*

Αποστολέας Θέμα: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 16777 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουαρίου 10, 2019, 09:59:54 pm »
sapore, μήπως να μιλάω στους μαθητές όπως ο Παπαδόπουλος;  :o :o :o
Προτιμώ να είμαι ήπια...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 10, 2019, 10:03:13 pm από erietta »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:51:47 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουαρίου 10, 2019, 10:20:08 pm »
Ρωταω τον ανιψιο μου ποσο κανει 5+5 και δεν ξερει να απαντησει...Τεταρτη Δημοτικου !!!

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουαρίου 10, 2019, 10:50:47 pm »
@ perastikos_kav

Αγαπητέ συνάδελφε μητέρα μου παραπονέθηκε επειδη κάνω καθημερινό έλεγχο σε βιβλία και τετράδια. Ο γιος της αγχώνεται  επειδη είμαι αυστηρός!! Μα κάθε μέρα έλεγχο;
Φυσικά στους 20 της τάξης οι 18 με μια φωνή ζητούν να ελέγξω τα τετράδια...για να αποδείξουν ότι προσπαθούν.
Μήπως φταίει το γεγονός ότι είμαι μόνιμος;

Μητέρες ερχονται και μου αποκαλύπτουν πους τα παιδιά τους διαβαζουν μόνα τους και δεν τα ελέγχουν καθόλου.
Μήπως φταίει το γεγονός ότι δεν περνώ από τα σπίτια τους το απόγευμα...αλλά φέρομαι ως απλός υπάλληλος;

Για τις μεταλλικές "τάπες¨που τις θέλουν μέσα στην τάξη πάνω στα θρανία και δεν τους αφήνω...ποιος φταίει;

Όταν μπαίνει το εντεκάχρονο με την τυρόπιτα στην αίθουσα και απαιτεί να την φάει εδώ και τώρα με αποτέλεσμα να διαμαρτύρεται όταν λέω όχι...φταίει που δεν είμαι καλός παιδαγωγός;

Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα είναι τέλεια από την πλευρά μας αλλά όταν διαβάζω για εκπαιδευτικούς- σερβιτόρους και άλλες κακοήθειες εξοργίζομαι.....για τον πραγματικό σκοπό αυτών των αναφορών.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουαρίου 10, 2019, 10:54:42 pm »
Εγώ τι να πω, που ο άλλος άνοιξε το λεξικό και μου λέει με πονηρό χαμόγελο "κυρία, τι σημαίνει βιάζω". Ε, το λέω, γράψε όλο το

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:51:47 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουαρίου 10, 2019, 11:11:04 pm »
@ perastikos_kav

Αγαπητέ συνάδελφε μητέρα μου παραπονέθηκε επειδη κάνω καθημερινό έλεγχο σε βιβλία και τετράδια. Ο γιος της αγχώνεται  επειδη είμαι αυστηρός!! Μα κάθε μέρα έλεγχο;
Φυσικά στους 20 της τάξης οι 18 με μια φωνή ζητούν να ελέγξω τα τετράδια...για να αποδείξουν ότι προσπαθούν.
Μήπως φταίει το γεγονός ότι είμαι μόνιμος;

Μητέρες ερχονται και μου αποκαλύπτουν πους τα παιδιά τους διαβαζουν μόνα τους και δεν τα ελέγχουν καθόλου.
Μήπως φταίει το γεγονός ότι δεν περνώ από τα σπίτια τους το απόγευμα...αλλά φέρομαι ως απλός υπάλληλος;

Για τις μεταλλικές "τάπες¨που τις θέλουν μέσα στην τάξη πάνω στα θρανία και δεν τους αφήνω...ποιος φταίει;

Όταν μπαίνει το εντεκάχρονο με την τυρόπιτα στην αίθουσα και απαιτεί να την φάει εδώ και τώρα με αποτέλεσμα να διαμαρτύρεται όταν λέω όχι...φταίει που δεν είμαι καλός παιδαγωγός;

Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα είναι τέλεια από την πλευρά μας αλλά όταν διαβάζω για εκπαιδευτικούς- σερβιτόρους και άλλες κακοήθειες εξοργίζομαι.....για τον πραγματικό σκοπό αυτών των αναφορών.

