*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1725995 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος grita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3472 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 06:33:49 μμ »
Θα συμφωνήσω με grita. Επιτέλους δυο κουβέντες αγάπης ψυχής ανθρωπιάς. Δεν έχουν σημασία τα πτυχία κι οι γραπτοί κι όλα ετούτα τα ξενέρωτα με διαβάσματα και λοιπά στην εκπαίδευση. Μα η ζεστή καρδιά που δίνεις στα παιδιά καθώς σε κοιτούν στα μάτια και σε παρακαλούν να μη μείνεις, συγνώμη να μείνεις, και την άλλη χρονιά και την άλλη για πάντα μαζί τους ως διορισμένος μόνιμος (για τα παιδιά πάντα).
πόσο συμφωνώ... Κλαις κι εσύ μαζί τους... Λειτούργημα είναι βρε παιδιά, πάνω απ όλα...Μετά βιοποριστικό... Τι να το κάνω να βγαίνω από την τάξη και να με βρίζουν...Στο κάτω κάτω πανεπιστήμιο τελειώσαμε, σε Επαλ οι γνώσεις μας είναι υπεραρκετές. Αν ήταν να διδάξουμε στην Τριτοβάθμια θα ήταν αλλιώς βέβαια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:03:47 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3473 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 06:34:32 μμ »
Κατ'αρχάς δεν ξέρω ποιον εννοείς αγαπητέ, αλλά αν εννοείς εμένα, και βαθμό πτυχίου έχω 7 και 2 γλώσσες γνωρίζω με C2. Δεν μπήκα με κανένα μέσο στον πίνακα προϋπηρεσίας, αλλά όταν εξαντλήθηκε αυτός και ήμουν στο μηδενικής. ΑΣΕΠ δεν έδωσα, γιατί ελάχιστοι έχουν στην ειδικότητά μου. Και θα το θεωρούσα και ντροπή να απαιτώ διορισμό επειδή απλά κατάφερα να περάσω τη βάση. Επίσης είναι γνωστό σε όλους ότι και ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν ήταν και τόσο αντικειμενικός, αφού όποιος είχε φράγκα τα έσταζε στα φροντιστήρια (άλλη βιομηχανία της εποχής κι αυτή) και θέματα διαίρεαν. Έχουμε μπερδέψει κάποια πράγματα πιστεύω. Η εκπαίδευση δεν είναι κάποιος απλός διαγωνισμός τεχνοκρατών στο δημόσιο, ένας 3Κ ας πούμε. Εκεί να μετρήσουν και διδακτορικά και μεταδιδακτορικά και γλώσσες και απ 'όλα. Στο σχολείο έχουμε να κάνουμε με παιδικές ψυχές, που αν δεν "το'χεις" δεν μπορεί να στο δώσουν εκατό μεταπτυχιακά. Και καλύτερος κριτής και αξιολογητής μου είναι "τα παιδιά μου" όπως τα αποκαλώ, αν και έχω και δικά μου παιδιά, που στο τέλος κάθε χρονιάς κλαίνε που πιθανόν δεν θα είμαι μαζί τους την επόμενη χρονιά. Αυτό για μένα είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση ότι κάτι έχω πετύχει. Έχω δουλέψει με συναδέλφους με πολύ περισσότερα ακαδημαϊκά, που μέσα στην τάξη των ΕΠΑΛ που μπαίνω, δεν μπορούσαν να σταθούν.....
Μπράβο σου...αν πει ο καθείς ποια ανταπόκριση έχει στους μαθητες του θα σε πείσει; Είναι γελοίο νομίζω να επικαλούμαστε τη σχέση μας με τους μαθητές. Άλλοι εκτιμούν αυτό που τους δίνεις, άλλοι όχι, άλλοι σε λατρεύουν κι άλλοι αλλάζουν γωνία μόλις σε δουν, γιατί θυμούνται την ανεπάρκειά τους ή τη δική μας πιθανό. Χίλιοι μαθητές χίλιες αντιδράσεις! Είναι ένα κριτήριο αυτό, αλλά αφορά στην αξιολόγηση των μονίμων. Θα ήμουν σύμφωνος να ετίθετο μεταξύ άλλων για ευνόητους λόγους όχι αποκλειστικά κ μόνο αυτό.

