*

Αποστολέας Θέμα: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 14406 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3349
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 09:59:54 μμ »
sapore, μήπως να μιλάω στους μαθητές όπως ο Παπαδόπουλος;  :o :o :o
Προτιμώ να είμαι ήπια...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2019, 10:03:13 μμ από erietta »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:07:30 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 10:20:08 μμ »
Ρωταω τον ανιψιο μου ποσο κανει 5+5 και δεν ξερει να απαντησει...Τεταρτη Δημοτικου !!! Βαθμος ελεγχου Α...Καμια δουλεια στο σχολειο...αλλα τι περιμενεις οταν το ιδιο το Υπουργειο μιλαει για σχολεια χωρις τσαντες η για ποτακια...Καλα απο τους μονιμους για να αλλαξει κατι δεν περιμενω τιποτα...Εχουν αλλες ασχολιες..μετρανε τα δευτερολεπτα για την συνταξη (αστιευομαι)...Παιδοφυλακες η ακομα χειροτερο σερβιτοροι... 8)

Είσαι σίγουρος ότι φταίει η δασκάλα και όχι ο ανιψιός σου και οι γονείς του; εγώ όταν πήγαινα στο σχολείο δεν παίρναμε καν έλεγχο. Η μητέρα μου όμως κάθε μέρα έλεγχε το βράδυ αν έγραψα τα μαθήματα, αν έκανα τις ασκήσεις που μας έβαλε η δασκάλα και αν είχα βάλει βιβλία και τετράδια μέσα. Μέχρι που βεβαιώθηκε ότι πάντα ήμουν οκ. Όταν ερχόταν στο σχολείο το πρώτο πράγμα που ρωτούσε είναι αν με τη συμπεριφορά μου δημιουργούσα πρόβλημα στην τάξη. Αυτόματα ενσωμάτωνα ότι η συμπεριφορά μου πρέπει να είναι τέτοια, ώστε η δασκάλα να μην κάνει παράπονα. Σήμερα αρκετά παιδιά έρχονται στο σχολείο με την τσάντα γεμάτη άλμπουμ με αυτοκόλλητα, με κούκλές με παιχνίδια και λείπουν τετράδια και βιβλία από τα μαθήματα της ημέρας κι η μαμά σου απαντάει, σιγά μην ασχοληθώ και με την τσάντα του.  Ανοίγει το κεφάλι συμμαθητή του και η μαμά σου λέει "αγοράκι είναι, καλύτερα να τους δέρνει παρά να το δέρνουν". Οι σημερινοί δάσκαλοι, επειδή συνεργάζομαι μαζί τους είναι 2 επίπεδα καλύτεροι από τους δασκάλους που είχα εγώ ως μαθητής, αλλά το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα είναι κατώτερο, γιατί τα παιδιά δεν είναι μαθημένα να προσπαθούν, είναι εθισμένα στο εύκολο αποτέλεσμα, γιατί τους τα δίνουν όλα οι γονείς τους στα χέρια. Όταν μια εργασία κρατάει παραπάνω από 5 λεπτά απλά δεν την κάνουν. Κάθομαι στο ολοήμερο και όλα τα παιδιά θέλουν τις απαντήσεις απ' ευθείας, αν τους δώσει τον τρόπο για να βρούνε μόνοι τους την απάντηση, απλά δυσανασχετούν και σου λένε δεν πειράζει θα μου τα γράψει η μαμά στο σπίτι. Δηλαδή από τη μια έχουμε μια μερίδα που απλά αδιαφορεί για τα παιδιά της και από την άλλη μια άλλη μερίδα που τους τα δίνει όλα έτοιμα και τα ίδια μαθαίνουν στις εύκολες λύσεις. Λίγα παιδιά μαθαίνουν στην προσπάθεια και τον κόπο. Προφανώς δεν πρόκειται για όλα τα παιδιά, απλά μιλάμε για μια τάση, η οποία διευρύνεται και η οποία δημιουργεί συνεχώς και μεγαλύτερα προβλήματα μέσα στις τάξεις.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 10:50:47 μμ »
@ perastikos_kav