Τα βιώνω καθημερινά. Όχι ούτε τέλειοι συνάδελφοι υπάρχουν, ούτε τέλεια παιδιά μπορούν να υπάρξουν. Υπάρχουν όμως κάποια όρια ας πούμε αποδεκτού  "σφάλματος". Λογικό είναι να υπάρχει πχ ένα ποσοστό συναδέλφων που δεν θα εκπληρώνουν όπως πρέπει τα καθήκοντα τους, όπως και σε κάθε κλάδο, όσο σημαντικός και να είναι. Λογικό είναι να υπάρχουν και παιδιά με μαθησιακές ή συμπεριφορικές ιδιαιτερότητες ή και με προβλήματα στις οικογένειες τους, με γονείς που δεν συνεργάζονται κλπ. Το πρόβλημα είναι όταν το ποσοστό σε κάποια από τα φαινόμενα που προκαλούν πρόβλημα στη μαθησιακή διαδικασία διογκώνεται. Τη συγκεκριμένη λοιπόν χρονική περίοδο εκτιμώ ότι έχει αυξηθεί σημαντικά το ποσοστό των παιδιών και των γονένων που η στάση τους δεν βοηθά τη μαθησιακή διαδικασία. Anemos αν θυμάμαι καλά είσαι φιλόλογος αγγλικής γλώσσας σωστά; στην ειδικότητα σας μου έχει κάνει εντύπωση ότι έχω συναντήσει συναδέλφους που προσπαθούν με πάθος να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και υπάρχει μια άρνηση από πολλούς γονείς. Έχω ακούσει με τα αυτιά μου γονέα να λέει σε δασκάλα τάξης "και αυτή των αγγλικών όλο ασκήσεις και διάβασμα τους βάζει, όχι να διαβάζουμε και για τα αγγλικά του σχολείου, τόσα λεφτά πληρώνουμε στο φροντιστήριο για να διαβάζουμε για αγγλικά του σχολείου;". Αντί να πει ευκαιρία είναι να μην πληρώνουμε φροντιστήριο την ενοχλούσε που η συνάδελφος έκανε αυτό που πρέπει. Η ειρωνεία είναι ότι στο σχολείο μας ήταν και ένα παιδί που η μαμά του είχε φροντιστήριο αγγλικών στη γειτονιά και στο τέλος της χρονιάς, η μαμά λέει στη συνάδελφο: "αν όλοι έκαναν τη δική σου δουλειά στο σχολείο, εγώ θα έκλεινα", αλλά οι γονείς είχαν παράπονα, γιατί ζόριζε τα παιδιά και δεν έπαιρναν όλα 10.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3524
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουαρίου 10, 2019, 11:25:19 pm »
Μόλις πάψει η βαθμολογία σε δημοτικό-γυμνάσιο κι επικεντρωθούμε στη διδασκαλία και στη γνώση, τόσο οι δασκάλοι όσο κι οι γονείς, τα πράγματα θα φτιάξουν αυτόματα. Κάθε μαθητής έχει τις κλίσεις και τα ταλέντα του. Το εκπαιδευτικό σύστημα δε βοηθά προς αυτήν την κατεύθυνση. Μόνον απαιτεί ομοιόμορφα καλές επιδόσεις σ' ετερόκλητα αντικείμενα. Λάθος. Πολύ μεγάλο λάθος κι απ' εκεί πηγάζει όλο το κακό.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουαρίου 10, 2019, 11:36:15 pm »
Λίγο υπερβολικο βιντεάκι αλλά φωτογραφίζει το εκπαιδευτικό σύστημα που έρχεται.... Δαιμονοποίηση της γνώσης και της αντικειμενικής και μοναδικής αλήθειας εν ονόματι της δημιουργικότητας και καινοτομίας., .....

https://www.youtube.com/watch?v=Zh3Yz3PiXZw&t=335s

Δεν έχει νόημα να (το) γράψω καθώς δυσνόητο (ως και τρελό) ως και ΑΔΥΝΑΤΟ να κατανοηθεί από δασκάλους που έχουν ήδη μονταριστεί και πλ

