*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 72472 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #98 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 10:44:25 μμ »
Μια χαρά

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #99 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 10:46:02 μμ »
Αν συμφωνείτε να προχωρήσουμε στην ανάρτηση προς υπογραφές. Ποιος μπορεί να χειριστεί το avvaz;

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #100 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 10:56:06 μμ »
Απλά ως επιβεβαίωσης των όσων λέει η επιστολή:
“Μηδενικοί” θα είναι και για φέτος οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, στη σημερινή συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ.
https://www.esos.gr/arthra/48753/synantisi-ypoyrgoy-olme-adynamia-asep-na-ginoyn-fetos-monimoi-diorismoi-ekpaideytikon

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #101 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 11:01:01 μμ »
geolen, έτσι είναι τα πράγματα. Αυτό ακριβώς ονομάζεται γαϊτανάκι. Και θέσεις να εξασφάλιζε θα έλεγε δεν έχω σύστημα διορισμού δεν προλαβαίνω φέτος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #102 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 11:23:10 μμ »
Παιδια η επιστολη ειναι πολυ καλη στειλτε την!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!φαινεται το επιπεδο!!!
δεν απευθυνομαστε σε καθηγητες μας - δεν κανουμε εργασια! σε λαμογια τη στελνουμε που θα την πεταξουν στον καλαθο ...οπως εχουν πεταξει και την ιδια τη χωρα!! ας μην καθυστερουμε! ας κινηθουμε λιγο πιο συντομα!!! κι ας τη στειλουμε και σε ολα τα ΜΜΕ να δοθει δημοσιοτητα!!! τουλαχιστον να φαινεται η αγανακτηση!!!
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις" Βολταίρος.
"Ο έρωτας είναι παιδί τσιγγάνας ποτέ μα ποτέ δε γνώρισε το νόμο" - Κάρμεν (Μπιζέ)
Η συνέλευση των ποντικών
http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #103 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 11:29:36 μμ »
Παιδια η επιστολη ειναι πολυ καλη στειλτε την!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!φαινεται το επιπεδο!!!
δεν απευθυνομαστε σε καθηγητες μας - δεν κανουμε εργασια! σε λαμογια τη στελνουμε που θα την πεταξουν στον καλαθο ...οπως εχουν πεταξει και την ιδια τη χωρα!! ας μην καθυστερουμε! ας κινηθουμε λιγο πιο συντομα!!! κι ας τη στειλουμε και σε ολα τα ΜΜΕ να δοθει δημοσιοτητα!!! τουλαχιστον να φαινεται η αγανακτηση!!!
ευχαριστώ/ευχαριστούμε dimitra68 αλλά πρέπει να δείξουμε λίγη υπομονή ακόμη. το θέμα της ασφαλούς ηλεκτρονικής υπογραφής είναι εξίσου μέγιστο. Πρέπει να προταθούν και άλλοι τρόποι πέρα από το avvaz. To τελευταίο έχει και μειονεκτήματα. Θα επανέλθω. Ρωτώ σχετικούς ή πληροφορικούς. Αναζητήστε λύσεις συνάδελφοι για να επιταχύνουμε την διαδικασία. Δημοσιεύω την τελική μορφή της επιστολής. Αν υπάρξει κανένα ορθογραφικό ή κάποια παράληψη, εδώ είμαστε!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #104 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 11:32:02 μμ »
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας.


Σας είναι σαφώς γνωστό ότι οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις  εκπαιδευτικών από τα σχολεία ξεπερνούν τις 30.000 την τελευταία εξαετία, ενώ οι διορισμοί που πραγματοποιήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα, είναι σχεδόν μηδενικοί. Δεν τηρήθηκε όχι μόνο η μνημονιακή αναλογία 1/5, αλλά ούτε αυτή του 1/10.  Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως  κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, μείωση μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Παρά τη λήψη (αντιεκπαιδευτικών και σκληρών) μέτρων, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς. Η ανάγκη για διορισμούς είναι επιτακτική.