Το να ισοπεδώνεις όμως επιτυχίες στον ασεπ που δεν έχεις δώσει μάλιστα για να μπορείς να εκτιμήσεις τη δυσκολία του και το να υποτιμάς τα ακαδημαικά προσόντα που με μεράκι και κόπο οι περισσότεροι απέκτησαν, είναι κοντολογίς σαν το γνωστό: όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!

Διαγωνισμός και πάλι και μόνο! Δεν μας χαρίζεται τίποτα. Ξέρουμε όλοι μας και πολλούς που έχουν χρόνιααα στις τάξεις και τίποτα δεν έχουν νιώσει. Παντού τα πάντα. Αφού δεν είχαν όλοι την ευκαιρία να εργαστούν, τα μόρια προυπηρεσίας δεν μπορεί να είναι το αποκλειστικό κριτήριο. Και δεν θα επικαλεστώ το νόμο, αλλά την κοινή λογική!

(διέρρεαν λογικά ήθελες να γράψεις;)

Αποσυνδεδεμένος grita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3474 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 06:47:33 μμ »
Μπράβο σου...αν πει ο καθείς ποια ανταπόκριση έχει στους μαθητες του θα σε πείσει; Είναι γελοίο νομίζω να επικαλούμαστε τη σχέση μας με τους μαθητές. Άλλοι εκτιμούν αυτό που τους δίνεις, άλλοι όχι, άλλοι σε λατρεύουν κι άλλοι αλλάζουν γωνία μόλις σε δουν, γιατί θυμούνται την ανεπάρκειά τους ή τη δική μας πιθανό. Χίλιοι μαθητές χίλιες αντιδράσεις! Είναι ένα κριτήριο αυτό, αλλά αφορά στην αξιολόγηση των μονίμων. Θα ήμουν σύμφωνος να ετίθετο μεταξύ άλλων για ευνόητους λόγους όχι αποκλειστικά κ μόνο αυτό.

Το να ισοπεδώνεις όμως επιτυχίες στον ασεπ που δεν έχεις δώσει μάλιστα για να μπορείς να εκτιμήσεις τη δυσκολία του και το να υποτιμάς τα ακαδημαικά προσόντα που με μεράκι και κόπο οι περισσότεροι απέκτησαν, είναι κοντολογίς σαν το γνωστό: όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!

Διαγωνισμός και πάλι και μόνο! Δεν μας χαρίζεται τίποτα. Ξέρουμε όλοι μας και πολλούς που έχουν χρόνιααα στις τάξεις και τίποτα δεν έχουν νιώσει. Παντού τα πάντα. Αφού δεν είχαν όλοι την ευκαιρία να εργαστούν, τα μόρια προυπηρεσίας δεν μπορεί να είναι το αποκλειστικό κριτήριο. Και δεν θα επικαλεστώ το νόμο, αλλά την κοινή λογική!

(διέρρεαν λογικά ήθελες να γράψεις;)
Όντως αυτό ήθελα να γράψω σ'ευχαριστώ για τη διόρθωση, αν και δεν το έκανες καλοπροαίρετα . Έτσι τον έξυπνο να κάνεις και στους ?μελλοντικούς μαθητές σου... Τέτοιο ήθος να τους δώσεις και να ξεφεύγεις από το θέμα. Λάθη ορθογραφικά δε συνηθίζω να κάνω αν και είμαι θετικής κατεύθυνσης. Και επίσης αν μπεις ποτέ σε τάξη να ξέρεις ότι μόνο οι φιλόλογοι δικαιούνται να τα διορθώνουν. Όσο κάτι για αλεπούδες που αναφέρεις δεν έχω κανένα πρόβλημα να δώσω εξετάσεις και πιθανόν λόγω εμπειρίας θα τα πάω και καλά. Εσύ πώς είσαι τόσο σίγουρος δεν ξέρω. Απλώς δε θεωρώ σωστό να απαξιώνονται τα πτυχία μας και να πρέπει να αποδείξουμε τι δλδ, ότι σε ένα τρίωρο εξετάσεων θα αποδειχτεί ότι θα είμαστε καλοί στη δουλειά μας...

