*

Αποστολέας Θέμα: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;  (Αναγνώστηκε 98236 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #238 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 08:12:54 μμ »
Επιπρόσθετα, η ευθύνη βαραίνει το κράτος και την Πολιτεία, γιατί εξακολουθούν να εισάγουν στις καθηγητικές σχολές χιλιάδες φοιτητές κάθε χρόνο, αντί να τους περιορίσει ορθολογικά! Πόσοι πια ν'ανοίξουν φροντιστήρια ή να εργαστούν σ'αυτά και πόσοι να πιάσουν δουλειά στα ιδιωτικά σχολεία, με τις τακτικές που επικρατούν εκεί;

Με αυτή τη λογική αυτό θα έπρεπε να ισχύει για οποιαδήποτε πανεπιστημιακή σχολή στην Ελλάδα. Το γιατί δεν γίνεται ο περιορισμός, είναι προφανές: είναι επιθυμία της ελληνικής κοινωνίας να βλέπει γύρω της άνεργους πτυχιούχους. Η πλειοψηφία των Ελλήνων γονέων προτιμά να έχει το παιδί της έναν τίτλο τιμής κι ας μην μπορεί να είναι οικονομικά ανεξάρτητο, άρα να μη φύγει από το σπίτι, να μην κάνει δική του οικογένεια κλπ. Μην κοροϊδευόμαστε.  (Διευκρίνηση: δεν επικροτώ τον περιορισμό του δικαιώματος στη μόρφωση. Απλώς θεωρώ αστείο να είμαστε γεμάτοι πανεπιστημιακές σχολές στις οποίες να εισάγονται άτομα που κατά βάθος θα ήθελαν να κάνουν κάτι άλλο, πιο πρακτικό ενδεχομένως, αλλά τους έφαγε η κοινωνική πίεση να σπουδάσουν σε πανεπιστήμιο για να έχουν το χαρτί.)

Επίσης διαφωνώ κι εγώ με την έννοια της καθηγητικής σχολής. Αγαπώ πολύ το επάγγελμα, όμως εξίσου αγαπώ την επιστήμη μου. Δεν με ενδιαφέρει η διδασκαλία οποιουδήποτε αντικειμένου, με ενδιαφέρει η διδασκαλία των φιλολογικών. Άρα με αυτήν την έννοια, δεν θα πω ποτέ ότι σπούδασα εκπαιδευτικός, θα πω ότι σπούδασα φιλόλογος και εργάζομαι ως εκπαιδευτικός. Στο κάτω-κάτω, το πρόγραμμα σπουδών μας ήταν καθαρά φιλολογικό και επιστημονικό, μπορώ να πω μάλιστα υψηλότερης επιστημονικής εξειδίκευσης από αυτό που χρειάζεται για την παρωδία της φιλολογίας που διδάσκουμε στο σχολείο. Επειδή δηλαδή κάναμε λίγες ψυχολογίες και παιδαγωγικά σπουδάσαμε εκπαιδευτικοί;

Ο κλάδος μας έχει ζήτηση, την όποια ζήτηση έχει τέλος πάντων, γιατί όλοι εμείς που έχουμε σπουδάσει εκπαιδευτικοί, αγαπάμε το συγκεκριμένο λειτούργημα και προφανώς θα αποδώσουμε περισσότερο σ'αυτό απ'ό,τι αν εργαστούμε κάπου αλλού (γι'αυτό δεν γράφεις κουβέντα εν τω μεταξύ) και γιατί πολλοί κρίνουν ότι αυτά τα 800 ευρώ τους καλύπτουν ακόμη, σε σχέση με τα 500 που θα έπαιρναν ως υπάλληλοι γραφείου π.χ.
Γιατί θεωρείς ότι η μόνη εναλλακτική ενός επιστήμονα είναι το να γίνει υπάλληλος γραφείου; Έχεις αντιληφθεί το πόσο υψηλού επιπέδου επιστημονικοί κλάδοι είναι η φυσική, η βιολογία, η φιλολογία κάθε γλώσσας, η ιστορία και οι άλλες επιστήμες που έχουμε σπουδάσει όλοι μας; (η αναφορά είναι ενδεικτική και σε καμία περίπτωση δεν υποκρύπτει κάποια σύγκριση με άλλες επιστήμες). Στο εξωτερικό ένας απόφοιτος κλασικής φιλολογίας π.χ. μπορεί να δουλέψει ακόμα και ως μεγαλοστέλεχος τράπεζας, ή να γίνει ανώτερος κρατικός υπάλληλος, ειδικά μάλιστα αν έχει πτυχίο από ένα πρωτοκλασάτο πανεπιστήμιο. Δεν συζητώ καν για τις ευκαιρίες όσων έχουν σπουδάσει κάποιον κλάδο STEM. Γι' αυτούς τα σχολεία είναι μάλλον αστείες επαγγελματικές επιλογές. Αλλά για να μείνω στα δικά μας, και μιας και είμαστε του ίδιου κλάδου, θεωρείς ότι ένας φιλόλογος θα είναι λιγότερο καλός ως σύμβουλος σε έναν εκδοτικό οίκο ή ως επιμελητής κειμένων; Ή ως ερευνητής σε ένα αρχείο (στο οποίο τώρα θεωρούμε πολύ φυσιολογικό να αποσπούμε γυμναστές); Ειλικρινά δεν είχες καθόλου συμφοιτητές που να λάτρευαν τη φιλολογία αλλά να απεχθάνονταν την ιδέα να διδάξουν σε σχολείο; Να σου πω την αλήθεια κι εγώ η ίδια προτιμώ να διδάσκω σε γυμνάσιο όπου παρά την ευκολότερη ύλη έχω ελευθερία κινήσεων να δείξω πράγματα για την επιστήμη που αγαπώ, παρά να διδάσκω σε λύκειο τον τυφλοσούρτη των πανελληνίων που δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την αληθινή φιλολογία. Γι' αυτό πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις σε αυτή τη στενή οπτική των δήθεν καθηγητικών σχολών.

