*

Αποστολέας Θέμα: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;  (Αναγνώστηκε 98324 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #168 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 02:39:24 μμ »
Ερώτηση κρίσεως. αμα κάτσω 30 ώρες την βδομάδα και είμαι καλό παιδί θα αποκτήσω και εγώ 23 ακίνητα και περίπου 300.000 καταθέσεις?

https://www.esos.gr/arthra/54446/pothen-eshes-tis-politikis-igesias-toy-yp-paideias-k-gavrogloy-k-fotaki-d-mpaxevanaki

ΥΓ. Ελα Αλέκο; Προβάλαμε αντίσταση στην τρόικα για τα συμφέροντα του απλού λαού...όχι για μένα για τη φουκαριάρα τη μάνα μου...που ήταν αριστερή σαν και μένα...


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Εντάξει τώρα είδα και Ζουράρι 52.000 ετήσιο εισόδημα από 5 ακίνητα με 1/3 κυριότητα .... Συγγνώμη @@@@μπαρα νοικιάζει?
Θέλω μετάταξη σε ένα μαγαζί

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 07, 2017, 02:57:43 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:51:20 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #169 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 03:04:38 μμ »
Πολύ απλά γιατί υπάρχουν νευραλγικά πόστα στην οικονομία που θεωρητικά μπορούν να μπλοκάρουν την λειτουργία αυτής. Στην πραγματικότητα το εμπόδιο που πάνε να βάλουν είναι αυξημένη συμμετοχή για την κήρυξη της απεργίας σωστά? Αν υπάρχει λοιπόν αυξημένη συμμετοχή τότε ποιο το πρόβλημα να κηρυχθεί και να γίνει απεργία. Εκτός αν κάτι μου διαφεύγει.
Πολύμηνες απεργίες εγιναν παλιότερα στις τράπεζες, στην εκπαίδευση κ.α. Σε ρωτώ εμποδίστηκαν οι ιδιωτικοποιήσεις, εξαγορές, μειώσεις μισθών, χειροτέρευση εργασιακών συνθηκών κ.α. Στις εκλογές στην ουσία δεν βρίσκουν την ψήφο τους α) γιατί η συμμετοχή δεν είναι στο 100% ενώ και ακόμα αυτοί που ψηφίζουν αυτούς το κάνουν στις αρχές κάθε θητείας νέας κυβέρνησης με προσδοκία εξυπηρέτησης (μεταθεση,απόσπαση κ.α.). Αν δεις εκτός από κάποιους που παραδοσιακά πρόσκεινται σε διάφορα κόμματα και κάποιους που εξυπηρετούνται,σχεδόν σε όλες τις σωματειακές εκλογές τώρα προηγείται η αντιπολίτευση. Η επαναπρόσληψη έγινε λόγω αλλαγής κυβέρνησης με άλλη αρχικά ιδεολογία και σύνθεση από τη σημερινή. Αν δεν γίνονταν εκλογές οι συνάδελφοι δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναγυρίσουν. Η αποχή όπως λες ήταν μια λύση, πλην όμως αν δεις μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά και μόνο από τους προιστάμενους αν θέλουν να διεκδικήσουν θέση διοίκησης ξανά.
Δεςν μου αρέσει να το παίζω φωστήρας αλλά αν θες να αντιμετωπίσεις κάποιον πρέπει να χρησιμοποιείς τα όπλα του. Πως οι κυβερνήσεις και οι επιχειρήσεις βελτιώνουν την εικόνα τους? Πολύ απλά με θετική προπαγάνδα συγγνώμη διαφήμιση ήθελα να πω. Φαντάσου λοιπόν αντί στις 14 Δεκεμβρίου π.χ. να γινόταν απεργία στα ΜΜΜ, να αγανακτούσε ο κόσμος παίρνοντας το αυτοκίνητο τους ή ταξί οι εργαζόμενοι εκεί να έκαναν μια δωρεά σε ένα ίδρυμα με ανάπηρα παιδιά και ένας εκπρόσωπος τους να εξηγούσε ότι το κάνουν στα πλαίσια του να ακουστούν κάποιες θέσεις τους. Και ο κόσμος ενημερωνόταν (εντάξει κάποιοι δεν ακούνε τίποτα και έχουν παρωπίδες), και εκτιμόταν η κίνηση αυτή ως κάτι διαφορετικό και τέλος δεν ταλαιπωρείται το κοινωνικό σύνολο ώστε να στραφεί εναντίον σου. Οταν ζητάς αύξηση και περιφρονείς το 60αρι με μια απεργία σε μια κοινωνία που δεν έχει δικαίωμα στην απεργία (είτε λόγω εργασίας στον ιδιωτικό τομέα με φόβο απόλυσης είτε γιατί είναι άνεργοι είτε γιατί  το 60αρι βγαίνει ζόρικα) τότε δίνεις στον άλλο το δικαίωμα να σε πει προνομιούχο.
Συνάδελφε, κανείς δεν απεργεί επειδή περιφρονεί τα 60 ευρώ (που πλέον δεν είναι 60, είναι 40+ ) που παίρνει μεροκάματο ένας εκπαιδευτικός, αλλά με αυτόν τον τρόπο περιφρουρεί και υπερασπίζεται τα δικαιώματά του, που πάνε να του τα αφαιρέσουν! Και δεν ξέρω αν οι κυβερνώντες "τρέμουν" ή όχι την απεργία, αλλά σαφώς δεν είναι ό,τι καλύτερο να υπάρχει αναστάτωση σε κάποιον κλάδο/τομέα της χώρας και μάλιστα γενικευμένης κλίμακας (που θα μπορούσε να προκληθεί και στην παιδεία, αν υπήρχε αγνός συναδελφισμός και δυναμική αντίδραση από όλους)! Δεν θα μπορούσαν να ισχυριστούν δηλ. ότι τρελάθηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί μαζικά και απεργούν και κατεβαίνουν στους δρόμους διεκδικώντας τα αυτονόητα (διορισμούς, καλύτερες αποδοχές, ίσα δικαιώματα για μόνιμους και αναπληρωτές, όχι παραπάνω μαθητές στην τάξη, όχι καταργήσης-συγχωνεύσεις σχολείων κλπ.), για να στρέψουν την κοινωνία εναντίον μας! Ο μέσος Έλληνας, που στέλνει το παιδί του στο δημόσιο σχολείο, βιώνει την σημερινή δύσκολη πραγματικότητα, καταξοδεύεται και στερείται, επειδή η Πολιτεία δεν αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις της απέναντι στους μαθητές, στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς κι ό,τι κι αν του πούνε οι Υπουργοί και οι Υφυπουργοί, δεν γίνεται το μαύρο, να του το παρουσιάσουν ως άσπρο!
Και εν τέλει ποιος άλλος, μοντέρνος τρόπος υπάρχει στον 21ο αι. να διεκδικεί ένας εργαζόμενος και να αγωνίζεται; Να μας τον γράψεις, να τον μάθουμε και να τον υπολοιήσουμε, αν είναι αποδοτικότερος! Και μιλάω πάντα για τρόπους διεκδίκησης και υπεράσπισης των αυτονόητων κι όχι προβολής κάποιων θέσεών μας!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 07, 2017, 03:14:08 μμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #170 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 03:22:51 μμ »
Συνάδελφε, κανείς δεν απεργεί επειδή περιφρονεί τα 60 ευρώ (που πλέον δεν είναι 60, είναι 40+ ) που παίρνει μεροκάματο ένας εκπαιδευτικός, αλλά με αυτόν τον τρόπο περιφρουρεί και υπερασπίζεται τα δικαιώματά του, που πάνε να του τα αφαιρέσουν! Και δεν ξέρω αν οι κυβερνώντες "τρέμουν" ή όχι την απεργία, αλλά σαφώς δεν είναι ό,τι καλύτερο να υπάρχει αναστάτωση σε κάποιον κλάδο/τομέα της χώρας και μάλιστα γενικευμένης κλίμακας (που θα μπορούσε να προκληθεί και στην παιδεία, αν υπήρχε αγνός συναδελφισμός και δυναμική αντίδραση από όλους)! Δεν θα μπορούσαν να ισχυριστούν δηλ. ότι τρελάθηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί μαζικά και απεργούν και κατεβαίνουν στους δρόμους διεκδικώντας τα αυτονόητα (διορισμούς, καλύτερες αποδοχές, ίσα δικαιώματα για μόνιμους και αναπληρωτές, όχι παραπάνω μαθητές στην τάξη, όχι καταργήσης-συγχωνεύσεις σχολείων κλπ.), για να στρέψουν την κοινωνία εναντίον μας! Ο μέσος Έλληνας, που στέλνει το παιδί του στο δημόσιο σχολείο, βιώνει την σημερινή δύσκολη πραγματικότητα, καταξοδεύεται και στερείται, επειδή η Πολιτεία δεν αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις της απέναντι στους μαθητές, στους γονείς και τους εκπαιδετυτικούς κι ό,τι κι αν του πούνε οι Υπουργοί και οι Υφυπουργοί, δεν γίνεται το μαύρο, να του το παρουσιάσουν ως άσπρο!
Και εν τέλει ποιος άλλος, μοντέρνος τρόπος υπάρχει στον 21ο αι. να διεκδικεί ένας εργαζόμενος και να αγωνίζεται; Να μας τον γράψεις, να τον μάθουμε και να τον υπολοιήσουμε, αν είναι αποδοτικότερος!

