*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1726005 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7112 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 01:59:57 μμ »
Οι πε71 δεν μπορουν να διεκδικησουν θεσεις στη γενικη αγωγη.  Αλλαγή μπορεί να υπαρξει μονο με αλλαγη του νονοθετικου πλαισιου .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:28:44 »

Αποσυνδεδεμένος Mars1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 178
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7113 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 02:00:44 μμ »
Οι κλάδοι 70-60 προυπαρχουν των κλάδων 71-61 στην ειδική. Οι μόνιμοι με οργανικές θέσεις στην εαε είναι πε70-πε60. Αν όχι τώρα πάντως είναι πιθανό να δοθεί με κάποια εξομοίωση ενδεχομενως δυνατότητα και στους 71-61 να μπουν και στη γενικη.

Αποσυνδεδεμένος Ekpaideutikos18

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7114 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 02:12:38 μμ »
Οι πε71 δεν μπορουν να διεκδικησουν θεσεις στη γενικη αγωγη.  Αλλαγή μπορεί να υπαρξει μονο με αλλαγη του νονοθετικου πλαισιου .

Αν είναι έτσι, αυτή η αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου θα γίνει πριν από τις πιθανές προκηρύξεις για μόνιμους διορισμούς της περιόδου Ιανουάριος-Άνοιξη του 2019 ή αργότερα; Όπως καταλαβαίνετε, το "πριν" και το "αργότερα" κρίνουν το ποιοι θα μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις. Με άλλα λόγια, κρίνουν το νόημα που θα λάβει η έννοια της "ενιαίας εκπαίδευσης". Βέβαια, αυτό είναι ένα ζήτημα που πρέπει να απασχολήσει τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και πρωτίστως τον νομοθέτη. 



Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7115 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 04:04:19 μμ »
Αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι πως το σύστημα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα όσων έχουν πρόσβαση και συναλλάσσονται με το υπουργείο. Αν μαζί μ' αυτούς ωφεληθούν και κάποιοι άλλοι με παρόμοια προσόντα έτυχε.
Όπως συνέβαινε πάντα! Τα 60 40 και τα 24μηνα πώς προέκυψαν εξάλλου; Κι αν τύχαινε να χει κάποιος κάτι που τον βόλευε ένιωθε ότι τον δικαίωσαν...Οι σύμβουλοι στο υπουργείο ξέρουν καλά από πελατειακές σχέσεις. Μόνο ο διαγωνισμός τους έκοβε τη φόρα, για αυτό θα τον υπερασπίζομαι πάντα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:28:44 »

Αποσυνδεδεμένος Mack77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7116 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 05:03:27 μμ »
Nikolopol ΑΣΕΠ για διορισμούς μηχανικών σε δήμους δεν θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία σε μια ιδιωτική τεχνική εταιρία. Εκεί πρέπει οι συνυποψήφιοι να διαμαρτυρηθούν γιατί ο άλλος είχε τη γνωριμία (αν την είχε!;!) να δουλέψει σε ιδιωτικό τομέα.

Nikolopol μεγάλος αριθμός μπαίνει με κάποια γνωριμία αν και από την εμπειρία μου δεν νομίζω να είναι 95% αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου ότι μάλλον είναι ένα μεγάλο ποσοστό. Δεν το ξέρω γιατί ανήκω στο μικρό ποσοστό αλλά προφανώς ο σχολάρχης θα πάρει αυτόν που θέλει και άρα με βάση τα δικά του κριτήρια (γνωριμία, προσόντα, παλιός μαθητής του ιδιωτικού, κλπ).

Είναι πολύ άδικο όμως όπως το συζητάω με συναδέλφους στα ιδιωτικά σχολεία ειδικοτήτων που το ωράριο τους είναι 7/8/9 ώρες τη βδομάδα να μην τους αναγνωριστεί η προϋπηρεσία όταν μετά από χρόνια θεωρήσουν ότι δεν μπορούν να ζουν άλλο με 7/8/9 ώρες τη βδομάδα και δηλώσουν παραίτηση. Το είπα και σε προηγούμενο post κανένας σχολάρχης δεν θα βάλει "ξαδερφάκι" του (εννοώ γνωστό του) για 300-350 ευρώ το μήνα. Αν θέλει να βολέψει το "ξαδερφάκι" του θα τον βάλει σε μια καλή θέση. Αυτό το ξαδερφάκι θα περνάει τόσο καλά που δεν θα θέλει να πάει στο δημόσιο. Το θέμα είναι τι γίνεται με αυτούς που έχουν λίγες ώρες και επομένως κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι γνωστοί και δεν μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο γιατί είναι τέτοια η ειδικότητα τους που δεν μπορούν να έχουν πολλές ώρες. Αυτοί θα ζήσουν έτσι μέχρι τα 65; Είναι τόσο κακό λοιπόν να τους αναγνωριστεί η προϋπηρεσία;