Εκπαιδευτικοί σπουδάσαμε εξάλλου, όπως ονειρευόμασταν, δηλ. κάτι προσιτό για τον μέσο Έλληνα κι όχι κάτι "εξωπραγματικό"! Άλλο που η κυβέρνηση επιχειρεί να το μετατρέψει σε δύσκολο και ακριβό "σπορ"! (και εν μέρει το έχει πετύχει)!

Με αυτό πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Προσιτό ως προς τι; Ως προς το επίπεδο; Ως προς την ευκολία της δουλειάς; Τότε βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας, αν πιστεύουμε τέτοια πράγματα. 


Συνεχίζοντας, δεν ξέρω κατά πόσο στην περίπτωση που η εκάστοτε κυβέρνηση κατεβάσει κι άλλο τους μισθούς των εκπαιδευτικών, που τους βάλει να διδάσκουν 2 ώρες παραπάνω την εβδομάδα σε τάξεις των 30+ μαθητών, θα βρει πρόθυμους συναδέλφους να πάνε ως αναπληρωτές οπουδήποτε (να σου θυμήσω πως τον Σεπτέμβρη παραιτήθηκαν κάποιοι συνάδελφοι αναπληρωτές, γιατί αδυνατώντας να βρουν σπίτι στα αιγαιοπελαγίτικα νησιά, δεν έβγαιναν εν τω μεταξύ να πληρώνουν ξενοδοχεία) και μάλιστα χωρίς καμία δέσμευση για μόνιμους διορισμούς!
Φυσικά θα βρει πρόθυμους. Εδώ βρήκε πρόθυμους όταν πάγωσε τη μοριοδότηση, που ήταν μια τεράστια ευκαιρία να υπάρξει μια συντονισμένη αντίδραση και να μην πάει κανένας. Αλλά πού να συνεννοηθούμε με αυτήν την νοοτροπία για μια οργανωμένη διεκδίκηση. Και θα βρει πρόθυμους γιατί στην επαρχία ειδικά πολλοί βλέπουν τη δουλειά αυτή ακόμα σαν έναν τίτλο που δίνει πρεστίζ στον μικρόκοσμό τους, και δεν τους νοιάζει να δουλεύουν για ψίχουλα επειδή έχουν εισοδήματα από χωράφια, τουριστικά, καταστήματα κλπ. Επίσης θα πάνε τα πιτσιρίκια που το βλέπουν σαν διακοπές με χαρτζιλίκι, γιατί τα έξοδά τους καλύπτονται από τη μαμά και τον μπαμπά. Υπάρχουν ακόμη τέτοια αποθέματα στην ελληνική κοινωνία, δεν το βλέπουμε γύρω μας;

Αν η Πολιτεία είχε καλοπληρωμένους τους εκπαιδευτικούς και τους νοιαζόταν πραγματικά (γιατί άνθρωποι είναι κι αυτοί με οικογένειες και υποχρεώσεις), θα έκαναν σαφώς ποιοτικότερο έργο!

Κι αυτό ισχύει, μου κάνει εντύπωση όμως που το λες εσύ που τονίζεις διαρκώς τον αλτρουισμό που πρέπει να επιδεικνύει ο εκπαιδευτικός λόγω της ευθύνης του απέναντι στην κοινωνία. Εκτός αν θεωρείς ότι ισχύει για τους κοινούς θνητούς μόνο και όχι τους λίγους εκλεκτούς που το βλέπουν σαν λειτούργημα.


Συνάμα, μετατρέπει ένα από τα πιο σεβαστά λειτουργήματα σε μισητό επάγγελμα! Δεν ξέρω, αλήθεια, ποια άλλη εργοδοσία θα σκεφτόταν έτσι, παρά μόνο εκείνη που βρίσκεται σε απόγνωση, σε σύγχυση και σε πανικό και θέλει να διώξει κακήν κακώς το προσωπικό της, αντί να του πει ευθέως: "δεν αντέχω άλλο να σας πληρώνω, φύγετε"!

