*

Αποστολέας Θέμα: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;  (Αναγνώστηκε 98205 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #196 στις: Δεκέμβριος 09, 2017, 10:49:31 πμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω ο εργοδότης τι υποχρέωση έχει επάνω σε αυτό. Δηλαδή αν είχες σπουδάσει οικονομικά θα ήταν υποχρεωμένη η Χ τράπεζα να σε προσλάβει;
Πρέπει να καταλάβουμε ότι ως δημόσιοι υπάλληλοι πληρωνόμαστε από όλους τους άλλους συμπολίτες μας για να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Δεν καθορίζουμε εμείς πόσοι θα διορίζονται κάθε χρόνο. Εμείς έχουμε μία σύμβαση εργασίας (μόνιμοι, αναπληρωτές, ορισμένου, αορίστου οτιδήποτε) την οποία ακολουθούμε.
Δεν γίνεται επειδή το δημόσιο παρέχει μονιμότητα και κάποια δικαιώματα επιπλέον, να θεωρούμε ότι έχουμε δικαίωμα και λόγο σε όλα.
Κάθε φορά λοιπόν που μιλάμε με αυτό τον τρόπο πρέπει να ξέρουμε πόσο προκλητικοί γινόμαστε απέναντι σε συνανθρώπους που μας πληρώνουν (αυτός είναι ο δημόσιος υπάλληλος, υπάλληλος όλων των υπολοίπων).
Αντί να προκαλούμε λοιπόν ζητώντας να παρέμβουμε στην λειτουργία του ίδιου του κράτους καλό θα ήταν να κάνουμε τη δουλειά μας όσο καλύτερα μπορούμε.
Αν θεωρούμε ότι αδικούμαστε, η πόρτα είναι ανοιχτή για τον καθένα μας.