 Θα πρέπει για εσάς να θεωρούνται αυτοί οι εκπαιδευτικοί μηδενικής προϋπηρεσίας;

Καλή χρονιά!!!
Ας είχαν παραιτηθεί τόσα χρόνια που είχαν λίγες ώρες και ας έτρεχαν στο δημόσιο σχολείο σε κάθε ξερονήσι όπως κάναμε όλοι εμείς ! Βολεύτηκαν σπίτι τους κάποιες ώρες έκαναν και ιδιαίτερα και τώρα θέλουν να διοριστούν και στο δημόσιο σχολείο στην υγεία των κορόιδων ! Όχι ρε φίλε ο καθένας έκανε τις επιλογές του τώρα τις λούζετε !

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7117 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 05:47:57 μμ »
Μπορεις να μας παραπεμψεις εσυ στη συγκεκριμενη βιβλιογραφια ? Τη μια χρησιμοποιεις ως επιχειρηματα αναφορες σε νομους που ομως  δεν θυμασαι ποιοι ειναι, την αλλη μιλας για παιδαγωγικες θεωριες γενικα και αοριστα χωρις να λες τίποτα συγκεκριμενο. τι σόι "επιχειρηματα" ειναι αυτα? Πιστευεις οτι ενισχυουν την αποψη σου ή τα λες απλα για να πεις κατι?
Νομίζω ότι δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε ότι δεν ξέρουμε κάτι και να προσπαθούμε να το μάθουμε από αυτούς που το γνωρίζουν. Δεν είχα κακή πρόθεση ούτε παίρνω το μέρος κανενός από τις κατηγορίες ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ71κλπ. Άλλωστε, δεν είμαι της πρωτοβάθμιας. Απλως με ενδιαφέρει το θέμα από επαγγελματική σκοπιά αυτή τη στιγμή και προσπαθώ να διερευνήσω το τοπίο, τι μπορεί να φέρει το μέλλον. Είναι κακό αυτό; Επιπλέον, προσφάτως διάβασα τη μονογραφία του καθηγητή ειδικής αγωγής  του ΕΑΠ Σ. Γ. Σούλη "Παιδαγωγική της ένταξης". Παραθέτω από το οπισθόφυλλο:
"Μέσω της από κοινού σχολικής ζωής και μάθησης των παιδιών και των εφήβων με και δίχως ειδικες ανάγκες, της σχολικής ένταξης των κοινωνικά περιθωριοποιημένων ομαδων-αλλοδαπα παιδιά, παιδιά των φαναριών, κλπ.- αίρονται προκαταλήψεις και φοβίες για το διαφορετικό και διαμορφώνονται οι κατάλληλες συνθήκες για τη δόμηση μιας κοινωνίας αλληλεγγύης και συνεργασίας. Η Παιδαγωγική της Ένταξης, αναθεωρώντας απόψεις του παρελθόντος, απορρίπτει την ιδρυματικη περίθαλψη και κάθε είδους διαχωριστική εκπαίδευση και προτείνει τη μετατροπή του υφιστάμενου Σχολείου σε ένα "Σχολείο για Όλους", το οποίο θα επιτρέψει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικοτητας  του κάθε παιδιού".
Εντάξει τώρα ή πρέπει να απολογηθω κι άλλο για όσα ξέρω και δεν ξέρω;

Αποσυνδεδεμένος Fani 35

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 810
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή είναι μπροστά...
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7118 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 06:45:20 μμ »
Καλή χρονιά συνάδελφοι! Η διαβούλευση συνεχίζεται...θα δούμε αν τελικά γίνουν κάποιες αλλαγές στο νομοσχέδιο..το πιο πιθανον είναι να γίνουν γιατί αλλιώς θα φανεί πως η διαβούλευση  δεν αποσκοπούσε κάπου και έγινε απλα για το θεαθηναι...