Είναι όντως κίνηση πανικού γιατί όταν βλέπεις τη μετανάστευση τόσων προσοντούχων νέων, πρέπει από κάπου να αντλήσεις κάποιους άλλους με προσόντα και ικανότητες για να στηρίξουν την όποια παραγωγή ή τις διάφορες κρατικές υπηρεσίες. Αν οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών γίνουν αφόρητες, οι πρώτοι που θα επιδιώξουν να φύγουν είναι όσοι έχουν την ευρύτητα πνεύματος και τα προσόντα να εργαστούν και κάπου αλλού.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 12, 2017, 08:20:17 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:40:59 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #239 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 08:42:46 μμ »
Τελειως λάθος αυτό που λες. Με τη δική σου λογική αν ανοίξεις μία επιχείρηση είσαι υποχρεωμένος να προσλάβεις όποιον (όλους, τους πάντες, όποιον ζει και αναπνέει) έχει συναφές με το αντικείμενό σου πτυχίο.
ΑΣΕΠ δεν όφειλε και δεν οφείλει να κάνει. Ενδεχομένως να χρειάζεται αλλά δεν είναι υποχρέωσή του απέναντι στους άνεργους πτυχιούχους. Η υποχρέωση αν υπάρχει, υπάρχει έναντι των μαθητών.
Οι συνάδελφοι δεν έχουν προσφύγει γιατί ακριβώς δεν έχει καμία βάση μία τέτοια προσφυγή. Να προσφύγουν γιατί; Γιατί δεν έχει κάνει διαγωνισμό το δημόσιο; Καταλαβαίνεις τί λες;

Δυστυχώς αν δε βάλεις στην εξίσωση το δικό σου (δικό μας) μερίδιο ευθύνης δεν γίνεται. Η λογική σου βασίζεται στο ότι έχεις μόνο δικαιώματα και για ό,τι στραβό μπορεί να έχεις επάνω σου φταίει κάποιος άλλος. Ακριβώς αυτή σου η φράση δείχνει το πρόβλημα που έχουμε ως κλάδος, χώρα, γενιά...
Η ιδέα καλλιεργήθηκε στο δικό σου (δικό μου, δικά μας) μυαλο. Δεν έχεις δυνατότητα εσύ να κρίνεις; Γιατί το επέτρεψες; Πού ακριβώς είναι το δικό σου μερίδιο ευθύνης; Πουθενά; Μέγα λάθος. Τουλάχιστον και στις 2 πλευρές για να μην πω αποκλειστικά σε εμάς...
Ο εκπαιδευτικός που θα πει ότι δεν θα δουλέψει γιατί παίρνει 3 και 60 δεν θα έπρεπε να κάνει αυτή τη δουλειά, τόσο απλά.
Ειδικά όταν όλοι καίγονται ότι "λατρεύουν την εκπαίδευση" και ότι είναι όνειρο ζωής. Εγώ το όνειρο της ζωής μου θα το έκανα και τσάμπα, απλώς θα έπρεπε να βρω και μία δουλειά να με ζήσει, παράλληλα.
Ελπίζω να πιάνεις το νόημα.
Ωραία λογική. Επειδή δεν έχω χώρο να σε απορροφήσω σαν δημόσιο, σε αφήνω αμόρφωτο. Με την ίδια λογική να περιορίσουμε και τους μαθητές των τεχνικών Λυκείων, αλλά και γενικά ολόκληρης της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αφού δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις ΥΕ, ΔΕ ώστε να διοριστούν όλοι. Τί; Άλλο είναι αυτό; Γιατί; Πως; Με ποιον τρόπο είναι άλλο; Αυτό είπες μόλις. Δεν αφορά μόνο την τριτοβάθμια εκπαίδευση, νομίζω.
Οπότε με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Λύνω το πρόβλημα της ετεροαπασχόλησης, αφού θα έχω έναν λαό αμόρφωτο και θα είναι μόνο για τα χωράφια, λύνω και το πρόβλημα των εκπαιδευτικών αφού δεν θα χρειάζεται να διορίσω άλλους λόγω του δραστικού περιορισμού των μαθητών. Απολύω κιόλας και μετατρέπω το σύστημα εκπαίδευσης σε σύστημα παραγωγής δημοσίων υπαλλήλων αποκλειστικά. Δεν χρειάζεται να μπαίνουμε σε διαδικασίες άλλες. Να μορφώνεται κάποιος για να μπορεί να σκέφτεται. Δεν χρειάζεται, δεν το θέλουμε βρε αδερφε. Κόβουμε και μαθήματα, κόβουμε και ειδικότητες και σπουδάζει ο καθένας με βάση τις διαθέσιμες θέσεις στο δημόσιο. Οι υπόλοιποι χωράφι ή ξενιτιά.
Πολύ σωστό το σκεπτικό σου να καταργηθεί το δικαίωμα στη μόρφωση.. Πρόταση υποψήφιου εκπαιδευτικού παρακαλώ. Να καταργήσουμε το δικαίωμα στη μόρφωση επειδή δεν μπορούμε να διορίσουμε όλους τους πτυχιούχους. Ας ελπίσουμε να μην μπουν τέτοιες ιδέες και σε κανέναν στην κυβέρνηση γιατί καήκαμε.
Πρώτ'απ'όλα διαστρεβλώνεις όσα γράφω κι αυτό δεν το επιτρέπω! Πού έγραψα να καταργηθεί το δικαίωμα στη μόρφωση; Ο καθένας έχει δικαίωμα στην μόρφωση, σ'ένα από τα μεγαλύτερα αγαθά, που ολοκληρώνει τον άνθρωπο! Αλλά σκέψου λιγάκι λογικά: τι να την κάνει στις μέρες μας μόνο τη μόρφωση ο πτυχιούχος; Θα ζήσει και θα κάνει οικογένεια μόνο με την μόρφωση και τους ανοιχτούς ορίζοντές του; Ο καθένας μας ήθελε να σπουδάσει και για να αποκτήσει γνώσεις κι εφόδια, αλλά και για να βρει μια καλύτερη δουλειά κι ακόμη καλύτερα να εργαστεί στο αντικείμενο των σπουδών του! Αυτό το τελευταίο είναι το ιδανικό, αλλά στην Ελλάδα σήμερα θεωρείται από πολλούς απαγορευτικό! Δηλ. είναι προτιμότερο που σήμερα σπουδάζουν τόσοι νέοι άνθρωποι κι επειδή δεν βρίσκουν στη χώρα μας εργασία κατάλληλη, αποδοτική και ανάλογη των προσόντων τους, πηγαίνουν στο εξωτερικό; Εγώ τουλάχιστον δεν σπούδασα εκπαιδευτικός, για να αναγκαστώ από τρίτους να μεταναστεύσω!

