0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προς τον μαύρο ρίγα που μάλλον μας γράφει από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ και με αναγκάζει να είμαι εγώ αυτός που θα τον εκθέσει:http://www.minedu.gov.gr/news/30031-06-09-17-o-megalyteros-arithmos-proslipseon-15-371-anapliroton-ekpaideftikon-pou-ginetai-prin-tin-enarksi-tis-sxolikis-xronias-2Επίσημα στοιχεία του υπουργείου παιδείας τα από πάνω. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους και επιβεβαιώνουν όσα έγραψα αρχικά.Οι 954 προσλήψεις αναπληρωτών στην
Δεν την παλεύεις καθόλου. Σου μιλάω με αριθμούς, μου απαντάς με ασυναρησίες περι ΣΥΡΙΖΑ.Πάμε τώρα στα στοιχεία του υπουργείου τα οποία είναι οι προσλήψεις που γίνανε. Που τα βρήκες ρε μεγάλε? Μιλάμε με έβαλες στη θέση μου. Για να δούμε τους μαθηματικούς, επειδή εσύ αναφέρθηκες. Λοιπόν γίνανε 189 προσλήψεις από τις οποίες από τα 1-24 είναι πολύτεκνοι ή γονείς τέκνου με 67% αναπηρία και τα 25-32 έχουν νοσήματα που σχετίζονται με αναπηρία. Από εκεί κ πέρα υπάρχουν τρίτεκνοι τα νούμερα 46-49-67-72-74-83-91-101-109-110-111-125-144-147-148 καθώς και τα 167 έως 189.24/189 δλδ 12,7% ειδική κατηγορία πολύτεκνοι ή γονείς τέκνου με 67%. 8/189 δλδ 4,2% ειδική κατηγορία νοσηματα με αναπηρίες48/189 δλδ 25,4% με ποσόστωση λόγω τριτεκνίας. (από αυτούς οι 15 έχουν περισσότερα μόρια από τον τελευταίο μη τρίτεκνο που σημαίνει ότι στην παρούσα φάση δεν εκμεταλεύτηκαν το 20%) Αλλά δεν στους αφαιρώ γτ πιθανόν το εκμεταλεύτηκαν τα προηγούμενα χρόνια. γιατί δεν ξέρω αν το πρόσεξες αλλά 25,4%>20%....τι? Τι κάνουν αυτοί οι τρίτεκνοι...είναι περισσότεροι και από το ποσοστό που δικαιούνται. Οπότε έχουμε 24+8=32 δλδ 32/189=16,9% ειδικές κατηγορίεςκαι 25,4% ποσόστωση 20% τρίτεκνοιΤο θες και συνολικά, αν και δεν είναι όλοι ειδικές κατηγορίες, αλλά επειδή τους τσουβάλιασες για να δούμε.24+8+48=70/189= 37%. Το 37% λοιπόν είναι η συντριπτική πλειοψηφία όπως έγραψες χτες.Είναι οι μισοί τουλάχιστον όπως έγραψες σήμερα θέλοντας να το ελαφρύνεις.Κ αυτά τα ποσοστά μειώνονται όσο περνούν οι φάσεις στις ειδικές κατηγορίες, τις πραγματικές ειδικές. Στους τρίτεκνους είναι 20%. Επίσης αυτά τα ποσοστά είναι μεγαλύτερα σε μαθηματικούς κ φιλόλογους από ότι σε άλλες ειδικότητες, όπως τις τεχνικές για παραδειγμα.Αλλά κ στη πρωτοβάθμια είναι μικρότερα, πιθανόν λόγω της μεγάλης απορρόφησης της περασμενης δεκαετιας.Όπως και να έχει είσαι ψεύτης μεγάλος,τεράστιος και κανείς δικηγόρος δεν θα σε πάρει στα σοβαρά. Σου επιτρέπω να χρησιμοποιήσεις τα παραπάνω στοιχεία κ ας χάσεις τα λεφτά σου στους δικηγόρους. Τουλάχιστον μην πάρεις στο λαιμό σου και άλλους εδώ μέσα που παροτρύνεις.
Συγνωμη..... αλλα το θεμα δεν αφορα μονο μαθηματικους-φιλολογους-δασκαλους...υπαρχουν και αλλες ειδικοτητες...πχ ειχαμε 20 προσληψεις πε09 εκ των οποιων οι 13 ειναι ειδικη κατηγορια και τριτεκνοι...και καποιοι απο ειδικη κατηγορια ειχαν δηλωσει ολες τις περιοχες απο τους αλλους 7 ισως να μην ειχαμε κανεναν...εγω εχω γραψει πολλες φορες ειδικα για τους πολυτεκνους-τριτεκνους να μπουν κριτηρια οπως πχ οικογενειακο εισοδημα...
Κοιτα δεν ειμαστε ανηλικοι. Εχουμε γνωση και συνειδηση και κυριως ειμαστε αδικημενοι. Προτιμω να χασω χρηματα σε δικηγορους απο το να βλεπω το παρτυ που κανουν καποιοι σε βαρος αλλων. Εδω αν εχεις καταλαβει μιλαμε για απολυτη προταξη. Δηλαδη για παραδειγμα αν σε εναν κλαδο βγουν 100 θεσεις ολοκληρη χρονια και στις 80 πρωτες να ειναι ειδικες κατηγοριες θεωρητικα το ποσοστο μπορει να αγγιξει το 80%. Α, και στο τελος ξυριζουν το γαμπρο. Καποτε ετσι ελεγαν και για τις ειδικες κατηγοριες για την εισαγωγη σε αει τει.
