0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ρε παιδιά...αφήστε τα σάπια...ούτε εμείς ούτε οι μηδενικής και οι νέοι πτυχιούχοι τρώμε κουτόχορτο. Οι μηδενικής που ξέρω (και όχι οι μηδενικής-φαντάσματα οι δικοί σας) θα ανοίξουν σαμπάνιες με την προκήρυξη...:1. Θα εξαφανιστούν τα προ δεκαετίας μόρια γραπτού (+ ζωή σε μας ) ΑΣΕΠ που ποτέ δεν είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν, τα οποία μόρια βλέπουν στους πίνακες αναπληρωτών και τους ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.2. Θα ανέβουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες θέσεις στους πίνακες αναπληρωτών λόγω μεταπτυχιακών, γλωσσών, σεμιναρίων κτλ ( όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται να μπουν σε δημόσιο σχολείο τα έχουν ήδη εξασφαλίσει αυτά τα προσόντα).3. Γνωρίζουν ότι σε κάθε προκήρυξη ΑΣΕΠ βασικό προσόν είναι η προυπηρεσία και πολύ θα χαρούν που θα έχουν την ευκαιρία να την αποκτήσουν ως αναπληρωτές αρχικά, εφόσον θα ανέβουν εκατοντάδες-χιλιάδες θέσεις στους σχετικούς πίνακες.4. Όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται να μπουν σε δημόσιο σχολείο έχουν φάει μεγάλο πήξιμο για να αποκτήσουν τα προαναφερόμενα προσόντα και επιπλέον πολλοί από αυτούς δουλεύουν σε φροντιστήρια, ΣΔΕ, ΔΙΕΚ, ιδιαίτερα (άλλο πήξιμο εκεί). Η ιδέα λοιπόν του να καθήσουν να διαβάσουν ιστορία και γράψουν εξετάσεις σε γραπτό (+ ζωή σε μας ) ΑΣΕΠ τους είναι τουλάχιστον απωθητική.Και για να τελειώνουμε.....το μόνο που σας καίει είναι τα μόρια σας των αείμνηστων γραπτών (+ ζωή σε μας) ΑΣΕΠ. Μας έχετε κουράσει με την κλάψα σας και με τα κροκοδείλια δάκρυα σας για τους μηδενικής...σας έχουμε πάρει χαμπάρι.....καλά Χριστούγεννα...au revoir....
Συνάδελφε, αν ίσχυε ο νόμος του 1998 για τους διορισμούς εκπαιδευτικών μέσω του διαγωνισμού ΑΣΕΠ, θα είχαμε διοριστεί είτε με ΑΣΕΠ 100%, είτε με ποσοστό 60-40 , το οποίο παραβιάζουν από το 2004 και εξής οι κυβερνήσεις, είτε θα προτασσομαστε στους πίνακες αναπληρωτών, αφού οι μη έχοντες επιτυχία θα ήταν τελευταίοι στους πίνακες αναπληρωτών ή καλύτερα δε θα υπήρχαν (νόμος 3848/2010).Υ.Γ Το ΣτΕ, μετά από προσφυγές επιτυχόντων συναδέλφων, έκρινε την προϋπηρεσία χωρίς επιτυχία στο ΑΣΕΠ, "οριακά συνταγματική". Μάλλον υπεκφυγη για σαφή απόφαση.
Το μόνο που σας καίει είναι ότι σε λίγες εβδομάδες με την προκήρυξη γενικής θα ενταφιαστούν τα μόρια πάνω από τη βάση γραπτού ΑΣΕΠ που έχετε. Τους μηδενικής προυπηρεσίας και γενικότερα τους νέους πτυχιούχους τους γράφετε στα παλιά σας τα παπούτσια. Και τέλος πάντων....σταματήστε την κλάψα....μπορείτε επίσης στις επόμενες εκλογές να ψηφίσετε το κόμμα που θα θέλει γραπτό (+....ζωή σε μας) ΑΣΕΠ.
Εσύ να είσαι σίγουρη ότι ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν υπάρχει, γιατί δεν ευνοεί προσλήψεις μέσω "πελατείας", αν και οι μεταβατικές διατάξεις("παράθυρα") το αλλοίωσαν καθοριστικά.Οι έχοντες πραγματικά ακαδημαϊκά ακαδημαϊκά προσόντα δε φοβούνται το γραπτό διαγωνισμό.
Συναδελφε μα ολοι οι παραπανω εχουν και αυτοι μεταπτυχιακα και γλωσσες και σεμιναρια και πολλα παιδια και αυτο που δεν εχεις εσυ και κανει την διαφορα ....την προυπηρεσια....αρα οσο θα ανεβεις και εσυ θα ανεβουν ολοι.....πανω κατω στα ιδια θα εισαι....ισως να ξεπερασεις καποιους στο μηδενικης...αυτο σου λεει ο συναδελφος ....φως δεν θα δεις....γιατι μολις γινουν αν γινουν οι διορισμοι οι απο πανω που τα εχουν ολα αυτα ειναι παλι παρα πολλοι.....κςι θα συνεχισουν να πηγαινουν αναπληρωτες ( ο αριθμος των αναπληρωτων φυσικα θα εχει μειωθει)...οποτε δεν καταλαβαινω το κερδος των.νεοτερων με τον νομο Γαβρογλου.
