0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για παρε λιγο τα ποσοστα αποτυχιας στους Μαθηματικους σε ολους τους ΑΣΕΠ και θα δεις ποιος κατεχει τι ...Θυμαμαι σε εναν απο τους ΑΣΕΠ που συμμετειχα μου ζητησε η συναδελφος απο το θρανιο απεναντι...τον τυπο της διακρινουσας της 2θμιας εξισωσης....και αυτη πηγε να δωσει ΑΣΕΠ...Περασε σε 3 ΑΣΕΠ χωρις κανενα Μπονια...Τα φροντιστηρια στην Κανιγγος δεν ηταν κρυφα...Εαν δεν επιτρεποταν ας τα κλεινανε...Και στο κατω κατω τα δικαστηρια δεν βρηκαν εμενα παρανομο...αλλα αυτους που δεν πηγαν να δωσουν ΑΣΕΠ...Ευχομαι να καταπεσει δικαστικα αυτο το διατρητο συστημα διορισμων και να κλεισουν ανεπιστρεπτει τα παραθυρακια...
εσύ με τους τρεις ΑΣΕΠ πρόσεξε λίγο την ορθογραφία σου...
Καταρχάς διορισμοί γίνονται σε περιοχές και όχι σε σχολεία, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια. Οι οριστικές τοποθετήσεις έπονται των διορισμών. Τα έχουμε ξαναπεί. Μετά αναφέρεται σε μια εγκύκλιο, η οποία αφορούσε υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων γενικής αγωγής, ενώ υπάρχει άλλη για ειδική αγωγή. Η συγκεκριμένη εγκύκλιος της ειδικής, αναφέρεται σε κενά που έχουν ήδη δημιουργηθεί με ΦΕΚ ή δημιουργούνται με ώρες διδασκαλίας. Πως οι Δνσεις να υπολογίσουν κενά σε ΤΕ, οταν αυτά ιδρύονται με ΦΕΚ από το υπουργείο; Αν τα 500+ τμήματα ένταξης δημιουργούν 1500 θέσεις, τα υπόλοιπα Σμεα και Κεσυ πως θα στελεχωθούν; Αυτά είναι ορισμένα μόνο από τα σημεία. Κατά τα άλλα με μια λιτή ανακοίνωση, θα μπορούσαν απλά να ζητήσουν, να δημιουργηθούν οργανικές θέσεις σε ΤΕ στη δευτεροβάθμια, αφού πρώτα βέβαια έχουν ιδρυθεί αυτά (ή έστω ταυτόχρονα αν γίνεται).Δείτε το αντίστοιχο ΦΕΚ ίδρυσης στα ΤΕ της Πρωτοβάθμιαςhttps://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/%CE%A6%CE%95%CE%9A-%CE%95%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%99%CE%94%CE%A1%CE%A5%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3.pdf
Και τέλος πάντων θα μπορούσαν να αναφερθούν σε αυτό το έγγραφο...https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2018/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A4%CE%91%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3_%CE%93%CE%99%CE%91_%CE%99%CE%94%CE%A1%CE%A5%CE%A3%CE%97_%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%A1%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%A4.%CE%95.-%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F_signed.pdf, το οποίο αναφέρεται σε μια διαδικασία, που θα τρέξει ως τον Μάιο. Πως θα ιδρυθουν λοιπόν οργανικές θέσεις σε ΤΕ, όταν τα ίδια τα ΤΕ είναι ακόμα στον αέρα (όχι ως θεσμός, να μην παρεξηγηθούμε κιόλας);
Μπλα μπλα μπλα δικαστηρια...μπλα μπλα μπλα θα καταπεσει....μπλα μπλα μπλα ασεπ.....μπλα μπλα μπλα προυπηρεσια....μπλα μπλα μπλα ισοτητα...μπλα μπλα μπλα.ΦΤΑΝΕΙ
Η κασέτα ακόμα παίζει...Το διδακτικό αντικείμενο το κατέχεις απο τη στιγμή που είσαι πτυχιούχος. Η παιδαγωγική και διδακτική ικανότητα αποδεικνύεται μόνο στην πράξη και όχι από μια στείρα αξιολόγηση πολλαπλών επιλογών. Αλήθεια τι θυμάσαι και ακόμα περισσότερο τι εφάρμοσες στη τάξη από αυτά που κάποτε διάβασες για έναν διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι απλά μια ακόμα διαδικασία για να διαλέγεις από τη σωρό των ανέργων τους λίγους τυχερούς που θα δουλέψουν. Τίποτε περισσότερο...Το όποιο σύστημα, κάποιους ευνοεί περισσότερο και κάποιος λιγότερο. Τα υπόλοιπα για πιο άξιους και λιγότερο ικανούς είναι βούτυρο στο ψωμί του συστήματος. 10 χρόνια χωρίς διορισμούς και υποβάθμιση της παιδείας. Αυτό είναι το πρόβλημα και για αυτό σκοτωνόμαστε.