Θεωρητικά μπορεί να είναι και 0%. Αλλά επειδή δεν είμαστε ανήλικοι μιλάμε με πραγματικά στοιχεία. Κατα τα άλλα ας κάνει ο καθένας ότι καταλαβαίνει. Το σύστημα είναι άδικο κ δεν θα γίνει δίκαιο αν φύγουν από τη μέση τα κοινωνικά κριτήρια? Τι θα γίνει με τους μόνιμους που μπήκαν από το παράθυρο? Τι θα γίνει με τους αναπληρωτές που δεν έχουν επιτυχία ΑΣΕΠ κ δουλεύουν τόσα χρόνια?Τι θα γίνει με τους ιδιωτικούς?Τι θα γίνει με αυτούς που έχουν ΑΣΕΠ αλλά πήραν επιπλέον προϋπηρεσία πλαγίως τα ''καλά'' τα χρόνια κ βρέθηκαν από πάνω μας την επόμενη χρονιά,ενώ στον πίνακα του ΑΣΕΠ ήταν από κάτω?Τι θα γίνει με τα ''πλαστά'' μεταπτυχιακά στην ειδική?Τι θα γίνει με τους πτυχιούχους μετά το 2010 που δεν τους δόθηκε η ευκαιρία?Γιατί το υπουργείο δεν κάνει μία μεγάλη φάση κ στην δευτεροβάθμια?Στο δικηγόρο αφού θα δώσετε λεφτα πείτε και αυτά.
Είναι άδικο το μεταπτυχιακό να σου δίνει 4 μόρια στους πίνακες ειδικής αγωγής και η τριτεκνία να σου δίνει 3 μόρια!!!!!!!!!!!! Αν δε έχεις και 4 παιδιά, σου δίνουν 6 ή 7 μόρια (αν δεν κάνω λάθος). Στους πίνακες της γενικής δεν μετράμε τα προσόντα που κοπιασες για να τα αποκτήσεις αλλα τα παιδιά!!!!!!!!!!!......Ενώ
Επανερχόμενος στο βασικό θέμα του νήματος νομιζω οτι το κράτος δεν θα νομοθετήσει κάτι που να είναι εις βάρος των πολυτέκνων.Εάν έκανε κάτι τέτοιο, τελικά θα έβαζε μία ακόμη βόμβα-τη δημογραφική- στα ούτως ή άλλως υποσκαμένα θεμέλια του ελληνικού κράτους.Νομίζω εν τέλει, ότι τα περί ¨αξιων¨, ϊκανών¨και πτυχίων κλπ, δεν αποτελούν βασική προτεραιότητα - και ορθώς- σε μια χώρα που σύμφωνα με όλα τα μέχρι στιγμής στοιχεία, http://www.skai.gr/news/greece/article/353087/meionetai-diarkos-o-plithusmos-tis-elladas-to-polu-89-ekat-os-to-2050/ ο πληθυσμός της το 2050 δεν θα ξεπερνά τα 8,9 εκατ.Τα στοιχεία των προβλέψεων αυτών είναι αμείλικτα, οδυνηρά και "δυσκολοχώνευτα¨για τον οποιοδήποτε μιλά, σκέφτεται και γράφει ελληνικά, πολύ δε περισότερο για αυτούς που υπόσχονται ένα καλύτερο μέλλον για όλους εμάς.Αλλωστε κανένας μας δεν θα ψήφιζε ένα κόμμα του οποίου οι προγραμματικές δηλώσεις θα υπόσχονταν ¨μία Ελλάδα με μερικά εκατομμύρια λιγότερους Ελληνες".Καλύτερα λοιπόν δάσκαλος σε σχολεία με παιδιά παρά καθηγητής με phd σε μια χώρα που τα παιδιά της λιγοστευουν.Αλλωστε κάποιος που διαθέτει περγαμηνές με αντικειμενική ικανότητα, που σημαίνει ότι διαθετει κάτι που δεν διαθετουν πολλοί, θα βρει και τον τρόπο και τη λύση και για να εργασθεί και για να προσφέρει. Η ικανότητα, η μεθοδος, η σοβαρότητα και γενικά η ΑΡΙΣΤΕΙΑ δεν κρυβονται ούτε χρειάζονται τυμπανοκρουσίες και διαφημισεις του στυλ ¨εχω 3 ασεπ" , "ειμαι αξιος" κλπΟσον αφορά την άποψη ότι δηλ ¨να βρει άλλο τρόπο το κράτος και να τους επιδοτεί αντί να τους διορίζει" , νομίζω ότι είναι αυτονοήτως βλακεία και τούτο επειδή το χ ποσό της επιδότησης κάποιου πολύτεκνου θα λείψει από το κρατικό ταμειο , που με τη σειρα του θα σημαινει ενας δάσκαλος λιγότερος κοκ. Εν κατακλείδι: Το δημογραφικό πρόβλημα είναι μία πολύχρονη " μαχη" η οποία πρέπει να κερδηθει. Ομως τα "κόστη" θα είναι μεγάλα.
Μα πώς να μην μειωθεί ο πληθυσμός της χώρας μας, όταν οι νέοι που πρέπει να κάνουν οικογένειες μένουν άνεργοι; Συμπερασματικά: όταν οι προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται με τρόπο που άπτεται της κοινωνικής πολιτικής του κράτους, σαφώς αδικούνται κάποιοι συνάδελφοι, πολλοί και οι ίδιοι συνεχώς κι αυτό δεν είναι ηθικό, ούτε σωστό! Χρειάζονται αλλαγές!
Στην ταξη πρεπει να μπαινει να διδαξει ο καλυτεροςοχι αυτος που εχει 4-5 παιδια η εχει καποιο αλλοειδικο θεμα υγειας..