Περίεργο δεν είναι καθόλου. Και αυτό που λες επαυξάνει αυτό που θέλω να πω εγώ. Όσο η στοίβα μεγαλώνει τόσο ο μισθός, τα δικαιώματα και οι συνθήκες θα χειροτερεύουν.
Αυτός είναι ο νόμος της αγοράς. Οτιδήποτε άλλο αποτελεί στρέβλωση.
Στο κάτω κάτω ας παρουσιάσουμε μία λύση σχετικά με το ποιος θα μας πληρώνει, ας βρούμε ένα βιώσιμο μοντέλο και ας ζητήσουμε μετά.
Αλλά δυστυχώς η απάντηση που δίδεται συχνά εδώ είναι "αυτό είνα δουλειά των κυβερνώντων όχι δική μας".
Λοιπόν δυστυχώς ή ευτυχώς το ίδιο ισχύει και για τον καθορισμό του αριθμού των προσλήψεων - διορισμών, τον καθορισμό των συνθηκών και το ύψος των μισθών.
Να έχουμε μία ολοκληρωμένη πρόταση όταν ζητάμε κάτι αλλιώς δεν θα μας πάρει κανείς στα σοβαρά.
Ζητάμε κάτι και καλά κάνουμε αλλά να έχουμε και προτάσεις για το πως αυτό θα υλοποιηθεί.
Ο παράγοντας που (θα πρέπει να) τα επηρεάζει είναι η ζήτηση και μόνο.
Αυτά που γράφεις, συνάδελφε, συμβαδίζουν απολύτως με όσα κατά καιρούς λέγονται (από Υπουργούς κλπ.) για την αποσύνδεση του πτυχίου των καθηγητικών σχολών από τα επαγγελματικά μας δικαιώματα και εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ με κάτι τέτοια!
Η Πολιτεία και το κράτος δεν έχουν υποχρέωση να μας διορίσουν, αλλά τότε γιατί εξακολουθούν να δέχονται οι φιλοσοφικές σχολές και οι σχολές θετικών επιστημών χιλιάδες νέους φοιτητές κάθε χρόνο; Έχουν καμιά υποχρέωση να δίνουν πτυχία "χωρίς αντίκρισμα" (ας μου επιτραπεί η έκφραση λόγω της ανεργίας των περισσοτέρων συναδέλφων); Να πάρουν το πτυχίο τους όλοι αυτοί και μετά να κάνουν τι; Ή μήπως οι περισσότεροι που μπαίνουν σ'αυτές τις σχολές, μπαίνουν μόνο για τις γνώσεις και δεν χρειάζονται ύστερα δουλειά; Κι αν κοιτάξεις γύρω σου, τα συγκεκριμένα πτυχία των καθηγητικών σχολών δεν έχουν κάποια άλλη επαγγελματική διέξοδο, σε άλλους διαγωνισμούς π.χ. Ασφαλώς και μπορεί ένας απόφοιτος των παραπάνω σχολών να κάνει ιδιαίτερα, να εργαστεί σε φροντιστήριο, σε εκδοτικούς οίκους, ως υπάλληλος γραφείου κλπ., αλλά η μεγάλη δικαίωση γι'αυτόν θα είναι να κάνει την δουλειά που αγαπά και που έμαθε, δηλ. να διδάσκει παιδιά και γι'αυτό προσπαθούμε όλοι μας να μπούμε στα σχολεία, γιατί έτσι και θα είμαστε αποδοτικοί και ικανοποιημένοι ως άνθρωποι! Ζητάμε το αυτονόητο!
Το άλλο που γράφεις, ότι δηλ. είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι και μας πληρώνει ο εργοδότης μας για να κάνουμε μια συγκεκριμένη δουλειά, με θλίβει τρομερά! Δεν είναι οι εκπαιδευτικοί υπάλληλοι, αλλά λειτουργοί και η δουλειά τους ονομάζεται λειτούργημα! Αν είναι έτσι, γιατί δεν καλεί και δεν προσλαμβάνει το Υπουργείο ἐναν οποιονδήποτε τυχόντα να μπει στις σχολικές τάξεις και να διδάξει; Γιατί πολύ απλά αυτό το λειτούργημα απαιτεί όχι μόνο γνώσεις, αλλά κι άλλες ικανότητες-δεξιότητες (μεταδοτικότητα, τήρηση παιδαγωγικών αρχών, υπομονή, κατανόηση, ευγένεια, διακριτικότητα, καινοτομία ...) που δεν γίνεται να τα έχει ο καθένας! Και το λειτούργημά μας δεν χρειάζεται ανθρώπους που να τα βλέπουν όλα υπολογιστικά, δηλ. μου δίνει το Υπουργείο 800 ευρώ, θα κάνω "χάλια" δουλειά, χωρίς ποιότητα, γιατί έτσι θεωρώ πως πρέπει να κάνω! Αντίθετα, χρειάζεται ανθρώπους (και μιλάω πάντα για τους μόνιμους, γιατί όλοι οι άλλοι σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε σ'αυτόν τον χώρο) που παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, να συνεχίζουν να προσφέρουν ποιοτικό έργο, καθώς από αυτούς επηρεάζονται καθοριστικά και οι επόμενες γενιές! Άτομα, λοιπόν, που δρουν και συμπεριφέρονται στα σχολεία ως βαρετοί δημόσιοι υπάλληλοι, επιβάλλεται να αξιολογηθούν κι αν έχουν την ευθιξία επιβάλλεται να αποχωρήσουν!
Τέλος, γιατί είναι απαραίτητο όσο η στοίβα, όπως γράφεις, (των εκπαιδευτικών) να μεγαλώνει, να χειροτερεύουν τα δικαιώματα και οι συνθήκες εργασίας; Αυτό είναι πέρα για πέρα στρεβλό! Είναι δυνατόν να σκέφτεσαι έτσι, σαν να είσαι μέσα στο Υπουργείο Οικονομικών και να προσπαθείς να εξοικονομήσεις από τους εκπαιδευτικούς μόνο; Δηλ. μια εταιρεία π.χ. θα χειροτέρευε τις συνθήκες των εργαζομένων σ'αυτή, για ποιον άλλον λόγο, παρά μόνο αν ήθελε με αυτόν τον τρόπο να τους διώξει/να τους απομακρύνει απ'αυτή και να τους στρέψει αλλού;! Αν λοιπόν θέλει το Υπουργείο να μας στρέψει όλους μας αλλού, ας έχει το θάρρος να βγει να το πει: δεν θα χρειαστώ ούτε ΑΚΩ ούτε ΑμΩ, θα δουλέψω με το υπάρχον διδακτικό προσωπικό και "θα του αλλάξω τα φώτα" εργασιακά και οικονομικά (συγγνώμη για την έκφραση)! Να δούμε τότε αν θα άδειαζαν τα σχολεία ή όχι και ποιος θα έβγαινε εκτεθειμένος απέναντι στην κοινωνία!
Τους διορισμούς δεν μπορούμε εμείς να τους καθορίσουμε, αλλά από την στιγμή που οι κυβερνώντες μας εμπαίζουν τόσα χρόνια και δεν κάνουν διορισμούς όσο κι αν το θέλουν, μας δίνουν το δικαίωμα να μιλάμε και να προτείνουμε πράγματα (που ποτέ βέβαια δεν τα ακούνε)! Και ασφαώς όχι μόνο δουλειά, αλλά υποχρέωση των κυβερνώντων είναι να βρουν τα χρήματα για την ομαλή λειτουργία των σχολείων και την πληρωμή των εκπαιδευτικών! Και ασφαλώς πιστεύουμε ότι αδικούμαστε σαν κλάδος, όχι μόνο γιατί θα μας κάνουν στο τέλος να μισήσουμε το λειτούργημα που επιλέξαμε να ασκήσουμε, αλλά κυρίως γιατί μηδενίζουν την όποια προσφορά μας σε κάθε επίπεδο (γνωστικό, ηθικό, ψυχολογικό ...)!
Συνεπώς, ΑΠΕΡΓΙΑ!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2017, 10:51:59 πμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:26:15 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #197 στις: Δεκέμβριος 09, 2017, 11:14:34 πμ »
Αυτά που γράφεις, συνάδελφε, συμβαδίζουν απολύτως με όσα κατά καιρούς λέγονται (από Υπουργούς κλπ.) για την αποσύνδεση του πτυχίου των καθηγητικών σχολών από τα επαγγελματικά μας δικαιώματα και εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ με κάτι τέτοια!
Η Πολιτεία και το κράτος δεν έχουν υποχρέωση να μας διορίσουν, αλλά τότε γιατί εξακολουθούν να δέχονται οι φιλοσοφικές σχολές και οι σχολές θετικών επιστημών χιλιάδες νέους φοιτητές κάθε χρόνο; Έχουν καμιά υποχρέωση να δίνουν πτυχία "χωρίς αντίκρισμα" (ας μου επιτραπεί η έκφραση λόγω της ανεργίας των περισσοτέρων συναδέλφων); Να πάρουν το πτυχίο τους όλοι αυτοί και μετά να κάνουν τι; Ή μήπως οι περισσότεροι που μπαίνουν σ'αυτές τις σχολές, μπαίνουν μόνο για τις γνώσεις και δεν χρειάζονται ύστερα δουλειά; Κι αν κοιτάξεις γύρω σου, τα συγκεκριμένα πτυχία των καθηγητικών σχολών δεν έχουν κάποια άλλη επαγγελματική διέξοδο, σε άλλους διαγωνισμούς π.χ. Ασφαλώς και μπορεί ένας απόφοιτος των παραπάνω σχολών να κάνει ιδιαίτερα, να εργαστεί σε φροντιστήριο, σε εκδοτικούς οίκους, ως υπάλληλος γραφείου κλπ., αλλά η μεγάλη δικαίωση γι'αυτόν θα είναι να κάνει την δουλειά που αγαπά και που έμαθε, δηλ. να διδάσκει παιδιά και γι'αυτό προσπαθούμε όλοι μας να μπούμε στα σχολεία, γιατί έτσι και θα είμαστε αποδοτικοί και ικανοποιημένοι ως άνθρωποι! Ζητάμε το αυτονόητο!
Το άλλο που γράφεις, ότι δηλ. είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι και μας πληρώνει ο εργοδότης μας για να κάνουμε μια συγκεκριμένη δουλειά, με θλίβει τρομερά! Δεν είναι οι εκπαιδευτικοί υπάλληλοι, αλλά λειτουργοί και η δουλειά τους ονομάζεται λειτούργημα! Αν είναι έτσι, γιατί δεν καλεί και δεν προσλαμβάνει το Υπουργείο ἐναν οποιονδήποτε τυχόντα να μπει στις σχολικές τάξεις και να διδάξει; Γιατί πολύ απλά αυτό το λειτούργημα απαιτεί όχι μόνο γνώσεις, αλλά κι άλλες ικανότητες-δεξιότητες (μεταδοτικότητα, τήρηση παιδαγωγικών αρχών, υπομονή, κατανόηση, ευγένεια, διακριτικότητα, καινοτομία ...) που δεν γίνεται να τα έχει ο καθένας! Και το λειτούργημά μας δεν χρειάζεται ανθρώπους που να τα βλέπουν όλα υπολογιστικά, δηλ. μου δίνει το Υπουργείο 800 ευρώ, θα κάνω "χάλια" δουλειά, χωρίς ποιότητα, γιατί έτσι θεωρώ πως πρέπει να κάνω! Αντίθετα, χρειάζεται ανθρώπους (και μιλάω πάντα για τους μόνιμους, γιατί όλοι οι άλλοι σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε σ'αυτόν τον χώρο) που παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, να συνεχίζουν να προσφέρουν ποιοτικό έργο, καθώς από αυτούς επηρεάζονται καθοριστικά και οι επόμενες γενιές! Άτομα, λοιπόν, που δρουν και συμπεριφέρονται στα σχολεία ως βαρετοί δημόσιοι υπάλληλοι, επιβάλλεται να αξιολογηθούν κι αν έχουν την ευθιξία επιβάλλεται να αποχωρήσουν!
Τέλος, γιατί είναι απαραίτητο όσο η στοίβα, όπως γράφεις, (των εκπαιδευτικών) να μεγαλώνει, να χειροτερεύουν τα δικαιώματα και οι συνθήκες εργασίας; Αυτό είναι πέρα για πέρα στρεβλό! Είναι δυνατόν να σκέφτεσαι έτσι, σαν να είσαι μέσα στο Υπουργείο Οικονομικών και να προσπαθείς να εξοικονομήσεις από τους εκπαιδευτικούς μόνο; Δηλ. μια εταιρεία π.χ. θα χειροτέρευε τις συνθήκες των εργαζομένων σ'αυτή, για ποιον άλλον λόγο, παρά μόνο αν ήθελε με αυτόν τον τρόπο να τους διώξει/να τους απομακρύνει απ'αυτή και να τους στρέψει αλλού;! Αν λοιπόν θέλει το Υπουργείο να μας στρέψει όλους μας αλλού, ας έχει το θάρρος να βγει να το πει: δεν θα χρειαστώ ούτε ΑΚΩ ούτε ΑμΩ, θα δουλέψω με το υπάρχον διδακτικό προσωπικό και "θα του αλλάξω τα φώτα" εργασιακά και οικονομικά (συγγνώμη για την έκφραση)! Να δούμε τότε αν θα άδειαζαν τα σχολεία ή όχι και ποιος θα έβγαινε εκτεθειμένος απέναντι στην κοινωνία!
Τους διορισμούς δεν μπορούμε εμείς να τους καθορίσουμε, αλλά από την στιγμή που οι κυβερνώντες μας εμπαίζουν τόσα χρόνια και δεν κάνουν διορισμούς όσο κι αν το θέλουν, μας δίνουν το δικαίωμα να μιλάμε και να προτείνουμε πράγματα (που ποτέ βέβαια δεν τα ακούνε)! Και ασφαώς όχι μόνο δουλειά, αλλά υποχρέωση των κυβερνώντων είναι να βρουν τα χρήματα για την ομαλή λειτουργία των σχολείων και την πληρωμή των εκπαιδευτικών! Και ασφαλώς πιστεύουμε ότι αδικούμαστε σαν κλάδος, όχι μόνο γιατί θα μας κάνουν στο τέλος να μισήσουμε το λειτούργημα που επιλέξαμε να ασκήσουμε, αλλά κυρίως γιατί μηδενίζουν την όποια προσφορά μας σε κάθε επίπεδο (γνωστικό, ηθικό, ψυχολογικό ...)!
Συνεπώς, ΑΠΕΡΓΙΑ!