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουαρίου 11, 2019, 03:45:21 am »
@sapore Γνωστή η μίξη foucoult και Althusser.  Δεν είναι τόσο απαισιόδοξα τα πράγματα πάντα ομως. Και μιας και σου αρέσει η κοινωνιολογια της εκπαίδευσης:
Ο συμβολικός έλεγχος, ο οποίος εγγράφει το θεμιτό, μεταφράζει την εξουσία σε λόγο και τον λόγο σε πρακτικές κουλτούρας, είναι πολύ πιθανόν ακόμα και όταν δεν αποτελεί σκόπιμη ενέργεια να
γίνεται φύλακας της δυνατότητας έλευσης του νέου. Υπάρχει ένα παράδοξο στη καρδιά του
συμβολικού ελέγχου. Ό έλεγχος δεν μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του, ακριβώς όπως ο λόγος δεν
μπορεί να ελέγξει το λόγο. Ο συμβολικός έλεγχος, πάντοτε μια συνθήκη για την [επικράτηση] της
τάξης πραγμάτων κάποιου άλλου, μεταφέρει μέσα του τη δυναμική μετασχηματισμού της
κοινωνικής τάξης πραγμάτων που αντιπροσωπεύει την επιβολή των άλλων», Basil
Bernstein, Class, codes and control, Volume IV: The structuring of pedagogic, London 1990,
Routledge, p.159

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουαρίου 11, 2019, 07:30:15 am »
Θετικότατο ότι (έστω #1# από δω pde έστω κ με copy-paste) ενδιαφέρεται για τέτοια θέματα,
έστω κ με διάθεση κριτικής (στην "εξουσία" ? , στο "λόγο" ? , στο συμβολικό έλεγχο ? )
για πράματα που ελάχιστοι ασχολούνται, απλά

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουαρίου 11, 2019, 05:00:24 pm »
Νομιζω θα ηταν διαφορετικα τα πραγματα εαν ελεγε "μη μου πρηζεις τους...".... ;D ;D ;D

YΓ. Το οτι ο μαθητης σηκωθηκε για να χτηπησει τον καθηγητη νομιζω πρεπε να μας λεει πολλα...

http://www.gazzetta.gr/plus/koinwnia/article/1323696/mathitria-stin-patra-eipe-se-kathigiti-min-mas-skotizeis-ta-rhd-kai-epese-xylo-vid
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 11, 2019, 05:07:47 pm από kosgian »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουαρίου 11, 2019, 05:46:36 pm »
Δεν έχει νόημα να (το) γράψω καθώς δυσνόητο (ως και τρελό) ως και ΑΔΥΝΑΤΟ να κατανοηθεί από δασκάλους που έχουν ήδη μονταριστεί και πλ
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 11, 2019, 09:27:37 pm από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος argympall

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουαρίου 11, 2019, 08:23:54 pm »
Δυστυχώς στην α/θμια θα συμφωνήσω κι εγώ πως η κατάσταση οδεύει από το κακό στο χειρότερο. Οι γονείς έχουμε χάσει επικοινωνία με την πραγματικότητα (είμαι και γονιός και ακούω-βλέπω-ζω). Μαθητής τετάρτης τάξης σε κίνηση της δασκάλας να του κουμπώσει το μπουφάν γιατί είχε πολύ κρύο της ''πέταξε '' κάτι κινέζικα περί μήνυσης επειδή τον ακούμπησε! Γονείς κατηγορούν ε.φ.α. γιατί έβαλε τον κάκιστο βαθμό 9 στην κόρη τους λες και ήρθε η συντέλεια του κόσμου (ευτυχώς που γίνεται κλήρωση για τη σημαία). Πατέρας έρχεται στο σχολείο και κάνει φασαρία γιατί σε εκδήλωση της μητρόπολης έπρεπε να εκπροσωπεί το σχολείο η κόρη του κι όχι ο μαθητής που κληρώθηκε. Πατέρας απειλεί ότι θα φέρει μαϊμού ιατρική βεβαίωση μαζί με έναν - δυο δυσαρεστημένους γιατί δεν έχουν 10 στη φυσική αγωγή. Τα παραπάνω είναι φετινά και από την ίδια σχολική μονάδα, ας μην γράψω άλλα.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3524
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουαρίου 11, 2019, 08:35:11 pm »
Μόλις πάψει η βαθμολογία σε δημοτικό-γυμνάσιο και σταματήσουν κι οι παρελάσεις με σημαιοφόρους και λοιπά θα φτιάξει η κατάσταση. Η μετατόπιση του ενδιαφέροντος απ' τη διδασκαλία-γνώση στην εξέταση-βαθμολόγηση γεννά όλα τ' άσχημα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουαρίου 11, 2019, 08:38:32 pm »
@ argympall
Η αλήθεια είναι ότι συμβαίνουν πάρα πολλά, αλλά δυστυχώς δεν παρατηρώ σοβαρές προσπάθειες για εξεύρεση λύσεων, παρά μόνο φιλοσοφικές συζητήσεις και αναλύσεις περί προ-εφηβείας για την Ε και ΣΤ τάξη.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182590
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 628
Σύνολο: 645

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.