Τα μέτρα για τη μείωση των κενών, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι συνέπειες είναι πλέον ορατές στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθυστερημένα και σε δόσεις.  Ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο κοινωνικό και επαγγελματικό περιβάλλον κάθε χρόνο. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των αναπληρωτών. Λέμε λοιπόν, ΌΧΙ στην ελαστική μορφή εργασίας στα σχολεία.


Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας Παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.
Τα τελευταία χρόνια όλοι οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, τώρα και  εσείς, μας εξαγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Άπειρες αλλαγές και νόμοι, ανατρεπτικές δικαστικές αποφάσεις, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά του.

Πρέπει να δοθεί ένα τέλος στον εμπαιγμό των τελευταίων ετών.  Κάθε φορά που αλλάζει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ακόμα και χωρίς αλλαγή κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου, με αρχή αλλά χωρίς  τέλος, διάλογος για το διάλογο, υποσχέσεις για τις υποσχέσεις. Οι διορισμοί μετατίθενται συνεχώς για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει την έλλειψη σεβασμού  για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.


Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό με πράξεις. Συγκεκριμένα


1.  προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, με ένα σαφές χρονοδιάγραμμα, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας


2. αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα τον τρόπο επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.


3. αποκαταστήστε τις σχέσεις εκπαιδευτικών και υπουργείου. Μην υιοθετείτε τα ψέματα για μικροπολιτικούς λόγους. Πείτε μόνο αλήθειες. Εργαστείτε και επεκτείνετε σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης στο χώρο της Παιδείας, την διαφάνεια και την αξιοκρατία.


Κύριε Υπουργέ, εμείς δεν είμαστε ακόμη μία ομάδα εκπαιδευτικών. Είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί μαζί. Θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή των σχολείων με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους γονείς και το εκπαιδευτικό μας έργο.
 

Με εκτίμηση
 οι link με υπογραφές
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2017, 11:56:03 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #105 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 11:43:55 μμ »
Με bold οι αλλαγές. Αφορά πρόσθεση λέξης, μεταφορά πρότασης σε άλλο σημείο και αφαίρεση τμήματος (περί προσλήψεων).

έκδοση 9

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας.


Σας είναι σαφώς γνωστό ότι οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις  εκπαιδευτικών από τα σχολεία ξεπερνούν τις 30.000 την τελευταία εξαετία, ενώ οι διορισμοί που πραγματοποιήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα, είναι σχεδόν μηδενικοί. Δεν τηρήθηκε όχι μόνο η μνημονιακή αναλογία 1/5, αλλά ούτε αυτή του 1/10.  Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως  κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, μείωση μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Παρά τη λήψη (αντιεκπαιδευτικών και σκληρών) μέτρων, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς. Η ανάγκη για διορισμούς είναι επιτακτική.


Τα μέτρα για τη μείωση των κενών, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι συνέπειες είναι πλέον ορατές στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθυστερημένα και σε δόσεις.  Ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο κοινωνικό και επαγγελματικό περιβάλλον κάθε χρόνο. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των αναπληρωτών. Λέμε λοιπόν, ΌΧΙ στην ελαστική μορφή εργασίας στα σχολεία.


Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας Παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.
Τα τελευταία χρόνια όλοι οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, τώρα και  εσείς, μας εξαγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Άπειρες αλλαγές και νόμοι, ανατρεπτικές δικαστικές αποφάσεις, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά του. Sikat προτιμώ την προηγούμενη εκδοχή (Ο τρόπος διορισμού αλλά και προσλήψεων αναπληρωτών ορίζεται από το Νόμο 3848/2010. Είτε αυτός παραμείνει, είτε τροποποιηθεί, είτε αντικατασταθεί, αυτό πρέπει να γίνει... ) δεν καταλαβαίνω γιατί να παρερμηνευθεί από συναδέλφους, αυτό ζητάμε ξεκάθαρες κουβέντες πως θα γίνονται προσλήψεις και διορισμοί. Μας απασχολεί όλους. Τα δικαστήρια θα μιλήσουν για τη νομιμότητα, νομίζω είναι κάτι άλλο αυτό. Αντίθετα θεωρώ ότι το "αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί κατά κάποιο τρόπο κατευθύνει. Το ειτε ειτε ειτε είναι πιο κοφτό και ξεκάθαρο.


