*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 71893 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 06:35:15 μμ »
Δεν είναι καθόλου έτσι! Ασφαλώς και δε θα λυθούν τα χρόνια προβλήματα της εκπαίδευσης με λίγους διορισμούς! Ούτε και προχωρούμε σ' αυτή την κίνηση, επειδή ίσως να "βολευτούμε/-ούν" μερικοί! Όποιος βλέπει την "εργασία" του εκπαιδευτικού ως λειτούργημα κι ως χρέος απέναντι στην κοινωνία και τις επόμενες γενιές, δε γίνεται να είναι ικανοποιημένος από λίγους διορισμούς, που πιθανό να γίνουν, ούτε θα σταματήσει να διεκδικεί το καλύτερο, το δικαιότερο και το ανθρωπινότερο!
Απλά, είμαστε αδιόριστοι, αυτή είναι η αλήθεια και προσπαθούμε να καταφέρουμε κάτι καλύτερο για τα παιδιά, τις οικογένειές τους, την κοινωνία, τη μόρφωση και τη γνώση. Εμείς θα είμαστε οι τελευταίοι που θα "ωφεληθούμε" από τους διορισμούς! Μπροστά στους μαθητές κάποιου ακριτικού νησιού ή ορεινού χωριού που θα ξέρουν ότι το Σεπτέμβρη θα έχουν όλους τους καθηγητές έτοιμους για να κάνουν μάθημα και δε θα περιμένουν δυο-τρεις μήνες τους αναπληρωτές, έχοντας τις ίδιες ευκαιρίες με τους μαθητές των αστικών κέντρων, το προσωπικό συμφέρον "πάει περίπατο"!
Πάντως, για να μη λέτε ότι λειτουργώ μονοδιάστατα, προτείνετε άλλους τρόπους αναγραφής του αποστολέα!
Σου το επισημαίνουν τόσοι συνάδελφοι, όπως και εγώ αρχικά, αλλά εσύ το βιολί βιολάκι. Δεν καταλάβαίνεις ότι ο όρος "αδιόριστοι" εκπαιδευτικοί δεν είναι δόκιμος? Γιατι πολύ απλά με τα σημερινά δεδομένα (πως καταντήσαμε έτσι....) στο χώρο της εκπαίδευσης χωράνε εκατοντάδες ειδικότητες δηλ. πληθώρα πτυχίων. Το πτυχίο σε μια σχολή δε σε καθιστα απαραίτητα και εκπαιδευτικό πόσο δε και αδιόριστο. Ολοι οι πτυχιούχοι σχεδόν είναι αδιόριστοι.......Ξεκόλλα!!!! Με ένα πτυχίο δε σημαίνει ότι σου χρωστάει κανείς διορισμό. Σου το είπα αυτό πέθανε με τη κατάργηση της επετηρίδας. Αυτοί που χτυπιόντουσαν τότε στους δρόμους ήξεραν τι θα έρθει, αλλά.......

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Bigbrother

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 191
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 06:43:43 μμ »
Οι "μόνιμοι" αναπληρωτες-ωρομισθιοι και άνεργοι εκπαιδευτικοι το όνομα του αποστολέα. Πολλή ενέργεια χαλάτε για δευτερεύοντα ζητήματα. Θα χρειαστεί αργότερα, όταν έξω από το υπουργείο,αν φτάσουμε ως εκεί, θα έχουμε παρέα τα ΜΑΤ.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 07:16:20 μμ »
Ας είμαστε ποιο ευγενικοί στην αντιπαράθεσή μας...έκκληση προς όλους.

1. Έχω την εντύπωση πως πρέπει να τελειώνουμε με την συγγραφή της επιστολής. Τι λέτε να προσπαθήσουμε έως Κυριακή το απόγευμα να είναι έτοιμη; Αν συμβεί αυτό μπορούμε ήδη από το βράδυ της Κυριακής να την στείλουμε προς όλες τις κατευθύνσεις.

