0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν έχει προσληφθεί κάποιος σε δυσπρόσιτο για ενισχυτική, μπορεί να συγκεντρώσει μέσα σε μία χρονιά άνετα 6,4 μόρια, μπορεί και περισσότερα και κατά καιρούς το έχουν κάνει αρκετοί συνάδελφοι!Ως προς τα της ειδικής αγωγής, συμφωνώ απόλυτα!
Μια φράση αρκεί για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους στους πίνακες γενικής. "Σε κάθε περίπτωση προηγούνται οι έχοντες μία επιτυχία ΑΣΕΠ......" και να ισχύει για όλες τις κατηγορίες........... ειδικές κατηγορίες ειδική αγωγή ειδικές δυνάμεις........... Ας δουλεύουν οι άνθρωποι αλλά όχι έτσι....... Έχεις ΑΣΕΠ οκ δεν έχεις στην ουρά.......
Παράθεση από: johnd στις Ιουνίου 12, 2017, 04:12:03 pmΣτο μεταξύ εγώ έχω πειστεί ότι όλα τα παιδιά στην Ελλάδα έχουν σοβαρότητα προβλήματα. Ψυχολογικά, μαθησιακά, σωματικά. Αλλιώς δεν εξηγείται αυτή η ανάγκη πρόσληψης τόσων καθηγητών ειδικής. Αλλά τι περιμένεις σε μια χώρα όπου οι τυφλοί έχουν δίπλωμα οδήγησης;Αγαπητε λιγο σεβασμο σε ολα αυτα τα παιδια....Και τωρα επι του θεματος..Τα τελευταια χρονια προσπαθω να βρω τον ενοχο για αυτη την διαμαχη μεταξυ γενικης και ειδικης και ειλικρινα δεν μπορω να τον βρω...ΦΤΑΙΕΙ ο εκαστοτε υπουργος που με το περιφημο κουτακι δινει την δυνατοτητα ακομη και σε εκπαιδευτικους απο πινακα Γ γενικης να διδαξουν σε αυτα τα παιδια!!!Φταιει ο μονιμος που και αυτος εχει αυτη την δυνατοτητα!!!!Φταιει ο εκπαιδευτικος που περα απο το οικονομικο για καποιο μεταπτυχιακο ειδικης εχει και την δοκιμασια για τουλαχιστον 1.5 με 2 χρονια...φταιει το παιδι...φταιει ο γονεας που δεχεται αυτη την κατασταση!!!!!Ε!!!! λοιπον δεν υπαρχει ενοχος ..απλως ολοι εκμεταλευονται την κατασταση οπως τους συμφερει...εκτος απο τα παιδια και τους γονεις...Πριν απο 4 χρονια ειχα γραψει οτι πρεπει να υπαρξει αντιδραση...και πως περα απο το τους 2 πινακες πρεπει η προυπηρεσια απο γενικη να μετραει μονο στην γενικη και η προυπηρεσια απο ειδικη μονο στην ειδικη...Το γραφω αυτο γιατι περαν των αλλων θα φανει ποιοι ειναι αυτοι οι εκπαιδευτικοι που με το μεταπτυχιακο αγαπανε το αντικειμενο...και ποιοι ειναι αυτοι που αγαπανε το διπορτο.....