Ενα ένα...

Καταρχήν δεν είναι 40+ διότι το κράτος εξοικονομεί τα μικτά.

Σου παραθέτω μισθοδοσία να υπολογίσεις που ανήκεις

http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ypologismos-tis-misthodosias-ton-monimon-anapliroton-kai-oromisthion

Επαναλαμβάνω τα έχω ξαναπεί (οκ, δεν χρειάζεται να με διαβάζετε λογικό). Η αναστάτωση δημιουργείται για μια μέρα? Οταν δεν διορίζει καθηγητές στην ώρα τους, όταν γίνονται καταλήψεις, όταν έχουμε εκλογές, όταν έχουμε αδειες έναν γονιό δεν τον αναστατώνει. Τον αναστατώνει αλλά ξέρει ότι κάποιες μέρες δικαιούνται και οι εργαζόμενοι να ασκήσουν τα καθήκοντα τους, να έχουν τις άδειες κ.τ.λ. Μια φορά στη σύγχρονη ιστορία πήγαμε να σηκώσουμε κεφάλι. Πρόσεξε απλά "απειλήσαμε¨. Τότε έγινε η επίταξη...Και το κακό δεν είναι μόνο αυτό. από την πλειοψηφία των ΕΛΜΕ πουληθήκαμε...Ποιον να εμπιστευτώ μου λες? Ειλικρινά τώρα πιστεύεις ότι δεν υπάρχουν κομματικά υποκινούμενα συμφέροντα. Δεν υπάρχουν συνδικαλιστές που μόλις έρχεται η κυβέρνηση τους δεν καρφώνουν πρακτικές συναδέλφων. Που τα μαθαίνουν όλα αυτά για μας και για άλλους κλάδους εργαζομένων. Ναι θα μου πεις υπάρχει ένα κόμμα που είναι εδώ και χρόνια αμέτοχο...Οκ... Θέλει να κυβερνήσει; Να αλλάξει τα πράγματα; Η περιμένει να αλλάξει ο λαός; Συγγνώμη αλλά ηγεσία , κυβέρνηση κ.α. είναι να είσαι μπροστάρης στις εξελίξεις όχι ακόλουθος.
Σου είπα τρόπο με διάβασες; Δηλαδή το να στρέφω αρκετούς από την κοινωνία απέναντι μου που προκυρήσσω απεργίες αλλά στην ουσία οι περισσότεροι (στην κοινωνία) ποτέ δεν μαθαίνουν γιατί ποιο το κέρδος να πω ότι αγωνίστηκα? Να έχω τη συνείδηση μου ήσυχη? Να το πω αλλιώς γιατί επί 40 χρόνια δεν αγωνιστήκαμε ως εκπαιδευτικοί στο να μην παράγουμε γενιές και γενιές με ελάχιστα προσόντα? Γιατί δεν εναντιωθήκα με σε ένα σύστημα που δεν έξασφάλισε στα παιδιά μας ένα καλύτερο μέλλον που να μην εξαρτάται από το Δημόσιο και από αυτούς τους τυχάρπαστους? Γιατί τα προηγούμενα χρόνια το μόνο που μας ένοιαζε ήταν μόνο διορισμοί και 1400 βασικός μισθός όταν έξω η ανεργία και οι κάκιστες εργασιακές σχέσεις θέριζαν; Η κοινωνία τα έχει πα΄ρει με όλους. Και με πολιτικούς αλλά και με εμάς. Μας θεωρεί και όχι άδικα ως μέρος του συστήματος. Ενός συστήματος που πιστεύει πως πρέπει να κατεδαφιστεί συθέμελα. Η κοινωνία έχει οργή, μίσος και θυμό. Και ναι είμαστε και εμείς στόχοι. Επαναλαμβάνω λοιπόν μια απεργία ελιναι υπέρ μας ή εναντίον μας;

