*

Ψηφοφορία

Θεωρείτε ότι οι διορισμοί στην ειδική αγωγή είναι τέχνασμα παράκαμψης προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ;

ναι
17 (35.4%)
όχι
13 (27.1%)
μάλλον ναι
11 (22.9%)
μάλλον όχι
5 (10.4%)
δεν γνωρίζω
2 (4.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 47

Η ψηφοφορία έληξε: Οκτώβριος 13, 2018, 10:47:46 μμ

Αποστολέας Θέμα: Οι διορισμοί στην ειδική αγωγή ως τέχνασμα παράκαμψης προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ;  (Αναγνώστηκε 28840 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Προσωπικά αν διοριστώ στη γενική θα ήθελα να πάρω μετάθεση στην ειδική. Γνωρίζει κάποιος τη διαδικασία; Μπορώ αμέσως ή πρέπει να μείνω κάποια χρόνια στη γενική;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Προσωπικά αν διοριστώ στη γενική θα ήθελα να πάρω μετάθεση στην ειδική. Γνωρίζει κάποιος τη διαδικασία; Μπορώ αμέσως ή πρέπει να μείνω κάποια χρόνια στη γενική;
Είναι πολύ απλό. Όταν διοριστείς πες μας.


Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Προσωπικά αν διοριστώ στη γενική θα ήθελα να πάρω μετάθεση στην ειδική. Γνωρίζει κάποιος τη διαδικασία; Μπορώ αμέσως ή πρέπει να μείνω κάποια χρόνια στη γενική;
Από το νόμο για την ειδική αγωγή του 2014
 2.Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται, κατά προτεραιότητα στις δομές της ειδικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που πληρούν τα τυπικά προσόντα και ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της γενικής και τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής και ειδικής τεχνικής-επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Ειδικά για τα ΕΕΕΕΚ ως κλάδος της δευτεροβάθμιας συνυπολογίζεται και ο κλάδος ΠΕ71 του παρόντος νόμου.

Άρα πιο πιθανό είναι κάποιος της γενικής αγωγής να μεταπηδήσει στην ειδική για να πάρει καλύτερη μετάθεση, παρά το αντίθετο.

Αποσυνδεδεμένος ερατοσθένης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Όπως φαίνεται και από τα αποτελέσματα της σχετικής δημοσκόπησης, οι μισοί περίπου θεωρούν ως πραγματικό το ενδεχόμενο παράκαμψης προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ με πρόσχημα τους διορισμούς σε ειδική αγωγή. Επειδή μίλησα με έγκυρη πηγή, να ξέρετε ότι οι ομοσπονδίες δεν κόπτονται υπέρ του διαγωνισμού, παρακάμπτοντας χιλιάδες επιτυχόντες καθώς και τις αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις που τους δικαιώνουν. Όσοι έχετε επιτυχία στον ΑΣΕΠ, υπογράψτε σε μια πλατφόρμα που έχει αναρτηθεί σε xenesglosses και alfavita από πρωτοβουλία συναδέλφων επιτυχόντων στον διαγωνισμό.
Καλότυχοι εκείνοι που δε γνώρισαν τον εαυτό τους, ανδρείοι εκείνοι που αποσιώπησαν την αθωότητα τους, μα ευλογημένοι αυτοί που τα δώσανε όλα κι ύστερα κοίταξαν έν' άστρο.
Τάσος Λειβαδίτης (1922-1988)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Πελαγονία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 547
    • Προφίλ
Σύμφωνα με το παρακάτω σενάριο κατανομής των θέσεων στην ειδική αγωγή ένας μεγάλος αριθμός θα πάει στο ΕΒΠ, δηλαδή σε άτομα που έχουν ένα απολυτήριο ΕΠΑΛ και συνοδεύουν παιδιά με αναπηρίες. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτές οι 500-1000 θεωρούνται  θέσεις εκπαιδευτικών. Μακάρι να διοριστούν όλοι βρε παιδιά, αλλά όχι να βλέπουμε και μαθητές μας στόκους 20 χρόνια μικρότερους που τους σφύριξαν να πάνε να πάρουν μια πιστοποίηση, να διορίζονται με κονδύλια που διαφημίζουν ότι είναι για για τα κενά στα σχολεία.