Επειδή θα συμφωνήσω με τον "προγραφόντα" που είπε για εκτός θέματος θα ήθελα αν θες να μου απαντήσεις στις ερωτήσεις που σου κάνω και δεν συνεχίζω εκτός θέματος

1. Ποιες εννοείς καθηγητικές σχολές? Εκτός από τα Παιδαγωγικά ποιες άλλες αξίζουν να πάρουν τον τίτλο κατά την άποψη σου και γιατί ακριβώς δεν μπορούν να δουλέψουν αλλού?
2. Γιατί ακριβώς τα Πανεπιστήμια πρέπει να σε οδηγούν σε επαγγελματική αποκατάσταση? Εφόδια σου δίνουν περισσότερα από το να μην πήγαινες σε αυτά και να βρεθείς σε καλύτερο θεωρητικά και ίσως πρακτικά επίπεδο από κάποιον που δεν πήγε. Και γιατί εξάλλου σε μια κοινή αγορά που η πλειοψηφία των κατοίκων αυτής της χώρας δέχεται να σου δίνει εφόδια να δουλέψεις μόνο ως  εκπαιδευτικός στην Ελλάδα. Οπως γράφεις μπορείς να δουλέψεις και αλλού και μάλιστα και στο Δημόσιο ως ΠΕ Διοικητικός, ΠΕ Αρχαιολογίας κ.α. Εδώ θεωρώ ότι κάνεις το σφάλμα να συνδέεις τις δικές σου βλέψεις με το σύνολο των αποφοίτων όλων των ΑΕΙ που εν δυνάμει μπορούν να δουλέψουν και ω; εκπαιδευτικοί
3. Μαθατε στο δικό σας Πανεπιστήμιο να διδάσκετε παιδιά? Σε όλα τα Πανεπιστήμια που εν δυνάμει μπορούν οι απόφοιτοι τους ΚΑΙ να διδάξουν μάθανε να διδάσκουν παιδιά?
4. ΤΟ Υπουργείο εδώ και πολλά χρόνια ΟΝΤΩΣ προσλαμβάνει τον οποιοδήποτε τυχόντα να διδάξει. Και δεν εξετάζει όλα αυτά που λες. Παρά μόνο αν η συμπεριφορά του είναι όντως πέρα από τα όρια. Θα ήθελα μιας και είμαι αδαής να μου εξηγήσει κάποιος την διαφορά μεταξύ λειτουργήματος και επαγγέλματος...Εγώ ξέρω ότι το λειτούργημα είναι προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο όμως αν το βάλεις κάτω πλέον τα όρια λειτουργήματος και επαγγέλματος είναι δυσδιάκριτα (Πριν μου απαντήσεις σε παραπέμπω και εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=34178.msg987042;topicseen#new μιας και πολλές φορές το τι δηλώνεις δεν σημαίνει ότι η αντίληψη του γίνεται το ίδιο από όλους κατανοητή, βλέπει από την μετάδοση μέχρι την λήψη και την επεξεργασία του μηνύματος υπεισέρχονται πολλοί αστάθμητοι παράγοντες)... Επειδή αναφέρεσαι πολύ για μόνιμους και για αξιολογήσεις και για τα λοιπά. Η ερώτηση είναι η εξής...Πες μου έναν τρόπο αξιολόγησης για όλα όσα αναφέρεις και επίσης για κάποιους που δεν αγαπούν το επάγγελμα τους πες μου τι κάνει το Υπουργείο όταν ζητάνε να πάνε σε άλλη θέση στο Δημόσιο...επίσης εξήγεισε μου πως γίνεται να έχω τσεκάρει πολλούς εδώ μέσα (μην νομίζεις ότι όλοι είσαστε τόσο ανώνυμοι με όσα κατά καιρούς αποκαλύπτετε μόνοι σας - δες ψηφιακό ίχνος) να μου το παίζουν οι super ντούπερ καθηγηταράδες και μόλις διορίζονται μακριά να βάζουν βύσμα για να πάνε σε γραφείο....
5. Ακριβώς επειδή η Κυβέρνηση δεν είναι εταιρία που να βάζει τα δικά της χρήματα δεν θα σου πει φύγε γιατί έχει εκλογικό κόστος. Κορόιδα έιναι? Το θέμα είναι πως ένας απόφοιτος ΑΕΙ ή ΤΕΙ οφείλει να καταλαβαίνει πότε φθάνει ο καιρός να αναζητήσει την τύχη του αλλού...Αλλο αν δεν έχει τα προσόντα βέβαια ή δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στα ωράρια και τις απαιτήσεις μιας εταιρίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2017, 12:14:27 μμ από guestteacher »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #198 στις: Δεκέμβριος 09, 2017, 03:34:28 μμ »
... θεωρώ όμως πως εσύ δεν έχεις συνειδητοποιήσει τη κρισιμότητα της κατάστασης στην εκπαίδευση ...

