*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 72403 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Jam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #84 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 11:16:36 πμ »
Αρχικά το κείμενο  πρέπει να υπογραφεί από όσους περισσότερους εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων γίνεται για να καταλάβουν ότι το εν λόγω κείμενο δεν προερχεται από μία μερίδα εκπαιδευτικών ενός κλάδου που ξημεροβραδιαζεται στο υπουργείο κ αρπάζει πιστώσεις άλλων κλάδων. Ένα τέτοιο κείμενο θα δείξει ότι επιτέλους όλοι οι εκπαιδευτικοί ενώθηκαν! Κ μετά??? Κατασκήνωση έξω από το υπουργείο κ τις πρωτοβάθμιες/δευτεροβάθμιες? Θα δούμε...

Μπορεί να ακούγεται δύσκολο εγχειρημα, αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση, πόσο ακόμα θα καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια κ απλά θα γκρινιάζουμε!?

Σας ευχαριστώ ειλικρινά για αυτή την προσπάθεια ...Πήρα ξανά κουραγιο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #85 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 03:00:13 μμ »
Και η 7 και η 8 εκδοχή είναι πάρα πολύ καλές! Και εννοείται πως πρέπει να υπάρξουν χιλιάδες υπογραφές, καθώς δε βρίσκω τους λόγους να μην υπογράψει κάποιος συνάδελφος!
Τώρα, ως προς τη συνέχεια, επιβάλλονται δυναμικές κινητοποιήσεις εκ μέρους μας, γιατί δε μας μένει τίποτε άλλο!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #86 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 03:10:41 μμ »
Από τα σχόλιά σας νομίζω ότι προκρίνεται λίγο περισσότερο η τελευταία μεταξύ των 7 και 8. Αν δεν υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις, τότε να ασχοληθούμε με αυτήν προσθέτοντας τις τελευταίες διορθώσεις. Περιμένω και άλλες παρατηρήσεις- απόψεις και σήμερα το βράδυ ελπίζω να είναι έτοιμη για ανέβασμα σε ειδική σελίδα προς υπογραφή.

jam, αυτής της άποψης είμαι και εγώ. Ας αφήσουμε στην άκρη αυτά που μας χωρίζουν και να κάνουμε κάτι γι αυτά που μας ενώνουν. Πρέπει να επιδιώξουμε διορισμούς αντί άλλων μέτρων μείωσης του διδακτικού προσωπικού με τις συνέπειες που προκαλούνται από αυτό. Νομίζω αφορά όλους αυτό δηλαδή και τους μόνιμους και τους μαθητές και γονείς.

MARKOS, μιλάμε για μία ανοιχτή επιστολή που απευθύνετε κυρίως σε όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο και λιγότερο μας ενδιαφέρει μία απάντηση. Την απάντηση του υπουργού μπορώ να σας τη γράψω και εγώ. Δεν θα πέσω πολύ έξω. Ήδη ο υπουργός πήρε θέση στο ζήτημα αυτές τις τελευταίες μέρες και κατά την γνώμη μου έδειξε ότι θα συνεχίσει το παιχνίδι των προκατόχων του. Εμάς μας ενδιαφέρει μία αφύπνιση πάνω από όλα των εκπαιδευτικών στο ζήτημα και να μετρήσουμε και την διάθεσή μας για περαιτέρω ενέργειες / κινητοποιήσεις.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #87 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 03:22:48 μμ »
Και κάτι ακόμα που είναι πολύ σημαντικό και πρέπει ίσως να το τονίσουμε και στον επίλογο. Εμείς δεν ζητάμε απάντηση στην επιστολή. Από λόγια χορτάσαμε. Εμείς ζητάμε έργα, το λέμε στην επιστολή. Ας μας απαντήσει ο υπουργός μέσα στο επόμενο π.χ. τρίμηνο με έργα. Τι έκανε δηλαδή για αυτά που ζητάμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #88 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 05:56:16 μμ »
Και κάτι ακόμα που είναι πολύ σημαντικό και πρέπει ίσως να το τονίσουμε και στον επίλογο. Εμείς δεν ζητάμε απάντηση στην επιστολή. Από λόγια χορτάσαμε. Εμείς ζητάμε έργα, το λέμε στην επιστολή. Ας μας απαντήσει ο υπουργός μέσα στο επόμενο π.χ. τρίμηνο με έργα. Τι έκανε δηλαδή για αυτά που ζητάμε.