Οσο για τα κέρδη των απεργιών ναι τα διάβασα αυτά που έγραψε η LK. Ναι ότι δνε έχει κόστος το παίρνουν πίσω. Οπως και τις 3 προσλήψεις. Γιατί να πάρουν άλλους και να έχουν τραβήγματα ηθικά, δικαστικά κ.α. Οταν όμως το κόστος είναι μεγάλο τότε παλιά το κάλυπταν με δανεικά, γι αυτό έδιναν. Τώρα θα πρέπει από τα έτοιμα (αν υπάρχουν) να εξυπηρετήσουν όλους...Επειδή δεν μπορούν εξυπηρετούν κάποιους που θα τους χρωστάμε χάρη που μπήκαν από το πουθενά στο Δημόσιο. Κάποιους που επί 40 χρόνια θα ψηφίζουν αυτούς που τους διόριζαν. Οι εκπαιδευτικοί δεν ανήκουν σε αυτούς. Το ξέρουμε το ξέρουν.

ΥΓ1. Sorry πρέπει να κλείσω. Εχω όμως το κακό συνήθειο να διαβάζω τα πάντα σχεδόν. Οπότε όποτε μπορέσω θα απαντήσω. Καλό μεσημέρι.
ΥΓ2. Τώρα είδα την συμπλήρωση σου. Ηλεκτρονικές υπογραφές λέγεται ο τρόπος διεκδίκησης. Μάζεψε 120.000 υπογραφές και στείλτε στον Τσίπρα, στον Κούλη σε όποιν θες και θα δεις τι παίρνει πίσω και τι όχι.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 07, 2017, 03:35:57 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #171 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 03:46:42 μμ »
Αφιερώστε λίγο χρόνο για να διαβάσετε τα σχόλια σε αυτή την επιστολή. Και μετά απορούμε για όσα συμβαίνουν....γενικώς και ειδικώς!!!


Σχολικοί Σύμβουλοι: Αναθέσεις μαθημάτων ειδικοτήτων στο Δημοτικό Σχολείο για τη σχολική χρονιά 2017- 2018
Επιστολή στον υπουργό από 27 Σχολικούς Συμβούλους

https://www.esos.gr/arthra/54436/sholikoi-symvoyloi-anatheseis-mathimaton-eidikotiton-sto-dimotiko-sholeio-gia-ti
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:51:20 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #172 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 03:47:17 μμ »
Ενα ένα...

Καταρχήν δεν είναι 40+ διότι το κράτος εξοικονομεί τα μικτά.

Σου παραθέτω μισθοδοσία να υπολογίσεις που ανήκεις

http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ypologismos-tis-misthodosias-ton-monimon-anapliroton-kai-oromisthion