https://xenesglosses.eu/2018/10/poia-tha-itan-katanomi-ton-4-500-monimon-diorismon-stin-eidiki-agogi/
Έτσι με τα υπάρχοντα δεδομένα, σήμερα Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018 και με βάση τον τρόπο που σκέφτεται το Υπουργείο Παιδείας  να κατανείμει τον αριθμό 4.500 διορισμών, θα είχαμε:

1.665 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε. Α/θμιας Εκπαίδευσης
1.440 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε. Β/θμιας Εκπαίδευσης και
1.395 μόνιμους διορισμούς Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.
Αλλά όπως είπαμε και στην αρχή πρόκειται για ασκήσεις επί χάρτου…

Αποσυνδεδεμένος Πελαγονία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 547
    • Προφίλ
Ιδού τα πτυχία που οδηγούν λοιπόν στον διορισμό στο δημόσιο:


Πτυχίο ΙΕΚ ή Πτυχίο - δίπλωμα «Τάξης Μαθητείας» ΕΠΑ.Λ. ή Πτυχίο -δίπλωμα Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου Β’ κύκλου σπουδών ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου
ή άλλος ισότιμος τίτλος σχολικής μονάδας της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων-Παιδοκόμων ή Βοηθών Βρεφοκόμων ή Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων ή Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων Δημιουργίας και Έκφρασης ή Επιμελητών Πρόνοιας ή Κοινωνικών Φροντιστών ή Προσχολικής Αγωγής Ημερήσιας Φροντίδας Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες.

Και μάλιστα ζητούν να μη θεωρούνται ΔΕ αλλά ΤΕ....

 
http://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/protasi-gia-epanakatataxi-toy-evp-apo-de01-se-te01


Απορώ τί τις θέλαμε τις Φιλοσοφικές, τα Πολυτεχνεία, τί σπάζαμε τις κεφάλες μας με τα Φυσικά και τα Μαθηματικά...

Μου φαίνεται θα πάω να γραφτώ στο ΕΠΑΛ της γειτονιάς ΑΥΡΙΟ...  >:(

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι προσλήψεις αφορούν συνολικά την ειδική αγωγή και όχι μόνο εκπαιδευτικούς. Πάντα γινόταν αναφορά για 4500 προσλήψεις στην ειδική αγωγή και όχι 4500 εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή. Ιδιαίτερα στα ειδικά σχολεία η παρουσία των συνοδών, των νοσηλευτών, των λογοθεραπευτών και των φυσιοθεραπευτών είναι εξίσου σημαντική με την παρουσία των εκπαιδευτικών. Πολλές φορές  αν δεν υπάρχει το ανάλογο βοηθητικό προσωπικό ο μαθητής με τον οποίο θα δουλέψει ο εκπαιδευτικός δεν έχει τη δυνατότητα να έχει παρουσία καν στο σχολείο και ο εκπαιδευτικός θα κάθεται άπραγος. Καταλαβαίνω την απογοήτευση ή τον θυμό ορισμένων, αλλά δεν μπορούμε να διαχωρίζουμε το δικαίωμα στην εργασία σε επίπεδα μόρφωσης. Στο κάτω κάτω μια κοινωνία έχει ανάγκη από όλους. Σε ένα "μηχάνημα" δεν έχει σημασία αν θα λείπει ένα μικρό ή ένα μεγάλο γρανάζι, γιατί όποιο και να λείπει προκαλείται δυσλειτουργία ή καθόλου λειτουργία. Επίσης το αν ένας κλάδος έχει ζήτηση και είναι εύκολο να βρει κάποιος δουλειά ή όχι δεν σχετίζεται πάντα με το επίπεδο της εκπαίδευσης. Δεν μπορώ να καταλάβω δηλαδή τι θέλουμε; μέχρι να διοριστούν όλοι οι απόφοιτοι ΑΕΙ να μην διορίζεται κανένας άλλος σε κανένα άλλο πόστο; να μην παίρνουν καθαρίστριες τα σχολεία; να μην υπάρχουν νοσηλευτές; πχ διαφωνεί κανείς πως εκτός από δασκάλους και καθηγητές τα σχολεία χρειάζονται (τουλάχιστον τα μεγάλα) και ένα άτομο τουλάχιστον ως διοικητικό προσωπικό; γιατί πρέπει να τα βλέπουμε σε αντιπαράθεση; μακάρι να γίνουν οι προσλήψεις αν και δεν το πιστεύω και τα ειδικά σχολεία να αποκτήσουν επιτέλους τη λειτουργία που πρέπει να αποκτήσουν. Για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και τις οικογένειες τους, το σχολείο είναι το μοναδικό εργαλείο που έχουν, ώστε κάποια στιγμή να μπορούν τα παιδιά να είναι σε έναν βαθμό αυτόνομα, ώστε όταν οι γονείς δεν θα μπορούν να τα εξυπηρετούν  να γλιτώσουν το ίδρυμα και ο,τι αυτό συνεπάγεται. Σε κάποιες χώρες (πχ Γαλλία) υπάρχουν μετά το σχολείο ανοιχτές και ημιανοιχτές μονάδες, όπου τα άτομα αυτά ζούνε μόνα τους με μικρή υποστήριξη και εργάζονται σε κοινωνικές επιχειρήσεις, ώστε να αυτοσυντηρούνται και να αυτοεξυπηρετούνται. Διότι αν δεν γίνει αυτό, όταν οι γονείς δεν θα έχουν πια τις δυνάμεις ή όταν φύγουν από τη ζωή, αυτά τα άτομα θα καταλήξουν σε ιδρύματα της κακιάς ώρας, δεμένα κακοποιημένα και δυστυχισμένα.