Για όλα τα προαναφερθέντα, λοιπόν και για να μην συνεχιστεί ο ξεπεσμός του εκπαιδευτικού λειτουργήματος: ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΑΖΙΚΗ! Θα είναι ένα καλό μήνυμα, που θα φτάσει στ'αυτιά τους!


Αγαπητή φαίνεται ότι δεν έχουμε τους ίδιους "καημούς" .
Ο δικος μου καημός  εστιάζεται στο να έρθει μια μέρα και  να δω μια καλύτερη Ελλάδα.
Με ένα σύστημα  Παιδείας αντάξιο ευρωπαικού κράτους ασχετα με την δουλειά την οποία θα κάνω ή δεν θα κάνω και άσχετα με το αν βγάζω πολλά ή λίγα.
Με  ένα σύστημα Υγείας, Δικαιοσύνης, Ασφάλειας  και Δημόσιας Διοίκησης σωστό και πάλι άσχετα με το αν είμαι ανεργος ή αν κερδίζω πολλά ή λίγα.
Εχω και άλλους καημούς: Να ερθει μια μέρα που δεν θα παίρνω 900 ευρώ αλλά όσα και ο γερμανός. Δεν το απαιτώ  τώρα, ούτε και τις παλιες καλές εποχές το ζητούσα γιατί οι προτεραιότητες μου ουδέποτε εστιάσθηκαν στο οικονομικό αλλά στην ποιότητα ζωής του Πολίτη.
Για να καταλάβεις, αν θα έπρεπε να επιλέξω ανάμεσα σε ένα κράτος κ@@@χανείο με μισθό 5000 και σε ένα κράτος Δικαιου  σωστά οργανωμένο αλλά ανεργος, θα επέλεγα το 2ο γιατί ήξερα ότι θα φροντίσει εμένα και τα παιδιά μου και αργά ή γρήγορα θα έβρισκα τη δουλεια που αξίζω ανάλογα με τις δυνατοτητές μου.
Ξέρεις η αγορά είναι αυτή που σε "ζυγίζει" και αργά ή γρήγορα σου δίνει αυτό που αξίζεις και όχι αυτό που νομίζεις ότι  δικαιούσαι.

Αν διάβαζες όλα όσα  γράφω , θα είχες παρατηρήσει  ότι είμαι από τους ελάχιστους γραφικούς ίσως, που βάλω εναντίον της παραπαιδείας, των μαύρων ιδιαιτεράκηδων, των μονίμων που κάνουν ιδιαίτερα, των φροντιστηρίων ΑΣΕΠ, των εμπόρων της εκπαιδευσης  αλλά και εναντίον των ανύπαρκτων συλλόγων γονέων κ κηδεμόνων και γενικά εναντίον του χάους που λέγεται Παιδεία και έρχεσαι εσύ και μου λες ότι δεν έχω συνειδητοποιήσει την κρισιμότητα της κατάστασης?
Μη διαβάζεις αποσπασματικά τα γραφόμενα του άλλου και δέξου ότι η  όλη  κρισιμότητα στην Παιδεία δεν προέκυψε επειδή δεν γίνονται χιλιάδες μόνιμοι διορισμοί και ως εκ τούτου δεν έχεις διορισθεί ακόμη.
Μην ξεχνάς ότι ζήσαμε για χρόνια με εκατοντάδες χιλιάδες διορισμούς στην Παιδεία και Παιδεία δεν ειχαμε -ουτε εχουμε- χιλιάδες γιατρούς στην Υγεία και Υγεία δεν είχαμε ούτε εχουμε, στη Δικαιοσύνη, στη δημοσια Διοικηση και τιποτα απο αυτα δεν εχουμε.
Αντιλαμβάνεσαι ότι το πρόβλημα δεν ήταν οι μόνιμοι διορισμοί αλλά οι αιτίες ήταν αλλού και όχι στην "ελλειψη προσωπικού".

Αν ακολουθούσα τη λογική την οποία "εκπέμπουν" τα επιχειρηματα σου, θα έπρεπε να  απεργήσω και εγώ γιατί τα 900 ευρώ που παίρνω δεν με φτάνουν ούτε για να ζήσω ούτε συγκρίνονται με του γερμανού συναδέλφου μου. Ξερεις δικαίωμα στην απεργία δεν έχουν μόνο όσοι δεν εχουν ακόμη διορισθεί αλλά και όσων ο μισσθός είναι αυτός της  εξαθλίωσης.
Δεν το παίζω ηθικολόγος- μη βιαστείς να κολλάς ταμπέλες- αλλά   γνωρίζω ότι ζω σε μια χρεωκοπημένη χώρα με λίαν περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες άρα διαφορετικές ως εκ τούτου προτεραιότητες.
Αυτή την οικονομική δυσπραγία της χώρα τη γνώριζες και εσύ την αρχη των μυνημάτων σου, όταν έγραφες  εδώ ότι  "δεν θα γίνει ΑΣΕΠ πριν το 2015 λόγω έλλειψης χρημάτων" αλλά και αργότερα σε ενα αλλο τυχαίο ποστ σου που εκτιμούσε ότι δεν θα γίνει ΑΣΕΠ πριν το 2020.
Θα ήθελα να ξέρω τι ήταν αυτό που μεσολάβησε και άλλαξε στη χώρα επί το οικονομικά ευνοικότερον ώστε να θεωρείς σήμερα ότι είναι εφικτό να γίνουν οι ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ που αναφέρεις.

