*

Αποστολέας Θέμα: Δεδομένα στη Γενική μετά το 'οχι' της Ειδ. Επιτροπής ΣτΕ. Τι μέλλει γενέσθαι;  (Αναγνώστηκε 183161 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος βερα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
30 μήνα με ΠΔΣ και πτυχία από Βουλγαρία. Δεν έχει πάτο το πηγάδι! Τώρα ασεπ , προυπηρεσία,ακαδημαικα  και 0 αποτέλεσμα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5717
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Αν έμαθα κάτι από το σπίτι μου είναι να σέβομαι όλο τον κόσμο και να μην κοροϊδεύω.

Παρ' όλα αυτά, νομίζω πως είσαι το μόνο troll με αίσθηση του χιούμορ που έχω πετύχει στο διαδίκτυο.  8)
Άλλωστε, η κατάσταση στην εκπαίδευση είναι τραγελαφική, για να τη βλέπει κανείς μόνο με σοβαρή ματιά.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος nikdim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το φαινόμενο δεν είναι μόνο τοπικό...το επάγγελμα δεν εκτιμάται επαρκώς και σε άλλες χώρες...

Να ρωτήσω όμως κάτι ? Φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς δηλαδή τους καθηγητές/δάσκαλους?


https://www.prologos.gr/έχω-πτυχίο-master-16-χρόνια-προϋπηρεσία-δουλ/?



Παρ' όλα αυτά, νομίζω πως είσαι το μόνο troll με αίσθηση του χιούμορ που έχω πετύχει στο διαδίκτυο.  8)
Άλλωστε, η κατάσταση στην εκπαίδευση είναι τραγελαφική, για να τη βλέπει κανείς μόνο με σοβαρή ματιά.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μα δεν σου λέω ότι είσαι παράλογα δύσπιστη ως προς τους διορισμούς. Σου λέω ότι δεν μπορεί από τη μία να είσαι δύσπιστη ότι θα γίνουν διορισμοί και από την άλλη εύπιστη ότι θα αλλάξει το σύστημα διορισμού από κάποιον που πιστεύεις ότι δεν θα διορίσει. Το λογικό θα ήταν να είσαι δύσπιστη και στα δύο.


Χαίρομαι. Κι εγώ παρομοίως κινούμαι.

Και ο λόγος που γράφω δεν είναι γιατί με ενθουσιάζει ο νόμος του Γαβρόγλου, οπότε δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογείς εναντίον του.

Προσπαθώ εδώ και καιρό να πω δυο πράγματα:

1.  Ότι δεν μπορεί να βρεθεί κοινά αποδεκτό σύστημα όσο το κριτήριο του καθενός είναι να διοριστεί κατά προτεραιότητα η ομάδα στην οποία ανήκει. Όσο έχουν όλοι αυτήν την τακτική, να μη σοκάρονται με τα συστήματα που φέρνουν οι εκάστοτε υπουργοί ανάλογα με το ποια ομάδα έκανε καλύτερο lobbying.

2. Ότι πρέπει να υπάρχει ειλικρίνεια ως προς το τι επιθυμούν οι εκπαιδευτικοί όταν προτείνουν ένα σύστημα.
Θέλουν σύστημα μοριοδότησης για να διοριστούν κατά προτεραιότητα μόνο οι αναπληρωτές;  Τότε έχουμε ένα άδικο σύστημα που αποκλείει κι άλλες κατηγορίες που δικαιούνται να διοριστούν.
Θέλουν γραπτό διαγωνισμό, γιατί ψάχνουν τον καλύτερο εκπαιδευτικό; Τότε έχουμε ένα ελλιπές σύστημα, γιατί ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει και προσόντα που δεν εξετάζονται γραπτώς.
Θέλουν γραπτό, γιατί ψάχνουν αυτούς που τουλάχιστον γνωρίζουν άριστα το γνωστικό αντικείμενο; Τότε έχουμε ένα σύστημα περιττό, αφού υπάρχει ήδη πιο αξιόπιστη πιστοποίηση του πανεπιστημίου σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό επίπεδο.

