0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το μόνο που σας καίει είναι ότι σε λίγες εβδομάδες με την προκήρυξη γενικής θα ενταφιαστούν τα μόρια πάνω από τη βάση γραπτού ΑΣΕΠ που έχετε. Τους μηδενικής προυπηρεσίας και γενικότερα τους νέους πτυχιούχους τους γράφετε στα παλιά σας τα παπούτσια. Και τέλος πάντων....σταματήστε την κλάψα....μπορείτε επίσης στις επόμενες εκλογές να ψηφίσετε το κόμμα που θα θέλει γραπτό (+....ζωή σε μας) ΑΣΕΠ.
Οι πιο ευνοημένοι από ολους είναι οι επιτυχόντες του 2008. Κανένας επιτυχόντας από οποιονδήποτε προηγόυμενο ΑΣΕΠ δεν έχει διοριστεί επιπλέον (μόνο του 2008) και κανένας άλλος δεν επαιρνε επί δέκα χρόνια πλασματικά μόρια προϋπηρεσίας στους πίνακες των αναπληρωτών παρά μόνο αυτοί του 2008. Τελεία και παύλα.
Α) Το ΑΣΕΠ δεν προκρίνει τον γραπτό για τους εκπαιδευτικούς, ε; Γράφεις ό,τι σού κατέβει!1) Ετήσια Έκθεση ΑΣΕΠ 2016, σελ. ΦΕΚ: 19649:Δυστυχώς, η πελατειακή, η παλαιοκομματική λογική ετών και η διαρκής υπονόμευση του γραπτού, δεν επέτρεψαν στη χώρα να δει τα προσδοκώμενα οφέλη, ούτε στο ελάχιστο!2) Ετήσια Έκθεση ΑΣΕΠ 2017, σελ. ΦΕΚ: 28328:3) Ακούστε στο 54.10'' του link, την τοποθέτηση του Προέδρου του ΑΣΕΠ, κ. Ιωάννη Καραβοκύρη, κατά την ακρόασή του στη ΒτΕ, επί της Ετήσιας Έκθεσης ΑΣΕΠ, 2016.Απομαγνωτοφώνηση: «...Για τους γραπτούς διαγωνισμούς [...], ειδικά για τους εκπαιδευτικούς, εμείς το θεωρούμε ότι έτσι πρέπει να είναι, ένα πάγιο κριτηριο, γιατί δεν σάς κρύβω, εντάξει, καλό είναι ότι έχουνε μια εμπειρία οι άνθρωποι και ξαναδιορίζονται, αλλά σκεφτείτε... Εγώ δεν θα ξεχάσω την εικόνα και μπορώ να την καταθέσω εδώ ενώπιόν σας. Κάποιος νέος μαθηματικός, 31ός ετών, ήρθε λοιπόν μια μέρα στο γραφείο μου και μού είπε ότι ήταν παντρεμένος με 3 παιδιά. Αυτός ο νέος είχε τελειώσει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με 9.2, Μαθηματική Σχολή, αριστούχος, και μού είπε: «Εμένα η πολιτεία δεν μού ’δωσε τη δυνατότητα να δώσω εξετάσεις, κάνω κάτι φροντιστήρια και κάτι δουλειές του ποδαριού. Τώρα θα αναγκαστώ να πάω στην Κύπρο γιατί η πατρίδα μου δεν μού δίνει την ευκαιρία να δώσω εξετάσεις». Γιατί ένας αριστούχος, κατά τεκμήριο φαντάζομαι, η αξιοκρατία θα επέβαλλε αυτός ο άνθρωπος να είναι στην εκπαίδευση. Όμως τώρα δεν μπορεί, γιατί δεν έχει προϋπηρεσία και μού είπε: «Θα πρέπει να πάω στην Κύπρο να δώσω εξετάσεις, μήπως μπορέσω να πάω εκεί». [...] Γι' αυτό λέμε ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι ένα από τα στοιχεία της αξιοκρατίας». Βλ. https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/ToKtirio/Fotografiko-Archeio/#583665e0-03e2-496e-ab6a-a79400a357c9 Ο 9.2 εκτός τάξης και με το σύστημα Γαβρόγλου ο 5.1 διορίζεται. Αυτοί είστε.