Επαναλαμβάνω τα έχω ξαναπεί (οκ, δεν χρειάζεται να με διαβάζετε λογικό). Η αναστάτωση δημιουργείται για μια μέρα? Οταν δεν διορίζει καθηγητές στην ώρα τους, όταν γίνονται καταλήψεις, όταν έχουμε εκλογές, όταν έχουμε αδειες έναν γονιό δεν τον αναστατώνει. Τον αναστατώνει αλλά ξέρει ότι κάποιες μέρες δικαιούνται και οι εργαζόμενοι να ασκήσουν τα καθήκοντα τους, να έχουν τις άδειες κ.τ.λ. Μια φορά στη σύγχρονη ιστορία πήγαμε να σηκώσουμε κεφάλι. Πρόσεξε απλά "απειλήσαμε¨. Τότε έγινε η επίταξη...Και το κακό δεν είναι μόνο αυτό. από την πλειοψηφία των ΕΛΜΕ πουληθήκαμε...Ποιον να εμπιστευτώ μου λες? Ειλικρινά τώρα πιστεύεις ότι δεν υπάρχουν κομματικά υποκινούμενα συμφέροντα. Δεν υπάρχουν συνδικαλιστές που μόλις έρχεται η κυβέρνηση τους δεν καρφώνουν πρακτικές συναδέλφων. Που τα μαθαίνουν όλα αυτά για μας και για άλλους κλάδους εργαζομένων. Ναι θα μου πεις υπάρχει ένα κόμμα που είναι εδώ και χρόνια αμέτοχο...Οκ... Θέλει να κυβερνήσει; Να αλλάξει τα πράγματα; Η περιμένει να αλλάξει ο λαός; Συγγνώμη αλλά ηγεσία , κυβέρνηση κ.α. είναι να είσαι μπροστάρης στις εξελίξεις όχι ακόλουθος.
Σου είπα τρόπο με διάβασες; Δηλαδή το να στρέφω αρκετούς από την κοινωνία απέναντι μου που προκυρήσσω απεργίες αλλά στην ουσία οι περισσότεροι (στην κοινωνία) ποτέ δεν μαθαίνουν γιατί ποιο το κέρδος να πω ότι αγωνίστηκα? Να έχω τη συνείδηση μου ήσυχη? Να το πω αλλιώς γιατί επί 40 χρόνια δεν αγωνιστήκαμε ως εκπαιδευτικοί στο να μην παράγουμε γενιές και γενιές με ελάχιστα προσόντα? Γιατί δεν εναντιωθήκα με σε ένα σύστημα που δεν έξασφάλισε στα παιδιά μας ένα καλύτερο μέλλον που να μην εξαρτάται από το Δημόσιο και από αυτούς τους τυχάρπαστους? Γιατί τα προηγούμενα χρόνια το μόνο που μας ένοιαζε ήταν μόνο διορισμοί και 1400 βασικός μισθός όταν έξω η ανεργία και οι κάκιστες εργασιακές σχέσεις θέριζαν; Η κοινωνία τα έχει πα΄ρει με όλους. Και με πολιτικούς αλλά και με εμάς. Μας θεωρεί και όχι άδικα ως μέρος του συστήματος. Ενός συστήματος που πιστεύει πως πρέπει να κατεδαφιστεί συθέμελα. Η κοινωνία έχει οργή, μίσος και θυμό. Και ναι είμαστε και εμείς στόχοι. Επαναλαμβάνω λοιπόν μια απεργία ελιναι υπέρ μας ή εναντίον μας;
Εσύ δεν με διαβάζεις, μου φαίνεται!
Αυτό έγραψα κι εγώ, ότι δεν θα χάσουμε 60 ευρώ από μια μονοήμερη απεργία, αλλά 40+!
Δεύτερο: εσύ έγραψες για τρόπους προβολής των θέσεών μας, όχι για τρόπους αγὠνα και δυναμικής διεκδίκησης! Αν κάνουμε μια δωρεά σε κάποιο Ίδρυμα, θα προβάλαμε καλύτερα τις θέσεις μας και θα υπερασπιζόμασταν τα κεκτημένα μας; Αμφιβάλλω! Πάλι θα έβγαιναν κάποιοι και θα έλεγαν πως μας περισσεύουν, εμάς των εκπαιδευτικών, από τα παράνομα ιδιαίτερα που έχουμε και κάνουμε και δωρεές!
Τρόπος αγώνα και περιφρούρησης των δικαιωμάτων τους οι εργαζόμενοι έχουν μόνο την απεργία, που μπορεί κάποιους άλλους να θίγει, αλλά εν προκειμένω, αν χαρακτηριζόταν απο μαζικότητα, θα συσπείρωνε την υπόλοιπη κοινωνία μαζί μας! Γιατί δεν παραπονιούνται και οι γονείς και οι τοπικές αρχές για τις ελλείψεις στα σχολεία από την αρχή της χρονιάς και φτάνει ο Δεκέμβριος κι ακόμη υπάρχουν κενά; Θα μπορούσαν να ενώσουν τις φωνές τους μαζί μας, εφόσον τα αιτήματά μας "κάλυπταν" κι εκείνους!
Επομένως, ναι στην απεργία, ναι στην μαζική κινητοποίηση, γιατί μπροστά σε όσα δεινά έρχονται, τα 40 ή τα 60 ευρώ που θα χάσει κάποιος απεργώντας, θα είναι σταγόνα στον ωκεανό, μπροστά σε όσα θα απωλέσει σταδιακά, αρχής γενομένης από την επόμενη σχολική χρονιά!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 07, 2017, 03:51:00 μμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #173 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 04:29:58 μμ »
Εσύ δεν με διαβάζεις, μου φαίνεται!
Αυτό έγραψα κι εγώ, ότι δεν θα χάσουμε 60 ευρώ από μια μονοήμερη απεργία, αλλά 40+!
Δεύτερο: εσύ έγραψες για τρόπους προβολής των θέσεών μας, όχι για τρόπους αγὠνα και δυναμικής διεκδίκησης! Αν κάνουμε μια δωρεά σε κάποιο Ίδρυμα, θα προβάλαμε καλύτερα τις θέσεις μας και θα υπερασπιζόμασταν τα κεκτημένα μας; Αμφιβάλλω! Πάλι θα έβγαιναν κάποιοι και θα έλεγαν πως μας περισσεύουν, εμάς των εκπαιδευτικών, από τα παράνομα ιδιαίτερα που έχουμε και κάνουμε και δωρεές!
Τρόπος αγώνα και περιφρούρησης των δικαιωμάτων τους οι εργαζόμενοι έχουν μόνο την απεργία, που μπορεί κάποιους άλλους να θίγει, αλλά εν προκειμένω, αν χαρακτηριζόταν απο μαζικότητα, θα συσπείρωνε την υπόλοιπη κοινωνία μαζί μας! Γιατί δεν παραπονιούνται και οι γονείς και οι τοπικές αρχές για τις ελλείψεις στα σχολεία από την αρχή της χρονιάς και φτάνει ο Δεκέμβριος κι ακόμη υπάρχουν κενά; Θα μπορούσαν να ενώσουν τις φωνές τους μαζί μας, εφόσον τα αιτήματά μας "κάλυπταν" κι εκείνους!
Επομένως, ναι στην απεργία, ναι στην μαζική κινητοποίηση, γιατί μπροστά σε όσα δεινά έρχονται, τα 40 ή τα 60 ευρώ που θα χάσει κάποιος απεργώντας, θα είναι σταγόνα στον ωκεανό, μπροστά σε όσα θα απωλέσει σταδιακά, αρχής γενομένης από την επόμενη σχολική χρονιά!