Θέλουν ένα σύστημα που να δίνει την ευκαιρία σε περισσότερους να διοριστούν;  Μπορεί να επιλέξουν γραπτό ή μοριοδοτικό, αλλά αποδεχόμενοι ότι δεν θα διοριστεί κατά προτεραιότητα η ομάδα τους, αλλά τα άτομα με τα περισσότερα προσόντα από κάθε ομάδα. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μετράει περισσότερο η προϋπηρεσία ή τα πτυχία ή η επίδοση σε γραπτές εξετάσεις κλπ.


Δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει το σύστημα διορισμού αφού ούτως ή άλλως υπάρχει μόνο τυπικά. Η νέα κυβέρνηση δεν υποσχέθηκε διορισμούς ,αλλά δεσμεύτηκε να μελετήσει τα δεδομένα και αναλόγως θα πράξει. Αφού καταψήφισε τον νόμο , προφανώς δεν θα τον εφαρμόσει.Για τη νέα κυβέρνηση υπάρχουν  άλλες προτεραιότητες, επομένως δε θα εφαρμοστεί κανένα  σύστημα διορισμου προς το παρόν .Θα μείνει ανενεργός ο νόμος Γαβρογλου και θα προσλαμβάνονται αναπληρωτές.  Η εκπαιδευτική κοινότητα είναι πλέον διασπασμένη για να βρεθεί σύστημα διορισμού αποδεκτό από όλους.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2019, 07:20:59 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5717
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Αφού καταψήφισε τον νόμο , προφανώς δεν θα τον εφαρμόσει.

Προφανές δεν είναι ποτέ τίποτα κατά τη μετάβαση από την αντιπολίτευση στην κυβέρνηση.
Ίσως, το πιο πρόσφατο περιστατικό είναι η υπαγωγή του ελέγχου ντόπινγκ στον Δημόκριτο. Ως αντιπολίτευση η ΝΔ καταψήφισε τη διάταξη τον Ιανουάριο, ως κυβέρνηση λέει ότι θα βγάλει κοινή υπουργική απόφαση για να το εφαρμόσει.
Αυτά για να επιβεβαιώσω τη γενικότερη δυσπιστία σου στους πολιτικούς.

Θα μείνει ανενεργός ο νόμος Γαβρογλου και θα προσλαμβάνονται αναπληρωτές. 

Αυτό είναι και το πιθανότερο γιατί μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να τους απασχολούν οι διορισμοί στη γενική (άρα και το πώς θα γίνουν).
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος ahgioma

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Με ποιο νόμο θα παίρνει μόνο αναπληρωτές;

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Προφανές δεν είναι ποτέ τίποτα κατά τη μετάβαση από την αντιπολίτευση στην κυβέρνηση.
Ίσως, το πιο πρόσφατο περιστατικό είναι η υπαγωγή του ελέγχου ντόπινγκ στον Δημόκριτο. Ως αντιπολίτευση η ΝΔ καταψήφισε τη διάταξη τον Ιανουάριο, ως κυβέρνηση λέει ότι θα βγάλει κοινή υπουργική απόφαση για να το εφαρμόσει.
Αυτά για να επιβεβαιώσω τη γενικότερη δυσπιστία σου στους πολιτικούς.

Αυτό είναι και το πιθανότερο γιατί μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να τους απασχολούν οι διορισμοί στη γενική (άρα και το πώς θα γίνουν).

Ειδικά για διορισμούς στη γενική αγωγή ακόμα και ως αντιπολίτευση ήταν αρνητική. Αυτό σημαίνει πολλά κατά τη γνώμη μου.
Προφανές δεν είναι ποτέ τίποτα κατά τη μετάβαση από την αντιπολίτευση στην κυβέρνηση.
Ίσως, το πιο πρόσφατο περιστατικό είναι η υπαγωγή του ελέγχου ντόπινγκ στον Δημόκριτο. Ως αντιπολίτευση η ΝΔ καταψήφισε τη διάταξη τον Ιανουάριο, ως κυβέρνηση λέει ότι θα βγάλει κοινή υπουργική απόφαση για να το εφαρμόσει.
Αυτά για να επιβεβαιώσω τη γενικότερη δυσπιστία σου στους πολιτικούς.

