0 μέλη και 15 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ας παμε τωρα στα σοβαρα. Ξερει κανενας τι ωρα θα ξεκινήσει το ΠΥΣΔΕ να δουμε αν θα ανεβασει τιποτα ο Κορδης;Ο Πεππες χτες ειπε οτι δεν θα ανεβασει τιποτα γιατι δεν θα συμμετεχει
Για αυτό το δημοτικό πρέπει να τελειώνει στην 4η τάξη, και από την 5η να ξεκινάει η δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως γίνεται σε πολλές χώρες του εξωτερικού εδώ και δεκαετίες.Πώς σου φαίνεται; Ε;
Για δώσε μας και βιβλιογραφία. Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες ο δάσκαλος κάνει σχεδόν τα πάντα με ελάχιστες ειδικότητες. Θα μπει Φυσικός που δεν έχει καν παιδαγωγική επάρκεια γιατί η σχολή του είναι καθαρά επιστημονική να κανει μάθημα στο Δημοτικό; Εντάξει εμείς είμαστε οι βλάκες που κάναμε 4 χρόνια σχολή με 2 ψυχολογιες ανά εξάμηνο, 2 μαθήματα παιδαγωγικής ανά εξάμηνο και πρακτικές ασκήσεις στην τάξη. Κάποιοι έχετε πάρει παιδαγωγική επάρκεια με 1 μάθημα στο πρόγραμμα σας. Κανονικά όλες οι καθηγητικές σχολές έπρεπε να περνάνε από ΑΣΠΑΙΤΕ τέλος. Με μεταπτυχιακό τύπου διοίκηση της εκπαίδευσης έχετε πάρει επάρκεια. Από που και ως που;
Καλημέρακατ' αρχάς μίλησα για τις κοινές ειδικότητες που είναι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν ήδη σε δημοτικό οπότε σίγουρα ξέρουν τι να περιμένουν διδάσκοντας σε παιδιά αυτής της ηλικίας. Αν κάποιος νιώθει ανεπαρκής μπορεί να παρακολουθήσει κάποιο πρόγραμμα παιδαγωγικής επάρκειας. Κατανοώ πλήρως τον προβληματισμό σου και την αντίδρασή σου, σκέψου όμως πόσα προβλήματα θα λυθούν με την πρόταση μου. Πρώτο και κύριο η διασπορά του κορονωϊού από συναδέλφους που αναγκάζονται να πηγαίνουν σε 4-5 σχολεία και άθελά τους μετατρέπονται σε φορείς του ιού τον οποίο μεταφέρουν από σχολείο σε σχολείο. Δεύτερον, καλύτερη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού όπως και καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς αφού θα συμπληρώνουν το ωράριό τους το πολύ σε 2 σχολεία. Τρίτον και κυριότερο θα υπάρχει τεράστιο κέρδος για τους ίδιους του μαθητές ειδικά στις μεγαλύτερες τάξεις που είναι γνωστό πως πολλοί δάσκαλοι δυσκολεύονται στη διδασκαλία της γλώσσας και των μαθηματικών.
Αν οι δάσκαλοι δυσκολεύονται να διδάξουν μαθηματικά και γλώσσα, που δεν το πιστεύω, φαντάσου τι πρόβλημα θα έχουν οι ηλεκτρολόγοι στην πρώτη δημοτικού...
Κανένα. Πρώτη φορά δούλεψα το 2001 στη τάξη και ακριβώς 20 χρόνια μετά (με ενδιάμεσες διακοπές) έχω 8+ καθαρής προυπηρεσίας στην δημόσια εκπαίδευση (τα οποία ως ωρομίσθιος στην αρχή και αναπληρωτής αργότερα μαζεύονται φτύνοντας αίμα), τα μισά και παραπάνω σε δημοτικά + δυο μεταπτυχιακά στις επιστήμες της αγωγής + ΑΣΠΑΙΤΕ. Όπως και να έχει οι ώρες είναι κρίσιμες. Ας σταματήσουν οι κόντρες Α/θμιας -
Εγώ έχω ακούσει για έναν δάσκαλο, που του άρεσε πολύ η πληροφορική. Έκανε μεταπτυχιακό που σχετίζεται με την πληροφορική και κάνει ιδιαίτερα ΑΕΠΠ στη Γ λυκείου.Να βάλουμε τους δασκάλους στο λύκειο λοιπόν.
Κοιτα δεν καταλαβαίνεις κατι απλο.Αν εισαι Γιατρος μπορεις να γινεις μαγειρας, δεν θα σου ζητησει κανενας αδεια ασκησεως επαγγελαματος. Αν εισαι μαγειρας και κοβεις μπριζόλες δεν σημαινει οτι θα σε βαλουν ποτε στον Ευαγγελισμο να δουλεψεις.
ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ!Όχι στα μικροκομματικά παιχνίδια .Δημοσιοποίηση των Μεταθέσεων Τώρα!Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, Προσπαθώ συνεχώς να σας ενημερώνω από το Υπουργείο, για όλα τα θέματα που σας απασχολούν και ειδικότερα από χθες για το θέμα των Μεταθέσεων παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού του Αιρετού, αφού τα Υπηρεσιακά Συμβούλια με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας λειτουργούν μόνο με τα διορισμένα μέλη. Το σύστημα έτρεξε με τα κενά που δημοσιοποίησα και χθες μετά το μεσημέρι ολοκληρώθηκε η διαδικασία των Μεταθέσεων Γενικής και Ειδικής Αγωγής!Σας ενημέρωσα για το αποτέλεσμα και επέμεινα να δοθούν τα ονόματα όσων ικανοποιήθηκαν άμεσα στη δημοσιότητα. Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, τους εργαζόμενους των οποίων θέλω να συγχαρώ δημόσια που για άλλη μια φορά εργάστηκαν αδιάκοπα αψηφώντας τις δυσκολίες της εποχής ώστε να πραγματοποιηθούν έγκαιρα οι Μεταθέσεις, τις υπέβαλαν στο Γραφείο της Υπουργού για υπογραφή. Δυστυχώς μια μέρα μετά και ενώ χιλιάδες συναδέλφισσες και συναδέλφοι αγωνιούν, η επιστροφή στις ένδοξες παλαιοκομματικές πρακτικές είναι γεγονός!Επιστρέφοντας ολοταχώς στο παρελθόν, κομματικοί εγκάθετοι και διαδρομιστές προσπαθούν να ενημερώσουν τους κομματικούς φίλους τους για τα αποτελέσματα των Μεταθέσεων των συναδέλφων εκπαιδευτικών !Καλώ την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσει εδώ και τώρα αυτούς κομματικούς φίλους της και τα παιχνίδια που μας γυρίζουν σε αλήστου μνήμης εποχές και να δοθούν άμεσα στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα των Μεταθέσεων!Με τη Διαφάνεια των διαδικασιών αλλά και την αγωνία των συναδέλφων εκπαιδευτικών δεν έχει δικαίωμα να παίζει κάνεις!Νίκος Φασφαλής