0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εξαιρετική η επιστολή ως προς το περιεχόμενο και το ύφος της! Μπράβο!Λίγες μόνο μικροπαρατηρήσεις έχω να κάνω:στην αρχή πρέπει να γίνει η ακόλουθη αλλαγή: "... θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας".Στην πρώτη παράγραφο του τρίτου μέρους να γίνει η προσθήκη: "οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών ...".Στην ίδια παράγραφο: δεν χρειάζεται η επανάληψη του έναρθρου "στους". Γράψε απλά: "τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία".Στη δεύτερη παράγραφο του τρίτου μέρους: το "όχι στην ελαστική μορφή εργασίας' πρέπει να γραφεί με κεφαλαία γράμματα "ΟΧΙ".Στην πρώτη παράγραφο του πέμπτου μέρους: "διαβουλεύσεις επί των διαβουλεύσεων", το άρθρο των δε χρειάζεται. Έτσι, "διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων".'Οταν γράφεις προς το τέλος: "Ζητάμε ... με πράξεις".
Σε καλο δρομο μπαινουμε..εστω και αργα...και διορισμοι φυικα θα γινουν... http://www.protothema.gr/politics/article/650180/epimenei-o-xudakis-sti-suzitisi-gia-drahmi-epta-hronia-einai-terastio-spiralme-pono/
Κοιταξτε ομορφιες...ο κατωτατος μισθος για ενα ελευθερο επαγγελματια...και οι εισφορες που πρεπει να πληρωνει ανα μηνα...Δηλαδη του μενουν 586-167=419 ευρω....το μηνα.... Αυτα ...
Σας παραθέτω τις τρεις τελευταίες μορφές της επιστολής για να επιλέξουμε μία από:την έκδοση 6: http://www.pde.gr/index.php?topic=33630.0την έκδοση 7: http://www.pde.gr/index.php?topic=33630.42και την έκδοση 8: Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας.Σας είναι σαφώς γνωστό ότι οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών από τα σχολεία ξεπερνούν τις 30.000 την τελευταία εξαετία, ενώ οι διορισμοί που πραγματοποιήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα, υπήρξαν σχεδόν μηδενικοί. (Δεν τηρήθηκε όχι η μνημονιακή αναλογία 1/5, αλλά ούτε αυτή του 1/10.) Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, μείωση μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Παρά τη λήψη (αντιεκπαιδευτικών και σκληρών) μέτρων, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς. Η ανάγκη για διορισμούς είναι επιτακτική.Τα μέτρα για τη μείωση των κενών, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι συνέπειες είναι πλέον ορατές στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθυστερημένα και σε δόσεις. Ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο κοινωνικό και επαγγελματικό περιβάλλον κάθε χρόνο. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των αναπληρωτών. Λέμε λοιπόν, ΌΧΙ στην ελαστική μορφή εργασίας στα σχολεία.Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας Παιδείας, η οποία υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Τα τελευταία χρόνια όλοι οι θητεύοντες υπουργοί, κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, τώρα και εσείς, μας εξαγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς, ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Άπειρες αλλαγές και νόμοι, ανατρεπτικές δικαστικές αποφάσεις, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων. Ο τρόπος διορισμού αλλά και προσλήψεων αναπληρωτών ορίζεται από το Νόμο 3848/2010, είτε αυτός παραμείνει είτε τροποποιηθεί, είτε αντικατασταθεί, αυτό πρέπει να γίνει άμεσα και οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί αφενός η βιωσιμότητα του συστήματος και αφετέρου να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.Πρέπει να δοθεί ένα τέλος στον εμπαιγμό των τελευταίων ετών. Κάθε φορά που αλλάζει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ακόμα και χωρίς αλλαγή κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου, με αρχή αλλά χωρίς τέλος, διάλογος για το διάλογο, υποσχέσεις για τις υποσχέσεις. Οι διορισμοί μετατίθενται συνεχώς για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει ότι δεν τρέφουν τον απαραίτητο σεβασμό την έλλειψη του απαραίτητου σεβασμούγια τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους. Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό με πράξεις. Συγκεκριμένα1. προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας2. αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα το πώς θα διορίσετε 3. αποκαταστήστε τις σχέσεις εκπαιδευτικών και υπουργείου. Μην υιοθετείτε τα ψέματα για μικροπολιτικούς λόγους. Πείτε μόνο αλήθειες. Εργαστείτε και επεκτείνετε σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης στο χώρο της παιδείαςΠαιδείας, την διαφάνεια και την αξιοκρατία. Κύριε Υπουργέ, εμείς δεν είμαστε ακόμη μία ομάδα εκπαιδευτικών. Είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί μαζί. Θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή των σχολείων με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο. Με εκτίμησηΟνόματα – ιδιότητα ή ειδικότητα (μέσου ηλεκτρονικής φόρμας)