Αυτό είναι και το πιθανότερο γιατί μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να τους απασχολούν οι διορισμοί στη γενική (άρα και το πώς θα γίνουν).


sapore

  • Επισκέπτης
ΑΝ και θα αναφερθώ σε θέμα εκτός αυτού του topic, μιας έχω εκφράσει την εκτίμησή μου ότι ΩΣ ΤΟ 2022 ΔΕ πρόκειται να γίνει κανείς διορισμός μονίμων εκτός δικαστηρίων για πολλούς πρακτικούς λόγους που ουσιαστική τους αιτία έχουν την ποιότητα της εκπαίδευσης στη χώρα μας, εν μέρει και λόγω της αδήριτης ανάγκης για μόνιμη θέση πολλών που έχουν "αποχαυνωθεί" από τα όπως πολύ ωραία τα εξέθεσε η gia 96 και πια αδυνατούν προς παροχή τέτοιας ποιότητας παιδείας και αυτό θα τους "καβαλάει" για πολλά χρόνια ακόμα,

ΘΑ ήθελα να επισημάνω αυτή την τοποθέτηση με κριτικό τρόπο (χωρίς την "προφανή" επίθεση που δημιουργούν οι άλλες τοποθετήσεις του CBK στα πλαίσια του politically correct):


Αν έμαθα κάτι από το σπίτι μου είναι να σέβομαι όλο τον κόσμο και να μην κοροϊδεύω. Ακόμη θυμάμαι όταν με τα παιδιά του χωριού πετούσαμε πέτρες στον Γιάννη τον τρελό. Με πήρε στην άκρη ο πατέρας και μου έδωσε μια σφαλιάρα που ακόμη τη νιώθω. Από εκείνη τη μέρα ειπα, δεν ξανακοροϊδευω και όποτε γίνεται κανένα τέτοιο περιστατικό στο σχολείο το χειρίζομαι άμεσα. Με τις νέες παιδαγωγικές μεθόδους βέβαια πλέον.

ΔΕ θα ρωτήσω ποιές είναι οι "νέες" παιδαγωγικές μέθοδοι, ΑΝ και αντιλαμβάνομαι [ΚΑΙ σιγουρότατα ΔΕΝ είναι καθόλου νέες]:

Σε συνδυασμό με τον "δάσκαλο εμπιστοσύνης" που θα φέρει ως θεσμό η νυν ηγεσία του υπουργείου.......

Είμαι σιγουρότατος ότι σκάλες πιο αποτελεσματική είναι η "κάτι υπάρχει από πίσω" "διαχείριση" (ΑΣ την πούμε έτσι) των συμπεριφορών και στο χώρο του σχολείου και από τους γονείς.
Όταν υπάρχει "εμπιστοσύνη" τύπου "ο πρώην δ/ντης θα μου δώσει ΠΔΣ για να μην πάρω τον στραβό το δρόμο",
"ο δ/ντης σχολείου θα με βοηθήσει να πάρω το απολυτήριο παρόλα τα προβλήματα που δημιουργώ με καθηγητές"
ή "ο γονιός μου θα μου δώσει χαρτζιλίκι (ή για πιο μεγάλα παιδιά: θα με χρηματοδοτεί αν δυσκολευτώ στην εύρεση εργασίας για χρόνια) όταν το χρειαστώ"

αντιλαμβανόμαστε γιατί διαμορφώνεται ανάλογη συμπεριφόρα έναντι αυτών των ατόμων (πρώην δ/ντης, δ/ντης σχολείου ή γονιός) και δεν παρατηρούμε "προβλήματα" από το "παιδί" σε αυτά τα πρόσωπα.
Είναι ό,τι (ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ) {η "εξάρτηση" αυτού του τύπου} που μπορεί να ευδοκιμήσει ΚΑΙ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ,
Και αυτό που νομιμοποιεί τέτοιες εκφράσεις να εκστομίζονται ως φυσιολογικές από τον CBK, παρότι ΑΝ το ψάξουμε λίγο παραπάνω αντιλαμβανόμαστε το που οδηγεί:
"Μα εσύ δε μπορείς να διαχειριστείς την τάξη σου; Εγώ πώς τα πάω μια χαρά με τον Γιαννάκη (πχ);"
Και όλα τα προβλήματα συμπεριφορών ανεπίλυτων από την καθημερινότητα απλών καθηγητών/δασκάλων , ιδίως αναπληρωτών μιας χρονιάς (αλλά αποτελεσματικών σε τύπου CBK "διαχειρίσεις συμπεριφορών").

