0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για την πρωτοβάθμια είναι πιό εύκολο να τις υπολογίσει κανείς.
Οποτε μεσα στις επομενες δυο βδομαδες θα γνωρίζουμε τι γινεται με τις κατανομες και να τελειωσουν και τα ψεμματα.. Το πολυ σημαντικο για εμενα ειναι οτι ο ΠΑΣΑΔ εβγαλε ανακοινωση λιγες μερες πριν γινει γνωστη αυτη η κινηση οποτε εχει πληροφοριες για το τι γινεται και μαλλον γνωριζει και τον αριθμο. Να κανω μια ερωτηση επειδη δεν το καταλαβα γιατι ζητανε μονο για την βθμια; Για την αθμια τα ξερουν ολα; δεν θελουν επικαιροποιησει;
Νομίζω ότι έχουμε βγάλει πολλά συμπεράσματα από το σημερινό έγγραφο, χωρίς ακόμα να έχουμε καταλάβει σε τι ακριβώς αναφέρεται, πράγμα που καθιστά τα περισσότερα από όσα γράφτηκαν εδώ μάλλον αυθαίρετα. Συγκρίνω τα εξής:Σημερινό έγγραφο : ΘΕΜΑ: Αποτύπωση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. και Για τον υπολογισμό των οργανικών θέσεων ανά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα, θαληφθούν υπόψη: όλες οι σχολικές μονάδες, συμπεριλαμβανομένων των δομών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, τωνΜουσικών, Καλλιτεχνικών και Πειραματικών Σχολείων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, καθώς και τωνΠρότυπων και Πειραματικών ΣχολείωνΈγγραφο υπολογισμού κενών μεταθέσεων 2020:Θέμα Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικούΔευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις μεταθέσεις του έτους 2020 από περιοχή σε περιοχή.και2. Στους πίνακες δεν θα υπολογιστούν/καταγραφούν οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά σεΜουσικά, Καλλιτεχνικά και Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, καθώς και οι εκπαιδευτικοίπου υπηρετούν σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία με θητεία/παράταση θητείας (άρθρο 63 του Ν.4623/2019 - ΦΕΚ 134τΑ’).3. Δεν πρέπει να συγχέονται και να αθροίζονται τα κενά/πλεονάσματα της ειδικής αγωγής με εκείνα τηςγενικής παιδείας και αντίστροφα. Αν τα διαλαμβανόμενα στα δύο έγγραφα αφορούν εντελώς διαφορετικά πράγματα, τότε πώς μπορούμε να καταλήξουμε ότι το σημερινό έγγραφο, παρακάμπτοντας τα οργανικά κενά μεταθέσεων (που δεν έχουν προσδιοριστεί ακόμα), προοιωνίζεται με οποιονδήποτε τρόπο τους μελλοντικούς διορισμούς; Ευχής έργον θα ήταν αν κάποιος γνωρίζει (και όχι εικάζει) τι σημαίνει το σημερινό, να μας ενημερώσει πριν βγάλουμε κι άλλα τέτοια συμπεράσματα.
Για την α/θμια δεν ξέρουν τίποτα θα πω εγώ.Εκεί πρέπει να γίνει η πολύ δουλειά με τα κενά των ειδικοτήτων.Εύχομαι να σταλεί αντίστοιχο έγγραφο και εκεί γιατί αλλιώς θα είναι σκάνδαλο.
Ζήτησαν τα κενα μέχρι αύριο, και αβθμια και για βθμια... Ολα βαδίζουν προς την κατανομη πλέον...
ΑΘΜΙΑ:http://www.fresh-education.gr/%ce%bf%cf%81%ce%b3%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%ce%b8%ce%ad%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd-%ce%b1-%ce%b8%ce%bc%ce%b9/?fbclid=IwAR0sse_wl0utPOL0OMXwZDb8yUMla_T1kGv4dRqvcDNwkUSDazhXZqG4Q7A
Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε τους συννημένους πίνακες. Ισως βγάζαμε κάποιο συμπέρασμα. Επίσης επειδή βλέπω ότι μιλάτε όλοι για οργανικά κενά, επαναλαμβάνω ότι τα έγγραφα μιλάνε για αποτύπωση οργανικών θέσεων
Ούτε καν θα δούνε τις συνταξιοδοτήσεις... Και καλά θα κάνουν! Πάλι καλά που έγιναν κι αυτές και φύγανε οι αχρείαστοι (υπεράριθμοι)...
Ποιά αλήθεια του καθενός; Τι λές; Σου λένε όλοι οτι η γή δεν είναι επίπεδη αλλά εσύ εκεί κόλλημα. Αν φοράς παντελόνια να πούμε τα ονόματα μας, να βάλουμε στοίχημα και να δούμε. Μη σε πετύχω σε κανένα σχολείο και σε διαλύσω ηλίθιε. Ο συνάδελφος σου λέει βάζει στοίχημα 1/100 αλλά εσυ κοκοκοκοκοκο...Αι σιχτίρ βλάκα.