2. Μπορούν κάποιοι συνάδελφοι να αναλάβουν να κάνουν μία λίστα με τα εκπαιδευτικά sites, τα ΜΜΕ  καθώς και τους Συλλόγους ή και υπηρεσίες; Στους Συλλόγους αναφέρομαι σε εκπαιδευτικών, γονέων και ότι άλλο προταθεί. Στο υπηρεσίες τοποθετώ και τις διευθύνσεις παρά ίσως τις λίγες πιθανότητες..

Συγκεκριμένα:

α. Ποιος θα αναλάβει για τα εκπαιδευτικά sites ή forums;

β. Ποιος θα αναλάβει για τα ΜΜΕ

γ. Ποιος θα αναλάβει για τους Συλλόγους και υπηρεσίες;

Θα βοηθάμε και οι υπόλοιποι. Εγώ θα ομαδοποιώ τις προτάσεις σας. Σας ζητώ τη συνδρομή σας για να ασχοληθώ με τις τελευταίες παρατηρήσεις - προτάσεις των συναδέλφων που δεν συζητήσαμε. Φυσικά δεν πρόκειται να κάνω αλλαγές αν δεν έχω την σύμφωνη γνώμη όσων συμμετέχετε και βοηθάτε στην σύνταξή της.

3. Εθελοντής επίσης χρειάζεται για την ανάρτηση της επιστολής προς υπογραφή. Να εξασφαλίσουμε εδώ την προστασία των προσωπικών δεδομένων με την επιλογή του κατάλληλου φορέα ή όπως λέγεται. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ, θα φάω ίσως χρόνο.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συνδρομή σας!





Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 07:28:19 μμ »
Ας είμαστε ποιο ευγενικοί στην αντιπαράθεσή μας...έκκληση προς όλους.

1. Έχω την εντύπωση πως πρέπει να τελειώνουμε με την συγγραφή της επιστολής. Τι λέτε να προσπαθήσουμε έως Κυριακή το απόγευμα να είναι έτοιμη; Αν συμβεί αυτό μπορούμε ήδη από το βράδυ της Κυριακής να την στείλουμε προς όλες τις κατευθύνσεις.

2. Μπορούν κάποιοι συνάδελφοι να αναλάβουν να κάνουν μία λίστα με τα εκπαιδευτικά sites, τα ΜΜΕ  καθώς και τους Συλλόγους ή και υπηρεσίες; Στους Συλλόγους αναφέρομαι σε εκπαιδευτικών, γονέων και ότι άλλο προταθεί. Στο υπηρεσίες τοποθετώ και τις διευθύνσεις παρά ίσως τις λίγες πιθανότητες..

Συγκεκριμένα:

α. Ποιος θα αναλάβει για τα εκπαιδευτικά sites ή forums;

β. Ποιος θα αναλάβει για τα ΜΜΕ

γ. Ποιος θα αναλάβει για τους Συλλόγους και υπηρεσίες;

Θα βοηθάμε και οι υπόλοιποι. Εγώ θα ομαδοποιώ τις προτάσεις σας. Σας ζητώ τη συνδρομή σας για να ασχοληθώ με τις τελευταίες παρατηρήσεις - προτάσεις των συναδέλφων που δεν συζητήσαμε. Φυσικά δεν πρόκειται να κάνω αλλαγές αν δεν έχω την σύμφωνη γνώμη όσων συμμετέχετε και βοηθάτε στην σύνταξή της.