Προφανώς η πρόταση για κατάταξη σε κλάδο ΤΕ, στερείται σοβαρότητας. Εγώ αν ήμουν υπεύθυνος θα τους απαντούσα, ότι μπορούμε να σας διορίσουμε ως ΤΕ, αλλά επειδή θα προκληθεί αύξηση του κονδυλίου μισθοδοσίας η διαφορά θα καλυφθεί από αντίστοιχη μείωση των θέσεων προς διορισμό στον κλάδο σας.

Αποσυνδεδεμένος vita13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
    • Προφίλ
Σύμφωνα με το παρακάτω σενάριο κατανομής των θέσεων στην ειδική αγωγή ένας μεγάλος αριθμός θα πάει στο ΕΒΠ, δηλαδή σε άτομα που έχουν ένα απολυτήριο ΕΠΑΛ και συνοδεύουν παιδιά με αναπηρίες. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτές οι 500-1000 θεωρούνται  θέσεις εκπαιδευτικών. Μακάρι να διοριστούν όλοι βρε παιδιά, αλλά όχι να βλέπουμε και μαθητές μας στόκους 20 χρόνια μικρότερους που τους σφύριξαν να πάνε να πάρουν μια πιστοποίηση, να διορίζονται με κονδύλια που διαφημίζουν ότι είναι για για τα κενά στα σχολεία.

https://xenesglosses.eu/2018/10/poia-tha-itan-katanomi-ton-4-500-monimon-diorismon-stin-eidiki-agogi/
Έτσι με τα υπάρχοντα δεδομένα, σήμερα Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018 και με βάση τον τρόπο που σκέφτεται το Υπουργείο Παιδείας  να κατανείμει τον αριθμό 4.500 διορισμών, θα είχαμε:

1.665 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε. Α/θμιας Εκπαίδευσης
1.440 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε. Β/θμιας Εκπαίδευσης και
1.395 μόνιμους διορισμούς Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.
Αλλά όπως είπαμε και στην αρχή πρόκειται για ασκήσεις επί χάρτου…

Δεν συμφωνώ με τον χαρακτηρισμό, αλλά έχω να ρωτήσω το εξής: αυτούς τους μαθητές ποιοι τους δίδαξαν;ποιοι τους έδωσαν απολυτήριο ώστε να κατοχυρώσουν τα αντίστοιχα δικαιώματα μιας ειδικότητας;
Αν δεν τους θεωρούμε ικανούς κι άξιους για αυτή τη δουλειά είμαστε οι ίδιοι υπόλογοι. Από εκεί και πέρα όλοι χρειάζονται στην ειδική αγωγή ανεξαιρέτως. Κι εκπαιδευτικοί κι ειδικό προσωπικό.