Συνάδελφε είσαι εκπαιδευτικός της α/θμιας ? της β/θμιας? ή ΕΕΠ-ΕΒΠαν δεν είσαι της Β/θμιας τότε συγνώμη αλλά παραπληροφορείς σκοπίμως !αν είσαι της Β/θμιας απλά είσαι ανίδεος με το θέμα ή είσαι ειδικότητας που δεν την συμφέρουν οι οργανικές σε ΤΕ. Περιμένω να μας πεις.Πάμε να δούμε ένα ένα από τα όσα ψευδή γράφεις.1. Οι διορισμοί γίνονται ΕΦΟΣΟΝ υπάρχουν ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ και αυτό ισχύει και στην Γενική και στην Ειδική και σε οποιοδήποτε στο δημόσιο. Αν δεν υπάρχει κενό δεν διορίζει μόνιμο. Η ΕΛΜΕ αναφέρει και τον Νόμο και το άρθρο για την Ειδική. Άρα τα περι σχολείων και περιοχών είναι άσχετο με την ουσία.2. Τα ΤΕ το υπουργείο τα έβαλε στην εγκύκλιο της γενικής Β/θμιας. Το γιατί το έκανε το ξέρει αυτό. Αλλά στην Α/θμια έβγαλε μια εγκύκλιο που περιέχει οδηγίες για γενική και ειδική. Εκεί γιατί το έκανε έτσι;3. Προφανώς νομίζεις ότι η δευτεροβάθμια δεν έχει Υπ.Απ. ιδρύσεως Τμημάτων Ένταξης όπως έχει η Α/θμια.... Διάβασες το ΦΕΚ που παράθεσες ? Όλα τα ΤΕ στην δευτεροβάθμια ιδρυμένα είναι ... και ναι μπορούν να υπολογίσουν τα κενά τους σε προσωπικό οι ΔΔΕ με τις ώρες που έχουν....πάρε και ένα ΦΕΚ σαν αυτό που βρήκες https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%941%CE%9A4653%CE%A0%CE%A3-745?inline=true4. Είπες "Αν τα 500+ τμήματα ένταξης δημιουργούν 1500 θέσεις, τα υπόλοιπα Σμεα και Κεσυ πως θα στελεχωθούν;" , προφανώς δεν ξέρεις τι λες.... και όμως δείχνεις τόσο σίγουρος.... από που πηγάζει η σιγουριά σου; Μάθε λοιπόν αν και το ξέρεις και απλά παραπληροφορείς. Στα ΤΕ διορίζονται μόνο ΠΕ02-ΠΕ03-ΠΕ04... αν δώσει 1500 κενά εκεί θα μπορούν να διοριστούν μόνο αυτές οι ειδικότητες, στα ΚΕΣΥ όμοια μόνο ΠΕ02-ΠΕ03.... στις ΣΜΕΑΕ όλα τα ΠΕ.... οπότε όταν το υπουργείο έχει π.χ. 1500+100+800 (ΤΕ+ΚΕΣΥ+ΣΜΕΑΕ) αυτές οι κενές θέσεις αφορούν όλες τις ειδικότητες. Στην προκήρυξη θα δώσει αριθμό από κάθε ΠΕ. Δεν θα είναι όλα φυσικά ΠΕ02-ΠΕ03-ΠΕ04 αλλά ότι νομίζει το Υπουργείο και φυσικά δεν είναι απαραίτητο ότι θα δώσει το σύνολο το κενών π.χ. 2400 θέσεις αλλά το πολύ να δώσει μέχρι εκεί. Οπότε το "επιχείρημα" σου δεν μπορεί παρά να προκαλεί γέλιο. Πάμε παρακάτω...και εδώ δίνεις ρέστα... η εγκύκλιος αυτής της διαδικασίας, δηλαδή της διαδικασίας ίδρυσης ΝΕΩΝ ΤΕ σε αθμια και βθμια είναι αυτό που πρέπει να περιμένουν όσοι βλέπουν ότι το υπουργείο πάει να ρίξει την Β/θμια στους διορισμούς.... γιατί? ας πούμε ότι τον Μάιο βγαίνει ΦΕΚ ίδρυσης των νέων ΤΕ (το πιθανότερο Αύγουστο).... τι ακριβώς θα γίνει? θα υπολογίσει τότε τα οργανικά κενά? γιατί; επειδή το είπες εσύ; ΟΛΑ τα ΤΕ που υπάρχουν σήμερα έχουν ΦΕΚ ίδρυσης κάτι που εσύ για κάποιο λόγο θεωρείς ότι δεν έχει γίνει στην Βθμια... κανένα λοιπόν ΤΕ δεν είναι στον αέρα... τα όσα γράφεις είναι του αέρα....Περιμένω να μου πεις που ανήκεις και σε παρακαλώ το να αναζητάς στο google επιφανειακά δεν σε κάνει γνώστη του θέματος. Οι συνάδελφοι αναπληρωτές ειδικής βθμιας πρέπει να κινηθούν άμεσα προς όλες τις κατευθύνσεις και όχι να ακούνε εσένα που για τους δικούς σου λόγους τους λες να κάτσουν στα αυγά τους και να περιμένουν (τι;).Λυπάμαι για τον τόνο μου αλλά όσα έγραψες ήταν προκλητικά και επικίνδυνα με στόχο την παραπληροφόρηση των συναδέλφων.
