τρόπος διορισμού αλλά και προσλήψεων αναπληρωτών ορίζεται από το Νόμο 3848/2010,  είτε αυτός παραμείνει είτε τροποποιηθεί, είτε αντικατασταθεί, αυτό πρέπει να γίνει άμεσα και οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί αφενός η βιωσιμότητα του συστήματος και αφετέρου να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.


Πρέπει να δοθεί ένα τέλος στον εμπαιγμό των τελευταίων ετών.  Κάθε φορά που αλλάζει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ακόμα και χωρίς αλλαγή κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου, με αρχή αλλά χωρίς  τέλος, διάλογος για το διάλογο, υποσχέσεις για τις υποσχέσεις. Οι διορισμοί μετατίθενται συνεχώς για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει ότι δεν τρέφουν τον απαραίτητο σεβασμό την έλλειψη του απαραίτητου σεβασμούγια τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.


Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό με πράξεις. Συγκεκριμένα


1.  προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας


2. αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα το πώς θα διορίσετε


3. αποκαταστήστε τις σχέσεις εκπαιδευτικών και υπουργείου. Μην υιοθετείτε τα ψέματα για μικροπολιτικούς λόγους. Πείτε μόνο αλήθειες. Εργαστείτε και επεκτείνετε σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης στο χώρο της παιδείαςΠαιδείας, την διαφάνεια και την αξιοκρατία.


Κύριε Υπουργέ, εμείς δεν είμαστε ακόμη μία ομάδα εκπαιδευτικών. Είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί μαζί. Θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή των σχολείων με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο.
 

Με εκτίμηση

Ονόματα – ιδιότητα ή ειδικότητα (μέσου ηλεκτρονικής φόρμας)

Μακράν η καλύτερη νομίζω είναι η τελευταία έκδοση. Έκανα μερικές αλλαγές, δεν ξέρω αν συμφωνείτε. Αν όχι την αφήνουμε ως έχει. Κυρίως κόμματα έχω διορθώσει. Επίσης δεν ξέρω αν το "κοινοτικό δίκαιο" και οι λέξεις"υπουργοί", "υπουργείο" πρέπει να γράφονται πάντα με κεφαλαίο... Και οι παρενθέσεις νομίζω δε χρειάζονται.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 31, 2017, 11:39:33 μμ από lillie »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #80 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 11:39:34 μμ »
Πολύ καλά, τυπικές αλλαγές, δεκτές πιστεύω αν και δεν είμαι φιλόλογος. Τις κρατώ για το τέλος για να μην γράψω αυτή τη στιγμή μεγάλο μήνυμα και προκαλέσω σύγχυση στους αναγνώστες του θέματος.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #81 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 11:40:44 μμ »
Πολύ καλά κάνεις. Ας πει τη γνώμη του και κάποιος άλλος. Καληνύχτα από εμένα

Αποσυνδεδεμένος muk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #82 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 10:06:13 πμ »
Πολύ ωραιο το τελευταίο κείμενο! !!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #83 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 10:49:20 πμ »
σαφέστατο και συντομο. Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν.
 Βέβαια, όλα αυτά του είναι γνωστά, και η απάντηση πιθανότατα θα είναι "βαδίζουμε προς αυτήν την κατεύθυνση"και σας ευχαριστούμε κλπ κλπ
Τί γίνεται μετά;
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160918
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 750
Σύνολο: 758

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.