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ιδού τα πτυχία που οδηγούν λοιπόν στον διορισμό στο δημόσιο:


Πτυχίο ΙΕΚ ή Πτυχίο - δίπλωμα «Τάξης Μαθητείας» ΕΠΑ.Λ. ή Πτυχίο -δίπλωμα Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου Β’ κύκλου σπουδών ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου
ή άλλος ισότιμος τίτλος σχολικής μονάδας της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων-Παιδοκόμων ή Βοηθών Βρεφοκόμων ή Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων ή Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων Δημιουργίας και Έκφρασης ή Επιμελητών Πρόνοιας ή Κοινωνικών Φροντιστών ή Προσχολικής Αγωγής Ημερήσιας Φροντίδας Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες.

Και μάλιστα ζητούν να μη θεωρούνται ΔΕ αλλά ΤΕ....

 
http://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/protasi-gia-epanakatataxi-toy-evp-apo-de01-se-te01


Απορώ τί τις θέλαμε τις Φιλοσοφικές, τα Πολυτεχνεία, τί σπάζαμε τις κεφάλες μας με τα Φυσικά και τα Μαθηματικά...

Μου φαίνεται θα πάω να γραφτώ στο ΕΠΑΛ της γειτονιάς ΑΥΡΙΟ...  >:(
Δεν είχατε σωστό ΣΕΠ ίσως; 

Πολλοί πτυχιούχοι των σχολών που αναφέρεις, το έχουν ήδη κάνει και δεν το έχουν μετανιώσει.
Ποτέ δεν είναι αργά.
Όταν με το καλό αποφοιτήσεις, τα ξαναλέμε...

Αλλά μέχρι τότε μην αναλάβεις ποτέ ΣΕΠ στο σχολείο, σε παρακαλώ...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2018, 09:04:02 μμ από LiK »

Αποσυνδεδεμένος Πελαγονία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 547
    • Προφίλ
Προσωπικά δεν με πολυνοιάζει διότι είμαι στους 600 που θα διοριστούν. Να ξέρετε όμως ότι το υπουργείο διορίζει στην ειδική αγωγή μόνο και μόνο επειδή δεν μπορεί να διορίσει λόγω ΣτΕ εκπαιδευτικούς  γενικής.

Επίσης από τις χιλιάδες αποφοίτων επαλ των συγκεκριμένων ειδικοτήτων εργάζονται μερικές εκατοντάδες μόνο που είχαν τα χρήματα να πάρουν την πιστοποίηση. Καθίστε σα τα χαϊβάνια να σας τρώνε τις θέσεις. Ο Υπουργός μίλησε για διορισμούς 4500 εκπαιδευτικών και όχι για το υπόλοιπο προσωπικό του σχολείου. Καλοί όλοι και το βοηθητικό προσωπικό και οι σχολικοί φύλακες και οι καθαρίστριες. Αλλά τα σχολειά θέλουν και τον μόνιμο δάσκαλο και τον μόνιμο καθηγητή! Που είναι αυτοί οεο;

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Υπαρχει περιπτωση να μοριοδοτηθει η προυπηρεσια γενικης αγωγης στους πινακες διορισμων ειδικης αγωγης εστω και με μικροτερο συντελεστη;

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Nope. Δεν παίζει αυτό.
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Είναι γιατί το θέλεις ή γιατί το ξέρεις?

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Είναι γιατί το θέλεις ή γιατί το ξέρεις?
Τώρα θα μπορούσα να γράψω "επειδή έτσι θέλω" και μετά να απολαύσω το τρολάρισμα.

Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1157993
  • Σύνολο θεμάτων: 19192
  • Σε σύνδεση σήμερα: 421
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 99
Σύνολο: 102

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.168 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.