Ακολούθως, συνάδελφε: από πότε το Υπουργείο Παιδείας έγινε επιχείρηση;
Συγκρίνεις τα εντελώς ανόμοια και αυθαιρετείς! Στην κάθε επιχείρηση ο εργοδότης της μπορεί να κάνει οτιδήποτε θέλει και δεν λογοδοτεί σε κανέναν! Το Υπουργείο Παιδείας όμως υπηρετεί τον ελληνικό λαό και λογοδοτεί σ'αυτόν! Μπορούν να λειτουργήσουν τα δημόσια σχολεία χωρίς μαθητές και εκπαιδευτικούς; Έχει δικά του χρήματα για μισθοδοσία το Υπουργείο; Εδώ τους αναπληρωτές (τους περισσότερους αριθμητικά) τους πληρώνει από το ΕΣΠΑ και από το Ταμείο Δημοσίων Επενδύσεων! Και στους μόνιμους οι μειώσεις κι οι κρατήσεις πληθαίνουν! Επίσης, εντελώς αυθαίρετα και έκνομα προχωρά σε καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων, αγνοώντας μάλιστα πολλές φορές την γνωμοδότηση των Τοπικών Αρχών και αδιαφορώντας για την ταλαιπωρία που θα υφίστανται οι μαθητές! Αν έχει αποκτήσει τη νοοτροπία επιχείρησης (και μάλιστα έτοιμης να βάλει λουκέτο), ας βγει να το πει!

Ενδεχομένως να χρειάζεται γραπτός ΑΣΕΠ; Τι γράφεις;;; Υπάρχει νόμος (της Διαμαντοπούλου) που προβλέπει γραπτό ΑΣΕΠ κάθε 2-3 χρόνια κι αυτή την στιγμή έχει να διεξαχθεί από τον Γενάρη του 2009!!! Και γιατί παρακαλώ; Γιατί απλούστατα, αυτή η κυβέρνηση δεν σκοπεύει να προχωρήσει σε διορισμούς! Και μάλιστα υποβαθμίζει τον γραπτό ΑΣΕΠ, μια διαδικασία αδιάβλητη, όπως η Πανελλαδικές εξετάσεις! Και ασφαλώς έχει υποχρέωση η Πολιτεία να διορίσει μόνιμους εκπαιδευτικούς, γιατί υπάρχουν πάνω από 25.000 κενά κάθε Σεπτέμβρη στα σχολεία, που κάθε χρονιά, παρά τα τεχνάσματα, παραμένουν χιλιάδες! Έχει υποχρέωση κι ο τελευταίος μαθητής της άγονης γραμμής να αρχίσει έγκαιρα τα μαθήματά του κι όχι να μένει πίσω, περιμένοντας τον αναπληρωτή! Έχει υποχρέωση κι ο κάθε μαθητής με ειδικές ανάγκες να ενταχθεί ομαλά στο γενικό σχολείο με την βοήθεια του ειδικού δασκάλου κι όχι να στέλνει επιστολές ικετεύοντας το Υπουργείο για τα αυτονόητα! Εκτός κι αν η Πολιτεία μάς θέλει όλους συνεπείς και σωστούς, εκτός από την ίδια!

Τέλος, ασφαλώς ο εκπαιδευτικός που σκέφτεται "μπακαλίστικα" δεν αξίζει να ασκεί αυτό λειτούργημα του εκπαιδευτικού, γι'αυτό επιβάλλεται να αρχίσει η αξιολόγηση! Γράφεις ότι θα έκανες τη δουλειά του εκπαιδευτικού αμισθί γιατί την αγαπάς, αρκεί να είχες και μια άλλη δουλειά, για να ζήσεις! Πρώτον, αυτό θα ήταν παράνομο και θα κινδύνευες να σε "καρφώσουν"και να απολυθείς και επιπλέον τα θέλεις όλα δικά σου! Και την πληρότητα που θα σου έδινε η διδασκαλία και τα παράνομα λεφτά για τον βιοπορισμό! Τι άλλο να γράψω;

υ.γ. Ευθύνη για το λειτούργημα που επέλεξα να ασκήσω και που αγαπώ, έχω εγώ η ίδια! Ευθύνη όμως για την σημερινή του κατάντια, απ'όλες τις πλευρές, έχει η επίσημη Πολιτεία!

Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #240 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 09:07:14 μμ »
Με αυτή τη λογική αυτό θα έπρεπε να ισχύει για οποιαδήποτε πανεπιστημιακή σχολή στην Ελλάδα. Το γιατί δεν γίνεται ο περιορισμός, είναι προφανές: είναι επιθυμία της ελληνικής κοινωνίας να βλέπει γύρω της άνεργους πτυχιούχους. Η πλειοψηφία των Ελλήνων γονέων προτιμά να έχει το παιδί της έναν τίτλο τιμής κι ας μην μπορεί να είναι οικονομικά ανεξάρτητο, άρα να μη φύγει από το σπίτι, να μην κάνει δική του οικογένεια κλπ. Μην κοροϊδευόμαστε.  (Διευκρίνηση: δεν επικροτώ τον περιορισμό του δικαιώματος στη μόρφωση. Απλώς θεωρώ αστείο να είμαστε γεμάτοι πανεπιστημιακές σχολές στις οποίες να εισάγονται άτομα που κατά βάθος θα ήθελαν να κάνουν κάτι άλλο, πιο πρακτικό ενδεχομένως, αλλά τους έφαγε η κοινωνική πίεση να σπουδάσουν σε πανεπιστήμιο για να έχουν το χαρτί.)

Επίσης διαφωνώ κι εγώ με την έννοια της καθηγητικής σχολής. Αγαπώ πολύ το επάγγελμα, όμως εξίσου αγαπώ την επιστήμη μου. Δεν με ενδιαφέρει η διδασκαλία οποιουδήποτε αντικειμένου, με ενδιαφέρει η διδασκαλία των φιλολογικών. Άρα με αυτήν την έννοια, δεν θα πω ποτέ ότι σπούδασα εκπαιδευτικός, θα πω ότι σπούδασα φιλόλογος και εργάζομαι ως εκπαιδευτικός. Στο κάτω-κάτω, το πρόγραμμα σπουδών μας ήταν καθαρά φιλολογικό και επιστημονικό, μπορώ να πω μάλιστα υψηλότερης επιστημονικής εξειδίκευσης από αυτό που χρειάζεται για την παρωδία της φιλολογίας που διδάσκουμε στο σχολείο. Επειδή δηλαδή κάναμε λίγες ψυχολογίες και παιδαγωγικά σπουδάσαμε εκπαιδευτικοί;
Γιατί θεωρείς ότι η μόνη εναλλακτική ενός επιστήμονα είναι το να γίνει υπάλληλος γραφείου; Έχεις αντιληφθεί το πόσο υψηλού επιπέδου επιστημονικοί κλάδοι είναι η φυσική, η βιολογία, η φιλολογία κάθε γλώσσας, η ιστορία και οι άλλες επιστήμες που έχουμε σπουδάσει όλοι μας; (η αναφορά είναι ενδεικτική και σε καμία περίπτωση δεν υποκρύπτει κάποια σύγκριση με άλλες επιστήμες). Στο εξωτερικό ένας απόφοιτος κλασικής φιλολογίας π.χ. μπορεί να δουλέψει ακόμα και ως μεγαλοστέλεχος τράπεζας, ή να γίνει ανώτερος κρατικός υπάλληλος, ειδικά μάλιστα αν έχει πτυχίο από ένα πρωτοκλασάτο πανεπιστήμιο. Δεν συζητώ καν για τις ευκαιρίες όσων έχουν σπουδάσει κάποιον κλάδο STEM. Γι' αυτούς τα σχολεία είναι μάλλον αστείες επαγγελματικές επιλογές. Αλλά για να μείνω στα δικά μας, και μιας και είμαστε του ίδιου κλάδου, θεωρείς ότι ένας φιλόλογος θα είναι λιγότερο καλός ως σύμβουλος σε έναν εκδοτικό οίκο ή ως επιμελητής κειμένων; Ή ως ερευνητής σε ένα αρχείο (στο οποίο τώρα θεωρούμε πολύ φυσιολογικό να αποσπούμε γυμναστές); Ειλικρινά δεν είχες καθόλου συμφοιτητές που να λάτρευαν τη φιλολογία αλλά να απεχθάνονταν την ιδέα να διδάξουν σε σχολείο; Να σου πω την αλήθεια κι εγώ η ίδια προτιμώ να διδάσκω σε γυμνάσιο όπου παρά την ευκολότερη ύλη έχω ελευθερία κινήσεων να δείξω πράγματα για την επιστήμη που αγαπώ, παρά να διδάσκω σε λύκειο τον τυφλοσούρτη των πανελληνίων που δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την αληθινή φιλολογία. Γι' αυτό πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις σε αυτή τη στενή οπτική των δήθεν καθηγητικών σχολών.

Με αυτό πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Προσιτό ως προς τι; Ως προς το επίπεδο; Ως προς την ευκολία της δουλειάς; Τότε βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας, αν πιστεύουμε τέτοια πράγματα. 