Αγαπητέ συνάδελφε μητέρα μου παραπονέθηκε επειδη κάνω καθημερινό έλεγχο σε βιβλία και τετράδια. Ο γιος της αγχώνεται  επειδη είμαι αυστηρός!! Μα κάθε μέρα έλεγχο;
Φυσικά στους 20 της τάξης οι 18 με μια φωνή ζητούν να ελέγξω τα τετράδια...για να αποδείξουν ότι προσπαθούν.
Μήπως φταίει το γεγονός ότι είμαι μόνιμος;

Μητέρες ερχονται και μου αποκαλύπτουν πους τα παιδιά τους διαβαζουν μόνα τους και δεν τα ελέγχουν καθόλου.
Μήπως φταίει το γεγονός ότι δεν περνώ από τα σπίτια τους το απόγευμα...αλλά φέρομαι ως απλός υπάλληλος;

Για τις μεταλλικές "τάπες¨που τις θέλουν μέσα στην τάξη πάνω στα θρανία και δεν τους αφήνω...ποιος φταίει;

Όταν μπαίνει το εντεκάχρονο με την τυρόπιτα στην αίθουσα και απαιτεί να την φάει εδώ και τώρα με αποτέλεσμα να διαμαρτύρεται όταν λέω όχι...φταίει που δεν είμαι καλός παιδαγωγός;

Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα είναι τέλεια από την πλευρά μας αλλά όταν διαβάζω για εκπαιδευτικούς- σερβιτόρους και άλλες κακοήθειες εξοργίζομαι.....για τον πραγματικό σκοπό αυτών των αναφορών.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3349
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 10:54:42 μμ »
Εγώ τι να πω, που ο άλλος άνοιξε το λεξικό και μου λέει με πονηρό χαμόγελο "κυρία, τι σημαίνει βιάζω". Ε, το λέω, γράψε όλο το Β από το Λεξικό για να μάθεις... Είμαι κακή εκπαιδευτικός;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:07:30 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 11:11:04 μμ »
@ perastikos_kav

Αγαπητέ συνάδελφε μητέρα μου παραπονέθηκε επειδη κάνω καθημερινό έλεγχο σε βιβλία και τετράδια. Ο γιος της αγχώνεται  επειδη είμαι αυστηρός!! Μα κάθε μέρα έλεγχο;
Φυσικά στους 20 της τάξης οι 18 με μια φωνή ζητούν να ελέγξω τα τετράδια...για να αποδείξουν ότι προσπαθούν.
Μήπως φταίει το γεγονός ότι είμαι μόνιμος;

Μητέρες ερχονται και μου αποκαλύπτουν πους τα παιδιά τους διαβαζουν μόνα τους και δεν τα ελέγχουν καθόλου.
Μήπως φταίει το γεγονός ότι δεν περνώ από τα σπίτια τους το απόγευμα...αλλά φέρομαι ως απλός υπάλληλος;

Για τις μεταλλικές "τάπες¨που τις θέλουν μέσα στην τάξη πάνω στα θρανία και δεν τους αφήνω...ποιος φταίει;

Όταν μπαίνει το εντεκάχρονο με την τυρόπιτα στην αίθουσα και απαιτεί να την φάει εδώ και τώρα με αποτέλεσμα να διαμαρτύρεται όταν λέω όχι...φταίει που δεν είμαι καλός παιδαγωγός;

Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα είναι τέλεια από την πλευρά μας αλλά όταν διαβάζω για εκπαιδευτικούς- σερβιτόρους και άλλες κακοήθειες εξοργίζομαι.....για τον πραγματικό σκοπό αυτών των αναφορών.

Τα βιώνω καθημερινά. Όχι ούτε τέλειοι συνάδελφοι υπάρχουν, ούτε τέλεια παιδιά μπορούν να υπάρξουν. Υπάρχουν όμως κάποια όρια ας πούμε αποδεκτού  "σφάλματος". Λογικό είναι να υπάρχει πχ ένα ποσοστό συναδέλφων που δεν θα εκπληρώνουν όπως πρέπει τα καθήκοντα τους, όπως και σε κάθε κλάδο, όσο σημαντικός και να είναι. Λογικό είναι να υπάρχουν και παιδιά με μαθησιακές ή συμπεριφορικές ιδιαιτερότητες ή και με προβλήματα στις οικογένειες τους, με γονείς που δεν συνεργάζονται κλπ. Το πρόβλημα είναι όταν το ποσοστό σε κάποια από τα φαινόμενα που προκαλούν πρόβλημα στη μαθησιακή διαδικασία διογκώνεται. Τη συγκεκριμένη λοιπόν χρονική περίοδο εκτιμώ ότι έχει αυξηθεί σημαντικά το ποσοστό των παιδιών και των γονένων που η στάση τους δεν βοηθά τη μαθησιακή διαδικασία. Anemos αν θυμάμαι καλά είσαι φιλόλογος αγγλικής γλώσσας σωστά; στην ειδικότητα σας μου έχει κάνει εντύπωση ότι έχω συναντήσει συναδέλφους που προσπαθούν με πάθος να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και υπάρχει μια άρνηση από πολλούς γονείς. Έχω ακούσει με τα αυτιά μου γονέα να λέει σε δασκάλα τάξης "και αυτή των αγγλικών όλο ασκήσεις και διάβασμα τους βάζει, όχι να διαβάζουμε και για τα αγγλικά του σχολείου, τόσα λεφτά πληρώνουμε στο φροντιστήριο για να διαβάζουμε για αγγλικά του σχολείου;". Αντί να πει ευκαιρία είναι να μην πληρώνουμε φροντιστήριο την ενοχλούσε που η συνάδελφος έκανε αυτό που πρέπει. Η ειρωνεία είναι ότι στο σχολείο μας ήταν και ένα παιδί που η μαμά του είχε φροντιστήριο αγγλικών στη γειτονιά και στο τέλος της χρονιάς, η μαμά λέει στη συνάδελφο: "αν όλοι έκαναν τη δική σου δουλειά στο σχολείο, εγώ θα έκλεινα", αλλά οι γονείς είχαν παράπονα, γιατί ζόριζε τα παιδιά και δεν έπαιρναν όλα 10.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 11:25:19 μμ »
Μόλις πάψει η βαθμολογία σε δημοτικό-γυμνάσιο κι επικεντρωθούμε στη διδασκαλία και στη γνώση, τόσο οι δασκάλοι όσο κι οι γονείς, τα πράγματα θα φτιάξουν αυτόματα. Κάθε μαθητής έχει τις κλίσεις και τα ταλέντα του. Το εκπαιδευτικό σύστημα δε βοηθά προς αυτήν την κατεύθυνση. Μόνον απαιτεί ομοιόμορφα καλές επιδόσεις σ' ετερόκλητα αντικείμενα. Λάθος. Πολύ μεγάλο λάθος κι απ' εκεί πηγάζει όλο το κακό.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 11:36:15 μμ »
Λίγο υπερβολικο βιντεάκι αλλά φωτογραφίζει το εκπαιδευτικό σύστημα που έρχεται.... Δαιμονοποίηση της γνώσης και της αντικειμενικής και μοναδικής αλήθειας εν ονόματι της δημιουργικότητας και καινοτομίας., .....

https://www.youtube.com/watch?v=Zh3Yz3PiXZw&t=335s

Δεν έχει νόημα να (το) γράψω καθώς δυσνόητο (ως και τρελό) ως και ΑΔΥΝΑΤΟ να κατανοηθεί από δασκάλους που έχουν ήδη μονταριστεί και πλρώνονται από ένα σύστημα που η κύρια ιδιότητά του (με την οποία έχει "φτιαχτεί"/εγκολπωμένη μέσα του) είναι η αναπαραγωγή του: Και , βέβαια, για να την πραγματοποιήσει επαξίως θέλει τους φορείς-υποκείμενά του (€ργάτες του): Πχ στην εκπάιδευση τα δασκαλάκια (ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ).