Τα χρήματα που χάνεις δεν είναι μόνο τα καθαρά. Είναι και οι ασφαλιστικές σου εισφορές που οφειλεις να πληρώσεις από την τσέπη σου όχι άμεσα βέβαια. Δεν είναι όμως αυτό θέμα. Στον μεγάλο μας ξεσηκώμο τότε ξέχασα να σου πω πως η Άδεδυ  μας πούλησε. Αυτά περί μαζικότητας. Επίσης τι έγιναν οι αγανακτισμενοι; Επί 9 χρόνια προκυρηχθηκαν τόσες απεργίες. Δυστυχώς ούτε ιδιαίτερη μαζικότητα είχαν γενικά,  ενώ ακόμα και όσες είχαν αν πήραν 1 έχασαν σύντομα 5. Η κοινωνία δεν είναι μια μάζα ομοιομορφη. Είναι άνθρωποι που συνασποιζονται ευκαιριακα για εξυπηρέτηση συμφερόντων. Όταν η πίτα είναι μεγάλη τρώνε όλοι. Αλλιώς οποίος προλάβει... Η απεργία δεν είναι ο μόνος τρόπος διεκδίκηση, είναι ο εσχατος.  Εδώ στην Ελλάδα όμως είτε για σοβαρά είτε για λιγότερο σοβαρά τον κάναμε μοναδικό. Σου είπα και άλλο τρόπο. Δες τον. Επίσης μια παράκληση μην αφοριζεις τρόπους αντίδρασης η προβολής όταν και η απεργία δεν έχει ούτε μαζικότητα όπως λες ούτε και μακροπροθεσμη επιτυχία όπως φαίνεται.

Υγ. Και για να κλείσω εδώ. Μακάρι την άλλη Πέμπτη να διαψεύστω.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 07, 2017, 04:36:02 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #174 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 04:39:32 μμ »
Στον μεγάλο μας ξεσηκώμο τότε ξέχασα να σου πω πως η Άδεδυ  μας πούλησε. Αυτά περί μαζικότητας. Επίσης τι έγιναν οι αγανακτισμενοι;
Αφού οι ηγεσίες κάποιων σωματείων ξεπουλάνε αγώνες, μπορούμε να καθαρίσουμε τα σωματεία μας. Έχουμε και λαμπρή ευκαιρία τώρα, γιατί παντού έχουμε εκλογές. Μη μου πεις ότι δέχεσαι το μότο της Χρυσής Αυγής ότι όλοι οι συνδικαλιστές είναι ξεπουλημένοι. Το ξέρεις, το ξέρω και το ξέρουμε ότι δεν είναι. Καμιά φορά που λέγεται από κάποιους εννοούν αυτούς που εκείνοι ψήφιζαν.
Αυτοί που καθοδήγησαν τους αγανακτισμένους είναι τώρα στη βουλή και σε υπουργικούς θώκους (Χρυσή Αυγή και Σύριζα, δηλαδή). Αυτό τι σημαίνει, όμως; Σημαίνει ότι όταν διαμαρτύρησε, να διαμαρτύρεσαι κάτω από τις δικές σου σημαίες και τα δικά σου αιτήματα και να μην παρασύρεσαι από τα facebook και τα κανάλια που άλλο που δε θέλουν από το να εκτονώσουν την οργή σου σε ανέξοδα κανάλια.  Η συνάδελφος gia 96 μίλησε για οργανωμένη πάλη απ' όσο κατάλαβα, όχι για κινήματα τύπου αγανακτίστας (ουπς, επα την απαγορευμένη λέξη. Δεν πιστεύω να παραμονεύει κανένας Τατσόπουλος) : 8)

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #175 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 04:46:39 μμ »
Αφού οι ηγεσίες κάποιων σωματείων ξεπουλάνε αγώνες, μπορούμε να καθαρίσουμε τα σωματεία μας. Έχουμε και λαμπρή ευκαιρία τώρα, γιατί παντού έχουμε εκλογές. Μη μου πεις ότι δέχεσαι το μότο της Χρυσής Αυγής ότι όλοι οι συνδικαλιστές είναι ξεπουλημένοι. Το ξέρεις, το ξέρω και το ξέρουμε ότι δεν είναι. Καμιά φορά που λέγεται από κάποιους εννοούν αυτούς που εκείνοι ψήφιζαν.
Αυτοί που καθοδήγησαν τους αγανακτισμένους είναι τώρα στη βουλή και σε υπουργικούς θώκους (Χρυσή Αυγή και Σύριζα, δηλαδή). Αυτό τι σημαίνει, όμως; Σημαίνει ότι όταν διαμαρτύρησε, να διαμαρτύρεσαι κάτω από τις δικές σου σημαίες και τα δικά σου αιτήματα και να μην παρασύρεσαι από τα facebook και τα κανάλια που άλλο που δε θέλουν από το να εκτονώσουν την οργή σου σε ανέξοδα κανάλια.  Η συνάδελφος gia 96 μίλησε για οργανωμένη πάλη απ' όσο κατάλαβα, όχι για κινήματα τύπου αγανακτίστας (ουπς, επα την απαγορευμένη λέξη. Δεν πιστεύω να παραμονεύει κανένας Τατσόπουλος) : 8)

Το θέμα δεν είμαι εγώ στη μαζικότητα είναι το εμείς. Μέχρι στιγμής περιέγραψες άψογα την πλειοψηφία του εμείς. Επειδή οι σπουδές μου και η ζωή μου έχουν μάθει καλώς ή κακώς να κοιτάνε το αποτέλεσμα επαναλαμβάνω το υγ μου από πάνω.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #176 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 04:59:40 μμ »
Το θέμα δεν είμαι εγώ στη μαζικότητα είναι το εμείς. Μέχρι στιγμής περιέγραψες άψογα την πλειοψηφία του εμείς. Επειδή οι σπουδές μου και η ζωή μου έχουν μάθει καλώς ή κακώς να κοιτάνε το αποτέλεσμα επαναλαμβάνω το υγ μου από πάνω.
Δεν υπάρχει μόνο μια μορφή πάλης, σύμφωνοι, αλλά διαφωνώ μαζί σου στην απαξίωση της απεργίας. Πώς να το κάνουμε! Ότι είναι σημαντικό όπλο στα χέρια μας φαίνεται από το γεγονός ότι προσπαθούν να κάνουν πιο δύσκολη την κήρυξή της. Δε βλέπω να βάζουν περιορισμούς στις ηλεκτρονικές υπογραφές ή στις δωρεές που λες. Επίσης, εκτός από τη μαζικότητα, όταν παλεύεις, είναι σημαντικό και το γιατί παλεύεις. Οι αγανακτίστας ήταν πολλοί, αλλά δεν ήξεραν γιατί πάλευαν επί της ουσίας. Όταν παλεύεις πρέπει να λες τι δε θες και τι θες. Ειδάλλως, θα χτυπά κατσαρόλες και θα μουτζώνεις και μετά θα πηγαίνεις στο σπιτάκι σου, απορώντας πώς αντί για την αλλαγή που περίμενες σου ήρθε ο Αλέξης, που σου παίρνει πίσω ό,τι δεν πρόλαβαν οι προηγούμενοι. 

