0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για παρε λιγο τα ποσοστα αποτυχιας στους Μαθηματικους σε ολους τους ΑΣΕΠ και θα δεις ποιος κατεχει τι ...Θυμαμαι σε εναν απο τους ΑΣΕΠ που συμμετειχα μου ζητησε η συναδελφος απο το θρανιο απεναντι...τον τυπο της διακρινουσας της 2θμιας εξισωσης....και αυτη πηγε να δωσει ΑΣΕΠ...Περασε σε 3 ΑΣΕΠ χωρις κανενα Μπονια...Τα φροντιστηρια στην Κανιγγος δεν ηταν κρυφα...Εαν δεν επιτρεποταν ας τα κλεινανε...Και στο κατω κατω τα δικαστηρια δεν βρηκαν εμενα παρανομο...αλλα αυτους που δεν πηγαν να δωσουν ΑΣΕΠ...Ευχομαι να καταπεσει δικαστικα αυτο το διατρητο συστημα διορισμων και να κλεισουν ανεπιστρεπτει τα παραθυρακια...
εσύ με τους τρεις ΑΣΕΠ πρόσεξε λίγο την ορθογραφία σου...
Καταρχάς διορισμοί γίνονται σε περιοχές και όχι σε σχολεία, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια. Οι οριστικές τοποθετήσεις έπονται των διορισμών. Τα έχουμε ξαναπεί. Μετά αναφέρεται σε μια εγκύκλιο, η οποία αφορούσε υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων γενικής αγωγής, ενώ υπάρχει άλλη για ειδική αγωγή. Η συγκεκριμένη εγκύκλιος της ειδικής, αναφέρεται σε κενά που έχουν ήδη δημιουργηθεί με ΦΕΚ ή δημιουργούνται με ώρες διδασκαλίας. Πως οι Δνσεις να υπολογίσουν κενά σε ΤΕ, οταν αυτά ιδρύονται με ΦΕΚ από το υπουργείο; Αν τα 500+ τμήματα ένταξης δημιουργούν 1500 θέσεις, τα υπόλοιπα Σμεα και Κεσυ πως θα στελεχωθούν; Αυτά είναι ορισμένα μόνο από τα σημεία. Κατά τα άλλα με μια λιτή ανακοίνωση, θα μπορούσαν απλά να ζητήσουν, να δημιουργηθούν οργανικές θέσεις σε ΤΕ στη δευτεροβάθμια, αφού πρώτα βέβαια έχουν ιδρυθεί αυτά (ή έστω ταυτόχρονα αν γίνεται).Δείτε το αντίστοιχο ΦΕΚ ίδρυσης στα ΤΕ της Πρωτοβάθμιαςhttps://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/%CE%A6%CE%95%CE%9A-%CE%95%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%99%CE%94%CE%A1%CE%A5%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3.pdf
Μπλα μπλα μπλα δικαστηρια...μπλα μπλα μπλα θα καταπεσει....μπλα μπλα μπλα ασεπ.....μπλα μπλα μπλα προυπηρεσια....μπλα μπλα μπλα ισοτητα...μπλα μπλα μπλα.ΦΤΑΝΕΙ
Η κασέτα ακόμα παίζει...Το διδακτικό αντικείμενο το κατέχεις απο τη στιγμή που είσαι πτυχιούχος. Η παιδαγωγική και διδακτική ικανότητα αποδεικνύεται μόνο στην πράξη και όχι από μια στείρα αξιολόγηση πολλαπλών επιλογών. Αλήθεια τι θυμάσαι και ακόμα περισσότερο τι εφάρμοσες στη τάξη από αυτά που κάποτε διάβασες για έναν διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι απλά μια ακόμα διαδικασία για να διαλέγεις από τη σωρό των ανέργων τους λίγους τυχερούς που θα δουλέψουν. Τίποτε περισσότερο...Το όποιο σύστημα, κάποιους ευνοεί περισσότερο και κάποιος λιγότερο. Τα υπόλοιπα για πιο άξιους και λιγότερο ικανούς είναι βούτυρο στο ψωμί του συστήματος. 10 χρόνια χωρίς διορισμούς και υποβάθμιση της παιδείας. Αυτό είναι το πρόβλημα και για αυτό σκοτωνόμαστε.
Συνάδελφε είσαι εκπαιδευτικός της α/θμιας ? της β/θμιας? ή ΕΕΠ-Ε
Ανέφερε ότι πρόθεση του Υπουργείου είναι η προκήρυξη για τους 10.500 διορισμούς στη γενική παιδεία να είναι δεσμευτική και η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου.
Δευτεροβάθμιας χωρίς πρόθεση διορισμού στην ειδική. Όποτε θεώρησε με ουδέτερο. Για το 1 είναι απαραίτητο να έχουν δημιουργηθεί οργανικές σε ΤΕ για να διορίσει; Για το 2 τι λέει η εγκύκλιος; Μην υπολογίσετε κενά για τα ΤΕ και παρακάτω τι λέει; Γιαπληροφορίες σχετικά με τα Τμήματα Ένταξης, παρακαλούμε να απευθύνεστε αρμοδίως στη ΔιεύθυνσηΕιδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘΥπάρχει άλλη εγκύκλιος για τα ειδικά σχολεία, ενώ στην Πρωτοβάθμια είναι μόνο μια η εγκύκλιος; Είπα εγώ δεν υπάρχει ΦΕΚ ίδρυσης ΤΕ στην δευτεροβάθμια; Είπα δεν υπάρχουν οργανικές σε αυτά στη δευτεροβάθμια. Μπορεί να ορίσει οργανικές σε ΤΕ χωρίς υπολογισμό ωρών και να τις ορίσει με ΦΕΚ όπως στα ΕΕΕΕΚ παλιοτερα; Είσαι σίγουρος ότι θα γίνει με ώρες; Για το 4 αυτοί μίλησαν για 1500 θέσεις στα ΤΕ εγώ λεω ότι οι 1500 θέσεις μπορούν να δημιουργηθούν και με τα ΤΕ. Αν λοιπόν μιλάνε για 1000 με 1500 θέσεις σε ΤΕ και λένε παρακάτω για ισοκατανομή με πρωτοβάθμια και ΕΕΠ και Ε
Διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών, 2019 σε ευρωπαική χώρα: Υποψήφιος: "Εγώ είμαι μαθηματικός, το γνωστικό αντικείμενο το ξέρω όπως βλέπετε γιατί έχω πτυχίο. Η διδακτική και η παιδαγωγική φαίνονται στη πράξη. Σας διαβεβαιώ εγώ, ότι εγώ κάνω καλό μάθημα, έχω ταλέντο στη διδακτική."Υπουργείο Παιδείας Ευρωπαικής χώρας: "Σας πιστεύουμε εσάς, φαίνεστε καλή, φαίνεται ότι το έχετε το χάρισμα του δασκάλου. Περάστε από εδώ είναι η τάξη. Δεν χρειάζεται να ταλαιπωρείστε και να μάθαινετε τζάμπα θεωρίες μάθησης, διδακτικής και ένα καρο μπούρδες. Κρίμα είναι." Να το πούμε στα Χαρβαρντ και στα Πρινστον, να τα πούμε στις κυβερνσεις στη βόρεια Αμερική , δυτική ευρώπη κλπ γιατί αυτοί νομίζουν άλλα. Ελλάδα, 2019.
ΚΑΛΑ ΝΕΑ για τον αριθμό προσλήψεων στη