Β) Όσοι θεωρούν πως οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να συμμετάσχουν σε γραπτoύς διαγωνισμούς, διότι υποβαθμίζεται η μεγαλειότητά τους(!) και θεωρούν εαυτούς... μαθητούδια (sic), όταν αναγκάζονται να λάβουν μέρος σε τέτοιες αξιοκρατικές διαδικασίες, (διότι από μόνοι τους ούτε καν...), ντροπιάζουν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού.Γ) Δεν πειράζει. Ορισμένοι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν το Σύνταγμα, το ΣτΕ και τα δικαστήρια, το ΑΣΕΠ, την αξιοκρατία, και τη διαφάνεια. Η μάζα υποστηρίζει το μικροκομματικό συμφέρον, (δημοκρατία το λένε τώρα... χαχα), την αδιαφάνεια, το πελατειακό κράτος, τον σάπιο συνδικαλισμό, που κάνει αγώνα προς άγραν ψήφων, και τους τελευταίους των τελευταίων εκπαιδευτικούς που βαριούνται οικτρά να διαβάσουν. Πάτος δλδ.Άκου δεν τον θέλει η πλειονότητα. Σοβαρό κριτήριο! Και στο βύσμα φαίνεται να ρέπει διαχρονικά η πλειονότητα των Ελλήνων, μήπως να το επαναφέρουμε στο δημόσιο και στο Σύνταγμα, διότι η πλειονότητα το επιθυμεί;;; Ήμαρτον με τα παιδικά σας επιχειρήματα.Θα το ξαναπώ: Οι επιθυμίες της μάζας διαχρονικά κινούνται κάτω του μετρίου και με βάση τις χαμηλότερες ποιότητες και κίνητρα συμπεριφοράς, (ικανοποίηση συμφέροντος, ατομικισμός, παρτακισμός). Μια σοβαρή πολιτεία, μα κυρίως οι υπεύθυνοι πολιτικοί της θα έπρεπε να κοιτούν μακρύτερα και ανώτερα της πελατειακής λογικής και της εξυπηρέτησης των βραχυπρόθεσμων αναγκών των ψηφοφόρων τους, (βλ. διορισμός). Όχι να υποκύπτουν στις πιέσεις τους! Αλλά! Αλλά! Άγνωστα πράγματα όλα αυτά για τη μάζα των εκπαιδευτικών.
Λαϊκισμός! Μαθηματικός με 9,2 πτυχίο και θέλει να διοριστεί στο δημόσιο σχολείο. Το παράδειγμα αν θέλουμε το πιστεύουμε. Μπορώ να σας πω κι εγώ πολλά παρόμοια. Θέλετε να μας πείτε δηλαδή ότι οι μαθητές άρχισαν να μαθαίνουν γράμματα από το 1998 και μετά ενώ πριν έβγαιναν αμόρφωτοι; Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.Την απαξίωση των εκπαιδευτικών, της "μάζας" όπως αναφέρεται την αντιπαρέρχομαι. Ένα καλό που θα γίνει αργά ή γρήγορα, αφού παγιωθεί το νέο σύστημα είναι ότι θα τελειώσει αυτή η ατέρμονη συζήτηση περί γραπτού διαγωνισμού Ασεπ που πολύ έχει κουράσει και συμπέρασμα δεν βγάζει.
Ένα καλό που θα γίνει αργά ή γρήγορα, αφού παγιωθεί το νέο σύστημα είναι ότι θα τελειώσει αυτή η ατέρμονη συζήτηση περί γραπτού διαγωνισμού Ασεπ που πολύ έχει κουράσει και συμπέρασμα δεν βγάζει.
Ποτέ περιμένουμε την προκηρυξη;είναι σίγουρο;
Είναι σίγουρο ότι θα πάρει ΦΕΚ αμέσως;