Και για όσους γράφουν σε αυτή τη σελίδα παραπάνω:

Η συμμόρφωση σε "κανόνες" (είτε 2+2=...., είτε @Anemos ή "τέλεια παιδιά" !!! (sic) του @perastikos_kav) ΔΕΝ είναι αποτέλεσμα του φιλελεύθερου-αιτιοκρατικού-μη δυνάμενου άλλης "αλήθειας" αφηγήματος της "ιδιότητας" των ατόμων (καλοί ή κακοί, εργατικοί ή τεμπέληδες, προσεγμένοι από γονείς ή όχι: Ιδίως αυτό το τελευταίο "πολύ ωραίο" αφήγημα απεμπόλισης προκειμένου να συνεχίσει να π€φτει το ρ€υστό),
αλλά της "πράξης" που προηγείται ή ακολουθεί (αντιλαμβανόμενης από όλα τα μέρη/υποκείμενα της δράσης):

Όσο έχει το (κάθε) υποκείμενο/φορέας μιας δράσης (είτε σε εκπαιδευτικό είτε σε εργασιακό είτε σε προσωπικό επίπεδο) την προσδοκία προσπορισμού ("κάτι", ο,τιδήποτε αξιολογεί ως χρήσιμο/ωφελιμο), τόσο θα επικεντρώνει τις δραστηριότητές του (και κατά τη διάρκεια και πριν {πχ στο σπίτι για την εκπαίδευση} και μετά: άρα "τροποποίηση συμπεριφοράς": ό,τι πρέπει να είναι "μόρφωση") στην επίτευξη του επιδιωκόμενου στόχου του (ως ένα από τα υποκείμενα) και των μέσων προς αυτήν.

Εεεε αυτό το τελευταίο "χάνεται" σιγά-σιγά στν εποχή της μετανεοτερικότητας:
Γιατί ο Γιωργάκης δε θέλει/μπορεί (δεν έχει σημασία, αλλά το αποτέλεσμα σύμφωνα με όσα προανέφερα) ότι 5+5 κάνει 10;
Γιατί ο Κώστας πετά τσίχλες στους συμμαθητές του και ειδικά στη Ματούλα;

Απάντηση σε όλα αυτά (και άλλα πολλά) ΔΕΝ είναι το "φταίει η οικογένεια του" (Γνωστό το moto ήδη στη μόντα και πλ€ρωμενων από αυτό το σύστημα δασκαλάκων που ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να αντιληφθούν τι πάει στραβά
ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ
ΟΣΟ κι ΑΝ δε το "ζήσουν" πριν να πάρουν σύνταξη.

Όλα τα παραπάνω (και πάρα πολλά άλλα) είναι αντικείμενο της Κοινωνικολογίας (και Φιλοσοφίας εν μέρει) της Εκπαίδευσης,
ΓΙΑ τα οποία τα δασκαλάκια (ιδίως στην Ελλάδα) έχουν μαύρα μεσάνυχτα.

Οπότε, όσπου να έεεερθει:
Κλαφτείτε. Και εφαρμόστε όση από την εξουσία σας μπορείτε όσο σας παίρνει (οπως ο πρώην δικκτάτορας στο video).
Γιατί λίγα είναι τα ψωμιά μας.


Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 382
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουάριος 11, 2019, 03:45:21 πμ »
@sapore Γνωστή η μίξη foucoult και Althusser.  Δεν είναι τόσο απαισιόδοξα τα πράγματα πάντα ομως. Και μιας και σου αρέσει η κοινωνιολογια της εκπαίδευσης:
Ο συμβολικός έλεγχος, ο οποίος εγγράφει το θεμιτό, μεταφράζει την εξουσία σε λόγο και τον λόγο σε πρακτικές κουλτούρας, είναι πολύ πιθανόν ακόμα και όταν δεν αποτελεί σκόπιμη ενέργεια να
γίνεται φύλακας της δυνατότητας έλευσης του νέου. Υπάρχει ένα παράδοξο στη καρδιά του
συμβολικού ελέγχου. Ό έλεγχος δεν μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του, ακριβώς όπως ο λόγος δεν
μπορεί να ελέγξει το λόγο. Ο συμβολικός έλεγχος, πάντοτε μια συνθήκη για την [επικράτηση] της
τάξης πραγμάτων κάποιου άλλου, μεταφέρει μέσα του τη δυναμική μετασχηματισμού της
κοινωνικής τάξης πραγμάτων που αντιπροσωπεύει την επιβολή των άλλων», Basil
Bernstein, Class, codes and control, Volume IV: The structuring of pedagogic, London 1990,
Routledge, p.159