Γιατί στην Ελληνική μας κοινωνία είναι τόσο εμβαπτισμένες οι συμπεριφορές κοινοτισμού, "κουμπαριών" και εν τέλει νεποτισμού που αναπαράγονται και στα μωρά Ελληνόπουλα (σε ένα τέτοιο κράτος, βεβαίως) που δε μπορεί να εφαρμοστεί τίποτα άλλο αποτελεσματικό όπως το "Γιαννάκη γιατί χτυπάς στον Κωστή; τί σου έκανε; δε καταλαβαίνεις ότι πονάει;" με όποιο "Νέο" παιδαγωγικό τρόπο, όπως ευαγγελίζεται ο CBK και να εφαρμοστεί, ΑΝ δεν υπάρχει "από πίσω" το τύπου: "ΑΣ μην τον χτυπάω όταν ο δ/ντης κλπ είναι μπροστά γιατί "εξαρτώμαι" από αυτόν, ΑΛΛΑ μπροστά στον δασκαλάκο δεν έχω να φοβηθώ τίποτα!!" και τα παρεπόμενα: "Εγώ πώς μπορώ να μου κάθεται σούζα ο Γιαννάκης και εσύ δε μπορείς να βάλεις μια τάξη;"

Γιατί "κρύβει" το παίξιμο ξύλου που χτυπιόνται γονέας και Γιαννάκης (στο σπίτι ή στην παραλία), που μας κακοφαίνεται "πως μαθαίνει το παιδί", αλλά ο Γιαννάκης κάθεται σούζα όταν πρόκειται για άλλους και εφαρμόζει το μπουνίδι σε άλλους από τους οποίους δεν "εξαρτάται" ο Γιαννάκης.

Είναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ όταν "κρύβέται κάτι από πίσω", όπως στις σχέσεις εξάρτησης, όπως και στο μόνο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ που μπορεί να κάνει ο "δάσκαλος εμπιστοσύνης" στο χώρο του σχολείου: Δλδ να δημιουργήσει μια (οποιουδήποτε τύπου και αντικειμένου: πχ "να συμμετέχει στις κινηματογραφικές εκδηλώσεις" ο Γιαννάκης που είχα δει να εφαρμόζει συνάδελφος σε σχολείο με ατίθασα παιδιά) "εξάρτηση":
ΜΟΝΟ αυτό δουλεύει στη χώρα μας από τις νηπιακές ηλικίες και ΜΟΝΟ αυτό αναπαράγεται στα νέα παιδιά ΚΑΙ το ΜΟΝΟ αποτελεσματικό.
Αντιλαμβανόμαστε τι δυσλειτουργίες δημιουργεί στα λόγια του απλού δασκάλου/καθηγητή απέναντι στο Γιαννάκη που "ΔΕΝ έχει λόγο να ακούσει"!!


Όχι ότι δε το ήξερα τι ευρύτητα έχουν απόψεις όπως του CBK στην Ελληνική κοινωνία, ιδίως στα χωριά μας, είναι τόσο ισχυρές όμως που υποκρύπτονται και από τους υπόλοιπούς μας politically correct των "πόλεων",
ΑΣ μην παραξενευόμαστε από τέτοιες απόψεις όπως του CBK:
Εϊναι στην ουσία νομιμοποιημένες από όλους μας κι ΑΣ ακούγονται "στραβά" στα αυτιά μας.