Φυσικά θα βρει πρόθυμους. Εδώ βρήκε πρόθυμους όταν πάγωσε τη μοριοδότηση, που ήταν μια τεράστια ευκαιρία να υπάρξει μια συντονισμένη αντίδραση και να μην πάει κανένας. Αλλά πού να συνεννοηθούμε με αυτήν την νοοτροπία για μια οργανωμένη διεκδίκηση. Και θα βρει πρόθυμους γιατί στην επαρχία ειδικά πολλοί βλέπουν τη δουλειά αυτή ακόμα σαν έναν τίτλο που δίνει πρεστίζ στον μικρόκοσμό τους, και δεν τους νοιάζει να δουλεύουν για ψίχουλα επειδή έχουν εισοδήματα από χωράφια, τουριστικά, καταστήματα κλπ. Επίσης θα πάνε τα πιτσιρίκια που το βλέπουν σαν διακοπές με χαρτζιλίκι, γιατί τα έξοδά τους καλύπτονται από τη μαμά και τον μπαμπά. Υπάρχουν ακόμη τέτοια αποθέματα στην ελληνική κοινωνία, δεν το βλέπουμε γύρω μας;

Κι αυτό ισχύει, μου κάνει εντύπωση όμως που το λες εσύ που τονίζεις διαρκώς τον αλτρουισμό που πρέπει να επιδεικνύει ο εκπαιδευτικός λόγω της ευθύνης του απέναντι στην κοινωνία. Εκτός αν θεωρείς ότι ισχύει για τους κοινούς θνητούς μόνο και όχι τους λίγους εκλεκτούς που το βλέπουν σαν λειτούργημα.


Είναι όντως κίνηση πανικού γιατί όταν βλέπεις τη μετανάστευση τόσων προσοντούχων νέων, πρέπει από κάπου να αντλήσεις κάποιους άλλους με προσόντα και ικανότητες για να στηρίξουν την όποια παραγωγή ή τις διάφορες κρατικές υπηρεσίες. Αν οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών γίνουν αφόρητες, οι πρώτοι που θα επιδιώξουν να φύγουν είναι όσοι έχουν την ευρύτητα πνεύματος και τα προσόντα να εργαστούν και κάπου αλλού.
Προσωπικά, δεν σπούδασα ούτε επειδή το είχαν απωθημένο οι γονείς μου, ούτε για να μπω στο μάτι του γείτονα (που είδα πως έγραψε άλλος συνάδελφος), ούτε για να αποκτήσω άλλο prestige στην τοπική μου κοινωνία!
Σπούδασα φιλόλογος, γιατί μου άρεσε η συγκεκριμένη επιστήμη, γιατί λατρεύω την διδασκαλία και τα παιδιά! Και οι περισσότεροι _απ'όσο φαίνεται στους πίνακες αναπληρωτών_ τελειόφοιτοι των καθηγητικών σχολών, αυτό θέλουν! Δεν ξέρω όμως αν θα συνεχίσουν να το επιθυμούν, έτσι τιμωρητικά όπως φέρεται το Υπουργείο στους εκπαιδευτικούς!

Τέλος, δίνεις παραδείγματα του τι δουλειά μπορεί να βρει ένας φιλόλογος στο εξωτερικό, πράγματα που δεν ισχύουν σαφώς εδώ! Στην Ελλάδα οι επιλογές του είναι πολύ λιγότερες (ιδιαίτερα, ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια _αν θέλει να διδάσκει_ και δουλειές σε εκδοτικούς οίκους ή σε διάφορα γραφεία _αν δεν πολυκαίγεται για τη διδασκαλία_)! Κι αυτό που έγραψα για το ότι είναι προσιτό το να σπουδάει κάποιος εκπαιδευτικός σχετίζεται με τις οικονομικές δυνατότητες μιας μέσης ελληνικής οικογένειας (τουλάχιστον στην εποχή μου) κι όχι φυσικά με την ευκολία της δουλειά μας (κάθε άλλο! Δεν έχεις δει άλλα μου μηνύματα που τονίζω πόσες αρετές πρέπει να έχει ο καλός εκπαιδευτικός;) ούτε με το επίπεδο της συγκεκριμένης επιστήμης!

Υ.Γ. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να διακρίνεται για τον αλτρουισμό του, αλλά κατά βάση, ο μόνιμος εκπαιδευτικός κι όχι ο αναπληρωτής, ούτε ο ωρομίσθιος που τους αντιμετωπίζουν ως εκπαιδευτικούς "δεύτερης κατηγορίας"! Σ'αυτούς επιβάλλεται να κυριαρχεί η λογική και η ευθυκρισία κι όχι ο ρομαντισμός, εφόσον η προσφορά τους ουσιαστικά ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ, καθώς αν αναγνωριζόταν θα είχαν άλλη θέση (του μονίμου) κι άλλα δικαιώματα!

Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PROFITIS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #241 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 09:23:53 μμ »

Σπούδασα φιλόλογος, γιατί μου άρεσε η συγκεκριμένη επιστήμη, γιατί λατρεύω την διδασκαλία και τα παιδιά!

ΕΕΕ ΩΡΑΙΑ ΑΡΚΕΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ....ΤΙ ΘΕΛΕΙς ΝΑ ΖΗΣΕΙς ΚΙΟΛΑΣ? Η ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ? ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ... ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:40:59 »

