0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
το εξηγεί συγκεκριμένα η εγκύκλιος, https://www.esos.gr/arthra/71879/egkyklios-ypologismoy-kenon-pleonasmaton-gia-metatheseisαθροίζονται οι ώρες α αναθεσης ανά ομάδα σχολείων και διαιρούνται δια 20. τα πηλίκα αθροίζονται από όλες τις ομάδες κάθε περιοχής
O τωρινος υπολογισμος ειναι θεωρητικος! Στην ιδεατη περιπτωση που ολοι οσοι ανηκουν στη δδε κανουν 20 ωρες μαθημα στη σχολικη μοναδα που ανηκουν! Οποτε το νουμερο που βγαινει τωρα δεν εχει καμια σχεση με το ρεαλιστικο πραγματικο νουμερο καθηγητων που θα χρειαστουν το Σετεμβρη. Φυσικα και θα παρει αποσπασμενους αρχικα και αναπληρωτες ακολουθως σε περιοχες που εμφανιζουν μεγαλο πλεονασμα οπως στην Πιερια. Παιδια οσοι βγαζετε συμπερασμα για κενα δευτεροβαθμιας απο την Πιερια κανετε μεγαλο λαθος! Μιλαμε για ενα νομο στο τοπ 5 των πλεονασματικων. Στις περισσοτερες ειδικοτητες το πιο πιθανο σεναριο ειναι στη συγκεκριμενη δδε να ερθει σε μια ισορροπια σε οργανικα κενα και να μεγαλωσει αισθητα τα λειτουργικα της κενα. Εδω εδωσε περσι πλεονασμα σε μαθηματικους, τι να λεμε τωρα.
Συνάδελφοι αυτή τη στιγμή λείπουν τα στοιχεία ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝ ΕΤΩΝ για κενά και πλεονάσματα από όπου θα προκύψουν οι μεταθέσεις. Κάνω λάθος;;
Καλα, ο πινακας αυτος με λιγα λογια λεει οτι πρεπει οχι μονο να ΜΗΝ διορισουν ΠΕ02, ΠΕ06, ΠΕ04.01 και αλλους, αλλά να απολυθουν κιολας ως πλεοναζοντες...Δεν τους λαμβανω υπ’οψιν αυτους τους πινακες.
Οι περσινές συνταξιοδοτήσεις (2019-2020) δεν δόθηκαν τον Σεπτέμβρη ως λειτουργικά κενά; Τώρα δεν θα δοθούν για τις μεταθέσεις ως οργανικά κενά;