Πρέπει να δοθεί ένα τέλος στον εμπαιγμό των τελευταίων ετών.  Κάθε φορά που αλλάζει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ακόμα και χωρίς αλλαγή κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου, με αρχή αλλά χωρίς  τέλος, διάλογος για το διάλογο, υποσχέσεις για τις υποσχέσεις. Οι διορισμοί μετατίθενται συνεχώς για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει την έλλειψη σεβασμού  για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.


Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό με πράξεις. Συγκεκριμένα


1.  προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, με ένα σαφές χρονοδιάγραμμα, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας


2. αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα το πώς θα διορίσετε θα μπορούσε να αντικατασταθεί: τον τρόπο επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.


3. αποκαταστήστε τις σχέσεις εκπαιδευτικών και υπουργείου. Μην υιοθετείτε τα ψέματα για μικροπολιτικούς λόγους. Πείτε μόνο αλήθειες. Εργαστείτε και επεκτείνετε σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης στο χώρο της Παιδείας, την διαφάνεια και την αξιοκρατία.


Κύριε Υπουργέ, εμείς δεν είμαστε ακόμη μία ομάδα εκπαιδευτικών. Είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί μαζί. Θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή των σχολείων με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο.
 

Με εκτίμηση
 οι link με υπογραφές

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #106 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 11:57:35 μμ »
το έκανα ήδη...νομίζω γίνεται πιο σαφές το αίτημά μας και αποφεύγονται παρανοήσεις.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #107 στις: Φεβρουάριος 02, 2017, 07:42:47 πμ »
silcut, πολύ καλό αλλά δεν περιγράφει μια μετρήσιμη συνταρακτική ανάγκη η οποία υπό τις παρούσες συνθήκες θα έκανε κάποιον να αγνοήσει τα άδεια αταμεία και να προβεί σε διορισμούς.
Λες "..να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας Παιδείας..". Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι πολύ γενικό, πάντα ίσχυε και πάντα ακουγόταν σε όλες τις απεργίες κλπ.
Εν ολίγοις, θα έλεγα επιστολή με στοιχεία, συνεπικουρούμενη με επιστολές από την Αβαθμια, τη Βθμια, το παιδαγωγικό ινστιτούτο, τους γονείς, την εκκλησία, το σύλλογο με παιδιά από ειδικές ανάγκες κλπ.
Αλλιώς θα είναι μια ακόμη επιστολή από αδιόριστους εκπαιδευτικούς.

 

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1719
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #108 στις: Φεβρουάριος 02, 2017, 10:14:07 πμ »
2. αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα τον τρόπο επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.

Eίναι πολύ βασικό να τονιστεί και να διατυπωθεί με κάποιο τρόπο οτι δεν υπάρχει δικαιολογία του υπουργείου  με βάση τα δημοσιονομικά η καθυστέρηση του νέου συστήματος όπως λέει για τους διορισμούς.

Αυτό γιατί το υπουργείο πατάει όχι λίγες φορές στο  οτι επειδή δεν υπάρχει σύστημα διορισμών δεν μπορούν να γίνουν. Επίσης
... Οπως είπε στο esos ο Γενικός Γραμματέας της ΟΛΜΕ Νίκος Παπαχρήστος “ο υπουργός Παιδείας δεσμεύτηκε ότι υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός εγκεκριμένων διορισμών, αλλά επικαλείται την αδυναμία του ΑΣΕΠ να χειριστεί την όλη διαδικασία, ώστε να έχουμε μόνιμους διορισμούς τον Σεπτέμβριο”.
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1719
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #109 στις: Φεβρουάριος 02, 2017, 10:17:51 πμ »
επίσης ο κάθε συνάδελφος να φροντίσει στην περιοχή που είναι να συγκεντρώσει υπογραφές από το σχολείο του και αν έχει γνωριμίες από τα κοντινά σχολεία.
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #110 στις: Φεβρουάριος 02, 2017, 04:02:44 μμ »
nickitol, sikat το ψευδώνυμό μου. silcut νομίζω υπάρχει επίσης. Κατά τα άλλα η επιστολή είναι έτοιμη προς δημοσίευση. Αν έχεις εσύ ή κάποιος άλλος/άλλη είναι σε θέση και γνωρίζει στοιχεία από επιστημονικές μελέτες ή από επιστολές συλλόγων ας κάνει συγκεκριμένη πρόταση για αλλαγή ή αντικατάσταση ή προσθήκη. Δεν υπάρχει πλέον χρόνος για μεγάλες αλλαγές και επιπλέον οι λίγοι που ασχολούμαστε με την συγγραφή της τα έχουμε  :P.

