0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είμαστε πολιτικοί, αλλά εκπαιδευτικοί! Κι από τη στιγμή που δεν είμαστε, το μόνο που μας παίρνει να κάνουμε είναι να αντιδράσουμε με κάποιους συγκεκριμένους τρόπους (και σαν την επιστολή και σαν κάποιους άλλους που έχουν γραφεί κατά καιρούς). Και φυσικά δεν μας αρέσει όχι μόνο να γυρίζουμε με μια βαλίτσα στο χέρι κάθε χρονιά, αλλά ούτε η αναπλήρωση αυτή καθαυτή αντιπροσωπεύει τους κόπους μας, ούτε μας αξίζει! Γι' αυτό και κάνουμε κάποιες προσπάθειες, γιατί δε θέλουμε να συναινέσουμε σ' αυτό το αδιέξοδο!
1) MATRIX θεωρώ ότι είσαι εκτός θέματος.Δεν ζητάει η επιστολή την επαγγελματική αποκατάσταση κάποιου μόνο και μόνο επειδή είναι πτυχιούχος. Στην επιστολή ζητάμε να διορίσουν όσους χρειάζονται δηλαδή αριθμό ίσο με αυτό των αναπληρωτών. Και αν δεν μπορούν (λόγω της κατάστασης) ας σταματήσουν να μας παραμυθιάζουν με τις χιλιάδες.... έχουν γίνει γραφικοί.....και αυτοί και εμείς.....
Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. Το υπουργείο θα πάρει όσους χρειάζεται. Δεν έχεις δικαίωμα ούτε εσύ ,ούτε κανείς άλλος να πιέσεις για να σε διορίσει. Αυτή είναι η παλιά νοοτροπία η οποία μας έφερε εδώ.Το ότι παίρνει έναν αριθμό αναπληρωτών ,δε σημαίνει πως οι ανάγκες είναι αυτές. Υπάρχουν τα οργανικά κενά και υπάρχουν και τα λειτουργικά. Επίσης τα προγράμματα σπουδών αλλάζουν κάθε χρόνο. Πάντα θα υπάρχει ανάγκη αναπληρωτών.Σήμερα βλέπουμε δηλώσεις του υπουργού πως δεν υπάρχουν καθηγητικές σχολές. Άρα δεν υπάρχουν αδιόριστοι εκπαιδευτικοί. Όπως δεν υπάρχουν αδιόριστοι γιατροί,μηχανικοί,καθαρίστριες κλπ. Άρα με ποια ιδιότητα ζητάτε διορισμούς;. Μόνο με την ιδιότητα του πολίτη μπορείτε να το κάνετε.
Αυτό είναι βέβαιο, δες την τύχη κάθε υπουργού παιδείας καρατόμηση.Τελικά πότε θα στείλουμε την επιστολή;;;
....και το σχολικο ετος 2017-2018 οι προσληψεις αναπληρωτων θα γινουν απο τους ιδιους πινακες με την ιδια ακριβως διαδικασια
Τι εννοείς θα έχουμε νέα συνάδελφε;αναφέρεσαι στην απόφαση που περιμένουμε να καθαρογραφτεί;αλήθεια πιστεύετε πως μπορεί να έχουμε έστω μια αλλαγή στον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών αυτή την χρονιά;δεν βλέπω στο υπουργείο να κάνουν κάτι και νομίζω επαναλαμβάνω αναφέρομαι στον τρόπο πρόσληψης αναπληρωτών πως δεν θα αλλάξει για άλλη μια χρονιά τίποτα...
Μεταφέρω αυτούσια τα λόγια του κ. Υπουργού από τη βουλή : "Θέλω να πω και κάτι άλλο το οποίο, ενδεχομένως, να μην έχει συνειδητοποιηθεί. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε ότι ο όρος καθηγητικές σχολές είναι μια παγκόσμια πρώτη. Δεν υπάρχει αλλού αυτό. Δεν κατάλαβα γιατί η φυσικομαθηματική σχολή ή η φιλοσοφική σχολή είναι καθηγητική σχολή. Αμέσως τού δίνει ένα κοινωνικό και γνωσιακό προφίλ. Το πρόγραμμα σπουδών στην όποια φυσικομαθηματική ή την όποια φιλοσοφική σχολή δεν γίνεται με στόχο να γίνουν εκπαιδευτικοί. Γίνεται με στόχο να γίνουν φυσικοί κ.λπ. και καλώς. Εδώ, λοιπόν, έχουμε πάλι έναν παραλογισμό, άρα η οιαδήποτε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση καλείται να επανανοηματοδοτήσει και γνωσιακές περιοχές όπως αυτές τις διαχειριζόμαστε στο πανεπιστήμιο. Αυτό είναι, επίσης, ένα πολύ προκλητικό ζήτημα, δηλαδή το πώς θα βγούμε από αυτή τη νοοτροπία περί καθηγητικών σχολών."Χτυπά στη ρίζα του δικαιώματος της εργασίας! Φιλόλογος δε σημαίνει εκπαιδευτικός κατ ανάγκη! Πρωτοφανείς δηλώσεις από αριστερό (!!!!) υπουργό! Αν ήταν αντιπολίτευση θα έκαιγαν τη βουλή! Τώρα μας λένε κατάμουτρα ότι δεν έχουμε ούτε καν δικαίωμα στην εργασία!!!!! Το πράγμα ξεφεύγει !!!!!!!!!