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3475 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 06:52:04 μμ »
Τώρα τι μου λες δλδ; Οτι αν δωσω εξετασεις στο γνωστικό μου αντικείμενο, που σημειωτέον η σχολή μου είναι και 5ετούς φοίτησης και στα θεωρητικά παιδαγωγικά που διδάχτηκα στην ασπαιτε, εντάξει το κατέχω; Όχι βέβαια... Μέσα στην τάξη αποκτάς τριβή, εμπειρία...

402 error
Blue screen

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:03:47 »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3476 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 06:53:01 μμ »
Έχω δει και εγώ το ίδιο φαινόμενο να μη μπορούν να σταθούν μέσα στη τάξη καθηγητές που δεν έχουν ασεπ αλλά μόνο προϋπηρεσία, το αμφισβητείς? Αμφιβάλεις για αυτό?
Προφανώς το αντίθετο δεν το έχεις δει. Οι του ΑΣΕΠ είναι οι άριστοι στην διδασκαλία, όλοι οι υπόλοιποι τι;
Η καθημερινή επαφή με τους μαθητές και ανάγκες διδασκαλίας εσένα δεν σου δίδαξαν τίποτε;
Δεν αντιλήφθηκες ότι ή κάθε ημέρα είναι διαφορετική από την προηγούμενη και την επόμενη και ότι οι μαθητές μας χρειάζονται καθοδήγηση και διαχείριση που κανένας ΑΣΕΠ δεν θα σου μάθει;

Υγ. Διορίστηκα πριν την εισαγωγή του γραπτού ΑΣΕΠ μήπως να απολυθώ όπως ζητούσαν το 2013 μέσα από την ιστοσελίδα τους οι διορισμένοι με ΑΣΕΠ;
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2018, 06:55:47 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3477 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 06:56:00 μμ »
Anemos and grita 402 error
Δεν έχει νόημα

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3478 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:06:27 μμ »
Anemos and grita 402 error
Δεν έχει νόημα

