0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να σας πω την αλήθεια εγώ όταν ήμουν μαθητής ποτέ δεν πάταγα την εβδόμη ώρα. Είναι φοβερά κουραστικό να 'σαι στο λύκειο απ' τις οχτώ μέχρι τις δυόμιση κάθε μέρα παρακολουθώντας σωρεία μαθημάτων. Για πολλά απ' τα οποία δεν ενδιαφέρεσαι κιόλας. Εδώ εμάς ως καθηγητές μας βάζουν ένα σεμινάριο να παρακολουθήσομε μιας ώρας και μας παίρνει ο ύπνος. Θεωρώ πως το σχολειό χρειάζεται ν' αλλάξει εκ βάθρων τη δομή του και να γίνει πολύ πιο ευέλικτο. Ενισχύοντας την κλίση κάθε μαθητή ξεχωριστά κι όχι ατελείωτες ώρες τετριμμένης παπαγαλίας σ' ένα σωρό μαθήματα.
Και πως θα συμπληρώνουν ωράριο τότε τόσοι εκπαιδευτικοί ; ;
Η βαθμοθηρία καλλιεργείται αμφίπλευρα. Τόσο απ' τους γονιούς όσο κι απ' τους δασκάλους. Η γνώση πάει περίπατο κι ο καθηγητής από διδάσκων ξεπέφτει σε αξιολογητή. Είναι χρεία να διαχωριστούν οι ρόλοι. Να σταματήσουν να δίνονται βαθμοί στο γυμνάσιο. Και να υπάρχει περιγραφική αξιολόγηση. Στο λύκειο ας υπάρχει βαθμολογία χωρίς όμως να υπερτερεί της ποιοτικής αξιολόγησης. Παρά μόνο ενδεικτική και συνοδευτική η ποσοτική κρίση. Εξ άλλου ας μη λησμονούμε πως στις εισαγωγικές ένα πράγμα μετρά. Η γνώση. Κι όχι ο σχολικός βαθμός.
Ενοχλωντας πολλους...μαθημα και το Σαββατο...οπως ισχυε μεχρι το 1980...περιπου
Συνάδελφε, αν άλλαζε το θεσμικό πλαίσιο κι έπρεπε οι εκπαιδευτικοί να εργάζονται και το Σάββατο, το 80% και βάλε από αυτούς, θα προτιμούσε να αποχωρήσει! Θα έβρισκαν μια άλλη δουλειά να κάνουν 6 ώρες Χ 5 μέρες Χ 9 μήνες!Έτσι κι αλλιώς σαν δουλειά βλέπουν οι περισσότεροι το λειτούργημα του εκπαιδευτικού! Και πολλοί μάλιστα πιστεύουν ότι κακοπληρώνονται για όσα προσφέρουν!
Συναδελφισσα να φυγουν και να πανε ΠΟΥ ακριβως ? Δεν βλεπεις οτι ολοι σφαζονται να μπουν στο δημοσιο...μεχρι τα 67 μενουν πλεον στην δημοσια εκπαιδευση...δεν τους βλεπεις ?
Μέχρι τα 67 μένουν, γιατί δεν μπορούν να κάνουν κι αλλιώς, ειδικά όταν διορίζονται σε ηλικίες όπως τα 50-!
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/280593_bathmothiria-enantion-ekpaideytikonΠρος συνέχιση του προβληματισμού...
Ο εκπαιδευτικός όταν έχει επιχειρήματα για να υποστηρίξει τον βαθμό που έχει βάλει στον μαθητή, καλά κάνει και δεν χρειάζεται να απολογείται στους άλλους.