Στο μεταξύ εγώ έχω πειστεί ότι όλα τα παιδιά στην Ελλάδα έχουν σοβαρότητα προβλήματα. Ψυχολογικά, μαθησιακά, σωματικά. Αλλιώς δεν εξηγείται αυτή η ανάγκη πρόσληψης τόσων καθηγητών ειδικής. Αλλά τι περιμένεις σε μια χώρα όπου οι τυφλοί έχουν δίπλωμα οδήγησης;
Αγαπητε λιγο σεβασμο σε ολα αυτα τα παιδια....Και τωρα επι του θεματος..Τα τελευταια χρονια προσπαθω να βρω τον ενοχο για αυτη την διαμαχη μεταξυ γενικης και ειδικης και ειλικρινα δεν μπορω να τον βρω...ΦΤΑΙΕΙ ο εκαστοτε υπουργος που με το περιφημο κουτακι δινει την δυνατοτητα ακομη και σε εκπαιδευτικους απο πινακα Γ γενικης να διδαξουν σε αυτα τα παιδια!!!Φταιει ο μονιμος που και αυτος εχει αυτη την δυνατοτητα!!!!Φταιει ο εκπαιδευτικος που περα απο το οικονομικο για καποιο μεταπτυχιακο ειδικης εχει και την δοκιμασια για τουλαχιστον 1.5 με 2 χρονια...φταιει το παιδι...φταιει ο γονεας που δεχεται αυτη την κατασταση!!!!!Ε!!!! λοιπον δεν υπαρχει ενοχος ..απλως ολοι εκμεταλευονται την κατασταση οπως τους συμφερει...εκτος απο τα παιδια και τους γονεις...Πριν απο 4 χρονια ειχα γραψει οτι πρεπει να υπαρξει αντιδραση...και πως περα απο το τους 2 πινακες πρεπει η προυπηρεσια απο γενικη να μετραει μονο στην γενικη και η προυπηρεσια απο ειδικη μονο στην ειδικη...Το γραφω αυτο γιατι περαν των αλλων θα φανει ποιοι ειναι αυτοι οι εκπαιδευτικοι που με το μεταπτυχιακο αγαπανε το αντικειμενο...και ποιοι ειναι αυτοι που αγαπανε το διπορτο.....Δηλαδή εσύ δείχνεις σεβασμό στα παιδιά που τα επιστρατεύεις για να δημιουργήσεις εντυπώσεις, προσβάλλοντάς με ταυτόχρονα; Με ξέρεις από εχτές για να κρίνεις το αν σέβομαι τα παιδιά αυτά ή γενικότερα τα παιδιά στις σχολικές τάξεις; Ή μήπως απλά θέλεις να πείσεις τον εαυτό σου ότι τρέφεις μεγαλύτερο σεβασμό για τα παιδιά αυτά σε σχέση με τους άλλους εκτοξευοντας με τόση ευκολία τόσο προσβλητικές φράσεις; Σε κάθε περίπτωση, πριν μιλήσεις για σεβασμό, μάθε να ξεκινάς την φράση σου δείχνοντας σεβασμό στον συνομιλητή σου. Διότι αν δεν μπορείς να δείξεις αυτόν τον ελάχιστο σεβασμό προς έναν άγνωστο, απλά σου διαφεύγει πλήρως η έννοια του σεβασμού. Θα μπορούσες να γράψεις ότι ήθελες να γράψεις, αλλά πιο προσγειωμένα και δείχνοντας το απαραίτητο σεβασμό. Από εκεί και πέρα. Όσον αφορά το φταίχτη. Σίγουρα δεν είναι τα παιδιά. Σίγουρα δεν είναι οι γονείς. Δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση από τους γονείς να ξέρουν πως λειτουργεί το σύστημα. Δεν φταίνε ούτε οι καθηγητές που εκμεταλλεύονται το σύστημα, πολύ περισσότερο σε μια χώρα με 22,5 επίσημη ανεργία. Από αυτούς εγώ θα κατηγορήσω μόνο όσους επιδεικνύουν την αλαζονεία τους, όσους δηλαδή διορίζονται και αντί να σταματήσουν εκεί, πουλάνε ειρωνεία στους συναδέλφους τους. Οι άλλοι δεν μου φταίνε σε κάτι. Φταίει όμως το υπουργείο, φταίνε οι υπηρεσίες του που εμπλέκονται στους πίνακες αυτούς διότι χωρίς αυτούς δεν θα υπήρχε σήμερα το πρόβλημα. Φταίει ο εκάστοτε υπουργός που βλέπει επιφανειακά το θέμα. Φταίνε αυτοί που επικυρώνουν αυτούς τους τίτλους χωρίς καμιά αξιολόγηση και με ταχύτατες διαδικασίες. Φταίνε όσοι επιτρέπουν σε ΞΕΝΑ πανεπιστήμια να πλουτίζουν. Αλλά κυρίως φταίνε αυτοί που πλουτίζουν από αυτό.Αυτή είναι η γνώμη μου.