infinity_kos, αυτό μπορεί να μπει νομίζω στην αιτιολόγηση πιο πάνω από τις προτάσεις στην κατάλληλη παράγραφο. Ας προταθεί κάποιος τρόπος από όποια/όποιον. Το βρίσκω καλή ιδέα γιατί έτσι στηρίζεται πιο ισχυρά το αίτημα νο2. Είναι και επίκαιρο από την τελευταία ομολογία του υπουργού προς την ΟΛΜΕ. 

Γενικά πιστεύω ότι η επιστολή μας είναι επίκαιρη όπως επίκαιροι είναι και θα είναι οι διορισμοί κάθε χρόνο αν μείνουμε με τα χέρια σταυρωμένα. Στην επιστολή ζητάμε ΑΜΕΣΗ αποσαφήνιση του τρόπου διορισμών. Τελικά αυτό στην ουσία στάθηκε η αιτία κατά τον υπουργό ώστε να μην γίνουν διορισμοί φέτος. Για τους διορισμούς ζητάμε χρονοδιάγραμμα. Ο υπουργός λέει ότι υπάρχουν θέσεις αλλά φταίει ο νόμος, το ΑΣΕΠ. Ο Κάθε καλόπιστος πλέον θα αντιληφθεί την κοροϊδία της κυβέρνησης όπως φυσικά και της προηγούμενης που ετοιμάζεται για επιστροφή. Εμείς ζητάμε να σταματήσει το παιχνίδι θέσεων διορισμών και νόμου διορισμών. Δεν υπάρχει από την κυβέρνηση ούτε μέριμνα για αριθμό θέσεων αλλά ούτε αναλαμβάνει το πολιτικό κόστος να διευκρινίσει τον τρόπο διορισμού. Ας στείλουμε την επιστολή και αν δούμε ότι η κυβέρνηση δεν λύνει κανένα ζήτημα από τα δύο στο επόμενο διάστημα, εδώ είμαστε να συζητήσουμε τι άλλο μπορούμε και πρέπει να κάνουμε.



Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #111 στις: Φεβρουάριος 02, 2017, 09:07:25 μμ »
Για το θέμα της (πλατ)φόρμας για υπογραφές μέχρι τώρα υπάρχουν 2 προτάσεις:

1. το avaaz. Πλεονέκτημα εδώ είναι το ότι οι υπογραφές φαίνονται άμεσα σε όλους που συμμετέχουν. Μειονέκτηματα είναι α. φαίνεται μόνο το όνομα αυτού που υπογράφει και όχι ιδιότητα/ειδικότητα, β. ζητάει το e-mail μας και γ. οποιοσδήποτε μπορεί να μπει και να γράψει αντί για όνομα ότι θέλει.

2. μία ειδική φόρμα google. Μειονέκτημα βασικό είναι ότι δεν φαίνονται οι υπογραφές κατά την διάρκεια συλλογής του. Ο διαχειριστής μπορεί να τις επεξεργαστεί και να τις δημοσιεύσει στο τέλος της διαδικασίας. Πλεονεκτήματα α. φαίνονται όνομα και ιδιότητα/ειδικότητα β. δεν δίνουμε e-mail, γ. Αν κάποιος παραβεί τους όρους και υπογράψει με άλλο τρόπο η διακωμωδεί, μπορεί να διαγραφεί.

Παρακαλώ πάρτε θέση, προτείνετε κάτι άλλο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 749
Σύνολο: 760

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.