0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
δεν είναι το μόνο που δεν ακούγεται στα μου μου ε, κάποιοι (παρ’ όλο που η πανδημία ήταν πρωτόγνωρη και κανείς δε θα μπορούσε να προετοιμαστεί κατάλληλα) έχουν σχεδόν μηδενικά κρούσματα με 1.4 δις κατοίκους https://www.worldometers.info/coronavirus/country/china/ ως είδηση δεν παίζει πουθενά
Αρκετά με την Κίνα...δεν βλέπετε που η Ιταλία είχε από τον Σεπτέμβρη κρούσματα και δεν είχαμε πάρει χαμπάρι; Το καθεστώς δεν αφήνει πληροφορίες...αλίμονο!!!! Και ποιος οφελείται τελικά από όλο αυτό; Μπορεί να μην τον κατασκεύασαν, αλλά μας άφησαν στα μαύρα μας σκοτάδια... τον τρόπο ζωής της Ευρώπης δεν πρέπει να τον αφήσουμε έρμαιο των ολοκληρωτικών ανθρώπων και καθεστώτων. Είμαι βεβαιότατος ότι και στην
JURE, πολύ καλή ιδέα, δε το είχα σκεφτεί, αν μπορείς να μου εξηγήσεις και τι σχέση έχει με αυτό που έγραψα όμωςleon, ένας αντικειμενικός δείκτης μέτρησης κρουσμάτων είναι ο αριθμός των θανάτων, κατά τη γνώμη μου.Στην Ινδία έχουν πολλή δημοκρατία και έχουν δηλώσει 130.000 νεκρούς απο covid? δεν ξερω, ρωτάω
Είναι υποχρεωτικό και έχουν ευθύνη και οι γονείς όσο κι εμείς να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Και ας εμφανίζεται το υπουργείο εκτεθειμένο σε όσα εκείνο είναι ανίκανο. Πολλοί γονείς είναι αντίθετοι στην τηλεκπαίδευση εκ πεποιθήσεως και όχι λόγω έλλειψης μέσων. Όπως κάποιοι σε μας ήταν κατά των μασκών άλλοι είναι κατά των υπολογιστών. Αυτά τα κακά έχει η επαρχία με τα στενά κεφάλια. Όχι ότι δεν υπάρχουν τέτοια μυαλά και στις πόλεις! Το σημαντικό είναι πως τώρα στον 21ο αιώνα υπάρχει ένας τρόπος να προχωρήσει η εκπαίδευση έστω και κουτσαίνοντας. Πιο παλιά απλώς όλοι θα ήμασταν δυο έτη πίσω. Είναι υποχρεωτική για όλους μας. Μαθητές και καθηγητές. Ξέρω και συναδέλφους που λουφάρουν! Με άδειες μούφα, με αεργία απόλυτη, αλλά ελπίζω ότι η διεύθυνση θα τους μπλοκάρει ή οι συνδικαλιστές "μας"! Χάθηκαν πολύτιμες ώρες δυο μέρες στη ββάθμια. Ελπίζω να είναι η τελευταία για την αβάθμια. Με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου. Όσο και αν το κατακρίνουμε όλοι, έχει τεράστια διαφορά στις συνειδήσεις των ανθρώπων αυτή η δυσχέρεια με το χάσιμο ωρών από καταλήψεις ή από άσκοπους συλλόγους ή από ανύπαρκτους καθηγητές είτε επειδή δεν προσελήφθησαν ποτέ είτε επειδή είναι ναι μεν διορισμένοι, αλλά δεν εργάζονται. Μαθαίνω τέτοια και εύχομαι να είναι μεμονωμένα περιστατικά, αλλά νιώθω αδικημένος κάθε φορά που κάποιοι μπορούν να τη σκαπουλάρουν χωρίς επιπτώσεις, ενώ εμείς με χίλια εμπόδια στο σπίτι μας, παλεύουμε να δώσουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε.
Με 3200 κρούσματα είναι εφικτό αυτό που διαδίδουν, ότι θα ανοίξουν τα σχολεία στις 7.12;
Είμαστε κ κάποιοι ψυχαναγκαστικοί, ας μας λυπηθεί η υπουργός!Σοβαρα τώρα, αυτή τη στιγμή υπάρχουν σπουδαιότερα ζητήματα από τα διαγωνίσματα κ γενικα από το να παριστάνουμε ότι είναι μια συνηθισμένη χρόνια. Το βασικό είναι τα παιδιά να μάθουν κ όχι οι βαθμοί κ τα διαγωνίσματα. Γι αυτό θέλω να δω ενέργειες στη ρύθμιση τέτοιων ζητημάτων. Καθολου δεν θα σκάσω αν δεν βαλω το διαγώνισμα στην ενότητα που θέλω ή αν δεν είναι τόσο άψογα στημένο. Αλλά ένα άγχος για να τα προλάβω, αν δεν γίνει κάποια ρύθμιση, θα το έχω. Γιατί τώρα τα είχα προγραμματίσει, σε επιλεγμένες ενότητες. Εξομολογούμαι ότι άρχισα να συνηθίζω την εξΑΕ κ μ φαίνεται σωματικά κ ψυχικά πιο ξεκούραστη. Περισσότερη προετοιμασια, αλλά χωρίς φασαρία, ψιθύρους, ξελαρυγγθασμα, μάσκες, εφημερίες, γκρίνιες..... Ντροπή μου, αλλά έτσι νιώθω.