3. Εθελοντής επίσης χρειάζεται για την ανάρτηση της επιστολής προς υπογραφή. Να εξασφαλίσουμε εδώ την προστασία των προσωπικών δεδομένων με την επιλογή του κατάλληλου φορέα ή όπως λέγεται. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ, θα φάω ίσως χρόνο.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συνδρομή σας!
Καλή η προσπάθεια,συνάδελφοι.Δεν ξέρω αν διαβάζετε ειδήσεις,αλλά υπάρχει σοβαρό πρόβλημα μέχρι το καλοκαίρι να μην υπάρχουν λεφτά ούτε για τους μισθούς και τις συντάξεις. Σκεφτείτε τι θα γράψετε, γιατί υπάρχει περίπτωση να σας κατηγορήσουν για αναλγησία. Η κοινωνία δεν έχει καλή εντύπωση για τους εκπαιδευτικούς,μας θεωρεί τεμπέληδες. Να είστε πολύ προσεκτικοί.Προσωπικά θα σας συμβούλευα να μην ξεφύγετε των ορίων του Παιδείας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 07:39:15 μμ »
Σου το επισημαίνουν τόσοι συνάδελφοι, όπως και εγώ αρχικά, αλλά εσύ το βιολί βιολάκι. Δεν καταλάβαίνεις ότι ο όρος "αδιόριστοι" εκπαιδευτικοί δεν είναι δόκιμος? Γιατι πολύ απλά με τα σημερινά δεδομένα (πως καταντήσαμε έτσι....) στο χώρο της εκπαίδευσης χωράνε εκατοντάδες ειδικότητες δηλ. πληθώρα πτυχίων. Το πτυχίο σε μια σχολή δε σε καθιστα απαραίτητα και εκπαιδευτικό πόσο δε και αδιόριστο. Ολοι οι πτυχιούχοι σχεδόν είναι αδιόριστοι.......Ξεκόλλα!!!! Με ένα πτυχίο δε σημαίνει ότι σου χρωστάει κανείς διορισμό. Σου το είπα αυτό πέθανε με τη κατάργηση της επετηρίδας. Αυτοί που χτυπιόντουσαν τότε στους δρόμους ήξεραν τι θα έρθει, αλλά.......
Κι όταν το πτυχίο μου είναι καθηγητικής σχολής, τι είμαι δηλ. γιατρός ή μηχανικός; Θα με τρελάνεις; Εκπαιδευτικός είμαι και πιο συγκεκριμένα φιλόλογος. Και καθόλου κολλημένο άτομο!
Πιστεύεις ότι κανείς δε μας χρωστά διορισμό! Θα το πω διαφορετικά: κατ' εσέ δηλ. πρέπει να τους πούμε κι "ευχαριστώ" για την αγωνία που περνάμε κάθε χρόνο (αν θα μας προσλάβουν, πότε και που) και για τους λίγους μήνες εργασίας που μας δίνουν; Αγαπητέ μου, είναι δικαίωμά μου/μας να προσπαθήσω/-σουμε και να πιέσω/-σουμε με ό,τι μέσο έχω και θεωρώ αναγκαίο κι απαραίτητο προς την κατεύθυνση εκείνη που κι εμένα θα δικαιώσει για τις σπουδές, τους κόπους, την κούραση και την εν γένει στάση μου, αλλά και την κοινωνία (οικογένειες, μαθητές) θα βγάλει από ένα επαναλαμβανόμενο αδιέξοδο!
Πάντως, αντί να ασκείς συνεχώς κριτική για την κριτική, πρότεινε και κάποιο όνομα αποστολέα, όπως ζήτησα ευγενικά! Να δούμε και τη δική σου έμπνευση!

Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 08:28:27 μμ »
Καλή η προσπάθεια,συνάδελφοι.Δεν ξέρω αν διαβάζετε ειδήσεις,αλλά υπάρχει σοβαρό πρόβλημα μέχρι το καλοκαίρι να μην υπάρχουν λεφτά ούτε για τους μισθούς και τις συντάξεις. Σκεφτείτε τι θα γράψετε, γιατί υπάρχει περίπτωση να σας κατηγορήσουν για αναλγησία. Η κοινωνία δεν έχει καλή εντύπωση για τους εκπαιδευτικούς,μας θεωρεί τεμπέληδες. Να είστε πολύ προσεκτικοί.Προσωπικά θα σας συμβούλευα να μην ξεφύγετε των ορίων του Παιδείας.
Προσωπικά δέχομαι καλόπιστα, όλα τα σχόλια. H επιστολή είναι αναρτημένη στην 1η σελίδα αυτού του θέματος και είναι αυτή που είναι. Δεν μπορούμε να προβλέψουμε τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις στο επόμενο διάστημα. Αυτό το πολιτικό παιχνίδι μεταξύ της κυβέρνησης και δανειστών παίζεται εδώ και χρόνια και θα έχει συνέχεια επί μακρόν. Αυτό εντείνεται όταν κλείνει μία περίοδος και πρόκειται να αρχίσει μία άλλη στην συνεργασία των δύο πλευρών. Δεν θέλω να επεκταθώ γιατί θα ανοίξω νέα συζήτηση. Η παιδεία άρα και η στελέχωση των σχολείων αφορά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της κοινωνίας, εκπαιδευτικούς και γονείς αλλά και κάθε λογικά σκεπτόμενο πολίτη. Κάθε κλάδος διεκδικεί τα αυτονόητα και καλά κάνει. Και εμείς διεκδικούμε τα του χώρου μας. Ας σκεφτούμε ότι πέρασαν επτά χρόνια και συνεισφέραμε αρκετά στην μείωση του προσωπικού. Αυτό δυστυχώς όπως εξηγούμε στην επιστολή  δεν ήταν εντελώς ανώδυνο για την ποιότητα της εκπαίδευσης στα σχολεία. Στην επιστολή μας πιστεύω ότι δεν προκαλούμε την κοινωνία, ζητάμε να κατανοήσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με πολιτική αυτή, στην δωρεάν δημόσια εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα εμείς εστιάζουμε στη αδιέξοδη πρακτική της προσωρινότητας του προσωπικού στα σχολεία. Δεν είναι γελοίο να λέμε ότι υπάρχουν και αυτά τα σχολεία αλλά δεν έχουν δασκάλους; Περιμένουμε να στείλουν...Παραβιάζεται και η αρχή ισότητας του συντάγματος που θεωρεί ότι όλοι οι πολίτες έχουν τα ίδια δικαιώματα όπως αυτό στην εκπαίδευση.

Να θυμίσω σε όλους και ένα σοβαρό περιστατικό που συνέβη πριν πέντε χρόνια περίπου. Όταν τα σχολεία στα μικρά νησιά των Δωδεκανήσων παρέμειναν χωρίς εκπαιδευτικούς ακόμη και μετά την δεύτερη φάση, Εισαγγελέας στη Ρόδο έκανε όσα ορίζει το σύνταγμα και το θέμα λύθηκε άμεσα κάτι που γίνεται πλέον κάθε χρόνο αφού πρώτα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί σ αυτά. Τι έκανε; ΄΄Απείλησε΄΄ στην ουσία τους ευθύνοντες στο υπουργείο παιδείας για άμεσα νομικά μέτρα εναντίον τους.

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 09:16:04 μμ »
Κι όταν το πτυχίο μου είναι καθηγητικής σχολής, τι είμαι δηλ. γιατρός ή μηχανικός; Θα με τρελάνεις; Εκπαιδευτικός είμαι και πιο συγκεκριμένα φιλόλογος. Και καθόλου κολλημένο άτομο!
Πιστεύεις ότι κανείς δε μας χρωστά διορισμό! Θα το πω διαφορετικά: κατ' εσέ δηλ. πρέπει να τους πούμε κι "ευχαριστώ" για την αγωνία που περνάμε κάθε χρόνο (αν θα μας προσλάβουν, πότε και που) και για τους λίγους μήνες εργασίας που μας δίνουν; Αγαπητέ μου, είναι δικαίωμά μου/μας να προσπαθήσω/-σουμε και να πιέσω/-σουμε με ό,τι μέσο έχω και θεωρώ αναγκαίο κι απαραίτητο προς την κατεύθυνση εκείνη που κι εμένα θα δικαιώσει για τις σπουδές, τους κόπους, την κούραση και την εν γένει στάση μου, αλλά και την κοινωνία (οικογένειες, μαθητές) θα βγάλει από ένα επαναλαμβανόμενο αδιέξοδο!
Πάντως, αντί να ασκείς συνεχώς κριτική για την κριτική, πρότεινε και κάποιο όνομα αποστολέα, όπως ζήτησα ευγενικά! Να δούμε και τη δική σου έμπνευση!
Ακριβώς, επειδή, μόνο κάποιος που το έχει βιώσει, μπορεί να καταλάβει την ατέρμονη-επαναλαμβανόμενη αγωνία σου, προσπαθώ να σου πω ότι το θέμα "ουσιαστικά" αφορά τους αναπληρωτές-ωρομίσθιους που εδω και χρόνια είναι μέσα στις τάξεις και μπορούν να θεωρηθούν αδιόριστοι εκπαιδευτικοί. Αυτοί εκπροσωπούνται επίσημα από κάποιο όργανο. Οι νεοι πτυχιούχοι είναι "υποψήφιοι" εκπαιδευτικοί.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2524
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 11:32:03 μμ »