Έτσι ακριβώς. Σκάνε κάποιοι ένα κάρο λεφτά για να εξασφαλίσουν πρόσληψη, μετά κοιτάνε πως να μεταφέρουν την προϋπηρεσία τους στον γενικής, αλλά ναι, το κάνανε για τα παιδιά. Στο μεταξύ εγώ έχω πειστεί ότι όλα τα παιδιά στην Ελλάδα έχουν σοβαρότητα προβλήματα. Ψυχολογικά, μαθησιακά, σωματικά. Αλλιώς δεν εξηγείται αυτή η ανάγκη πρόσληψης τόσων καθηγητών ειδικής. Αλλά τι περιμένεις σε μια χώρα όπου οι τυφλοί έχουν δίπλωμα οδήγησης;Και υπάρχει μια διαφορά μεταξύ ειδικής αγωγής και ΠΔΣ/Ενισχυτικής. Σε ΠΔΣ/Ενισχυτική κάποιος μαζεύει 1-2 άντε 3 μήνες προϋπηρεσία κάθε έτος. Και ύποπτη να είναι η προϋπηρεσία του είναι σχετικά μικρή. Δεν βρίσκεται μέσα σε δύο χρονιές με διψήφιο αριθμό μορίων έχοντας ισοπεδώσει σε χρόνο dt τις προϋπηρεσίες ή τις επιτυχίες ΑΣΕΠ των άλλων.
Αν θεωρεις οτι κατι απο αυτα που εγραψα σε προσβαλλει..σου ζητω συγνωμη..
Απο οτι καταλαβα με το προσχημα των παιδιων οι της ειδικης καταλαμβανουν και τους δυο πινακες οποτε θελουν. Για μας που δεν εχουμε να πληρωσουμε το μεταπτυχιακο δεν μενει τιποτα παρα η μεταναστευση. Ευχαριστω που μου σβησατε τη ψευδαισθηση πως θα εχω μια ευκαιρια σ αυτη τη χωρα.
Δεν είναι μόνο η εκπαίδευση, για τις περισσότερες σοβαρές δουλειές στην Ελλάδα χρειάζεται λεφτά ή βύσμα. Καλύτερα φύγε τώρα που είσαι νέα. Και εγώ το ίδιο θα έκανα.
Αναρωτιέμαι αν αντιμετωπίζεις τους μαθητές σου με τον ίδιο κυνισμό με τον οποίο αντιμετωπίζεις την εκπαίδευση και γενικά τη χώρα. Ελπίζω πραγματικά να είσαι τρολ, γιατί δε θα ήθελα να έχουν τα παιδιά μου έναν καθηγητή που αντιμετωπίζει τη ζωή με τέτοιο τρόπο.
Είναι ρεαλισμός. Έχεις να της προτείνεις κάτι καλύτερο; Τί προτείνεις;Να φτάσει 40 χρονών και να κλαίγεται στο PDE.
Τη λύση για κάποιον που είναι τώρα στα 30 και τα 40, δεν την έχω, αλλιώς θα είχα λύσει και το δικό μου πρόβλημα. Άλλο πράγμα ρωτάω όμως: πώς αντιμετωπίζεις τα παιδιά; Δυστυχώς ή ευτυχώς, τα παιδιά παίρνουν στάσεις και αξίες από εμάς. Είναι και στα ζητούμενα των συγχρόνων προγραμμάτων σπουδών, όπως φαντάζομαι θα ξέρεις από το μεταπτυχιακό σου. Πολλές φορές τα παιδιά μαθαίνουν περισσότερα από το παράδειγμά μας παρά από αυτά που διδάσκουμε. Αλλά μάλλον αυτά είναι εργασίες που κάνουμε για να πάρουμε το ρημαδόχαρτο και σπάνια τα εφαρμόζουμε στην τάξη...[/quotΌταν μπαίνουμε στη τάξη καλό είναι να τινάζουμε από πάνω μας τη σκόνη της πάλης της καθημερινότητας. Αλλά όταν μιλούμε σε ενήλικους όσο πιό νωρίς μάθουν να επιπλέουν στη λάσπη τόσο το καλύτερο.
Καλά με αυτούς που μας κυβερνάνε μπορεί να φτάσεις εσύ 40 και να κλαίγεσαι στο PDE. Δεν στο εύχομαι, αλλά θα είχε ένα ελάχιστο έστω ενδιαφέρον να δω με τι στυλ θα γράφεις εδώ μέσα.