Πολύ σωστά...τουλάχιστον να γνωρίζουν ότι δεν μασάνε οι εκπαιδευτικοί κουτόχορτο με τους διορισμούς-αέρα κοπανιστό!!!! Καλή επιτυχία με την επιστολή, μακάρι να μαζευτούν όσες το δυνατόν περισσότερες υπογραφές!!!!
Επιπλέον, λίγο δύσκολο να σου απαντήσει ο υπουργός τί θά κάνει για τα θέματά μας στο προσεχές διάστημα, αφού δεν ξέρει  καν αν θα είναι  στην θέση αυτή!!!

Αποσυνδεδεμένος pap.pous

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Ακόμη κι αν κάτι είναι να μην πάει στραβά, θα πάει
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #89 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 08:50:12 μμ »
Ο τρόπος διορισμού αλλά και προσλήψεων αναπληρωτών ορίζεται από το Νόμο 3848/2010,  είτε αυτός παραμείνει είτε τροποποιηθεί, είτε αντικατασταθεί, αυτό πρέπει να γίνει άμεσα και οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί αφενός η βιωσιμότητα του συστήματος και αφετέρου να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.
Εκτιμώ πως μετά το "από το Νόμο3848/2010" χρειάζεται τελεία και τα 3 είτε να χωρίζονται με κόμμα (επειδή είναι πάνω από 2). Δηλαδή:

Ο τρόπος διορισμού αλλά και προσλήψεων αναπληρωτών ορίζεται από το Νόμο 3848/2010. Είτε αυτός παραμείνει, είτε τροποποιηθεί, είτε αντικατασταθεί, αυτό πρέπει να γίνει...

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #90 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 09:10:23 μμ »
Και κάτι ακόμα που είναι πολύ σημαντικό και πρέπει ίσως να το τονίσουμε και στον επίλογο. Εμείς δεν ζητάμε απάντηση στην επιστολή. Από λόγια χορτάσαμε. Εμείς ζητάμε έργα, το λέμε στην επιστολή. Ας μας απαντήσει ο υπουργός μέσα στο επόμενο π.χ. τρίμηνο με έργα. Τι έκανε δηλαδή για αυτά που ζητάμε.
Τι απαντηση να δωσει ο Υπουργος? Τα κουκια ειναι δεδομενα και μετρημενα...Διαβαστε το μνημονιο που εχει υπογραψει η ελληνικη κυβερνηση και τι προβλεπει για διορισμους στον Δημοσιο Τομεα...Μαλλον δεν θελουμε να καταλαβουμε γιατι ξεβολευομαστε...Απολυτη Υποκρισια και Παρτακισμος...

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #91 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 09:59:04 μμ »
Εκτιμώ πως μετά το "από το Νόμο3848/2010" χρειάζεται τελεία και τα 3 είτε να χωρίζονται με κόμμα (επειδή είναι πάνω από 2). Δηλαδή:

Ο τρόπος διορισμού αλλά και προσλήψεων αναπληρωτών ορίζεται από το Νόμο 3848/2010. Είτε αυτός παραμείνει, είτε τροποποιηθεί, είτε αντικατασταθεί, αυτό πρέπει να γίνει...

Συμφωνώ.
Σε ποια σελίδα θα την ανεβάσουμε για υπογραφή?

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #92 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 10:08:05 μμ »
Δούλεψα την επιστολή ώστε να ενσωματώσω τις προτάσεις σας αλλά και να διαφυλάξω και την ουδετερότητα ώστε να αποφύγουμε σημεία τριβής μεταξύ των εκπαιδευτικών. Να πω επίσης ότι την επιστολή την διάβασαν αυτές τις μέρες αρκετοί συνάδελφοι πέρα από το φόρουμ και την βρήκαν πολύ καλή.

mks75, η απάντηση βρίσκεται στην επιστολή. Κάνε τον κόπο να τη διαβάσεις.

pap.pous η παράγραφος αλλάζει έτσι και αλλιώς και γίνεται όπως στην έκδοση 7 γιατί μπορεί να παρερμηνευτεί από αρκετούς συναδέλφους. Καλύτερα να μην αναφέρουμε την λέξη πρόσληψη. Άλλωστε το θέμα αυτό έχει πάει στα δικαστήρια. Οπότε κάνε το κόπο σε παρακαλώ να τη δεις ξανά και γράψε ξανά την πρότασή σου.

lillie έκανα αλλαγές που πρότεινες. Για το ανέβασμα προτάθηκε μέχρι στιγμής μόνο το avaaz. Γνωρίζει κανείς να μας πει γι αυτό καταρχήν;

Σας παρακαλώ δείτε το πρόλογο και το επίλογο. Νομίζω ο επίλογος χρίζει βελτίωσης.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #93 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 10:11:01 μμ »
Με bold οι αλλαγές. Αφορά πρόσθεση λέξης, μεταφορά πρότασης σε άλλο σημείο και αφαίρεση τμήματος (περί προσλήψεων).