Να θυμίσω σε όλους και ένα σοβαρό περιστατικό που συνέβη πριν πέντε χρόνια περίπου. Όταν τα σχολεία στα μικρά νησιά των Δωδεκανήσων παρέμειναν χωρίς εκπαιδευτικούς ακόμη και μετά την δεύτερη φάση, Εισαγγελέας στη Ρόδο έκανε όσα ορίζει το σύνταγμα και το θέμα λύθηκε άμεσα κάτι που γίνεται πλέον κάθε χρόνο αφού πρώτα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί σ αυτά. Τι έκανε; ΄΄Απείλησε΄΄ στην ουσία τους ευθύνοντες στο υπουργείο παιδείας για άμεσα νομικά μέτρα εναντίον τους.

Αυτό είναι αλήθεια, τα τελευταία χρόνια τα περισσότερα κενά συμπληρώνονται σχετικά γρήγορα. Καλά τους έκανε, το ίδιο έπρεπε να γίνεται και αλλού.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 12:49:46 πμ »

Αρχικά ευχαριστούμε για το χρόνο σου, τη προσπάθεια και τη συνέπεια sikat. Εγώ προσπαθώ να βρω λίγο χρόνο να ασχοληθώ με την επιστολή αλλά μάταια. Εν συντομία λοιπόν

Α. Η λέξη αναγγελία (τμήμα 4)είναι λάθος χρησιμοποιείται για κάτι που είναι επίσημο, γεγονός, ενώ εξαγγελία η σωστή αναφέρεται στο πιθανό και περιέχει την υπόσχεση (ας με διορθώσουν οι φιλόλογοι)

Β. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.
Νομίζω ότι η πρόταση πρέπει να τροποποιηθεί. κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει; από ποιούς; Πρέπει να είναι πιο ουδέτερη η αναφορά, για να αντιπροσωπεύει το σύνολο. Επιπλέον μπαίνει στα αιτήματα (αποτελούν πάντα τα συμπεράσματα) χωρίς καμία αναφορά στο πρόβλημα μέσα στην επιστολή. Εξηγώ παρακάτω.

Γ. Θεωρώ ότι η επιστολή είναι αρκετά μακροσκελής και με κάποια προβληματάκια στη δομή. Στην "επαγγελματική" αλληλογραφία (λόγω εμπειρίας) υπάρχει κάποιο πρωτόκολλο, σε πολλά σημεία δεν τηρείται. Πρέπει να γίνει πιο συγκεκριμένη και θα μπορούν ταυτιστούν περισσότεροι με το περιεχόμενο της.   Περίληψη: Το γνωρίζουν και το γνωρίζουμε. Ανυπαρξία διορισμών. Οι ανάγκες τεράστιες και οι συνέπειες θα είναι μεγαλύτερες σε(εκπαιδευτικούς,γονείς, μαθητές) ..... Όλοι τάζουν αλλά ......... Ανάγκη διορισμοί!!! ’μεση απαίτηση για ειλικρίνεια, προγραμματισμό: Πρέπει να γνωρίζουμε το πότε και το πως