Πάντως αν απεργούσα θα το έκανα για ενα καλύτερο κράτος , Παιδεία, Υγεία, Δικαιοσύνη και ασφάλεια.
Ενα καλύτερα οργανωμένο  κρατος έχει δουλειά για όλους gia 96 ενώ ενα κρατος εξαθλιωμένο και χρεωκοπημένο, δεν έχει ούτε τους υπαλλήλους του να πληρώσει.
Αλλά επειδή το κράτος είμαστε εμεις αναλογίζομαι πού μπορούμε να φτάσουμε όταν επιμενουμε να ¨"διοριστούμε" σε εναν εργοδότη χρεωκοπημένο.

Διαθέτεις καλή ικανότητα στο γραπτό λόγο αλλά σταμάτα να χρησιμοποιείς αντιφατικά και ευκαιριακά επιχειρήματα για να υποστηρίξεις την  εντελώς σεβαστή επιδίωξη που είναι ο διορισμός.
Εχω ζήσει ανεργος και καταλαβαίνω απόλυτα τι σημαίνει αυτό. Ευχομαι Μόνο αν  αλλάξουμε μυαλά και  καταστήσουμε κεκτημένο τον δυτικό τρόπο σκέψης, τότε θα  έρθουν για ολους πραγματικα καλύτερες μερες.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2017, 07:28:41 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος PROFITIS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #199 στις: Δεκέμβριος 09, 2017, 06:56:14 μμ »
Ευχομαι να έρθουν για ολους πραγματικα καλύτερες μερες.

ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ...ΔΥΣΤΥΧΩς Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟ ΜΑΥΣΩΛΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ...ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ''ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ' ΜΑΣ ...
ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ (ΔΥΟ) ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΙΣΩς ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΤΟΥ ΑΡΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ "ΜΙΚΡΟ"...


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:26:15 »

Αποσυνδεδεμένος BAKOS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #200 στις: Δεκέμβριος 09, 2017, 07:00:15 μμ »
Ποσο δικιο εχεις;



nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #201 στις: Δεκέμβριος 09, 2017, 07:34:41 μμ »
PROFITIS,  το ¨εύχομαι¨ διαγράφηκε , συμφωνώ ότι με ευχολόγια δεν αντιμετωπίζονται τα προβλήματα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #202 στις: Δεκέμβριος 09, 2017, 07:47:44 μμ »
PROFITIS,  το ¨εύχομαι¨ διαγράφηκε , συμφωνώ ότι με ευχολόγια δεν αντιμετωπίζονται τα προβλήματα.
Mα ούτε με τις απεργίες και τους αγώνες, ισχυρίζεστε κάποιοι. Τότε τι;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #203 στις: Δεκέμβριος 09, 2017, 08:59:20 μμ »
Αγαπητή φαίνεται ότι δεν έχουμε τους ίδιους "καημούς" .
Ο δικος μου καημός  εστιάζεται στο να έρθει μια μέρα και  να δω μια καλύτερη Ελλάδα.
Με ένα σύστημα  Παιδείας αντάξιο ευρωπαικού κράτους ασχετα με την δουλειά την οποία θα κάνω ή δεν θα κάνω και άσχετα με το αν βγάζω πολλά ή λίγα.
Με  ένα σύστημα Υγείας, Δικαιοσύνης, Ασφάλειας  και Δημόσιας Διοίκησης σωστό και πάλι άσχετα με το αν είμαι ανεργος ή αν κερδίζω πολλά ή λίγα.
Εχω και άλλους καημούς: Να ερθει μια μέρα που δεν θα παίρνω 900 ευρώ αλλά όσα και ο γερμανός. Δεν το απαιτώ  τώρα, ούτε και τις παλιες καλές εποχές το ζητούσα γιατί οι προτεραιότητες μου ουδέποτε εστιάσθηκαν στο οικονομικό αλλά στην ποιότητα ζωής του Πολίτη.
Για να καταλάβεις, αν θα έπρεπε να επιλέξω ανάμεσα σε ένα κράτος κ@@@χανείο με μισθό 5000 και σε ένα κράτος Δικαιου  σωστά οργανωμένο αλλά ανεργος, θα επέλεγα το 2ο γιατί ήξερα ότι θα φροντίσει εμένα και τα παιδιά μου και αργά ή γρήγορα θα έβρισκα τη δουλεια που αξίζω ανάλογα με τις δυνατοτητές μου.
Ξέρεις η αγορά είναι αυτή που σε "ζυγίζει" και αργά ή γρήγορα σου δίνει αυτό που αξίζεις και όχι αυτό που νομίζεις ότι  δικαιούσαι.

Αν διάβαζες όλα όσα  γράφω , θα είχες παρατηρήσει  ότι είμαι από τους ελάχιστους γραφικούς ίσως, που βάλω εναντίον της παραπαιδείας, των μαύρων ιδιαιτεράκηδων, των μονίμων που κάνουν ιδιαίτερα, των φροντιστηρίων ΑΣΕΠ, των εμπόρων της εκπαιδευσης  αλλά και εναντίον των ανύπαρκτων συλλόγων γονέων κ κηδεμόνων και γενικά εναντίον του χάους που λέγεται Παιδεία και έρχεσαι εσύ και μου λες ότι δεν έχω συνειδητοποιήσει την κρισιμότητα της κατάστασης?
Μη διαβάζεις αποσπασματικά τα γραφόμενα του άλλου και δέξου ότι η  όλη  κρισιμότητα στην Παιδεία δεν προέκυψε επειδή δεν γίνονται χιλιάδες μόνιμοι διορισμοί και ως εκ τούτου δεν έχεις διορισθεί ακόμη.
Μην ξεχνάς ότι ζήσαμε για χρόνια με εκατοντάδες χιλιάδες διορισμούς στην Παιδεία και Παιδεία δεν ειχαμε -ουτε εχουμε- χιλιάδες γιατρούς στην Υγεία και Υγεία δεν είχαμε ούτε εχουμε, στη Δικαιοσύνη, στη δημοσια Διοικηση και τιποτα απο αυτα δεν εχουμε.
Αντιλαμβάνεσαι ότι το πρόβλημα δεν ήταν οι μόνιμοι διορισμοί αλλά οι αιτίες ήταν αλλού και όχι στην "ελλειψη προσωπικού".