Αποσυνδεδεμένος νεμι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #242 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 09:29:49 μμ »
Σε όσους συναδελφους ισχυρίζονται ότι το κράτος δεν είναι υποχρεωμένο να διορίζει εκκσπσιδευτικούς  και ότι για την κατάντια των αναπληρωτών ευθύνονται οι ίδιοι και ας πρόσεχαν , έχω να θέσω τα εξής ερωτήματα:
- Είναι υποχρεωμένη η Πολιτεία να παρέχει εκπάίδευση στους μαθητές της ναι ή όχι; Ποιός θα  κάνει μάθημα αν  όχι οι εκπαιδευτικοί;
- Προσλαμβάνει κάθε χρόνο χιλιάδες αναπληρωτές, ναι ή όχι; Γιατί; Τους χρειάζεται ή τους κάνει χάρη; Αν τους χρειάζεται γιατί δε διοριζει έστω αυτόν τον αριθμό  και ας αφήσει τους άλλους πτυχιούχους στην απέξω αφού δεν πρόσεξαν όταν συμπλήρωναν μηχανογραφικό. (!).Αλλά τον αριθμο που χρειάζεται γιατί δεν τον διορίζει; Και στο φινάλε εδώ που φτάσαμε πιό επιτακτική αναγκη είναι να έχουν εκπαιδευτικούς τα σχολεία ή από 15 κλητήρες κάθε δημαρχείο ή άλλος φορέας; Εκεί δεν πληρώνει από το υστέρημ ά του φόρους ο πολίτης;
-Μιλάμε γα οικονομική κρίση. Μόνο στο Παιδείας τη συναντούμε; Αλλού μια χαρα διορίζεται κόσμος και κοσμάκης. Και μιας και οι πολιτικοί μιλάνε για ορθολογισμό και σωστή κατανομή των ελάχιστων χρημάτων που διαθετει η χώρα, γιατί να υπάρχουν δεκάδες σχολές που βγάζουν ανέργους;Δεν πληρώνονται με την ιδια λογική τζάμπα τόσοι καθηγητές πανεπιστημίου ,και λοιπό προσωπικό πανρπιστημίων; Και μη βιαστεί κανείς να με κατηγορήσει κι εμένα ότι δε θέλω να μορφώνεται ο κόσμος, γιατί τη σημερινή εποχή αν μιλάμε μόνο για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις μπορεί κανείς πολύ έυκολα να τις αποκτήσει και από αλλόυ, όπως διαδίκτυο κλπ . Είπα και από αλλού όχι μόνο αλλού. Ετσι για να μη βιαστεί κανείς.
-Πληρωνόμαστε από ΕΣΠΑ . Τι είμαστε αττική οδός, εγνατία , η ιονία οδός; Γιατί δεν πληρωνόμαστε από τους φόρους του φορολογούμενου πολίτη; Που πάνε τα λεφτά του υπερ φορολογούμενου πολίτη;
-Κάποιοι μιλάνε για φιλότιμο.Ποιος  λέει ότι δεν έχουμε . Με αυτό δουλευουν κάθε χρόνο τα σχολεία και όχι με τον προγραμματισμό και την πολύτιμη αρωγή του Υπουργείου. Πως θα έπρέπε δηλαδή να το δείχνουμε; Με τη δουλοπρέπεια;Να μη μπορώ ούτε εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας να κάνω γιατί δε δικαιούμε αναρρωτική; Να λέμε κι ευχαριστώ επειδή μας κάνουν την τιμή κάθε Σεπτέβρη , Οκτώβρη κλπ κλπ;  Δε λέω ευχαριστώ. Παλεψα και κουράστηκα να βρεθώ εντός σχολικής αιθούσης. Κανείς δε μου έκανε χάρη. Και ας προσπαθούν κάποιοι να με πεισουν για το αντίθετο.
 - Κι εγώ φορολογούμενη πολίτης είμαι . Γιατί να πληρώνω τον αστυνομομικό που θα φυλάει τον κάθε  Μητσοτάκη ,  Τσίπρα, ακομη και τον Ερντογάν (ειρωνια) -γιατί τοναπλό  πολίτη δεν τον φυλάει κανείς-και όχι αυτόν που θα διδάσκει και θα μορφώνει το παιδί μου;
 Και πολλά ακόμα που επειδή κάποιοι  λένε-και έχουν δίκιο-ότι τα σεντόνια κουράζουν, το σταματάω εδώ.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #243 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 09:32:47 μμ »
Για τους "αλτρουιστές" εκπαιδευτικούς.
Εδώ ο κόσμος χάνεται και εμείς χτενιζόμαστε. Εδώ έχουν καταργηθεί κατακτήσεις που έγιναν με αγώνες και εμείς γράφουμε εκθέσεις ιδεών στο forum. Νομίζω ότι έχουμε χάσει την πραγματικότητα.

Αποσυνδεδεμένος νεμι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #244 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 09:34:16 μμ »
ΕΕΕ ΩΡΑΙΑ ΑΡΚΕΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ....ΤΙ ΘΕΛΕΙς ΝΑ ΖΗΣΕΙς ΚΙΟΛΑΣ? Η ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ? ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ... ;D ;D ;D


 Σε εσένα ένα πάει σαγόρι μου.. Ότι του φανεί του λωλοστεφανή!!!!! Έλεος πια κουράζεις πιο πολύ και από το Υπουργείο!!!

Αποσυνδεδεμένος νεμι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #245 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 09:40:12 μμ »
Για τους "αλτρουιστές" εκπαιδευτικούς.
Εδώ ο κόσμος χάνεται και εμείς χτενιζόμαστε. Εδώ έχουν καταργηθεί κατακτήσεις που έγιναν με αγώνες και εμείς γράφουμε εκθέσεις ιδεών στο forum. Νομίζω ότι έχουμε χάσει την πραγματικότητα.