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουάριος 11, 2019, 07:30:15 πμ »
Θετικότατο ότι (έστω #1# από δω pde έστω κ με copy-paste) ενδιαφέρεται για τέτοια θέματα,
έστω κ με διάθεση κριτικής (στην "εξουσία" ? , στο "λόγο" ? , στο συμβολικό έλεγχο ? )
για πράματα που ελάχιστοι ασχολούνται, απλά €πιβιώνοντας και "αναπαράγωντας", ουσιαστικά ΜΗ σκεπτόμενοι το μέλλον (αν όχι το δικό τους, των επόμενων γενιών που "εκπαιδεύουν"):
ΜΕ τις παραπάνω αρχές ? ?

Και ένα στα γρήγορα, γιατί βιάζομαι και θα επανέλθω (αν τυχόν, που δε νομίζω) ενδιαφέρεται κανείς σε θέματα ουσίας (και διαχρονικά):

Η αλλαγή στο "νέο" έεεεερχεται θέλοντας και μη τα υποκείμενα:
Απλά τροχοπεδούν ή επιταχύνουν τη διαδικασία έλευσής του:

Παραδειγματα από την "πρόσφατη" ιστορία:

Transition from Ming to Qing
Σοβιετικός πόλεμος στο Αφγανιστάν

ΚΑΙ χωρίς καμιά διάθεση επιβολής ή προκαταβολής των "πραμάτων":
Αρκεί να απεγκλωβιστεί και να "δει" κανείς ΑΝΟΙΧΤΑ:
Σε αυτό ΑΔΥΝΑΤΟΥΜΕ σχεδόν παντελώς (το >95% μας):
Εξ'ου και πιστεύω (αρνητικα, όπως λες) στην επιτάχυνση και όχι στην τροχοπέδη των όποιων εξελίξεων.


Υ.Γ.: Ααααα: ΚΑΙ με δικά μου λόγια, έτσι;
Καλημέρα. Φεύγω.

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουάριος 11, 2019, 05:00:24 μμ »
Νομιζω θα ηταν διαφορετικα τα πραγματα εαν ελεγε "μη μου πρηζεις τους...".... ;D ;D ;D

YΓ. Το οτι ο μαθητης σηκωθηκε για να χτηπησει τον καθηγητη νομιζω πρεπε να μας λεει πολλα...

http://www.gazzetta.gr/plus/koinwnia/article/1323696/mathitria-stin-patra-eipe-se-kathigiti-min-mas-skotizeis-ta-rhd-kai-epese-xylo-vid
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2019, 05:07:47 μμ από kosgian »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουάριος 11, 2019, 05:46:36 μμ »
Δεν έχει νόημα να (το) γράψω καθώς δυσνόητο (ως και τρελό) ως και ΑΔΥΝΑΤΟ να κατανοηθεί από δασκάλους που έχουν ήδη μονταριστεί και πλρώνονται από ένα σύστημα που η κύρια ιδιότητά του (με την οποία έχει "φτιαχτεί"/εγκολπωμένη μέσα του) είναι η αναπαραγωγή του: Και , βέβαια, για να την πραγματοποιήσει επαξίως θέλει τους φορείς-υποκείμενά του (€ργάτες του): Πχ στην εκπάιδευση τα δασκαλάκια (ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ).

Και για όσους γράφουν σε αυτή τη σελίδα παραπάνω:

Η συμμόρφωση σε "κανόνες" (είτε 2+2=...., είτε @Anemos ή "τέλεια παιδιά" !!! (sic) του @perastikos_kav) ΔΕΝ είναι αποτέλεσμα του φιλελεύθερου-αιτιοκρατικού-μη δυνάμενου άλλης "αλήθειας" αφηγήματος της "ιδιότητας" των ατόμων (καλοί ή κακοί, εργατικοί ή τεμπέληδες, προσεγμένοι από γονείς ή όχι: Ιδίως αυτό το τελευταίο "πολύ ωραίο" αφήγημα απεμπόλισης προκειμένου να συνεχίσει να π€φτει το ρ€υστό),
αλλά της "πράξης" που προηγείται ή ακολουθεί (αντιλαμβανόμενης από όλα τα μέρη/υποκείμενα της δράσης):