Έχοντας δουλέψει πολύ θα έλεγα στο παρελθόν με τηλεδιδασκαλία, θα συμφωνήσω. Μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις, για να μην πω τις περισσότερες και πιο πολλή υλη έβγαζα και τα παιδιά είχαν καλύτερες επιδόσεις. Μιλάω όμως για σχεδόν ιδανικές συνθήκες με καλή σύνδεση. Δεν υπάρχει βέβαια η ατμόσφαιρα της τάξης που είναι πολύ σημαντική και για τη γνώση και για την κοινωνικοποίηση αλλά αν υπάρχουν τα προαπαιτούμενα, δουλειά μπορεί να γίνει και, ναι, το βρίσκω κι εγώ πιο άνετο παρά τις δυσκολίες χώρου, ησυχίας και προγράμματος οικογένειας. Και σίγουρα πιο ασφαλές αυτή την περίοδο.
Το ξέρω ότι είναι υποχρεωτικό. Προφανώς κ δεν γινόταν να πουν ότι δεν είναι. Στο δια ταύτα όμως. Εσυ σαν εκπαιδευτικός και σαν άνθρωπος, δεν νιώθεις ντροπή που οι οικογένειες τρέχουν αυτόν τον καιρό να βολέψουν 2 κ 3 παιδιά με εξοπλισμό; Ξέρεις δεν είναι απλα να λέμε ότι όλοι έχουν ένα κινητό κ μπαίνουν. Δεν μιλώ για φτωχές οικογένειες, η μέση οικογένεια δεν έχει απαραίτητα δυο υποκογιστες πχ για δυο παιδιά. Το ένα θα μπαίνει από κινητό, οκ, με όσες δυσκολίες συνεπάγεται αυτό. Η μέση οικογένεια δεν έχει επίσης απαραίτητα μικρόφωνο. Έστω κ 10 ευρώ για μια ανόητη αγορά, δεν περισσεύουν σε όλους. Δεν περισσεύουν καν σ εμάς, το ξέρεις αυτό. Γι αυτό λοιπόν εγω προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο που ο διευθυντής μας ώθησε κάποιες οικογένειες σε έξοδα. Δεν λέω, έτρεξε πολύ να βοηθήσει τις πολύ δύσκολες περιπτώσεις κ σιγά σιγά τις επιλύει, όμως άλλες οικογένειες πιέστηκαν κ στερήθηκαν.
Ήμασταν υποψιασμένοι ότι και αυτή τη χρονιά θα κλείσουν τα σχολεία. Από την άνοιξη πέρσι έπρεπε όλοι να έχουμε προετοιμαστεί. Με το κινητό κάνουν μια χαρά δουλειά. Οι περισσότεροι μαθητές μου από το κινητό τους μπαίνουν. Και όχι επειδή στερούνται οι πιο πολλοί. Τα παιδιά το προτιμούν. Και εγώ κάποιες μέρες από το κινητό έκανα μάθημα και κάνω. Με το drive έχω όλη μου τη δουλειά παντού σε ελάχιστο χώρο. Για εμένα ντροπή είναι να μη στερηθείς κάτι για να ειπναι το παιδί σου εξοπλισμένο και έτοιμο για τις προκλήσεις της εποχής, ενώ σπαταλάς ένα σωρό χρήμα σε νύχια, πιρσινγκ, τατουαζ, μαλλιά, συσκευές βιντεοπαιχνιδιών και ο κατάλογος είναι μακρύς. Ένα μεγάλο μπράβο στον διευθυντή σας λοιπόν!
Άσε βρε φίλε... Όλοι ήμασταν υποψιασμένοι ότι θα κλείσουν τα σχολεία και έπρεπε να είχαμε προετοιμαστεί, όλοι εκτός από το Υπουργείο Παιδείας
Μαθαίνω τέτοια και εύχομαι να είναι μεμονωμένα περιστατικά, αλλά νιώθω αδικημένος κάθε φορά που κάποιοι μπορούν να τη σκαπουλάρουν χωρίς επιπτώσεις, ενώ εμείς με χίλια εμπόδια στο σπίτι μας, παλεύουμε να δώσουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε.
Έτσι έτσι. Τρεχάτε στις πλατείες για μπυρα, οργιάζατε όλο το καλοκαίρι στα νησιά, γεμίσατε κορονοιο, τον φέρατε στα σχολεία, αναγκάσατε να κλείσουν σε συμπαιγνία με τους τεμπέληδες καθηγητές, και τολμάτε κ να παραπονιέστε ότι δεν έχετε συσκευή για να κάνουν μάθημα δυο παιδιά κ ένας γονιός να εργάζεται ταυτόχρονα. Τι, δεν έχει smartphone το 4 χρόνο παιδί σας που αναγκάζεται να καθηλωθεί στην οθόνη για να εισπράξουν δίδακτρα τα ιδιωτικά νηπιαγωγεία; Τι είστε, τίποτα τεχνιφοβικοι που αγοράσουν στα παιδιά τους μόνο ξύλινα παιχνίδια; Πάρτε του ένα ταμπλετ να λιώνει στην οθόνη όλο το πρωί που κάνει μπειμπισιτινγκ η δεύτεροβαθμια, για να καταλήξει αποβλακωμένο το μεσημέρι στο μάθημα του.