Αποσυνδεδεμένος hlektrologos pe1703

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
πραγματικά μπαίνω και βλέπω τους ίδιους και τους ίδιους (δηλαδή 1- 2 άτομα) να γράφουν συνεχώς και να έχουν γεμίσει 80 σελίδες και ουσία μηδέν στα λόγια τους. πραγματικά δε βαριέστε; δεν έχετε να κάνετε κάτι άλλο; έχετε καταντήσει γραφικοί και απωθητικοί για όλους μας. Τουλάχιστον κάντε καμιά δουλειά στο σπίτι σας τώρα που κάθεστε. θα είστε τουλάχιστον χρήσιμοι εκεί---- από το να θέλετε να έρθετε σε αντιπαράθεση με αγνώστους και απρόσωπα πίσω από ένα ψευδώνυμο!!!!!!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2019, 10:16:47 μμ από hlektrologos pe1703 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Είναι ένα μεγάλο πρόβλημα αυτό στη λειτουργία του φόρουμ. Από τη μία υπάρχει συγκεκριμένος τίτλος σε κάθε θέμα και δεν τον σεβόμαστε και από την άλλη υπάρχει όρεξη για κουβέντα, το οποίο το βρίσκω ανθρώπινο και αυτό. Ίσως θα πρέπει να επιλυθεί αυτό το μπέρδεμα με κάποιες κινήσεις από τους υπεύθυνους με ωραίο τρόπο. Θα μπορούσε για παράδειγμα να υπάρχει ένα θέμα (τόπικ) με τίλο επίκαιρα-εκπαιδευτικά μόνιμα καρφιτσωμένο στη λίστα και ο καθένας να εκφράζεται ελεύθερα αλλά μέσα στα πλαίσια των γενικών όρων του φόρουμ. Ότι δηλαδή ξεφεύγει από τα όρια ενός θέματος να γράφεται ή να μεταφέρεται από τους διαχειριστές εκεί. Θα μπορούσε να υπάρχει και λειτουργία για παραπομπή. Για παράδειγμα ο sapore έθιξε ένα σοβαρό ζήτημα με ωραίο τρόπο που αντιμετωπίζουν κυρίως οι νεοφερμένοι εκπαιδευτικοί σε ένα σχολείο. Αυτό θα μπορούσε να συζητηθεί παράλληλα σε ένα τέτοιο γενικό τόπικ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2019, 11:24:01 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Είναι ένα μεγάλο πρόβλημα αυτό στη λειτουργία του φόρουμ. Από τη μία υπάρχει συγκεκριμένος τίτλος σε κάθε θέμα και δεν τον σεβόμαστε και από την άλλη υπάρχει όρεξη για κουβέντα, το οποίο το βρίσκω ανθρώπινο και αυτό. Ίσως θα πρέπει να επιλυθεί αυτό το μπέρδεμα με κάποιες κινήσεις από τους υπεύθυνους με ωραίο τρόπο. Θα μπορούσε για παράδειγμα να υπάρχει ένα θέμα (τόπικ) με τίλο επίκαιρα-εκπαιδευτικά μόνιμα καρφιτσωμένο στη λίστα και ο καθένας να εκφράζεται ελεύθερα αλλά μέσα στα πλαίσια των γενικών όρων του φόρουμ. Ότι δηλαδή ξεφεύγει από τα όρια ενός θέματος να γράφεται ή να μεταφέρεται από τους διαχειριστές εκεί. Θα μπορούσε να υπάρχει και λειτουργία για παραπομπή. Για παράδειγμα ο sapore έθιξε ένα σοβαρό ζήτημα με ωραίο τρόπο που αντιμετωπίζουν κυρίως οι νεοφερμένοι εκπαιδευτικοί σε ένα σχολείο. Αυτό θα μπορούσε να συζητηθεί παράλληλα σε ένα τέτοιο γενικό τόπικ.
Δεν θα είχε αποτελεσμα, το πρόβλημα θα παρέμενε.  Η μόνη λύση είναι πλαφον στα μηνύματα, πχ έως 3 ημερησίως. Αυτό μέχρι τουλάχιστον να καταλάβουμε ότι η ατερμονη επανάληψη δεν οδηγεί πουθενά.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Δεν θα είχε αποτελεσμα, το πρόβλημα θα παρέμενε.  Η μόνη λύση είναι πλαφον στα μηνύματα, πχ έως 3 ημερησίως. Αυτό μέχρι τουλάχιστον να καταλάβουμε ότι η ατερμονη επανάληψη δεν οδηγεί πουθενά.
Άλλη πρόταση: Κάθε θέμα να έχει δύο επιλογές: 1. Ανακοινώσεις και 2. Συζήτηση.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ρίξε μια ματιά στα μηνύματα των τελευταίων μηνών και μπορεί και να καταλάβεις ποιος "κλαίει" και ποιος έχει τη μύγα. Άφησε και κανένα άλλο να νοιαστεί τους νέους. Ξεκουράσου, θα ζήσουμε και χωρίς εσένα. Αλλά ξέχασα, εσύ είσαι ικανή να ρωτάς και να απαντάς μόνη σου για να γεμίζεις σελίδες και να αυτοικαναποιείσαι. Η ανάγκη σου να πείσεις πνίγει το όποιο δίκιο πιθανώς έχεις. Τα δικαστήρια θα κάνουν τη δουλειά τους, το ίδιο και το υπουργείο. Ξεκουράσου λίγο. Με συμπάθεια στο λέω, δεν έχω κακή πρόθεση...
Ούτε εγώ έχω κακή διάθεση. Όσο όμως "ξεκουραζομουν", κάποιοι έκαναν συναλλαγές με την εκάστοτε κυβέρνηση. Δεν είναι ανεκτό να διεκδικούν το "δίκιο" τους. Αναγκαστικά θα πρέπει να συνέλθουν. Ούτε το υπουργείο αφήνουν "ήσυχο", ούτε όσους προσφυγαμε στη δικαιοσύνη. Προκαλούν. Και απαντώ σε συγκεκριμένες ομάδες , οι οποίες ενοχλούνται για ευνόητους λόγους. Δε με απασχολεί αν θα "επιζήσουν" αυτές οι ομάδες στις οποίες προφανώς ανήκεις. Με την apri για παράδειγμα δεν έχουμε τις ίδιες απόψεις, αλλά δεν προκαλεί όταν εκφράζει την άποψη της. Εσύ και κάποια άλλα μέλη ενοχλειστε. Αυτό όμως είναι δικό σας πρόβλημα.
Πάντα με καλή διάθεση.