Αν ακολουθούσα τη λογική την οποία "εκπέμπουν" τα επιχειρηματα σου, θα έπρεπε να  απεργήσω και εγώ γιατί τα 900 ευρώ που παίρνω δεν με φτάνουν ούτε για να ζήσω ούτε συγκρίνονται με του γερμανού συναδέλφου μου. Ξερεις δικαίωμα στην απεργία δεν έχουν μόνο όσοι δεν εχουν ακόμη διορισθεί αλλά και όσων ο μισσθός είναι αυτός της  εξαθλίωσης.
Δεν το παίζω ηθικολόγος- μη βιαστείς να κολλάς ταμπέλες- αλλά   γνωρίζω ότι ζω σε μια χρεωκοπημένη χώρα με λίαν περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες άρα διαφορετικές ως εκ τούτου προτεραιότητες.
Αυτή την οικονομική δυσπραγία της χώρα τη γνώριζες και εσύ την αρχη των μυνημάτων σου, όταν έγραφες  εδώ ότι  "δεν θα γίνει ΑΣΕΠ πριν το 2015 λόγω έλλειψης χρημάτων" αλλά και αργότερα σε ενα αλλο τυχαίο ποστ σου που εκτιμούσε ότι δεν θα γίνει ΑΣΕΠ πριν το 2020.
Θα ήθελα να ξέρω τι ήταν αυτό που μεσολάβησε και άλλαξε στη χώρα επί το οικονομικά ευνοικότερον ώστε να θεωρείς σήμερα ότι είναι εφικτό να γίνουν οι ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ που αναφέρεις.

Πάντως αν απεργούσα θα το έκανα για ενα καλύτερο κράτος , Παιδεία, Υγεία, Δικαιοσύνη και ασφάλεια.
Ενα καλύτερα οργανωμένο  κρατος έχει δουλειά για όλους gia 96 ενώ ενα κρατος εξαθλιωμένο και χρεωκοπημένο, δεν έχει ούτε τους υπαλλήλους του να πληρώσει.
Αλλά επειδή το κράτος είμαστε εμεις αναλογίζομαι πού μπορούμε να φτάσουμε όταν επιμενουμε να ¨"διοριστούμε" σε εναν εργοδότη χρεωκοπημένο.

Διαθέτεις καλή ικανότητα στο γραπτό λόγο αλλά σταμάτα να χρησιμοποιείς αντιφατικά και ευκαιριακά επιχειρήματα για να υποστηρίξεις την  εντελώς σεβαστή επιδίωξη που είναι ο διορισμός.
Εχω ζήσει ανεργος και καταλαβαίνω απόλυτα τι σημαίνει αυτό. Ευχομαι Μόνο αν  αλλάξουμε μυαλά και  καταστήσουμε κεκτημένο τον δυτικό τρόπο σκέψης, τότε θα  έρθουν για ολους πραγματικα καλύτερες μερες.
Συνάδελφε, προφανώς κι έχουμε άλλη οπτική των πραγμάτων κι αυτό είναι θεμιτό, καθώς δεν γίνεται να συμφωνούμε όλοι εδώ μέσα ή γενικότερα!
Σ' ευχαριστώ πολύ που γράφεις πως είμαι καλή στον γραπτό λόγο, αλλά διαφωνώ πως όσα γράφω είναι αντιφατικά και ευκαιριακά επιχειρήματα! Δεν κάνω άλματα λογικής ποτέ μου!
Και σου εξηγούμαι: ασφαλώς και με ενδιαφέρει να πηγαίνει καλά η χώρα που ζω σε όλους τους τομείς, αλλά αν ευημερεί σε όλα τα πεδία (υγεία, ασφάλεια, οικονομία κλπ.), τότε κι εγώ δεν θα είμαι άνεργος και δεν θα περιμένω κάθε Σεπτέμβρη και κάθε Οκτώβρη πάνω από τον υπολογιστή μου να δω αν και πότε θα κληθώ αναπληρωτής, την στιγμή που θα έπρεπε να ήμουν (όχι φυσικά μόνο εγώ) διορισμένος! Δεν γίνεται να μην συμβαδίζει το γενικό, το συνολικό καλό με το ατομικό! Αυτά είναι αλληλένδετα! Το αντίθετο μπορεί να συμβαίνει, και συμβαίνει συχνά, όχι όμως αυτό που γράφεις! Στα δυτικά κράτη που ευημερούν και έχουν βαρειά βιομηχανία και μικρό δημόσιο τομέα, η ανεργία έχει μονοψήφια νούμερα και οι άνεργοι και οι άστεγοι και οι υπόλοιποι αναξιοπαθούντες παίρνουν ένα σωρό επιδόματα, για να ζήσουν! Ενώ εδώ ούτε σαν εργαζόμενος δεν μπορείς να ζήσεις ανθρωπινά!
Επιπλέον, γράφεις πως η κρισιμότητα στην Παιδεία δεν προέκυψε εξαιτίας της ανυπαρξίας διορισμών. Ασφαλώς και τα προβλήματα της δημόσιας παιδείας είναι πάμπολλα, αλλά εξαιτίας των διορισμών που πλέον δεν γίνονται, με ευθύνη του Υπουργείου και της Πολιτείας, η Παιδεία κι όλοι οι εμπλεκόμενοι έρχονται καθημερινά σε δεινότερη θέση! Όταν υπάρχουν χιλιάδες κενά (και οργανικά), όταν υπάρχουν χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί και το Υπουργείο δεν μονιμοποιεί εδώ και 8 χρόνια, λόγω μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων και λόγω πελατειακών σχέσεων με κάποιες από τις υποοομάδες των εκπαιδευτικών που έχει δημιουργήσει, τότε ποιος φταίει γι'αυτό το οξύμωρο; Και δεν με απασχολεί τόσο όσο νομίζεις το να διοριστώ εγώ, αλλά ας γινόταν από κάποιους η αρχή των διορισμών κι όλα σιγά-σιγά θα έπαιρναν τον δρόμο τους! (κι έχω γράψει αλλού τι σημαίνει να είσαι μόνιμος και τι αναπληρωτής και πως σε αντιμετωπίζουν στο σχολείο, στις τοπικές κοινωνίες κλπ.)
Ακόμη, κάπου υποστηρίζεις πως ο καθένας βρίσκει δουλειά ανάλογα με τις δυνατότητές του και πως αυτό συμβαίνει μόνο στα κράτη δκαίου! Δηλ. στην Ελλάδα του σήμερα, εμείς οι αναπληρωτές δεν έχουμε δυνατότητα για διορισμό; Μπορούμε, έχουμε τη δυνατότητα της αναπλήρωσης μόνο κι όχι της μονιμοποίησης; Και ποιος το κρίνει και το αποφασίζει αυτό; Μόνο τα δημοσιονομικά της χώρας κι όχι οι υπαρκτές και επείγουσες ανάγκες στη δημόσια εκπαίδευση; Τότε δεν μιλάμε για Παιδεία, αλλά για μια ζημιογόνο επιχείρηση! Και επιπλέον, τόσοι που έχουν διοριστεί και μάλιστα χωρίς να περάσουν ποτέ τους από μια γραπτή δοκιμασία και να κριθούν, είχαν περισσότερες δυναστότητες από εμάς; (ρητορικό το ερώτημα).
Τέλος, φυσικά και μπορείς να απεργήσεις για τους δικούς σου λόγους, αλλά μια χαρά βλέπω να γίνονται διορισμοί σε άλλα Υπουργεία και να πληρώνονται οι εφοριακοί, οι αστυνομικοί, οι υπάλληλοι της Βουλής κλπ. δημόσιοι υπάλληλοι, πράγμα που με κάνει τουλάχιστον καχύποπτη! Δεν γίνεται ένας τεράστιος αριθμητικά κλάδος επιστημόνων να χτυπιέται συνεχώς, με την δικαιολογία της οικονομικής συγκυρίας!
Το αν είναι εφικτοί ή όχι οι ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ που πρέπει να αποτελεί το πάγιο αίτημά μας, θα έπρεπε εδώ και χρόνια να είχε απασχολήσει την Πολιτεία κι όχι εμάς, γιατί εμείς δεν ζητάμε την αυτοεπιβεβαίωσή μας μέσω της εργασίας σ'ένα δημόσιο σχολείο! Ζητάμε να μας αφήσουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να επιτελέσουμε το λειτούργημά μας, να διδάξουμε, να βοηθήσουμε τους μαθητές να προοδεύσουν, να τους συμπαρασταθούμε στις δυσκολίες τους, να τους δώσουμε πρότυπα συμπεριφοράς, να τους ενθαρρύνουμε, να τους αποδείξουμε ότι δεν τους θεωρούμε μαθητές "δεύτερης κατηγορίας"! Το κακό, συνάδελφε, είναι ότι η Πολιτεία κωφεύει στα αιτήματά μας και θεωρεί δίκαιο/σωστό/ηθικό/ταιριαστό να φορτώσει το υπάρχον διδακτικό προσωπικό με ακόμη περισσότερες υποχρεώσεις, να αφήσει άνεργους χιλιάδες αναπληρωτές από την επόμενη σχολική χρονιά, να αφήσει να διαιωνίζεται το σημερινό αδιέξοδο χωρίς μονιμοποποιήσεις κι όλα αυτά φυσικά γιατί δεν έχει την ανάλογη βούληση!