Προφανώς νόημα δεν έχει η ειρωνική και αγενής απάντηση σου.
Αλλά ξέχασα είσαι επιτυχών ΑΣΕΠ!
Στους μαθητές και στους συναδέλφους του συλλόγου έτσι απαντάς;
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2018, 07:12:09 μμ από Stelios »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3479 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:15:27 μμ »
κοντός ψαλμός αλληλούια, το μόνο σίγουρο είναι πως θα υπάρξουν ανακατατάξεις στους πίνακες.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1542
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3480 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:17:01 μμ »
Κατ'αρχάς δεν ξέρω ποιον εννοείς αγαπητέ, αλλά αν εννοείς εμένα, και βαθμό πτυχίου έχω 7 και 2 γλώσσες γνωρίζω με C2. Δεν μπήκα με κανένα μέσο στον πίνακα προϋπηρεσίας, αλλά όταν εξαντλήθηκε αυτός και ήμουν στο μηδενικής. ΑΣΕΠ δεν έδωσα, γιατί ελάχιστοι έχουν στην ειδικότητά μου. Και θα το θεωρούσα και ντροπή να απαιτώ διορισμό επειδή απλά κατάφερα να περάσω τη βάση. Επίσης είναι γνωστό σε όλους ότι και ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν ήταν και τόσο αντικειμενικός, αφού όποιος είχε φράγκα τα έσταζε στα φροντιστήρια (άλλη βιομηχανία της εποχής κι αυτή) και θέματα διαίρεαν. Έχουμε μπερδέψει κάποια πράγματα πιστεύω. Η εκπαίδευση δεν είναι κάποιος απλός διαγωνισμός τεχνοκρατών στο δημόσιο, ένας 3Κ ας πούμε. Εκεί να μετρήσουν και διδακτορικά και μεταδιδακτορικά και γλώσσες και απ 'όλα. Στο σχολείο έχουμε να κάνουμε με παιδικές ψυχές, που αν δεν "το'χεις" δεν μπορεί να στο δώσουν εκατό μεταπτυχιακά. Και καλύτερος κριτής και αξιολογητής μου είναι "τα παιδιά μου" όπως τα αποκαλώ, αν και έχω και δικά μου παιδιά, που στο τέλος κάθε χρονιάς κλαίνε που πιθανόν δεν θα είμαι μαζί τους την επόμενη χρονιά. Αυτό για μένα είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση ότι κάτι έχω πετύχει. Έχω δουλέψει με συναδέλφους με πολύ περισσότερα ακαδημαϊκά, που μέσα στην τάξη των ΕΠΑΛ που μπαίνω, δεν μπορούσαν να σταθούν.....
ΜΠΡΑΒΟ....ΚΑΙ ΠΑΛΙ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ για ολα αυτα που γραφεις...ιδιαιτερα ομως θα σταθω σε κατι που κι εγω το εχω γραψει αρκετες φορες και αφορα οτι ναι ο μαθητης ειναι ο καλυτερος κριτης και ο καλυτερος βαθμολογητης ..ο μαθητης απεναντι του δεν βλεπει ουτε ασεπ...ουτε μεταπτυχιακα..ουτε προυπηρεσια..βλεπει τον δασκαλο του..

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3481 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:25:59 μμ »
Προφανώς νόημα δεν έχει η ειρωνική και αγενής απάντηση σου.
Αλλά ξέχασα είσαι επιτυχών ΑΣΕΠ!
Στους μαθητές και στους συναδέλφους του συλλόγου έτσι απαντάς;

Καταρχάς δε διαφώνησα με grita, άλλο έγραψα και ρώτησα για το οποίο δεν απάντησε ποτέ, μετά πετάχτηκε εσυ
Για αυτό λέω 402 error
Διαβάζετε σωστά και αν θέλετε απαντάτε σε αυτά που σας ρωτάνε

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3482 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:31:52 μμ »
Όλοι εσείς του ΑΣΕΠ τα 'χετε ισοπεδώσει όλα. Χαμένοι μες στα βιβλία και τις μελέτες χάσατε την ψυχή σας, την καρδιά σας. Γίνατε ψυχροί υπολογιστές κι όλα νομίζετε πως είναι γνώσεις και πνεύμα και τέτοια πράγματα. Λυπούμαι μα μια ματιά καλοσύνης απ' τους μικρούς μαθητές σας σαν αχτίδα φωτός- κρότου- λάμψης δε θα χαρείτε ποτέ. Σαν το Φάουστ του Γκαίτε θα μείνετε καταδικασμένοι στα λαμπορατόριά σας.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3483 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:37:15 μμ »
Παιδιά έχει πέσει πολύ το επίπεδο των αντιπαραθέσεων. Γενικεύσεις, ειρωνείες και χτυπήματα κάτω από τη μέση.
Μερικές επισημάνσεις και από εμένα. (Εύχομαι να μην ξεφύγω και εγώ...):

-Φυσικά και είναι προσόν η εμπειρία αλλά, αλλά αν δεν γνωρίζεις και βασικές αρχές της διδακτικής νομίζεις πως κάνεις σωστή δουλειά, ενώ μπορεί να είσαι λάθος...

