0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εννοω οτι ειδικη θα παμε με παλιους πινακες η με παλιο συστημα.Απο εκει και περα τι θα γινει μετα δεν ξερω.
Όχι δα. Το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα δεν είναι εσωτερικό κείμενο, μέσω του οποίου μπορεί η εκάστοτε κυβέρνηση να κάνει επικοινωνιακή πολιτική στο εσωτερικό της χώρας.Το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, όπως και ο ετήσιος προϋπολογισμός, υποβάλλεται από κάθε ευρωπαϊκή χώρα πρώτα για έγκριση στην Κομισιόν και μετά προς ψήφιση στην τοπική
Οι ΑΣΕΠολαγνοι ξαναχτυπαν. Όλοι εμείς που φάγαμε τις εσχατιές στα μουτρα και γίναμε τριτεκνοι για ένα διορισμό τι θα κάνουμε τώρα. Αρκετά τα κολλήματα με αριστειες και ΑΣΕΠ, δάσκαλοι θέλαμε να γίνουμε όχι ατομικοί επιστήμονες.
Αφήστε και κάναν άλλο να πάει στις εσχατιές και να θυσιαστεί με 23 ώρες μάθημα την εβδομάδα , 25 ένσημα και 900 ευρω μισθό. Αράξτε Αθηνα εσεις με 300 ευρώ-400 ευρω και 12 ωρες μάθημα την ημέρα κ ενσημα της πλακας να ξεκουραστείτε , να πίνετε και κανα καφέ των 4ευρώ Κολοωνάκα/Γλυφάδα όπως κάνουν όλα τα λαμόγια του ιδιωτικού τομέα Όχι άλλο κάρβουνο, όχι άλλες θυσίες. Θέλουμε να θυσιαστούμε και εμείς ρε παιδί μου. Για την πατρίδα.
Συνάδελφε αν δεν ξέρεις την προσωπική διαδρομή του καθενός καλό είναι να μην κρίνεις. Όλοι μας αν μπορούσαμε και αν είχαμε όρεξη θα κάναμε κάποια άλλη δουλεια με καλύτερες αποδοχές και σταθεροτητα. Απλώς λέω ότι δεν γίνεται για αυτή την δουλειά της πλάκας που επιλέξαμε να μας βγάζουν το λάδι με παράλογες απαιτήσεις.
H δουλειά μας δεν είναι 23 ώρες μάθημα την εβδομάδα. Χρειάζεται προετοιμασία. Δεν κάνουμε δουλειά της πλάκας. Όσοι αγαπάμε αυτή την δουλειά, και καλύτερες απόδοχες να είχαμε, δεν θα την αλλάζαμε αυτή την δουλειά.Όσοι θεωρούν ότι είναι 23ώρες (Δάφνη87) και δουλειά της πλάκας (CBK), προσβάλλουν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είτε λόγω της άγνοιάς τους είτε του ελλείματος παιδείας που έχουν και αυτό με λυπεί.
Και τους δυο ένας γραπτός ΑΣΕΠ δεν θα μπορούσε να τους κρίνει αν θα πρέπει να διοριστούν ή όχι.....Ένας γραπτός ΑΣΕΠ δεν φτάνει..
Μα ο ενας θεωρει οτι η δουλεια του ειναι της πλακας...και πρεπει αυτος να μπει στην εκπαιδευση ? Αληθεια τιθεται ερωτημα ? Μονο ο γραπτος εξασφαλιζει οτι αυτος και ομοιοι του (και ειναι χιλιαδες δυστυχως) του θα κρατηθουν σε αποσταση ασφαλειας απο τις αιθουσες...
Για αυτό λέω ότι ο γραπτός είναι μια άχρηστη εξέταση.
Επισήμως ναι. Όμως η τριετία είναι μεγάλο διάστημα για να αλλάξουν τα δημοσιονομικά δεδομένα για οποιαδήποτε λόγο,ο οποίος μπορεί να οφείλεται για παράδειγμα στο παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα ,το οποίο ακολουθούμε ή ακόμα και σε εσωτερικούς παράγοντες, που επηρεάζουν τα δεδομένα. Οι συμφωνίες αποικιοκρατικού τύπου περιέχουν ρήτρες οι οποίες δεν ανακοινώνονται για προφανείς λόγους.
Με την εμπειρία των 0 γραπτών το λες αυτό ?
Δεν πρόλαβα να δωσω ΑΣΕΠ.
Ευχαριστω...σταματαει εδω η συζητηση...διοτι ειναι αδυνατο να καταλαβει ο ενας τον αλλο...Δηλαδη καποιος με 0 επιτυχιες (εσυ) καποιον με 3 επιτυχιες (εγω)...