ΥΓ: Στο νέο λύκειο καθιερώνεται η γραπτή εργασία των μαθητών, η εθελοντική εργασία κτλ. Ποιοι θα τα υλοποιούν αυτά και πότε; Μήπως, καθηγητές που θα παραμένουν στο σχολείο 8-2, θα έχουν ένα τυπικό διδακτικό ωράριο και ένα άτυπο, ενώ θα πηγαίνουν και στο σπίτι και θα κάνουν και τα υπόλοιπα; Λέω, εγώ, τώρα...

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1997
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #177 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 09:40:59 μμ »
Παρακολουθώ τη συζήτηση στο νήμα και θέλω να διατυπώσω κάποιες σκέψεις μου σχετικά με πτυχές που δεν βλέπω να συζητούνται και δεν αφορούν αποκλειστικά το θέμα του νήματος:

1) Σχολιάζουμε επί των ανακοινώσεων του Υπουργείου και του Υπουργού για 4-5 σημεία τα οποία συμφωνήθηκαν με τους θεσμούς. Είμαστε σίγουροι ότι μόνο αυτά συμφωνήθηκαν ή υπάρχουν και άλλα τα οποία θέλει να κρύψει σε αυτή τη φάση η ελληνική πλευρά; Για παράδειγμα, ένα σημαντικό σημείο που είναι αδύνατον να μη συζητήθηκε είναι τι θα γίνει με τον αριθμό των Αναπληρωτών και τις πηγές χρηματοδότησής τους (δυστυχώς για μόνιμους διορισμούς περιμένουμε ακόμα την προκήρυξη που έλεγε ο Βερναρδάκης…). Τα σχετικά κονδύλια του τρέχοντος ΕΣΠΑ καταναλώνονται εμπροσθοβαρώς και εκτιμώ ότι δεν πρέπει να περιμένουμε να συνεχίσει να ρέει τόσο κοινοτικό χρήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Πιστεύω σίγουρα ότι ζητήθηκε να περιορίστεί ο αριθμός των Αναπληρωτών ή/και να επωμισθεί μεγαλύτερο βάρος ο Κρατικός Προϋπολογισμός. Οπότε εκεί οι δικοί μας πρέπει να αμόλησαν τα περί συγχωνεύσεων κτλ., ενώ δεν φαίνεται τυχαία και η μικρή αύξηση στον προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας για το 2018 (και δεν νομίζω ότι θα υπάρξει ξεπάγωμα των ΜΚ). Προσωπικά προβλέπω μείωση των Αναπληρωτών και αύξηση του ποσοστού αυτών που πληρώνονται από Κρατικό Προϋπολογισμό (σε αντίθεση με τη μέχρι σήμερα κατεύθυνση των τελευταίων ετών).

2) Δεν μας λέει ο Υπουργός ποιοι εκπροσωπούν το Υπουργείο Παιδείας σε αυτές τις διαπραγματεύσεις. Ποια είναι η διαπραγματευτική ομάδα; Αληθεύει ότι βασικός παίχτης είναι ο «πολύς» Θέμης; (βρε πώς τα φέρνουν οι καιροί) Καμία ελπίδα απέναντι σε επαγγελματίες της άλλης πλευράς.

3) Κάποια από τα 4-5 σημεία (ειδικά αυτό με τη σίτιση Ολοημέρου) βρωμάνε από μακριά ότι είναι προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας. Ο … Πολίτης Κέιν ίσως ξέρει καλύτερα. Δικές του προτάσεις μοιάζουν να είναι οι περισσότερες. Δυστυχώς φαίνεται ότι πάντα θα υπάρχουν εγχώρια πουλημένα τομάρια να σφυρίζουν πληροφορίες και να συμπεριφέρονται με δουλικότητα απέναντι στους τροϊκανούς, λες και έτσι θα διατηρηθούν αιώνια στην εξουσία.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #178 στις: Δεκέμβριος 08, 2017, 12:05:06 πμ »
Και εγώ παρακολουθώ τη συζήτηση αυτή αλλά νομίζω ότι πλέον  από  καμία απεργία  δεν είναι εφικτό να προκύψει κάποιο θετικό αποτέλεσμα, όχι γιατί δεν το θέλουν οι πολιτικοί αλλά γιατί δεν μπορεί να το προσφέρει η οικονομία της χώρας.
Οι πολιτικοί, πειθαρχημένα και νουθετημένοι από την  ΤΡΟΙΚΑ  οχυρώνουν, τα με υπαγόρευση της ΤΡΟΙΚΑ μέτρα των αλλεπάλληλων μνημονίων , με περαιτέρω μεθοδεύσεις και νομοθετήματα, προκειμένου να μην εκτροχιασθεί το τρένο- υποτίθεται της ανάπτυξης.
Για ποια υπεράσπιση των εργασιακών και οικονομικών συμφερόντων των εργαζομένων μιλάμε σήμερα μέσω της απεργίας, όταν ένα κράτος είναι σε καθεστώς χρεωκοπίας απείρως χειρότερης από αυτή της Αργεντινής?
Ποιά απεργία, ποια κινητοποίηση , ποιοι αγανακτισμένοι, ποιοι πρωθυπουργοί ήταν αυτοί που απέτρεψαν τη μειωση των μισθων, των συνταξεων , τους πλειστηριασμούς, την εκποιηση της δημοσιας περιουσιας, την αυξηση των φορων, τη φυγη των επιχειρησεων στη Βουλγαρια, τη μεταναστευση των επιστημόνων, τη συγχωνευση των σχολειων, την αυξηση των ωρων διδασκαλιας τα χρόνια της μιζεριας που δε λέει να φύγει?
Προσωπικά θα έκανα απεργία για 2-3 μερες, παραπάνω με τίποτα γιατί δεν πιστευω ότι υπάρχει δυνατότητα που η χωρα διαθετει και δεν μας τη δινει.
Η μόνη αισιοδοξία προέρχεται από τις δηλώσεις του Αλεξη που λέει το 2018 τερμα τα μνημόνια, αλλά για να τον πιστεψω θα πρεπει πρώτα να ξεχασω ότι  είναι μετρ της κωλοτουμπας, αξιος συνεχιστής του κωλοτουμπα Αντωνη και του Γιώργου που έλεγε  "λεφτα υπάρχουν" τη στιγμή που ένα  άλλο παιδί διαλαλούσε "δεν υπάρχει σάλιο".
Επομένως απεργία για την απεργία δεν θα μπορούσε να είναι στις προθεσεις μου και δεν θα είναι, για όσο διαστημα δεν υπάρχει στον ορίζοντα στόχος ο οποίος θα μπορούσε μέσω της απεργίας να επιτευχθεί.
Υποθετικά, μια γενική απεργία διαρκείας  πιθανόν να πετυχαινε παραίτηση της κυβέρνησης και εξοδο από το ευρω. Το τελευταίο δεν ξέρω με σιγουριά να πω αν είναι χειρότερο από την κατάσταση που διανύουμε.


« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2017, 06:10:29 πμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #179 στις: Δεκέμβριος 08, 2017, 11:06:34 πμ »
για να μην γίνει αύξηση και να γίνουν προσλήψεις πρέπει να τα μαζέψει απ' όλους αυτούς http://www.iefimerida.gr/news/381243/aytoi-einai-oi-megaloofeiletes-toy-dimosioy-anartithikan-ta-onomata-toys-listes

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #180 στις: Δεκέμβριος 08, 2017, 11:26:21 πμ »
Παρακολουθώ τη συζήτηση στο νήμα και θέλω να διατυπώσω κάποιες σκέψεις μου σχετικά με πτυχές που δεν βλέπω να συζητούνται και δεν αφορούν αποκλειστικά το θέμα του νήματος:

1) Σχολιάζουμε επί των ανακοινώσεων του Υπουργείου και του Υπουργού για 4-5 σημεία τα οποία συμφωνήθηκαν με τους θεσμούς. Είμαστε σίγουροι ότι μόνο αυτά συμφωνήθηκαν ή υπάρχουν και άλλα τα οποία θέλει να κρύψει σε αυτή τη φάση η ελληνική πλευρά; Για παράδειγμα, ένα σημαντικό σημείο που είναι αδύνατον να μη συζητήθηκε είναι τι θα γίνει με τον αριθμό των Αναπληρωτών και τις πηγές χρηματοδότησής τους (δυστυχώς για μόνιμους διορισμούς περιμένουμε ακόμα την προκήρυξη που έλεγε ο Βερναρδάκης…). Τα σχετικά κονδύλια του τρέχοντος ΕΣΠΑ καταναλώνονται εμπροσθοβαρώς και εκτιμώ ότι δεν πρέπει να περιμένουμε να συνεχίσει να ρέει τόσο κοινοτικό χρήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Πιστεύω σίγουρα ότι ζητήθηκε να περιορίστεί ο αριθμός των Αναπληρωτών ή/και να επωμισθεί μεγαλύτερο βάρος ο Κρατικός Προϋπολογισμός. Οπότε εκεί οι δικοί μας πρέπει να αμόλησαν τα περί συγχωνεύσεων κτλ., ενώ δεν φαίνεται τυχαία και η μικρή αύξηση στον προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας για το 2018 (και δεν νομίζω ότι θα υπάρξει ξεπάγωμα των ΜΚ). Προσωπικά προβλέπω μείωση των Αναπληρωτών και αύξηση του ποσοστού αυτών που πληρώνονται από Κρατικό Προϋπολογισμό (σε αντίθεση με τη μέχρι σήμερα κατεύθυνση των τελευταίων ετών).

2) Δεν μας λέει ο Υπουργός ποιοι εκπροσωπούν το Υπουργείο Παιδείας σε αυτές τις διαπραγματεύσεις. Ποια είναι η διαπραγματευτική ομάδα; Αληθεύει ότι βασικός παίχτης είναι ο «πολύς» Θέμης; (βρε πώς τα φέρνουν οι καιροί) Καμία ελπίδα απέναντι σε επαγγελματίες της άλλης πλευράς.

3) Κάποια από τα 4-5 σημεία (ειδικά αυτό με τη σίτιση Ολοημέρου) βρωμάνε από μακριά ότι είναι προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας. Ο … Πολίτης Κέιν ίσως ξέρει καλύτερα. Δικές του προτάσεις μοιάζουν να είναι οι περισσότερες. Δυστυχώς φαίνεται ότι πάντα θα υπάρχουν εγχώρια πουλημένα τομάρια να σφυρίζουν πληροφορίες και να συμπεριφέρονται με δουλικότητα απέναντι στους τροϊκανούς, λες και έτσι θα διατηρηθούν αιώνια στην εξουσία.

Απο χθες που το διάβασα προσπαθώ να καταλάβω το βαθύτερο νόημα ή μάλλον τις προεκτάσεις.Ας τα πάρουμε ένα ένα

α) Αν έχεις - όχι ότι σε αμφισβητώ - θα πρέπει να αναφερθούν τα στοιχεία του ΕΣΠΑ. Δηλαδή συνολικό πακέτο. Διάρκεια αυτού. Πόσα χρόνια πέρασαν και πόσα κονδύλια καταναλώθηκαν από αυτό ανά έτος. Επίσης θεωρώ πως είναι λάθος η έννοια περιορισμός των αναπληρωτών ως αριθμός μιας και όπως όλοι ξέρουμε μπορει να επιτευχθεί ακόμα και αύξηση τους με δυσμενέστερη για αυτούς εργασιακή σύμβαση (ωρες απασχόλησης). Η αύξηση του Κρατικού Προυπολογισμού για ένα Υπουργείο μπορεί να σημαίνει οτιδήποτε. Π.χ. δημιουργία του νέου Πανεπιστημίου και επιχορήγηση αυτού. Πρόσληψη βοηθητικο προσωπικού για σίτιση. Χίλια δυο. Επίσης να θυμίσω ότι οι αναπληρωτές δεν προσλαμβάνονται μόνο από Τακτικό Προυπολογισμό και ΕΣΠΑ αλλά και από ΠΔΕ και θα το πω με κεφαλαία διαθέσεις πιστώσεων από ΑΔΕΙΕΣ ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΟΧΩΝ...Αυτό το τελευταίο συγκρατήστε το.