   Αφου το θεωρείς χάσιμο χρόνου τι μπαίνεις στο φόρουμ και ασχολείσαι; Και για να σε προλάβω δε σου λέω ότι δεν έχεις κάθε δικαιωμα να το κάνεις αλλά απολοικά τελειως αναρωτιλεμαι γιατί το κάνεις;

Αποσυνδεδεμένος PROFITIS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #246 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 09:44:02 μμ »

 Σε εσένα ένα πάει σαγόρι μου.. Ότι του φανεί του λωλοστεφανή!!!!! Έλεος πια κουράζεις πιο πολύ και από το Υπουργείο!!!

Ανταποδιδω με αγαπη... 8)


Αποσυνδεδεμένος νεμι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #247 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 09:46:48 μμ »
Ανταποδιδω με αγαπη... 8)



    Και μόνο το γεγονός ότι ποτέ έστω για μία και μοναδική φορά δεν έχεις απανήσει επί της ουσίας σε ερωτηση που σου έχει τεθεί λέει πολλά....

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #248 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 09:58:02 μμ »
Όταν θα αντιληφθείτε το μέγεθος και το κόστος των μέτρων που έχουν υπογράψει οι διάφοροι υπερήφανοι διαπραγματευόμενοι και μη...θα σας κοπεί η όρεξη συγγραφής και θα αναζητάμε όλοι μαζί έξοδο κινδύνου....που θα είναι όμως διπλοκλειδωμένη!!
Εύχομαι να διαψευστώ....αλλά δεν....


ΥΓ. Με το συμπάθειο δηλαδή...που έλεγε η θεία μου Φωτούλα.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 12, 2017, 10:01:51 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #249 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 09:59:07 μμ »
@gia 96, απαντώ όσο πιο συνοπτικά μπορώ: η δουλειά μας δεν είναι οικονομικά προσιτή στον οποιονδήποτε. Καμία δουλειά που προϋποθέτει ξεσπίτωμα χωρίς αποζημίωση ή επιδότηση ενοικίου και υποχρεωτικές μετακινήσεις χωρίς αποζημίωση δεν είναι προσιτή στον οποιονδήποτε. Δεν λέω ότι είναι δουλειά για πλουσίους, αλλά σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που μπαίνουν μέσα από το αναπληρωτιλίκι και γι' αυτό δεν πηγαίνουν.

Τις άλλες δουλειές που μπορεί να κάνει ένας "εκπαιδευτικός" τις αναφέρω γιατί έτσι θα έπρεπε να είναι και έτσι θα έπρεπε να σκεφτόμαστε για την επιστήμη μας.

Και για να έρθω πιο κοντά στο βασικό θέμα των εργασιακών δικαιωμάτων, αυτή την κορυφαία διάκριση ότι ο μόνιμος πρέπει να έχει ρομαντισμό γιατί είναι τακτοποιημένος και με δικαιώματα ενώ ο αναπληρωτής οφείλει να διεκδικεί, στ' αλήθεια την εννοείς όπως την καταλαβαίνω ή έχω πρόβλημα αντίληψης; Η υπευθυνότητα στην εργασία δεν είναι θέμα ρομαντισμού και αλτρουισμού, είναι απλούστατα θέμα υπευθυνότητας. Η δουλειά μας δεν ζητάει ούτε ήρωες, ούτε θύματα. Αν το βλέπουμε μόνοι μας έτσι, μην απορούμε που μας θέλουν θύματα και κορόιδα οι άλλοι. Και για να μην είμαστε θύματα, μπροστά στις διεκδικήσεις πρέπει να είναι οι μόνιμοι, γιατί όταν ψαλιδίζονται τα δικαιώματα των μονίμων, ανοίγει ο δρόμος να περιοριστούν περισσότερο τα δικαιώματα συμβασιούχων και ιδιωτικών υπαλλήλων. Γι' αυτό ακριβώς στον κλάδο μας πρέπει να διεκδικούμε το καλύτερο, αντί να πείθουμε τον εαυτό μας ότι πρέπει να νιώθουμε ενοχές επειδή κάποιοι δουλεύουν σε χειρότερες συνθήκες.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 12, 2017, 10:37:42 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #250 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 10:02:17 μμ »
Θελω να μια βαλω μια φωτο,αλλα δεν τα καταφερνω :-[
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 12, 2017, 10:04:43 μμ από DONCORLEONE1 »

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #251 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 10:09:22 μμ »
Όταν θα αντιληφθείτε το μέγεθος και το κόστος των μέτρων που έχουν υπογράψει οι διάφοροι υπερήφανοι διαπραγματευόμενοι και μη...θα σας κοπεί η όρεξη συγγραφής και θα αναζητάμε όλοι μαζί έξοδο κινδύνου....που θα είναι όμως διπλοκλειδωμένη!!
Εύχομαι να διαψευστώ....αλλά δεν....


ΥΓ. Με το συμπάθειο δηλαδή...που έλεγε η θεία μου Φωτούλα.

Αυτα τα χαλια βλεπω εδω μεσα,να αναλωνομαστε σε ανουσιες συζητησεις χανοντας την ουσια και οδηγουμαι ολοενα και πιο κοντα στην αιτηση μεταταξης.Τουλαχιστον σε αλλους φορεις βρισκουν τροπους διαμαρτυριας και συνδικαλιστικα ειναι πιο δυνατοι και οι υπαλληλοι ενωμενοι.Οχι σαν και εμας που εχουμε χωριστει σε 10 υποομαδες

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158536
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 30
Επισκέπτες: 467
Σύνολο: 497

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.