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7119 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 07:03:45 μμ »
Αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι πως το σύστημα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα όσων έχουν πρόσβαση και συναλλάσσονται με το υπουργείο. Αν μαζί μ' αυτούς ωφεληθούν και κάποιοι άλλοι με παρόμοια προσόντα έτυχε.
υψηλες προυπηρεσιες= απολυμενοι απο  ιδιωτικα
                                =φιλολογοι ,
                                =γυμναστες (το παλαι ποτε 30μηνο)
ΑΥΤΟΙ ΕΥΝΟΟΥΝΤΑΙ!!!!  και ειναι γεγονος οτι ειχαν καθημερινα συνναλλαγες επανω! μερχρι την προηγουμενη μερα το ταβανι ηταν 84! τι αλλαξε? γιατι δεν μετραει ολοκληροσ ο βαθμος του ΑΣΕΠ?
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7120 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 07:05:58 μμ »
τα μόρια οποιουδήποτε ασεπ θα μετρήσουν τελικά. Δεν θα χρειαστεί καν τροπολογία στην ολομέλεια .Θα προκύψει από τη διαβούλευση και  ήταν σχεδιασμένο από πριν.Απλά θα συζητηθεί στην Ε.Μ.Υ
οποιουδηποτε αποκλειεται! ο οπσυδ εχει τα μορια των 2 τελευταιων. Επισης ο ασεπ του 2004 δεν υπαρχει πουθενα!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7121 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 07:07:29 μμ »
οποιουδηποτε αποκλειεται! ο οπσυδ εχει τα μορια των 2 τελευταιων. Επισης ο ασεπ του 2004 δεν υπαρχει πουθενα!
Τα μόρια του ΑΣΕΠ 04 υπάρχουν στα αρχεία του ΑΣΕΠ στην ιστοσελίδα του.
Πολίτες, Αρχείο, επιλέγετε χρονιά

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7122 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 07:10:46 μμ »
Έχω μόρια από γραπτό Α.Σ.Ε.Π. από το 2002.Και υψηλή βαθμολογία από τον γραπτό του 2004 και τον 2006.Ωφέλησαν κάπου τότε;Ούτε αναπληρωτή δεν με πήραν!Πιστεύετε πως τώρα θα τον υπολογίσουν;Μπα...

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7123 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 07:18:57 μμ »
οποιουδηποτε αποκλειεται! ο οπσυδ εχει τα μορια των 2 τελευταιων. Επισης ο ασεπ του 2004 δεν υπαρχει πουθενα!
Δίνεις βάση σε αυτά που λέει η ασεπουλα; τίποτα δε θα μετρήσει. Δε ξέρω τι νομίζει ότι πετυχαίνει λέγοντας όλα αυτά.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7124 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 07:25:46 μμ »
ιδιωτικου τομεα ειναι, ιδιωτικουλα κανονικα θα επρεπε να λεγεται
τα περι ασεπ ειναι σταχτη
το ταβανι θελει να μεγαλωσει περα του 120 και το παραδέχτηκε
λες και τη νοιαζει αν θα μετρησουν 10-20 μορια ασεπ αν το ταβανι το παν στους 200-250

Αποσυνδεδεμένος despinoula4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 164
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω τα παιδιά!
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #7125 στις: Ιανουάριος 01, 2019, 07:31:39 μμ »
Νομίζω ότι δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε ότι δεν ξέρουμε κάτι και να προσπαθούμε να το μάθουμε από αυτούς που το γνωρίζουν. Δεν είχα κακή πρόθεση ούτε παίρνω το μέρος κανενός από τις κατηγορίες ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ71κλπ. Άλλωστε, δεν είμαι της πρωτοβάθμιας. Απλως με ενδιαφέρει το θέμα από επαγγελματική σκοπιά αυτή τη στιγμή και προσπαθώ να διερευνήσω το τοπίο, τι μπορεί να φέρει το μέλλον. Είναι κακό αυτό; Επιπλέον, προσφάτως διάβασα τη μονογραφία του καθηγητή ειδικής αγωγής  του ΕΑΠ Σ. Γ. Σούλη "Παιδαγωγική της ένταξης". Παραθέτω από το οπισθόφυλλο:
"Μέσω της από κοινού σχολικής ζωής και μάθησης των παιδιών και των εφήβων με και δίχως ειδικες ανάγκες, της σχολικής ένταξης των κοινωνικά περιθωριοποιημένων ομαδων-αλλοδαπα παιδιά, παιδιά των φαναριών, κλπ.- αίρονται προκαταλήψεις και φοβίες για το διαφορετικό και διαμορφώνονται οι κατάλληλες συνθήκες για τη δόμηση μιας κοινωνίας αλληλεγγύης και συνεργασίας. Η Παιδαγωγική της Ένταξης, αναθεωρώντας απόψεις του παρελθόντος, απορρίπτει την ιδρυματικη περίθαλψη και κάθε είδους διαχωριστική εκπαίδευση και προτείνει τη μετατροπή του υφιστάμενου Σχολείου σε ένα "Σχολείο για Όλους", το οποίο θα επιτρέψει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικοτητας  του κάθε παιδιού".
Εντάξει τώρα ή πρέπει να απολογηθω κι άλλο για όσα ξέρω και δεν ξέρω;