Υ.Γ. Φυσικά, όλοι οι αναπληρωτές έχουμε ζήσει ως άνεργοι για μεγαλύτερα ή μικρότερα διαστήματα, όχι μόνο εσύ, αλλά κάποια στιγμή αυτό πρέπει να σταματήσει!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος joanspil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #204 στις: Δεκέμβριος 09, 2017, 09:57:57 μμ »
Συνάδελφε, προφανώς κι έχουμε άλλη οπτική των πραγμάτων κι αυτό είναι θεμιτό, καθώς δεν γίνεται να συμφωνούμε όλοι εδώ μέσα ή γενικότερα!
Σ' ευχαριστώ πολύ που γράφεις πως είμαι καλή στον γραπτό λόγο, αλλά διαφωνώ πως όσα γράφω είναι αντιφατικά και ευκαιριακά επιχειρήματα! Δεν κάνω άλματα λογικής ποτέ μου!
Και σου εξηγούμαι: ασφαλώς και με ενδιαφέρει να πηγαίνει καλά η χώρα που ζω σε όλους τους τομείς, αλλά αν ευημερεί σε όλα τα πεδία (υγεία, ασφάλεια, οικονομία κλπ.), τότε κι εγώ δεν θα είμαι άνεργος και δεν θα περιμένω κάθε Σεπτέμβρη και κάθε Οκτώβρη πάνω από τον υπολογιστή μου να δω αν και πότε θα κληθώ αναπληρωτής, την στιγμή που θα έπρεπε να ήμουν (όχι φυσικά μόνο εγώ) διορισμένος! Δεν γίνεται να μην συμβαδίζει το γενικό, το συνολικό καλό με το ατομικό! Αυτά είναι αλληλένδετα! Το αντίθετο μπορεί να συμβαίνει, και συμβαίνει συχνά, όχι όμως αυτό που γράφεις! Στα δυτικά κράτη που ευημερούν και έχουν βαρειά βιομηχανία και μικρό δημόσιο τομέα, η ανεργία έχει μονοψήφια νούμερα και οι άνεργοι και οι άστεγοι και οι υπόλοιποι αναξιοπαθούντες παίρνουν ένα σωρό επιδόματα, για να ζήσουν! Ενώ εδώ ούτε σαν εργαζόμενος δεν μπορείς να ζήσεις ανθρωπινά!
Επιπλέον, γράφεις πως η κρισιμότητα στην Παιδεία δεν προέκυψε εξαιτίας της ανυπαρξίας διορισμών. Ασφαλώς και τα προβλήματα της δημόσιας παιδείας είναι πάμπολλα, αλλά εξαιτίας των διορισμών που πλέον δεν γίνονται, με ευθύνη του Υπουργείου και της Πολιτείας, η Παιδεία κι όλοι οι εμπλεκόμενοι έρχονται καθημερινά σε δεινότερη θέση! Όταν υπάρχουν χιλιάδες κενά (και οργανικά), όταν υπάρχουν χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί και το Υπουργείο δεν μονιμοποιεί εδώ και 8 χρόνια, λόγω μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων και λόγω πελατειακών σχέσεων με κάποιες από τις υποοομάδες των εκπαιδευτικών που έχει δημιουργήσει, τότε ποιος φταίει γι'αυτό το οξύμωρο; Και δεν με απασχολεί τόσο όσο νομίζεις το να διοριστώ εγώ, αλλά ας γινόταν από κάποιους η αρχή των διορισμών κι όλα σιγά-σιγά θα έπαιρναν τον δρόμο τους! (κι έχω γράψει αλλού τι σημαίνει να είσαι μόνιμος και τι αναπληρωτής και πως σε αντιμετωπίζουν στο σχολείο, στις τοπικές κοινωνίες κλπ.)
Ακόμη, κάπου υποστηρίζεις πως ο καθένας βρίσκει δουλειά ανάλογα με τις δυνατότητές του και πως αυτό συμβαίνει μόνο στα κράτη δκαίου! Δηλ. στην Ελλάδα του σήμερα, εμείς οι αναπληρωτές δεν έχουμε δυνατότητα για διορισμό; Μπορούμε, έχουμε τη δυνατότητα της αναπλήρωσης μόνο κι όχι της μονιμοποίησης; Και ποιος το κρίνει και το αποφασίζει αυτό; Μόνο τα δημοσιονομικά της χώρας κι όχι οι υπαρκτές και επείγουσες ανάγκες στη δημόσια εκπαίδευση; Τότε δεν μιλάμε για Παιδεία, αλλά για μια ζημιογόνο επιχείρηση! Και επιπλέον, τόσοι που έχουν διοριστεί και μάλιστα χωρίς να περάσουν ποτέ τους από μια γραπτή δοκιμασία και να κριθούν, είχαν περισσότερες δυναστότητες από εμάς; (ρητορικό το ερώτημα).
Τέλος, φυσικά και μπορείς να απεργήσεις για τους δικούς σου λόγους, αλλά μια χαρά βλέπω να γίνονται διορισμοί σε άλλα Υπουργεία και να πληρώνονται οι εφοριακοί, οι αστυνομικοί, οι υπάλληλοι της Βουλής κλπ. δημόσιοι υπάλληλοι, πράγμα που με κάνει τουλάχιστον καχύποπτη! Δεν γίνεται ένας τεράστιος αριθμητικά κλάδος επιστημόνων να χτυπιέται συνεχώς, με την δικαιολογία της οικονομικής συγκυρίας!
Το αν είναι εφικτοί ή όχι οι ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ που πρέπει να αποτελεί το πάγιο αίτημά μας, θα έπρεπε εδώ και χρόνια να είχε απασχολήσει την Πολιτεία κι όχι εμάς, γιατί εμείς δεν ζητάμε την αυτοεπιβεβαίωσή μας μέσω της εργασίας σ'ένα δημόσιο σχολείο! Ζητάμε να μας αφήσουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να επιτελέσουμε το λειτούργημά μας, να διδάξουμε, να βοηθήσουμε τους μαθητές να προοδεύσουν, να τους συμπαρασταθούμε στις δυσκολίες τους, να τους δώσουμε πρότυπα συμπεριφοράς, να τους ενθαρρύνουμε, να τους αποδείξουμε ότι δεν τους θεωρούμε μαθητές "δεύτερης κατηγορίας"! Το κακό, συνάδελφε, είναι ότι η Πολιτεία κωφεύει στα αιτήματά μας και θεωρεί δίκαιο/σωστό/ηθικό/ταιριαστό να φορτώσει το υπάρχον διδακτικό προσωπικό με ακόμη περισσότερες υποχρεώσεις, να αφήσει άνεργους χιλιάδες αναπληρωτές από την επόμενη σχολική χρονιά, να αφήσει να διαιωνίζεται το σημερινό αδιέξοδο χωρίς μονιμοποποιήσεις κι όλα αυτά φυσικά γιατί δεν έχει την ανάλογη βούληση!

