0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απ' τη στιγμή όπου άνοιξαν τα σύνορα δίχως ελέγχους αρχές Ιούλη κι απ' τη στιγμή όπου στα μέσα Απρίλη κι εν μέσω λοκντάουν αποφάσισαν σε παγκόσμια πρωτοτυπία α ύ ξ η σ η του αριθμού των μαθητών με φουλαριστά τμήματα γνώριζαν πολύ καλά πως αυτά ισοδυναμούν με επιδίωξη ανοσίας αγέλης. Πολιτική απόφαση λοιπόν. Γλυτώνουμε; Όχι. Περαστικά.
Η αύξηση του αριθμού έγινε μόνο στην πρώτη δημοτικού γιατί μόνο εκεί υπήρχε μείωση. Για τα φουλαριστά τμήματα δεν υπάρχει καμία ρεαλιστική πρόταση από την πλευρά των εκπαιδευτικών. Αυτά με το πρωινό και απογευματινό ωράριο και τις αίθουσες του δήμου είναι αστείες προτάσεις με άπειρα πρακτικά προβλήματα. Αν τις είχε εφαρμόσει το υπουργείο οι ίδιοι που τώρα τις προτείνουν θα ήταν στα κάγκελα και θα φώναζαν ότι είναι ανεφάρμοστες. Η μόνη ρεαλιστική πρόταση είναι να προσλάβουν extra αναπληρωτές μόνο στα σχολεία που έχουν μεγάλα τμήματα και τους περισσεύει κάποια αίθουσα. Αυτό είναι κάτι που μπορούμε να διεκδικήσουμε.Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν πάντως ότι τα σχολεία δεν είναι εστίες υπερμετάδοσης.https://www.ert.gr/eidiseis/diethni/ipa-ta-scholeia-den-apoteloyn-esties-ypermetadosis-toy-koronoioy/ Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται προσοχή. Διαπιστώνω ότι υπάρχουν σχολεία στα οποία οι συνάδελφοι αποφάσισαν από μόνοι τους (δεν γνωρίζω με ποιες γνώσεις και ποια ιδιότητα) να είναι χαλαροί στη χρήση της μάσκας. Από τη μία κρίνουν τα μέτρα ανεπαρκή από την άλλη αποφασίζουν να μην τηρήσουν ούτε αυτά. Τα σύνορα άνοιξαν με δειγματοληπτικούς ελέγχους και όχι χωρίς ελέγχους. Ακόμα και αν έκαναν τεστ σε όλους τους τουρίστες πάλι θα είχαμε τα ίδια περίπου εισερχόμενα κρούσματα και με τεράστιο κόστος αν τα τεστ γίνονταν στη χώρα μας. Ο λόγος είναι ότι τις πρώτες 2 μέρες τα τεστ δεν δείχνουν σχεδόν τίποτα. Άρα και να κάνεις τεστ οι ασθενείς covid θα περάσουν κανονικά. Ακόμα και την 5 μέρα βρίσκουν το 60% και χάνουν ένα 40%. Την 8η μέρα βρίσκουν το 80% και έχεις κάποια καλύτερη ακρίβεια. Ο μόνος τρόπος για να μηδενίσεις το ρίσκο είναι είτε να κρατήσεις το lockdown για ένα χρόνο πράγμα αδύνατο είτε να κρατήσεις τα σύνορα κλειστά κάτι που θα ήταν καταστροφικό για μια οικονομία της οποίας το 20% του ΑΕΠ βασίζεται στον τουρισμό. Καμία χώρα δεν μπήκε σε αυτήν τη λογική. Οι περισσότερες προσπάθησαν να ελαχιστοποιήσουν το ρίσκο χωρίς όμως να καταστρέψουν εντελώς την ήδη παραπαίουσα οικονομία. Συνολικά τα κρούσματα από τους τουρίστες ήταν τα αναμενόμενα και δεν ήταν αυτά που προκάλεσαν την μεγάλη ζημιά. Η συνεισφορά τους ήταν λιγότερο από 10% των συνολικών κρουσμάτων. Η μεγάλη ζημιά έγινε σε μαζικές εκδηλώσεις γάμους βαφτίσεις, συναυλίες, πάρτι κτλ. Εκεί υπάρχει ευθύνη και της κυβέρνησης που χαλάρωσε αλλά και του κόσμου που εν μέσω πανδημίας ήθελε να περάσει ένα καλοκαίρι ακριβώς σαν όλα τα άλλα. Αδιαφορώντας για το αν συνεισφέρουν στη διασπορά του ιού και γίνουν η αιτία να πεθάνουν οι πιο αδύναμοι.Η ανοσία αγέλης τύπου Σουηδίας είναι ένα αυθαίρετο συμπέρασμα που δεν προκύπτει από πουθενά. Όταν θες ανοσία αγέλης δεν επιβάλεις lockdown μάσκες και ένα περιορισμούς σε θέατρα, γήπεδα, ωράριο καταστημάτων κτλ. Τα αφήνεις όλα ελεύθερα για να κολλήσουν όσο περισσότεροι γίνεται. Επίσης αν θέλαμε ανοσία αγέλης δεν θα είχαμε ακόμα και σήμερα ένα από τα μικρότερα νούμερα σε θανάτους ανά εκατομμύριο στην Ευρώπη. Γενικά πριν βγάλουμε συμπεράσματα καλό είναι να θυμόμαστε ότι υπάρχουν άπειρες παράμετροι που γνωρίζουν οι ειδικοί (οι κανονικοί όχι οι συνάδελφοι του facebook ή του pde) που οι περισσότεροι από μας δε γνωρίζουμε.
Η αύξηση του αριθμού έγινε μόνο στην πρώτη δημοτικού .
Alexhs.....ΘΕΜΑ: Συνδιδασκαλία μαθημάτωνΓια τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα στη Γ΄ Ημερησίου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου ισχύουνοι παρ. 2 και 4 του άρθρου 116 του ν. 4610/2019 (Α΄ 70). Εφόσον αθροιστικά δεν ικανοποιούνται οιδιατάξεις των ανωτέρω παραγράφων, στη Γ΄ Ημερησίου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου γίνεταισυνδιδασκαλία στα Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών & ΣπουδώνΥγείας και της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής....ξερεις τι σημαινει αυτο;;;;Για δε τα δημοτικα εγκυκλιος στις 24-6-2020 αυξηση αριθμου μαθητων ανα ταξη απο 22 σε 25 για ολες τις ταξεις....επισης οτι αφορα 7θεσια και πανω για να γινει συγκροτηση τμηματος οχι κατω απο 15 μαθητες ανα ταξη
Υπάρχουν ελπίδες και για κυβερνητικός εκπρόσωπος επί των εκπαιδευτικών.... μάλιστα ατομική ευθύνη