Όσο έχει το (κάθε) υποκείμενο/φορέας μιας δράσης (είτε σε εκπαιδευτικό είτε σε εργασιακό είτε σε προσωπικό επίπεδο) την προσδοκία προσπορισμού ("κάτι", ο,τιδήποτε αξιολογεί ως χρήσιμο/ωφελιμο), τόσο θα επικεντρώνει τις δραστηριότητές του (και κατά τη διάρκεια και πριν {πχ στο σπίτι για την εκπαίδευση} και μετά: άρα "τροποποίηση συμπεριφοράς": ό,τι πρέπει να είναι "μόρφωση") στην επίτευξη του επιδιωκόμενου στόχου του (ως ένα από τα υποκείμενα) και των μέσων προς αυτήν.

Εεεε αυτό το τελευταίο "χάνεται" σιγά-σιγά στν εποχή της μετανεοτερικότητας:
Γιατί ο Γιωργάκης δε θέλει/μπορεί (δεν έχει σημασία, αλλά το αποτέλεσμα σύμφωνα με όσα προανέφερα) ότι 5+5 κάνει 10;
Γιατί ο Κώστας πετά τσίχλες στους συμμαθητές του και ειδικά στη Ματούλα;

Απάντηση σε όλα αυτά (και άλλα πολλά) ΔΕΝ είναι το "φταίει η οικογένεια του" (Γνωστό το moto ήδη στη μόντα και πλ€ρωμενων από αυτό το σύστημα δασκαλάκων που ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να αντιληφθούν τι πάει στραβά
ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ
ΟΣΟ κι ΑΝ δε το "ζήσουν" πριν να πάρουν σύνταξη.

Όλα τα παραπάνω (και πάρα πολλά άλλα) είναι αντικείμενο της Κοινωνικολογίας (και Φιλοσοφίας εν μέρει) της Εκπαίδευσης,
ΓΙΑ τα οποία τα δασκαλάκια (ιδίως στην Ελλάδα) έχουν μαύρα μεσάνυχτα.

Οπότε, όσπου να έεεερθει:
Κλαφτείτε. Και εφαρμόστε όση από την εξουσία σας μπορείτε όσο σας παίρνει (οπως ο πρώην δικκτάτορας στο video).
Γιατί λίγα είναι τα ψωμιά μας.

Πρώτον διαφωνώ με χαρακτηρισμούς του τύπου: δασκαλάκια /Γνωστό το moto ήδη στη μόντα και πλ€ρωμενων από αυτό το σύστημα δασκαλάκων που ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να αντιληφθούν τι πάει στραβά /τα δασκαλάκια (ιδίως στην Ελλάδα) έχουν μαύρα μεσάνυχτα. /Κλαφτείτε. Και εφαρμόστε όση από την εξουσία σας μπορείτε όσο σας παίρνει (οπως ο πρώην δικκτάτορας στο video).
Γιατί λίγα είναι τα ψωμιά μας.