Υ.Γ Έκανα τον κόπο να διαβάσω προηγούμενα μηνύματα σου:
Αρχές Ιουνίου έκανες προπαγάνδα και διεδιδες, ειρωνευομενος άλλους συναδέλφους, ότι η προκήρυξη Γαβρογλου για τη γενική αγωγή βγει. Και ένας από αυτούς δεν είναι εριστικός και διαθέτει μεταπτυχιακό. Είναι προφανές ότι ήσουν από εκείνους που θα βολεύονταν ή νόμιζαν, με το νόμο Γαβρογλου. Σαφώς δεν ανήκεις στους νέους πτυχιούχους με μηδενική προϋπηρεσία, γιατί και αυτοί προσέφυγαν κατά του εν λόγω νόμου. Ούτε στους επιτυχόντες ΑΣΕΠ τους οποίους αγνόησε επιδεικτικά.
Σου συστήνω ανεπιφύλακτα να ηρεμήσεις και να κάνεις πλέον υπομονή.
Φιλικά
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2019, 08:15:36 πμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος nikdim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το φορουμ δεν ειναι η Ακαδημια Αθηνων...σε λιγο θα μας πουν καποιοι να υποβαλουμε και διατριβες εδω μεσα ...ειναι μια πλατφορμα ανταλλαγης αποψεων...εστω και φλυαριας...αλλα καποιοι σημερα ειναι διορισμενοι εξαιτιας αυτης της φλυαριας...οπως και εγω που εμαθα για την προσφυγη των Ασεπιτων...
Σε πολλα αλλα τοπικ (πλην αυτων που αφορουν τους διορισμους) υπαρχουν χρησιμες πληροφοριες που δεν βρισκεις αλλου...Επισης πλεον οτι σε ολα σχεδον τα φορουμ παρατηρω οτι ισχυει η αρχη του Pareto δηλαδη για το 80% των μυνηματων οφειλεται σε λιγα μελη περιπου το 20% (ισως και πολυ λιγοτερο...)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 582
Σύνολο: 595

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.