0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαβάζοντας τα μηνύματα των συναδέλφων (ιδιαιτέρως των φιλολόγων), διαπιστώνω ότι ο χρόνος που δαπανούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γράφοντας και ξαναγράφοντας τα ίδια και τα ίδια είναι τεράστιος.Πιθανότατα θα προλάβουν να προετοιμαστούν για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση επαρκώς, αν ασχοληθούν μόνο με αυτή.Γκρινιάζοντας συνεχώς για τα προβλήματα που θα υπάρξουν μάλλον δεν τα λύνουν.
Εγω δεν κάνω παπάδες στην τάξη, όταν είχα διαθέσιμη αίθουσα έκανα προβολές στην ιστορία αλλά όχι κάτι συγκλονιστικό. όμως για την εξΑΕ πρέπει να κάνω παπάδες αν θέλω να παρακολουθούν. Αυτά που θα έγραφα στον πίνακα πρέπει να τα γράψω πχ σε διαφάνειες κλπ.,να φτιάξω ασκήσεις κα. Αλλιώς τι, θα κάνω διάλεξη 40 λεπτά;
Ίσως αν ασχοληθούμε ΜΟΝΟ με αυτήν μπορεί και να καταφέρουμε να έχουμε κάποια ελάχιστα αποτελέσματα για τους μαθητές μας. Επειδή όμως έχουμε ζωή, ξέρεις, οικογένειες, διάφορες δουλειές από εδώ και από εκεί, κάτι ηλικιωμένους γονείς που χρειάζονται ψώνια και φάρμακα, σπίτια που θέλουν καθάρισμα και διάφορα τέτοια ποταπά, καλό θα είναι να μην βαρέσουμε πάλι τα 12ωρα της περσινής καραντίνας ούτε τα ξενύχτια μπας και πετύχουμε τις πλατφόρμες σε φάση που να μη σέρνονται.Δεν το ήξερα ότι έπρεπε να ασχολούμαι ΜΟΝΟ με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση!!!
Όταν οι μισοί συνάδελφοι σε κατηγορούν ότι τεμπελιάζεις και οι άλλοι μισοί ότι προσπαθείς παραπάνω από ό,τι πρέπει
Δεν είμαι υπέρμαχος του ανεφάρμοστου νομοσχεδίου, αλλά έχω εξοργιστεί που πολλά σχολεία ρίχνουν το μπαλάκι της υλοποίησης αυτού του εκτρώματος στις λεγόμενες βασικές ειδικότητες και στους πε86. Δηλαδή οι υποδιευθυντές δεν προλαβαίνουν, οι αναπληρωτές covid δεν θέλουν, της παράλληλης και ένταξης δεν ξέρουν, οι γυμναστές δεν μπορούν, οι θεολόγοι θα προσεύχονται προφανώς και κωλύονται, οι ξενόγλωσσοι κάνουν τον κινέζο, οι κοινωνιολόγοι κάνουν δευτερεύον μάθημα, οι καλλιτεχνικοί δεν μπορούν να εκφράζονται καλλιτεχνικά μέσω τηλεκπαίδευσης, οι μουσικοί σφυράνε κλέφτικα, για να μην πιάσω τις τεχνικές ειδικότητες των επαλ... Δηλαδή οι 8 στους 10 καθηγητές θα κάθονται και οι πε02, πε03, πε04 θα σταυρώνονται ετοιμάζοντας διαλέξεις, παρουσιάσεις κτλ και οι πε86 για να λύνουν τεχνικά ζητήματα ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά τους;;;;;; Ας μας δώσουν και εμάς ένα επίδομα 500 ευρώ/μήνα (καθαρά παρακαλώ τα θέλω και αφορολόγητα) + εξοπλισμό και συμφωνώ να δουλεύω παραπάνω από άλλους συναδέρφους!!!Ούτε εμείς διοριστήκαμε για να κάνουμε τηλεκπαίδευση και τρώμε άπειρες ώρες για να μάθουμε και να προσαρμοστούμε!!!!! Δηλαδή αν είχα προσληφθεί ως τηλεφωνήτρια ή γραμματέας σε μια εταιρεία θα έπρεπε να αγοράσω και τα τηλέφωνα και τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό που θα χρησιμοποιούσα κατά τη διάρκεια εργασίας μου;!!!! Άντε....
Ίσως να μην καταλαβαίνω το πνεύμα σου αλλά κυριολεκτείς με το " πε02, πε03, πε04 θα σταυρώνονται ετοιμάζοντας διαλέξεις, παρουσιάσεις κτλ και οι πε86 για να λύνουν τεχνικά ζητήματα ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά τους;;;;;;";Αν ναι, πώς προκύπτει ότι μόνο αυτοί δουλεύουν;... Δεν ανήκω σε αυτές τις ειδικότητες και την άνοιξη δούλευα 2 και 3 φορές το ωράριό μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοί μου. Άνθρωποι διαφόρων ειδικοτήτων ξενυχτούσαμε ειδικά τις πρώτες μέρες και κάναμε ταυτόχρονα 1. διδασκαλία, 2. δημιουργία υλικού, 3. γραμματειακή στους γονείς/μαθητές, 4. μαθήματα Η/Υ στους μαθητές και ενίοτε και στους γονείς... Ο Η/Υ μου επιβαρύνθηκε (you know... μνήμη για προγράμματα και αρχεία που έφτιαξα), το ρεύμα μου ήρθε διπλάσιο, η μέση μου απέκτησε πρόβλημα κι έρχεται κάποιος και μας λέει πως δε δουλέψαμε; Που ούτε ένας δε μου ζήτησε τι υλικό έφτιαξα. Τρεις φορές το μισθό μου θα έπρεπε να πάρω. Τώρα, σχετικά με τα μεταδεδομένα...θέλουν να τους δώσω τα περσινά; 5.72GB είναι μόνο τα αρχεία με το υλικό που έφτιαξα για τους μαθητές και δυστυχώς λόγω αλλαγής βαθμίδας δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω φέτος. Σα δεν ντρεπόμαστε λέω'γω που το Υπουργείο έπρεπε τόσους μήνες να ετοιμάσει υλικό με ασκήσεις να το παίρνουμε αυτούσιο...που καθόμαστε τώρα και αυτοεπιμορφωνόμαστε προσπαθώντας να μάθουμε πώς δημιουργούν ασκήσεις με διάφορα διαδικτυακά εργαλεία... καθόλου τσίπα