έκδοση 9

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας.


Σας είναι σαφώς γνωστό ότι οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις  εκπαιδευτικών από τα σχολεία ξεπερνούν τις 30.000 την τελευταία εξαετία, ενώ οι διορισμοί που πραγματοποιήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα, είναι σχεδόν μηδενικοί. Δεν τηρήθηκε όχι μόνο η μνημονιακή αναλογία 1/5, αλλά ούτε αυτή του 1/10.  Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως  κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, μείωση μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Παρά τη λήψη (αντιεκπαιδευτικών και σκληρών) μέτρων, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς. Η ανάγκη για διορισμούς είναι επιτακτική.


Τα μέτρα για τη μείωση των κενών, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι συνέπειες είναι πλέον ορατές στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθυστερημένα και σε δόσεις.  Ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο κοινωνικό και επαγγελματικό περιβάλλον κάθε χρόνο. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των αναπληρωτών. Λέμε λοιπόν, ΌΧΙ στην ελαστική μορφή εργασίας στα σχολεία.


Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας Παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.
Τα τελευταία χρόνια όλοι οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, τώρα και  εσείς, μας εξαγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Άπειρες αλλαγές και νόμοι, ανατρεπτικές δικαστικές αποφάσεις, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά του.

Πρέπει να δοθεί ένα τέλος στον εμπαιγμό των τελευταίων ετών.  Κάθε φορά που αλλάζει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ακόμα και χωρίς αλλαγή κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου, με αρχή αλλά χωρίς  τέλος, διάλογος για το διάλογο, υποσχέσεις για τις υποσχέσεις. Οι διορισμοί μετατίθενται συνεχώς για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει την έλλειψη σεβασμού  για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.


Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό με πράξεις. Συγκεκριμένα


1.  προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, με ένα σαφές χρονοδιάγραμμα, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας


2. αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα το πώς θα διορίσετε, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.


3. αποκαταστήστε τις σχέσεις εκπαιδευτικών και υπουργείου. Μην υιοθετείτε τα ψέματα για μικροπολιτικούς λόγους. Πείτε μόνο αλήθειες. Εργαστείτε και επεκτείνετε σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης στο χώρο της Παιδείας, την διαφάνεια και την αξιοκρατία.


Κύριε Υπουργέ, εμείς δεν είμαστε ακόμη μία ομάδα εκπαιδευτικών. Είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί μαζί. Θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή των σχολείων με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο.
 

Με εκτίμηση
 οι link με υπογραφές
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2017, 10:39:58 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #94 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 10:17:00 μμ »
Λέω ένα παράδειγμα για τον επίλογο. Λέμε ότι είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί. Παρακάτω λέμε Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο. Αφού είμαστε ΟΛΟΙ πως θα αντιδράσουμε με σεβασμό προς τους εκπαιδευτικούς; Ας λέγαμε με σεβασμό στον εαυτό μας...

Αποσυνδεδεμένος millhaven

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 341
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #96 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 10:36:41 μμ »
Λέω ένα παράδειγμα για τον επίλογο. Λέμε ότι είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί. Παρακάτω λέμε Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο. Αφού είμαστε ΟΛΟΙ πως θα αντιδράσουμε με σεβασμό προς τους εκπαιδευτικούς; Ας λέγαμε με σεβασμό στον εαυτό μας...

Να γίνει πχ με σεβασμό προς τους μαθητές και το εκπαιδευτικό μας έργο ή το λειτούργημά μας?
"το πώς θα διορίσετε ώστε να δοθεί" θέλει κόμμα πριν το ώστε
" Δεν τηρήθηκε όχι μόνο η μνημονιακή αναλογία 1/5 αλλά ούτε αυτή του 1/10." κόμμα πριν το αλλά

Κι εγώ μόνο το avaaz ξέρω

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #97 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 10:42:00 μμ »
Να γίνει πχ με σεβασμό προς τους μαθητές και το εκπαιδευτικό μας έργο ή το λειτούργημά μας?
"το πώς θα διορίσετε ώστε να δοθεί" θέλει κόμμα πριν το ώστε
" Δεν τηρήθηκε όχι μόνο η μνημονιακή αναλογία 1/5 αλλά ούτε αυτή του 1/10." κόμμα πριν το αλλά

Κι εγώ μόνο το avaaz ξέρω
τα κόμμα τα έβαλα. Στον επίλογο με πρόλαβες έβαλα και τους γονείς:

Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους γονείς και το εκπαιδευτικό μας έργο.

Τί λες/λέτε;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160919
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 678
Σύνολο: 688

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.