- Μπορεί να εφαρμόζονται οι αρχές της διδακτικής πιο εύκολα σε κάποια τμήματα, ενώ πχ., στα ΕΠΑΛ θα πρέπει να ψαχτεί κάποιος περισσότερο ή να αφεθεί στο ενστικτό του χαμηλώνοντας πολύ τον πύχη.

- Κάποιος με καλή επίδοση στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ αποδεικνύει γνώσεις και εμπειρία στο γνωστικό αντικείμενο, όπως και γνώσεις στις βασικές αρχές Παιδαγωγικών και Διδακτικής. Όποιος δεν το αποδέχεται αυτό, θα πρέπει να είναι και κατά της θεωρητικής κατάρτισης γενικότερα. Φυσικά και οι θεωρητικές γνώσεις δεν είναι ικανές για να είναι κάποιος καλός δάσκαλος. Είναι αναγκαίες όμως.

- Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ θέτει πράγματι σε αμφισβήτηση την αξία των πτυχίων των αποφοίτων. Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, όμως, αποδεικνύουν πως η αξία τους είναι όντως αμφισβητίσημη, όπως και τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών δείχνουν πόσο αμφισβητίσημη είναι η αξία που έχουν τα απολυτήρια Λυκείου.

-Είναι γνωστό ποια σε όλους πως οι τρόποι διορισμού εκτός πινάκων ΑΣΕΠ ήταν αντισυνταγματτικοί (29-0 από την ολομέλεια του ΣΤΕ!!) Οι παράνομα διορσθέντες (Μόνιμοι ΚΑΙ αναπληρωτές...) θα πρέπει να είναι ευτυχείς που δεν είχε κάνει προσφυγή κάποιος την δεκαετία πριν την χρεοκοπία και κατάφεραν να βολευτούν πιο εύκολα. Διαφορετικά, θα έπρεπε να σηκώσουν και αυτοί τον "σταυρό" των εξετάσεων.

Όλα αυτά μικρή σχέση έχουν με τον τρόπο που θα επιλεχτεί για τους διορισμούς. Ο τρόπος διορισμού θα είναι το αποτέλεσμα των πιέσεων της κάθε ομάδας συμφερόντων και με το τι είναι συμβατό με τους νόμους και το Σύνταγμα. Στο υπουργείο δεν μπορούν να σκεφτούν καθαρά και ανεξάρτητα από τα "αφηγήματα" της κάθε ομάδας.
Είναι δύκολο και γι' αυτούς, γιατί δεν μπορούν να ξεκαθαρίσουν ποιοι είναι οι "πελάτες τους"...

 

Αποσυνδεδεμένος grita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3484 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:45:34 μμ »
Παιδιά έχει πέσει πολύ το επίπεδο των αντιπαραθέσεων. Γενικεύσεις, ειρωνείες και χτυπήματα κάτω από τη μέση.
Μερικές επισημάνσεις και από εμένα. (Εύχομαι να μην ξεφύγω και εγώ...):

-Φυσικά και είναι προσόν η εμπειρία αλλά, αλλά αν δεν γνωρίζεις και βασικές αρχές της διδακτικής νομίζεις πως κάνεις σωστή δουλειά, ενώ μπορεί να είσαι λάθος...

- Μπορεί να εφαρμόζονται οι αρχές της διδακτικής πιο εύκολα σε κάποια τμήματα, ενώ πχ., στα ΕΠΑΛ θα πρέπει να ψαχτεί κάποιος περισσότερο ή να αφεθεί στο ενστικτό του χαμηλώνοντας πολύ τον πύχη.

- Κάποιος με καλή επίδοση στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ αποδεικνύει γνώσεις και εμπειρία στο γνωστικό αντικείμενο, όπως και γνώσεις στις βασικές αρχές Παιδαγωγικών και Διδακτικής. Όποιος δεν το αποδέχεται αυτό, θα πρέπει να είναι και κατά της θεωρητικής κατάρτισης γενικότερα. Φυσικά και οι θεωρητικές γνώσεις δεν είναι ικανές για να είναι κάποιος καλός δάσκαλος. Είναι αναγκαίες όμως.

- Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ θέτει πράγματι σε αμφισβήτηση την αξία των πτυχίων των αποφοίτων. Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, όμως, αποδεικνύουν πως η αξία τους είναι όντως αμφισβητίσημη, όπως και τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών δείχνουν πόσο αμφισβητίσημη είναι η αξία που έχουν τα απολυτήρια Λυκείου.

-Είναι γνωστό ποια σε όλους πως οι τρόποι διορισμού εκτός πινάκων ΑΣΕΠ ήταν αντισυνταγματτικοί (29-0 από την ολομέλεια του ΣΤΕ!!) Οι παράνομα διορσθέντες (Μόνιμοι ΚΑΙ αναπληρωτές...) θα πρέπει να είναι ευτυχείς που δεν είχε κάνει προσφυγή κάποιος την δεκαετία πριν την χρεοκοπία και κατάφεραν να βολευτούν πιο εύκολα. Διαφορετικά, θα έπρεπε να σηκώσουν και αυτοί τον "σταυρό" των εξετάσεων.

Όλα αυτά μικρή σχέση έχουν με τον τρόπο που θα επιλεχτεί για τους διορισμούς. Ο τρόπος διορισμού θα είναι το αποτέλεσμα των πιέσεων της κάθε ομάδας συμφερόντων και με το τι είναι συμβατό με τους νόμους και το Σύνταγμα. Στο υπουργείο δεν μπορούν να σκεφτούν καθαρά και ανεξάρτητα από τα "αφηγήματα" της κάθε ομάδας.
Είναι δύκολο και γι' αυτούς, γιατί δεν μπορούν να ξεκαθαρίσουν ποιοι είναι οι "πελάτες τους"...
Μάλλον δεν ακούς τι λέμε ή δε θέλεις να ακούσεις... Η θεωρία έχει τεράστια απόσταση από την πράξη. Το ότι θα γράψεις καλά στον ΑΣΕΠ σε παιδαγωγικά πχ μαθηματα, δεν σου εξασφαλίζει ότι αν συμβεί κάτι στην τάξη θα μπορέσεις και να το αντιμετωπίσεις σωστά. Η τάξη είναι απρόβλεπτη πίστεψέ με... Και δε διδάσκονται όλες οι περιπτώσεις στις παιδαγωγικές επάρκειες. Έμαθα πάρα πολλά όταν έκανα παιδαγωγική επάρκεια αλλά μου έτυχαν περιπτώσεις μέσα στην τάξη που το χειρίστηκα από ένστικτο και από εμπειρία. Όπως είπε και κάποιος συνάδελφος πριν, κάθε μέρα είναι διαφορετική και απρόβλεπτη. Το παιδαγωγικό κομμάτι δε διδάσκεται λέμε... Ή το χεις ή δεν το 'χεις. Το πώς θα αντιδράσεις έχει να κάνει με το χαρακτήρα σου. Ξέρω ποιο είναι το σωστό , το γράφω θεωρητικά στις εξετάσεις αλλά δε μου βγαίνει όταν προκύψει στην τάξη...

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #3485 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 07:51:19 μμ »
Ασε με ρε με την εμπειρια και την εμπειρια ...Καφεδακι πινουνε οι περισσοτεροι και οι μονιμοι και φυσικα οι αναπληρωτες...Παρτε τα αποτελεσματα των πανελλαδικων στα Μαθηματικα και θα καταλαβετε...50% κατω απο την βαση...Απο την πολλη εμπειρια θα ειναι... ;D ;D ;D



-Φυσικά και είναι προσόν η εμπειρία αλλά, αλλά αν δεν γνωρίζεις και βασικές αρχές της διδακτικής νομίζεις πως κάνεις σωστή δουλειά, ενώ μπορεί να είσαι λάθος...



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 511
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.