0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εδώ, το κάνουν ολόκληρο θέμα, αν μείνουν μια ώρα παραπάνω στο σχολείο, όχι να εργάζονται και τα Σάββατα!Θα ήταν πολύ λιγότερο ελκυστική τότε αυτή η ... δουλειά!Μέχρι τα 67 μένουν, γιατί δεν μπορούν να κάνουν κι αλλιώς, ειδικά όταν διορίζονται σε ηλικίες όπως τα 50-!
Από πότε άραγε η καθημερινότητα της εκπαίδευσης είναι ένα θέμα που αφορά μόνο τη στάση των γονέων κι όχι πρωτίστως των εκπαιδευτικών; Το τι θεωρεί ο καθένας μας τον εαυτό του είναι ανάξιο σχολιασμού μπροστά στα υπαρκτά προβλήματα που καλείται να αντιμετωτίζει καθημερινά ένας σωστός εκπαιδευτικός, αν φυσικά θέλει να έχει κύρος στους μαθητές του, τους γονείς τους και τους συναδέλφους του! Κι αυτά τα πιεστικά και σοβαρά, πολλές φορές, προβλήματα, δε λύνονται με εκπαιδευτικούς που κάνουν "δημόσιες σχέσεις", που θέλουν να τα έχουν με όλους καλά, ούτε με εκπαιδευτικούς που κρίνουν τους άλλους και δε βλέπουν πουθενά τις δικές τους τις ευθύνες. Π.χ. μπορεί οι γονείς να βλέπουν το σχολείο ως χώρο για να "παρκάρουν" τα παιδιά τους, αλλά από τη στιγμή που μερικοί εκπαιδευτικοί δέχονται να λειτουργούν ως "παιδοφύλακες", τότε είναι συνυπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση στα σχολεία!
.......ούτε με εκπαιδευτικούς που κρίνουν τους άλλους........
Συνάδελφε, αν άλλαζε το θεσμικό πλαίσιο κι έπρεπε οι εκπαιδευτικοί να εργάζονται και το Σάββατο, το 80% και βάλε από αυτούς, θα προτιμούσε να αποχωρήσει! Θα έβρισκαν μια άλλη δουλειά να κάνουν 6 ώρες Χ 5 μέρες Χ 9 μήνες!Έτσι κι αλλιώς σαν δουλειά βλέπουν οι περισσότεροι το λειτούργημα του εκπαιδευτικού! Και πολλοί μάλιστα πιστεύουν ότι κακοπληρώνονται για όσα προσφέρουν!
Εδώ, το κάνουν ολόκληρο θέμα, αν μείνουν μια ώρα παραπάνω στο σχολείο, όχι να εργάζονται και τα Σάββατα!Θα ήταν πολύ λιγότερο ελκυστική τότε αυτή η ... δουλειά!Μέχρι τα 67 μένουν, γιατί δεν μπορούν να κάνουν κι αλλιώς, ειδικά όταν διορίζονται σε ηλικίες όπως τα 50-![/quote
"Κάθε γενίκευση είναι εξ ορισμού λανθασμένη."
Η καθημερινότητα της εκπαίδευσης, τους αφορά όλους: καθηγητές, γονείς, παιδιά, διευθυντή, δήμους, και άλλα. Να δώσω παραδείγματα: αν η θυρωρός σε ένα σχολείο δεν κάνει καλά την δουλειά της αναστατώνεται όλο το σχολείο. Αν η καθαρίστρια δεν κάνει καλά την δουλειά της, τίθεται θέμα υγείας.Αν ο διευθυντής-διευθύντρια είναι πολύ χαλαρός ή άσχετος με την δουλειά του, πάλι αναστατώνεται ένα σχολείο.Αν ένας καθηγητής έχει ψυχολογικά προβλήματα, αναστατώνεται ένα σχολείο.Αν ένας μαθητής πάει σε ψυχολόγο και οι εκπαιδευτικοί δεν το ξέρουν (νομίζω πως καλό είναι να το ξέρουν) πάλι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα. Αυτά είναι μόνο μερικά... Υπήρξε χρονιά που μου είχαν τύχει όλα μαζί σε κάποιο σχολείο. Και φέτος πάλι μου έχουν τύχει μαθητές που παρακολουθούνται από ψυχολόγους και εμείς το μαθαίνουμε τυχαία...
perastikos kav, συμφωνώ!!! Και κάτι άλλο, ήθελα να ήξερα ποιο ΦΕΚ αναφέρει ότι στα καθήκοντα του εκπαιδευτικού είναι η οριοθέτηση των μαθητών. Μήπως είναι κάπου γραμμένο ή περιλαμβάνεται στους άγραφους νόμους;