Πχ

                                                                                                                                                   Αθήνα, 23 Ιανουαρίου 2017
Προς Υπουργό Παιδείας Έρευνας και Θρησκευ΅άτων
Κο Γαβρόγλου Κωνσταντίνος
Ανδρέα Παπανδρέου 37
15180 Μαρούσι

Αξιότι΅ε κύριε Υπουργέ,

Πρόσφατα ακούσαμε τις εξαγγελίες σας καθώς και του  Βερναδάκη μπλα μπλα......Με αυτή την αφορ΅ή, θα θέλαμε να μπλα μπλα........... Ποιοί είμαστε και τι θέλουμε (Ποιοι: Είμαστε όλοι όχι άλλη μία ομάδα που γράφει άλλη μία επιστολή) Γιατί γράφουμε: επιθυ΅ούμε ΅ε την παρούσα να θέσουμε υπόψη σας συνοπτικά ορισ΅ένες διαπιστώσεις και προτάσεις. μπλα μπλα ...... γιατί ......

Θέμα 1: Διορισμοί (Τμήμα 2 και 3) Το πρόβλημα (πχ τόσες αποχωρήσεις και 0 διορισμοί) και οι συνέπειες (σε όλους εκπαιδευτικούς, γονεις, μαθητές, κοινωνία. Η ανάγκη είναι δεδομένη !!!! (Το κείμενο πρέπει να είναι πυκνό) ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

Θέμα 2 : Τρόπος διορισμού Το πρόβλημα και οι συνέπειες. ’πειρες αλλαγές και νόμοι ..δικαστικές αποφάσεις.. διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων και εμείς δε γνωρίζουμε τι θα γίνει αύριο . μπλα μπλα ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΑΜΕΣΑ

Θέμα3: Η ασυνέπεια του κράτους προς όλους μας. Τμήμα 4 (πιθανώς οι δύο παράγραφοι αντίστροφα) Τα ψέματα και οι συνέπειες τους.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ

Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό και σας καλούμε να προχωρήσετε:
(ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ)
1.
2
3

Ο επίλογος μετά το τέλος την ολοκλήρωση της επιστολής για να ταιριάζει σε ύφος και περιεχόμενο.


