0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα γι'αυτό θα σας πιάσει λουμπάγκο. Από το απότομο. Οι εκπλήξεις ανακοινώνονταν δεν λέγονταν εκπλήξεις.
Ελέγχει τα χαρτιά αριθμού ίσου με τους διορισθεντες + 30%. Οπότε ελέγχει 5250+30%*5250=6825. Από τις ενστάσεις θα ελέγξει μόνο αυτές που αν δικαιωθούν μπαίνουν στο γκρουπ των 6825 ατόμων. Το έχει κάνει εκατοντάδες φορές το ΑΣΕΠ αυτό. Σε έναν μήνα βγάζει διορισμούς. Αν θέλει το κάνει.
ας το κλείσουν το θέμα οι διαχειριστές, όλοι με διπλά ονόματα και άσχετα μηνύματα.Η προκήρυξη βγήκε , αιτήσεις κάναμε , προθεσμία έληξε και αναμένουμε τους πίνακες
*Μην πιστεύετε σε δηλώσεις αιρετών πρωτοβάθμιας τύπου Φασφαλη....+ ίσως χρειάζεται + μία ομαδική μήνυση σε αυτόν +στους ακόλουθους του....από αυτούς τους χιλιάδες που θα προσφύγουν στη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ από Σεπτέμβρη...από λάθος τοποθετήσεις η +Ανέργους...=> για το ολικό μπάχαλο στα σχολεία από τις ΕΠΙΠΟΛΑΙΕΣ δηλώσεις του περί προσωρινων πινάκων...που κάποιοι όμως βλέπω εξακολουθούν να ανασκευαζουν....
Ακριβώς το ίδιο πιστεύω συνάδελφε.Και είναι σίγουρο ότι οι αιρετοί ασκούν πιέσεις εξυπηρετώντας συμφέροντα.Η Κεραμεως επίσης έχει πολλούς λόγους να μην "απογοητεύσει" τουλάχιστον προς το παρόν όσους επιθυμούν διακαώς προσωρινούς πίνακες.Δεν έχει πάρει τις τελικές αποφάσεις της.Υποθέτω ότι συζητείται το θέμα ανάμεσα στα στελέχη του υπουργείου.
Για να τελειώνει το θέμα. Δεν αξίζει να μαλώνουμε μεταξύ μας. Είναι ξεκάθαρο πως στο δημόσιο σχολείο θα μπαίνουν λίγοι πλέον και μόνοι όσοι έχουν ένα ντουβάρι γεμάτο χαρτιά! Ακόμα κκαι σε ιδιωτικό σχολείο πιο εύκολα θα μπαίνεις πλέον παρά ως αναπληρωτής! ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟ
Κάποιοι εδώ μέσα καλώς ή κακώς θέλουμε να γίνουν επιτέλους διορισμοί. Για να γίνουν αυτοί πρέπει να βγουν οριστικοί πίνακες. Και πριν από αυτούς να βγουν προσωρινοί. Όσο πιο γρήγορα βγουν οι προσωρινοί τόσο πιο γρήγορα θα φτάσουμε στους διορισμούς. Όλα τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού και άνευ σημασίας.
Έτσι ακριβώς. Και όσοι δε θέλουν να προχωρήσει η διαδικασία, ας αναφέρουν τους πραγματικούς λόγους και όχι ψευτοεπιχειρήματα.