Όσο αφορά εμενα γνωρίζω πολύ καλα τα προτερήματα και τα ελαττώματα μου. Επίσης γνωρίζω ότι δεν είμαι παντογνώστης, ότι κάθε ημέρα στην ίδια τάξη είναι διαφορετική από τις προηγούμενες και από τις επόμενες και επίσης πως τα πάντα μεταβάλλονται. Το παράδειγμα σου με τον πρώην δικτάτορα είναι τουλάχιστον ατυχές αν όχι προκλητικό. Η  ίδια  η δημοκρατία θέτει όρους, όρια και κανόνες προκείμενου να λειτουργήσει. Αν θωρήσουμε αυταρχισμό τον σεβασμό απέναντι στους συμμαθητές, στους διδάσκοντες και στο σχολείο έχουμε αποτύχει. Αν θεωρήσουμε αυταρχισμό την συνέπεια και την προσπάθεια από τους μαθητές μας τότε καλύτερα να αλλάξουμε επάγγελμα, λειτούργημα όπως θελεις πες το.
Θα προτιμούσα να μου απαντήσεις, αν μπορείς φυσικά, τι φταίει κατά την γνώμη σου και υπάρχουν αυτά τα προβλήματα τα οποία πολλές φόρες είναι αιτία προστριβών, μεταξύ μαθητών, γονέων και διδασκόντων: Φταίω μόνο εγώ που ως "δασκαλάκος" δεν μπορώ ή δεν θέλω να ανεχθώ την ιδιοτροπία του κάθε γονέα ή μαθητή που θέλει να έρχεται συνεχώς στις 9 παρά τέταρτο το πρωί, να θέλει να επαναλάβω  αυτό που έχουμε πει μέχρι εκείνη την στιγμή και 9 παρά πέντε να θέλει να πάει τουαλέτα γιατί δεν πρόλαβε σπίτι του;
¨Η πρέπει να ανεχθώ να έρχεται χωρίς βιβλίο και τετράδιο γιατί η μητέρα του το επιτρέπει;
Και αλλά πολλά.....για να μην το κουράζω,
Κανένας δεν είναι άμοιρος ευθυνών άλλα μην πυροβολούμε και τα πόδια μας....θα τα χάσουμε χωρίς κανένα όφελος.
Και αν έχεις την καλοσύνη πες μας τι βλέπεις να έρχεται;
Εγώ παρατηρώ ότι στην πρωτοβάθμια τα τελευταία πέντε χρόνια η συμπεριφορά των μαθητών έχει γίνει χειρότερη και συνεπικουρούμενοι από τους γονείς άρχισαν να διαχωρίζουν τα μαθήματα σε σημαντικά και μη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται φυσικά. Αυτό δεν ισχύει για όλους, αλλά για ένα σεβαστό ποσοστό το οποίο τείνει αυξητικά. Φοβάμαι πως τα χειρότερα έρχονται. Λόγω ειδικότητας δίδασκα και διδάσκω τόσο στην Α/θμια όσο και στην Β/μια.

ΥΓ. Αυτό με το δεν ειναι για κάθε χρήση....
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2019, 09:27:37 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος argympall

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουάριος 11, 2019, 08:23:54 μμ »
Δυστυχώς στην α/θμια θα συμφωνήσω κι εγώ πως η κατάσταση οδεύει από το κακό στο χειρότερο. Οι γονείς έχουμε χάσει επικοινωνία με την πραγματικότητα (είμαι και γονιός και ακούω-βλέπω-ζω). Μαθητής τετάρτης τάξης σε κίνηση της δασκάλας να του κουμπώσει το μπουφάν γιατί είχε πολύ κρύο της ''πέταξε '' κάτι κινέζικα περί μήνυσης επειδή τον ακούμπησε! Γονείς κατηγορούν ε.φ.α. γιατί έβαλε τον κάκιστο βαθμό 9 στην κόρη τους λες και ήρθε η συντέλεια του κόσμου (ευτυχώς που γίνεται κλήρωση για τη σημαία). Πατέρας έρχεται στο σχολείο και κάνει φασαρία γιατί σε εκδήλωση της μητρόπολης έπρεπε να εκπροσωπεί το σχολείο η κόρη του κι όχι ο μαθητής που κληρώθηκε. Πατέρας απειλεί ότι θα φέρει μαϊμού ιατρική βεβαίωση μαζί με έναν - δυο δυσαρεστημένους γιατί δεν έχουν 10 στη φυσική αγωγή. Τα παραπάνω είναι φετινά και από την ίδια σχολική μονάδα, ας μην γράψω άλλα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουάριος 11, 2019, 08:35:11 μμ »
Μόλις πάψει η βαθμολογία σε δημοτικό-γυμνάσιο και σταματήσουν κι οι παρελάσεις με σημαιοφόρους και λοιπά θα φτιάξει η κατάσταση. Η μετατόπιση του ενδιαφέροντος απ' τη διδασκαλία-γνώση στην εξέταση-βαθμολόγηση γεννά όλα τ' άσχημα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουάριος 11, 2019, 08:38:32 μμ »
@ argympall
Η αλήθεια είναι ότι συμβαίνουν πάρα πολλά, αλλά δυστυχώς δεν παρατηρώ σοβαρές προσπάθειες για εξεύρεση λύσεων, παρά μόνο φιλοσοφικές συζητήσεις και αναλύσεις περί προ-εφηβείας για την Ε και ΣΤ τάξη.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 385
Σύνολο: 391

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.