Ρε παιδιά...αφήστε τα σάπια...ούτε εμείς ούτε οι μηδενικής και οι νέοι πτυχιούχοι τρώμε κουτόχορτο. Οι μηδενικής που ξέρω (και όχι οι μηδενικής-φαντάσματα οι δικοί σας) θα ανοίξουν σαμπάνιες με την προκήρυξη...:1. Θα εξαφανιστούν τα προ δεκαετίας μόρια γραπτού (+ ζωή σε μας ) ΑΣΕΠ που ποτέ δεν είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν, τα οποία μόρια βλέπουν στους πίνακες αναπληρωτών και τους ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.2. Θα ανέβουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες θέσεις στους πίνακες αναπληρωτών λόγω μεταπτυχιακών, γλωσσών, σεμιναρίων κτλ ( όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται να μπουν σε δημόσιο σχολείο τα έχουν ήδη εξασφαλίσει αυτά τα προσόντα).3. Καταργείται το υπερβολικό 20% προσλήψεων τριτέκνων αναπληρωτών.4. Γνωρίζουν ότι σε κάθε προκήρυξη ΑΣΕΠ βασικό προσόν είναι η προυπηρεσία και πολύ θα χαρούν που θα έχουν την ευκαιρία να την αποκτήσουν ως αναπληρωτές αρχικά, εφόσον θα ανέβουν εκατοντάδες-χιλιάδες θέσεις στους σχετικούς πίνακες.5. Όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται να μπουν σε δημόσιο σχολείο έχουν φάει μεγάλο πήξιμο για να αποκτήσουν τα προαναφερόμενα προσόντα και επιπλέον πολλοί από αυτούς δουλεύουν σε φροντιστήρια, ΣΔΕ, ΔΙΕΚ, ιδιαίτερα (άλλο πήξιμο εκεί). Η ιδέα λοιπόν του να καθήσουν να διαβάσουν ιστορία και γράψουν εξετάσεις σε γραπτό (+ ζωή σε μας ) ΑΣΕΠ τους είναι τουλάχιστον απωθητική.Και για να τελειώνουμε.....το μόνο που σας καίει είναι τα μόρια σας των αείμνηστων γραπτών (+ ζωή σε μας) ΑΣΕΠ. Μας έχετε κουράσει με την κλάψα σας και με τα κροκοδείλια δάκρυα σας για τους μηδενικής...σας έχουμε πάρει χαμπάρι.....καλά Χριστούγεννα...au revoir....
Δεν λέγαμε εμείς για γραπτό... η κυρία Υπουργός τα έλεγε...και ευτυχώς βρέθηκε κάποιος να της το θυμίσει στην
Γραπτός ΑΣΕΠ ΔΕΝ πρόκειται να γίνει και έχουμε αναλύσει πολλές φορές τους λόγους για τους οποίους ΔΕΝ πρόκειται να γίνει..ο σημαντικότερος εκ των οποίων είναι ότι απλά, ΔΕΝ τον θέλει κανένας..παρά μόνο οι μηδενικής προυπηρεσίας, οι οποίοι ούτως ή άλλως δεν έχουν καμία πιθανότητα για την εκπαίδευση και ας στραφούν αλλού για τα προς το ζην. Τον γραπτό ΔΕΝ επιθυμεί κανένα κόμμα, καμία παράταξη, κανένας συνδικαλιστικός φορέας. Επίσης, δεν τον επιθυμεί το ίδιο το ΑΣΕΠ, διότι έχει υψηλό κόστος διενέργειας (επιτροπές θεμάτων, επιτηρητές, βαθμολογητές γραπτών κλπ) και τεράστια γραφειοκρατία....
Δεδομένης της συζήτησης που γίνεται για το θέμα αυτό, το ΑΣΕΠ θα ήθελε να τονίσει ότι είναι σε θέση να διεξάγει ένα τέτοιο διαγωνισμό υπό την προϋπόθεση ότι θα δοθεί ο αναγκαίος χρόνος για την προετοιμασία και τη διεξαγωγή διαγωνισμού σε όλα τα μαθήματα, τη διόρθωση των γραπτών και την εκδίκαση των ενστάσεων. Αυτή η διαδικασία απαιτεί 18-24 μήνες, χρονικό διάστημα που μπορεί να φαίνεται μακρό για τον βραχυπρόθεσμο προγραμματισμό ενός Υπουργείου αλλά είναι εύλογο εάν λάβει κανείς υπ’ όψιν του τα οφέλη που θα προκύψουν μακροπρόθεσμα για την παιδεία από την πρόσληψη τακτικών εκπαιδευτικών με βασικό κριτήριο τα αποτελέσματα ενός γραπτού διαγωνισμού.
vi. Προσλήψεις εκπαιδευτικών: [...] Προτείνεται και πάλι η διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού που θα δώσει την ευκαιρία αξιοκρατικής και αξιόπιστης επιλογής αλλά και θα επιτρέψει τη συμμετοχή νεότερων υποψηφίων οι οποίοι, είναι σχεδόν βέβαιο, ότι δεν θα διοριστούν ποτέ χωρίς προϋπηρεσία.