β) Οποιος και να πάει να διαπραγματευετεί το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Πολύ απλά αν είναι τόσο καλός στις διαπραγματεύσεις, στην ανάλυση οικονομικών στοιχείων, στην δημιουργία μοντέλων, στην προσομοίωση τους και στην εξαγωγή συμπερασμάτων θα δούλευε ήδη για το ΔΝΤ και όχι για την Ελληνική Κυβέρνηση.

γ) Οι προτάσεις του Πολίτη Κέιν θα επιφέρουν ένα ανεπανόρθωτο πλήγμα. Αν ο Πολίτης Κέιν ήξερε λίγο από Ψυχολογία Ατομική και Μαζών καθώς και από Διαχείριση Ανθρωπίνου Δυναμικού θα διαπίστωνε τα εξής. Ο ψυχολογικός πόλεμος και η χειροτέρευση του εργασιακού περιβάλλοντος πρώτα διώχνουν τους ικανούς σε αυτό (οι οποίοι συνήθως είναι και αυτοί που αντιδρούν, εξού και το σλόγκαν ότι αν δώσεις μια δουλειά σε δύο και ο ένας βρίσει τότε είναι πιο πιθανόν να είναι και αυτός που θα στην κάνει στο τέλος για αυτό και αντιδρά, ο απαθής θα πει αστον να λέει). Στο δια ταύτα το 30ωρο θα διώξει και τους τελευταίους που είχαν μεράκι για τη δουλειά και δεν τους ένοιαζε αν θα δουλέψουν 30-40-50 ωρες. Απλά οι συγκεκριμένοι δεν ανέχονται ηλίθιες επιβολές. Οι αδιαφοροι τώρα και όσοι φοβούνται είναι αυτοί που θα κάτσουν. Εκτός αν το σύστημα επιθυμεί εκπαιδευτικούς αδιάφορους ή υποταγμένους. Οσο για τα πουλημένα τομάρια να πω και εγώ ότι επίσης θα υπάρχουν πάντα κομπλεξικοί σε όλους τους χώρους εργασίας. Που αντί να επιθυμούν να βελτιωθούν για όλους οι εργασιακές σχέσεις ζορίζονται και τρώγονται με τον διπλανό τους αν έχει ένα παραπάνω κενό ή αν φεύγει μια ώρα νωρίτερα από αυτούς...Σε καμία εργασία ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα δεν βρίσκονται όλοι οι εργαζόμενοι στον χώρο εργασίας τις ίδιες ώρες εκτός από εργασίες εντάσεως εργασίας που ακολουθούν το μοντέλο του Taylor το οποίο έχει καταστεί εξαιρετικά παρωχημένο. Με τις αστοχίες των τελευταίων χρόνων έχει φύγει από την εκπαίδευση αξιόλογο στελεχιακό δυναμικό - κάποιους από τους οποίους γνώριζα προσωπικά - με αποτέλεσμα η παρεχόμενη εκπαίδευση να υποβαθμίζεται ολοένα και περισσότερο. Θα τα βρούμε μπροστά μας όχι εντός τάξεων ίσως αλλά στην παραγόμενη κοινωνία των επομένων 10 -20 ετών...Καληνύχτα Ελλάδα.

YΓ, Και κάτι τελευταίο για τις απεργίες. Η πρόσφατη νομοθεσία στοχοποιεί τα τελευταία δυναμικά συνδικάτα που έκαναν απεργίες σε ποσοστά 100% περίπου. Αναφέρομαι σε ΔΕΚΟ και τράπεζες. Στόχος είναι όταν ξεπουληθούν να μπορούν να διώχνουν ένα μεγάλο ποσοστό εργαζομένων π.χ. 10% χωρίς να υπάρχει τρόπος αντίδρασης βλέπε απεργία. Οι υπόλοιποι 90% με τον τρόμο να μην χάσουν τη δουλειά τους απλά δεν θα μπορούν να μαζέψουν το 50% + 1 για την κύρηξη αυτής. Δεν είμαι λοιπόν εναντίον καμίας απεργίας την οποία θεωρ;v ως το ύψιστο δικαίωμα του εργαζομένου ως τρόπος αντίδρασης στην αυθαιρεσία της εργοδοσίας - πόσο μάλλον για ένα δικαίωμα που κατακτήθηκε με αίμα και νεκρούς. Από την άλλη όμως αν κάνεις κατάχρηση για ψήλου πήδημα τότε αποδυναμώνεις την ισχύ του πιο αξιόπιστου όπλου σου... Προσωπική άποψη πάντα.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2017, 11:44:38 πμ από guestteacher »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #181 στις: Δεκέμβριος 08, 2017, 12:44:43 μμ »
για να μην γίνει αύξηση και να γίνουν προσλήψεις πρέπει να τα μαζέψει απ' όλους αυτούς http://www.iefimerida.gr/news/381243/aytoi-einai-oi-megaloofeiletes-toy-dimosioy-anartithikan-ta-onomata-toys-listes

Τωρα το είδα...Αν δεν κάνεις πλάκα (που μάλλον κάνεις) να σε ενημερώσω ότι αρκετά από τα φυσικά πρόσωπα έχουν πεθάνει ήδη ή πτωχεύσει (οι περισσότεροι έχουν ήδη μεταβιβάσει περουσιακά στοιχεία πριν γίνει αυτό). Επίσης αν δεις εταιρίες πραγματικά θα πεθάνεις από τα γέλια. Ενα θα σου πω Ολυμπιακή Εταιρία...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158565
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 526

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.