Μεταφέρω αυτούσια τα λόγια του κ. Υπουργού από τη βουλή : "Θέλω να πω και κάτι άλλο το οποίο, ενδεχομένως, να μην έχει συνειδητοποιηθεί. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε ότι ο όρος καθηγητικές σχολές είναι μια παγκόσμια πρώτη. Δεν υπάρχει αλλού αυτό. Δεν κατάλαβα γιατί η φυσικομαθηματική σχολή ή η φιλοσοφική σχολή είναι καθηγητική σχολή. Αμέσως τού δίνει ένα κοινωνικό και γνωσιακό προφίλ. Το πρόγραμμα σπουδών στην όποια φυσικομαθηματική ή την όποια φιλοσοφική σχολή δεν γίνεται με στόχο να γίνουν εκπαιδευτικοί. Γίνεται με στόχο να γίνουν φυσικοί κ.λπ. και καλώς. Εδώ, λοιπόν, έχουμε πάλι έναν παραλογισμό, άρα η οιαδήποτε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση καλείται να επανανοηματοδοτήσει και γνωσιακές περιοχές όπως αυτές τις διαχειριζόμαστε στο πανεπιστήμιο. Αυτό είναι, επίσης, ένα πολύ προκλητικό ζήτημα, δηλαδή το πώς θα βγούμε από αυτή τη νοοτροπία περί καθηγητικών σχολών."
Εγώ το ξέρω ότι έχουν ξεφύγει και επιβάλλεται να αντιδράσουμε πιο δυναμικά! Σε λίγο θα μας πουν ότι οι φιλόλογοι, οι μαθηματικοί, οι φυσικοί και οι άλλοι εκπαιδευτικοί συνάδελφοι δεν έχουμε καν δικαίωμα να βρισκόμαστε στις τάξεις! Ότι κακώς διδάσκουμε, γιατί ο στόχος δεν ήταν να γίνουμε εκπαιδευτικοί, αλλά ... αστροναύτες, εξερευνητές, πάντως κάτι άλλο, μακριά από τα σχολεία!!! Σε λίγο θα μας πουν ότι όποιος εισάγεται στο μαθηματικό ή στο φιλολογικό έχει ως στόχο να κάθεται, έχοντας πρώτα αποκτήσει "περιττές" γνώσεις! Σε λίγο θα μας πουν ότι κακώς κάναμε και σπουδάσαμε ό,τι σπουδάσαμε, προσπαθώντας να καλύψουν τη δική τους ανεπάρκεια, ανικανότητα, έλλειψη βούλησης, σχεδιασμού κλπ. Σε λίγο θα μας ζητήσουν αποδείξεις για το ότι δεν είμαστε ελέφαντες!Αν τους φαίνονται πολλοί οι εκπαιδευτικοί που βγαίνουν από τις καθηγητικές σχολές κάθε χρόνο, τότε ας περιορίσουν τους εισακτέους, όπως λένε οι πρυτάνεις (που και μ' αυτό δεν πολυσυμφωνώ). Αλλά μ' όλα αυτά τα τρελά που λένε, θεωρώ πως η αποχή από τα καθήκοντά μας τον τελευταίο μήνα (τουλάχιστον) είναι αναγκαία!
Πολυ σωστα τα λες συναδελφε αλλα λιγο αργα. Τα παραπανω ειχαν ειπωθει με τον ν. 3848/2010 κοινως ν. Διαμαντοπουλου. Εκει στην ουσια καταργηθηκε ο ορος καθηγητικες σχολες. Ο υπουργος και ο καθε υπουργος ολα αυτα τα χρονια λεει το αυτονοητο οτι ο φυσικο ο μαθηματικος κ.ο.κ δεν ειναι καθηγητης αλλα επιστημων και το αντικειμενο του δεν ειναι η εκπαιδευση ΠΑΡΑ