Γενικά η επιστολή πρέπει να  πουλάει, συνοπτική εύστοχη, εμπνευσμένη, .......... πρέπει να πουλάει για να πετύχει το στόχο της, αλλιώς είναι άλλη μία επιστολή από μία ομαδούλα. Για να το πετύχει αυτό χρειάζεται ένα ύψος.......ποιο ........θα δούμε....... Εμένα θα μου άρεσε να τη διαβάσω σε ένα site και να πω "πες τα Χρυσόστομε.....μέρες που είναι.........."
Συνάδελφε/συναδέλφισσα geolen, βρίσκω τις παρατηρήσεις/προτάσεις σου αξιόλογες. Δεν γνωρίζω αν είσαι θέση να κάνεις συγκεκριμένες παρεμβάσεις με αλλαγές στο κείμενο, θα ήταν καλό όμως να αξιοποιηθούν πολλές ιδέες σου από οποιο(α)δήποτε συνάδελφο συμφωνεί. Ο πρόλογος για παράδειγμα πρέπει να βελτιωθεί και να γίνει πιο συγκεκριμένος και να προετοιμάζει τον αναγνώστη για την συνέχεια καθώς επίσης να απαντά στο ερώτημα ποιοι είμαστε - πολύ καλό το ΄΄όλοι είμαστε και όχι άλλη μία ομάδα΄΄! Θα το έκανα και εγώ αλλά μία ίωση με ταλαιπωρεί αυτό το καιρό.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 12:51:11 πμ »
Αυτό είναι αλήθεια, τα τελευταία χρόνια τα περισσότερα κενά συμπληρώνονται σχετικά γρήγορα. Καλά τους έκανε, το ίδιο έπρεπε να γίνεται και αλλού.
Σωστά!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #52 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 02:52:45 μμ »
Παρακολούθησα το μεσημέρι στα δελτία ειδήσεων, έπαιζε πολύ το θέμα της διαμαρτυρίας γονέων για τα κενά που υπάρχουν στην ειδική αγωγή, με τα τεράστια κενά σε εκπαιδευτικούς, με αποτέλεσμα τα παιδιά τους να βρίσκονται σε δεινή θέση τη φετινή χρονιά!
Προσέξτε ήταν διαμαρτυρία γονέων!
’ρα, σχετικά με τη δική μας επιστολή που ετοιμάζεται αυτές τις μέρες, εφόσον έχουμε εμείς την ευθύνη της σύνταξής της και της γνωστοποίησής της, πρέπει κατά τη γνώμη μου να έχει εμάς μόνο ως αποστολείς, αλλά και ως υπογράφοντες στο τέλος της. Αν θέλουμε να συμπεριλάβουμε και τους γονείς των μαθητών στην επιστολή μας (είτε ως αποστολείς, είτε ως υπογράφοντες) και τη δική τους "οπτική", θεωρώ ότι θα πρέπει να επικοινωνήσουμε συγκεκριμένα με συλλόγους γονέων από ορισμένα σχολεία (δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια κλπ.), ώστε να προσθέσουν οι ίδιοι και τη δική τους εμπειρία/γνώμη για όσα συμβαίνουν με τις ελλείψεις, τα κενά, την προβληματική έναρξη της σχολικής χρονιάς κλπ., διαφορετικά δε γίνεται εμείς να μιλούμε εξ ονόματος άλλων.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #53 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 03:05:42 μμ »
gia 96, σε καμία περίπτωση δεν θα συμπεριλάβουμε γονείς στους συντάκτες της επιστολής. Αυτοί μπορούν όμως να μας στηρίξουν με την υπογραφή τους. Θα δούμε πως μπορεί πρώτα να γίνει αυτό. Δες πρώτα μία νέα σύνθεση που έχω κάνει - την 7η έκδοση. Γιατί έκανα πολλές αλλαγές μαζί, ίσως χρειαστεί να γυρίσουμε στην 6η ξανά. Εγώ αποχωρώ για λίγες ώρες...

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #54 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 03:06:33 μμ »
Η επιστολή που ετοιμάσαμε. Αν κριθεί ότι χρίζει και άλλων αλλαγών το συζητάμε πλέον εδώ. Επίσης θα πρέπει να δούμε και τρόπους προώθησής της για να υπογραφεί όσο το δυνατό από περισσότερους.

1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)

οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και των ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Τα μέτρα αυτά αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)

Σήμερα, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό εξακολουθούν να είναι μεγάλες. Έτσι, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση , τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους  παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις, με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα, αφού οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται και τοποθετούνται σε αυτά με καθυστέρηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε πολλές περιπτώσεις οι ελλείψεις δεν καλύπτονται καν. Κατά συνέπεια, ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον και επιπλέον να γνωρίσουν τους 200,  κατά μέσο όρο, νέους μαθητές τους σε ένα έως και σε περισσότερα από τρία σχολεία. Από την εμπειρία μας γνωρίζουμε ότι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που εντάσσονται στα σχολεία εβδομάδες ή και μήνες μετά την έναρξη τη σχολικής χρονιάς προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των νέων αναπληρωτών με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία, τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό.



4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Λαμβάνοντας υπόψιν και σχετικές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού έχετε χρέος απέναντι στους σημερινούς και τους μελλοντικούς πτυχιούχους να δώσετε συνέχεια στο φυσικό κύκλο συνταξιοδοτήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση, ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία στον τομέα της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Αυτό επιφέρει την όξυνση του προβλήματος της μετανάστευσης που οδηγεί σε απώλεια εκπαιδευτικού προσωπικού, για του οποίου την εκπαίδευση το κράτος έχει ήδη δαπανήσει σημαντικά ποσά.