Καλησπέρα συνάδελφοι χρόνια μας καλά, ευτυχισμένα, με υγεία και πολλά! Στο διά ταύτα: Η Παιδαγωγική της ένταξης ευαγγελίζεται εδώ και 2 δεκαετίες τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την Ελλάδα... Άπειρη βιβλιογραφία είναι διαθέσιμη μέσω διαδικτύου και όχι μόνο σε όποιον ενδιαφέρεται. Στις αρχές του 1990 ονομαζόταν Παιδαγωγική της Ένταξης, εξελίχθηκε στο Ένα Σχολείο για Όλους και σήμερα πλέον αναφερόμαστε στην έννοια της συνεκπαίδευσης και της συμπερίληψης όλων των μαθητών σε ένα ενιαίο πλαίσιο. Να σημειώσω πως όλα αυτά είναι η θεωρία, που ακόμα δεν έχει εφαρμοστεί στην Ελλάδα. Σε άλλες δυτικές χώρες γίνονται αρκετά αξιόλογες προσπάθειες (Φιλανδία, Ιταλία, από όσα έχω διαβάσει) με την παρουσία εντός τάξης ενός γενικού εκπαιδευτικού και 2-3 εξειδικευμένων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή με συνδιδασκαλία.
Τώρα ας πάμε στην πράξη στην Ελλάδα... Λόγω ειδικότητας έχω υπηρετήσει μέχρι τώρα 2 φορές σε γενικά σχολεία (παράλληλη στήριξη, τμήμα ένταξης) και 2 φορές (η μία τώρα) σε ειδικά σχολεία, σε Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Όσοι από εσάς έχουν υπηρετήσει στις συγκεκριμένες δομές και αναφέρομαι καθαρά στις ΣΜΕΑΕ, θα έχουν διαπιστώσει ιδίοις όμμασι, ότι είναι πρακτικά ανέφικτο να πραγματοποιηθεί η συμπεριληπτική διαδικασία... Εννοώ πως θα ήταν εφικτό οι μαθητές της παράλληλης στήριξης και των τμημάτων ένταξης να συμπεριληφθούν κανονικότατα μέσα στη γενική τάξη, πάντα με την αρωγή των εξειδικευμένων εκπαιδευτικών (άλλωστε στην παράλληλη ουσιαστικά αυτό γίνεται) και με συνδιδασκαλίες, τί γίνεται όμως με τους μαθητές των ειδικών σχολείων ( σημειωτέον ότι μιλάμε για τις πλέον δύσκολες ψυχοπαθολογίες); Αν υποθέσουμε ότι θα γινόταν συμπερίληψη και αυτών των μαθητών στα γενικά σχολεία, τότε πιστέψτε με θα διοριζόμασταν όλοι και δε θα φτάναμε πραγματικά, τόσο μεγάλες είναι οι ανάγκες....
Όλα αυτά τα αναφέρω γιατί μπορεί μέχρι τώρα να δινόταν η δυνατότητα μεταφοράς της προϋπηρεσίας από την Ειδική στη Γενική Εκπαίδευση (αντικειμενικά σωστό, προσωπικά δε με αφορά, θα προτιμούσα 2 ξεχωριστούς πίνακες και καθείς εφ'ώ ετάχθη) δεν είναι όμως το ίδιο να δίνεται και το αντίστροφο δικαίωμα, γιατί πολύ απλά χρειάζεται εκτός από το μεταπτυχιακό και η αντίστοιχη ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ εμπειρία, η οποία πραγματικά δε συγκρίνεται με την εμπειρία από ένα Γενικό Σχολείο. Άρα, εφόσον υπάρχει το μεταπτυχιακό τότε να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία που έχει υπηρετηθεί μόνο σε δομές ΕΑΕ, αυτό είναι και το δίκαιο και το σωστό. Αλλιώς θα καταλήξει η κατάσταση, π.χ. για τους Φιλολόγους, να διοριστούν στην ΕΑΕ όλοι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί με τις τεράστιες προϋπηρεσίες που έχουν στη Γενική Αγωγή και να μείνουν άκαρπες οι προσπάθειες πολλών συναδέλφων, με πολλά μόρια, αλλά όχι με 120 μήνες...
ΠΕ02 ΕΑΕ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 567
Σύνολο: 584

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.