Υ.Γ. Φυσικά, όλοι οι αναπληρωτές έχουμε ζήσει ως άνεργοι για μεγαλύτερα ή μικρότερα διαστήματα, όχι μόνο εσύ, αλλά κάποια στιγμή αυτό πρέπει να σταματήσει!
Ανεξάρτητα αν συμφωνώ η όχι τα σεντόνια κουράζουν..

Αποσυνδεδεμένος PROFITIS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #205 στις: Δεκέμβριος 09, 2017, 11:13:46 μμ »
EAN KAΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΨΥΧΡΟΛΟΥΣΙΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΚΤΛ...ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΖΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ...2 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕς ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ..Ο 1 ΣΤΟΥς 5 ΔΗΛΑΔΗ!!! ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ? ΔΥΣΤΥΧΩς ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ...ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΙΖΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ...'ΣΑΠΙΖΟΥΝ' ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥς...ΑΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΑΤΕΚΝΟΙ...ΝΟΜΙΖΩ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΕς...


guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #206 στις: Δεκέμβριος 10, 2017, 09:59:29 πμ »
Μιας και έχουμε ξεφύγει από το θέμα και δεν λέμε να μαζευτούμε...

Ας γράψω και εγώ με κεφαλαία.

Όσοι είσαστε ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ και ετοιμάζεστε για ΑΠΕΡΓΙΑ πρόσθέστε ένα πολύ βασικό αίτημα....

Να αποκτήσει επιτέλους το Υπουργείο Παιδείας και οι φορείς που ανήκουν σε αυτό ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ...

Οταν γίνει επιτέλους θα καταλάβετε πάρα πολύ καλά την αναγκαιότητα του και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει τον αριθμό προσλήψεων και αναπληρωτών και μονίμων ελπίζω μελλοντικά.

ΥΓ. Και κάτι σχετικό με το θέμα....τα παρακάτω με 2 ατομα στη σίτιση. Φανταστείτε αν του χρόνου καταργηθεί....

http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/analytikos-pinakas-me-tis-proslipseis-ton-anapliroton-pe-ana-eidikotita-kai-kat

Και φυσικά επιβεβαιώνομαι ότι ακόμα ψωμί έχει η ΕΑΕ....για πόσο ακόμα δεν ξέρω μιας και όλη είναι ένα ΕΣΠΑ από μόνο του...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 10, 2017, 10:16:54 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #207 στις: Δεκέμβριος 10, 2017, 10:21:04 πμ »
Ανεξάρτητα αν συμφωνώ η όχι τα σεντόνια κουράζουν..
Κι άλλοι είναι μακροσκελείς στον λόγο τους! Άρα, η απάντησή μου θα είναι ανάλογη!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος joanspil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #208 στις: Δεκέμβριος 10, 2017, 10:26:23 πμ »
Κι άλλοι είναι μακροσκελείς στον λόγο τους! Άρα, η απάντησή μου θα είναι ανάλογη!
Δεν αναφερόμουν μόνο σε σένα!!!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #209 στις: Δεκέμβριος 10, 2017, 10:58:06 πμ »
Δεν αναφερόμουν μόνο σε σένα!!!
Επειδή είδα το σχόλιό σου κάτω από την απάντησή μου!
Ο.Κ.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158517
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 375
Σύνολο: 391

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.