 Τα τελευταία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, αλλά τώρα και  εσείς, μας αναγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Εντούτοις, κάθε φορά που αλλάζει ο Υπουργός Παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Δυστυχώς, κάθε φορά έχουμε την έναρξη ενός νέου διαλόγου που δεν ολοκληρώνεται ποτέ. Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει ότι δεν τρέφουν τον απαραίτητο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.

5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι υποχρέωση δική σας, αλλά και της Πολιτείας να εφαρμόζει ή να θεσπίζει νόμους. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.

2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.

Κύριε Υπουργέ, εμείς θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή της με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θέλουμε να δούμε έργα, πράξεις και ειλικρινή διάλογο. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο.

Με εκτίμηση

Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ονόματα

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες

λαμβάνοντας υπόψη τις τελευταίες παρατηρήσεις συναδέλφων έκανα ταυτόχρονα πολλές αλλαγές στη σειρά αλλά πρόσθεσα και κάποιες προτάσεις χωρίς, πιστεύω, να έχω παραβιάσει την ουδετερότητα της επιστολής.
Αν υιοθετείτε τις αλλαγές το αφήνω έτσι, αν όχι, γυρίζω στην προηγούμενη έκδοση για κάποιες αλλαγές μόνο.


έκδοση 7η

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας.

Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και των ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Τα μέτρα αυτά, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Νέα μέτρα ετοιμάζονται και για το νέο Λύκειο χωρίς την ουσιαστική συμβουλή των εκπαιδευτικών.


Οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών από τα σχολεία είναι 30.000, οι διορισμοί σχεδόν μηδενικοί. Οι συνέπειες είναι πλέον ορατές στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία. Η ανάγκη για διορισμούς είναι επιτακτική. Έτσι, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους  παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις, με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθυστερημένα και σε δόσεις.  Ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον και επιπλέον να γνωρίσουν τους 200,  κατά μέσο όρο, νέους μαθητές τους σε ένα ή περισσότερα σχολεία. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των αναπληρωτών. Λέμε λοιπόν, ΌΧΙ στις ελαστικές μορφές εργασίας των εκπαιδευτικών στα σχολεία.


Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Λαμβάνοντας υπόψιν και σχετικές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού έχετε χρέος απέναντι στους σημερινούς και τους μελλοντικούς πτυχιούχους να δώσετε συνέχεια στο φυσικό κύκλο συνταξιοδοτήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση, ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία στον τομέα της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Αυτό επιφέρει την όξυνση του προβλήματος της μετανάστευσης που οδηγεί σε απώλεια εκπαιδευτικού προσωπικού, για του οποίου την εκπαίδευση το κράτος έχει ήδη δαπανήσει σημαντικά ποσά. Επενδύστε λοιπόν στους πτυχιούχους, μειώνοντας την ανεργία.


 Τα τελευταία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, αλλά τώρα και  εσείς, μας εξαγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. ’πειρες αλλαγές και νόμοι, ανατρεπτικές δικαστικές αποφάσεις, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.
Εντούτοις, κάθε φορά που αλλάζει ο Υπουργός Παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού. Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει ότι δεν τρέφουν τον απαραίτητο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.


Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό με πράξεις. Συγκεκριμένα

1.  προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.

2. αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα το πώς θα διορίσετε.

3. αποκαταστήστε τις σχέσεις εκπαιδευτικών και υπουργείου. Μην υιοθετείτε τα ψέματα για μικροπολιτικούς λόγους. Πείτε μόνο αλήθειες. Εργαστείτε και επεκτείνετε σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης στο χώρο της παιδείας, την διαφάνεια και την αξιοκρατία.


Κύριε Υπουργέ, εμείς δεν είμαστε ακόμη μία ομάδα εκπαιδευτικών. Είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί μαζί. Θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή της με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο.

Με εκτίμηση

οι Εκπαιδευτικοί
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 31, 2017, 09:32:46 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #55 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 03:34:54 μμ »
Ωραίο το περιεχόμενο της επιστολής και για να γίνει και δυνατό απαραίτητη και αναγκαία συνθήκη το μεγάλο πλήθος υπογραφών!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 461

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.