0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδια η επιστολη ειναι πολυ καλη στειλτε την!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!φαινεται το επιπεδο!!!δεν απευθυνομαστε σε καθηγητες μας - δεν κανουμε εργασια! σε λαμογια τη στελνουμε που θα την πεταξουν στον καλαθο ...οπως εχουν πεταξει και την ιδια τη χωρα!! ας μην καθυστερουμε! ας κινηθουμε λιγο πιο συντομα!!! κι ας τη στειλουμε και σε ολα τα ΜΜΕ να δοθει δημοσιοτητα!!! τουλαχιστον να φαινεται η αγανακτηση!!!
Με bold οι αλλαγές. Αφορά πρόσθεση λέξης, μεταφορά πρότασης σε άλλο σημείο και αφαίρεση τμήματος (περί προσλήψεων).έκδοση 9Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας.Σας είναι σαφώς γνωστό ότι οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών από τα σχολεία ξεπερνούν τις 30.000 την τελευταία εξαετία, ενώ οι διορισμοί που πραγματοποιήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα, είναι σχεδόν μηδενικοί. Δεν τηρήθηκε όχι μόνο η μνημονιακή αναλογία 1/5, αλλά ούτε αυτή του 1/10. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, μείωση μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Παρά τη λήψη (αντιεκπαιδευτικών και σκληρών) μέτρων, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς. Η ανάγκη για διορισμούς είναι επιτακτική.Τα μέτρα για τη μείωση των κενών, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι συνέπειες είναι πλέον ορατές στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθυστερημένα και σε δόσεις. Ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο κοινωνικό και επαγγελματικό περιβάλλον κάθε χρόνο. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των αναπληρωτών. Λέμε λοιπόν, ΌΧΙ στην ελαστική μορφή εργασίας στα σχολεία.Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας Παιδείας, η οποία υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Τα τελευταία χρόνια όλοι οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, τώρα και εσείς, μας εξαγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς, ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Άπειρες αλλαγές και νόμοι, ανατρεπτικές δικαστικές αποφάσεις, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά του. Sikat προτιμώ την προηγούμενη εκδοχή (Ο τρόπος διορισμού αλλά και προσλήψεων αναπληρωτών ορίζεται από το Νόμο 3848/2010. Είτε αυτός παραμείνει, είτε τροποποιηθεί, είτε αντικατασταθεί, αυτό πρέπει να γίνει... ) δεν καταλαβαίνω γιατί να παρερμηνευθεί από συναδέλφους, αυτό ζητάμε ξεκάθαρες κουβέντες πως θα γίνονται προσλήψεις και διορισμοί. Μας απασχολεί όλους. Τα δικαστήρια θα μιλήσουν για τη νομιμότητα, νομίζω είναι κάτι άλλο αυτό. Αντίθετα θεωρώ ότι το "αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί κατά κάποιο τρόπο κατευθύνει. Το ειτε ειτε ειτε είναι πιο κοφτό και ξεκάθαρο. Πρέπει να δοθεί ένα τέλος στον εμπαιγμό των τελευταίων ετών. Κάθε φορά που αλλάζει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ακόμα και χωρίς αλλαγή κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου, με αρχή αλλά χωρίς τέλος, διάλογος για το διάλογο, υποσχέσεις για τις υποσχέσεις. Οι διορισμοί μετατίθενται συνεχώς για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει την έλλειψη σεβασμού για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους. Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό με πράξεις. Συγκεκριμένα1. προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, με ένα σαφές χρονοδιάγραμμα, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας2. αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα το πώς θα διορίσετε θα μπορούσε να αντικατασταθεί: τον τρόπο επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.3. αποκαταστήστε τις σχέσεις εκπαιδευτικών και υπουργείου. Μην υιοθετείτε τα ψέματα για μικροπολιτικούς λόγους. Πείτε μόνο αλήθειες. Εργαστείτε και επεκτείνετε σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης στο χώρο της Παιδείας, την διαφάνεια και την αξιοκρατία. Κύριε Υπουργέ, εμείς δεν είμαστε ακόμη μία ομάδα εκπαιδευτικών. Είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί μαζί. Θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή των σχολείων με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο. Με εκτίμηση οι link με υπογραφές