Ανέφερε ότι πρόθεση του Υπουργείου είναι η προκήρυξη για τους 10.500 διορισμούς στη γενική παιδεία να είναι δεσμευτική και η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου.
Δευτεροβάθμιας χωρίς πρόθεση διορισμού στην ειδική. Όποτε θεώρησε με ουδέτερο. Για το 1 είναι απαραίτητο να έχουν δημιουργηθεί οργανικές σε ΤΕ για να διορίσει; Για το 2 τι λέει η εγκύκλιος; Μην υπολογίσετε κενά για τα ΤΕ και παρακάτω τι λέει; Γιαπληροφορίες σχετικά με τα Τμήματα Ένταξης, παρακαλούμε να απευθύνεστε αρμοδίως στη ΔιεύθυνσηΕιδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘΥπάρχει άλλη εγκύκλιος για τα ειδικά σχολεία, ενώ στην Πρωτοβάθμια είναι μόνο μια η εγκύκλιος; Είπα εγώ δεν υπάρχει ΦΕΚ ίδρυσης ΤΕ στην δευτεροβάθμια; Είπα δεν υπάρχουν οργανικές σε αυτά στη δευτεροβάθμια. Μπορεί να ορίσει οργανικές σε ΤΕ χωρίς υπολογισμό ωρών και να τις ορίσει με ΦΕΚ όπως στα ΕΕΕΕΚ παλιοτερα; Είσαι σίγουρος ότι θα γίνει με ώρες; Για το 4 αυτοί μίλησαν για 1500 θέσεις στα ΤΕ εγώ λεω ότι οι 1500 θέσεις μπορούν να δημιουργηθούν και με τα ΤΕ. Αν λοιπόν μιλάνε για 1000 με 1500 θέσεις σε ΤΕ και λένε παρακάτω για ισοκατανομή με πρωτοβάθμια και ΕΕΠ και ΕΒΠ, τότε τι μένει για ΣΜΕΑ και ΚΕΣΥ. Για το δεύτερο post έγραψα είναι σε διαδικασία ίδρυσης και κατάργησης. Αν πας να δημιουργήσεις οργανικές σε ΤΕ δεν πρέπει κατά την άποψη σου να ολοκληρωθεί αυτή; Και για να το κλείσουμε. Εγώ δεν διαφωνώ με το να κινηθούν οι συνάδελφοι . Διαφωνώ ότι ο μη υπολογισμός τους στα κένα μεταθέσεων σημαίνει και μη δημιουργία αυτών. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.https://www.google.com/amp/www.alfavita.gr/ekpaideysi/283109_egkyklioi-prosdiorismos-organikon-kenon-gia-metatheseis-2019%3famp
Διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών, 2019 σε ευρωπαική χώρα: Υποψήφιος: "Εγώ είμαι μαθηματικός, το γνωστικό αντικείμενο το ξέρω όπως βλέπετε γιατί έχω πτυχίο. Η διδακτική και η παιδαγωγική φαίνονται στη πράξη. Σας διαβεβαιώ εγώ, ότι εγώ κάνω καλό μάθημα, έχω ταλέντο στη διδακτική."Υπουργείο Παιδείας Ευρωπαικής χώρας: "Σας πιστεύουμε εσάς, φαίνεστε καλή, φαίνεται ότι το έχετε το χάρισμα του δασκάλου. Περάστε από εδώ είναι η τάξη. Δεν χρειάζεται να ταλαιπωρείστε και να μάθαινετε τζάμπα θεωρίες μάθησης, διδακτικής και ένα καρο μπούρδες. Κρίμα είναι." Να το πούμε στα Χαρβαρντ και στα Πρινστον, να τα πούμε στις κυβερνσεις στη βόρεια Αμερική , δυτική ευρώπη κλπ γιατί αυτοί νομίζουν άλλα. Ελλάδα, 2019.
ΚΑΛΑ ΝΕΑ για τον αριθμό προσλήψεων στη Βθμια Ειδική!https://xenesglosses.eu/2019/03/eipothike-gia-tous-monimous-diorismous-ekpaideftikon-kai-tin-analogia-proslipseon-diorismon/Το ΥΠΠΕΘ δεσμεύτηκε ότι η αναλογία των προσλήψεων-διορισμών θα είναι περίπου ίδια με την αναλογία των προσλήψεων αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή.Επίσης δεσμεύτηκε για τη συγκεκριμενοποίηση του τρόπου καθορισμού των οργανικών θέσεων στα τμήματα ένταξης της Β/θμιας Εκπ/σης.Ανέφερε ότι πρόθεση του Υπουργείου είναι η προκήρυξη για τους 10.500 διορισμούς στη γενική παιδεία να είναι δεσμευτική και η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου.