*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 954970 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2128 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 06:32:01 μμ »
Διαβάζοντας τα μηνύματα των συναδέλφων (ιδιαιτέρως των φιλολόγων), διαπιστώνω ότι ο χρόνος που δαπανούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γράφοντας και ξαναγράφοντας τα ίδια και τα ίδια είναι τεράστιος.
Πιθανότατα θα προλάβουν να προετοιμαστούν για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση επαρκώς, αν ασχοληθούν μόνο με αυτή.
Γκρινιάζοντας συνεχώς για τα προβλήματα που θα υπάρξουν μάλλον δεν τα λύνουν.
Δεν ξέρω αν είναι φιλόλογοι....αλλά έχεις πολύ δίκιο!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:15:32 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2129 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 06:50:50 μμ »
Εγω δεν κάνω παπάδες στην τάξη, όταν είχα διαθέσιμη αίθουσα έκανα προβολές στην ιστορία αλλά όχι κάτι συγκλονιστικό. όμως για την εξΑΕ πρέπει να κάνω παπάδες αν θέλω να παρακολουθούν. Αυτά που θα έγραφα στον πίνακα πρέπει να τα γράψω πχ σε διαφάνειες κλπ.,να φτιάξω ασκήσεις κα. Αλλιώς τι, θα κάνω διάλεξη 40 λεπτά;

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2130 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 06:53:35 μμ »
Εγω δεν κάνω παπάδες στην τάξη, όταν είχα διαθέσιμη αίθουσα έκανα προβολές στην ιστορία αλλά όχι κάτι συγκλονιστικό. όμως για την εξΑΕ πρέπει να κάνω παπάδες αν θέλω να παρακολουθούν. Αυτά που θα έγραφα στον πίνακα πρέπει να τα γράψω πχ σε διαφάνειες κλπ.,να φτιάξω ασκήσεις κα. Αλλιώς τι, θα κάνω διάλεξη 40 λεπτά;

Όταν οι μισοί συνάδελφοι σε κατηγορούν ότι τεμπελιάζεις και οι άλλοι μισοί ότι προσπαθείς παραπάνω από ό,τι πρέπει  ::)

Αποσυνδεδεμένος Takis.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2131 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 07:03:02 μμ »
Ίσως αν ασχοληθούμε ΜΟΝΟ με αυτήν μπορεί και να καταφέρουμε να έχουμε κάποια ελάχιστα αποτελέσματα για τους μαθητές μας. Επειδή όμως έχουμε ζωή, ξέρεις, οικογένειες, διάφορες δουλειές από εδώ και από εκεί, κάτι ηλικιωμένους γονείς που χρειάζονται ψώνια και φάρμακα, σπίτια που θέλουν καθάρισμα και διάφορα τέτοια ποταπά, καλό θα είναι να μην βαρέσουμε πάλι τα 12ωρα της περσινής καραντίνας ούτε τα ξενύχτια μπας και πετύχουμε τις πλατφόρμες σε φάση που να μη σέρνονται.

Δεν το ήξερα ότι έπρεπε να ασχολούμαι ΜΟΝΟ με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση!!!  >:(

Μην λαμβανεις υποψη ατομα που δεν μπαινουν καν σε ταξη   :D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:15:32 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2132 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 07:03:29 μμ »
Όταν οι μισοί συνάδελφοι σε κατηγορούν ότι τεμπελιάζεις και οι άλλοι μισοί ότι προσπαθείς παραπάνω από ό,τι πρέπει  ::)

Όταν δεν γνωριζόμαστε, εύκολα παρερμηνεύουμε. Επίσης είμαστε τσιτωμένοι. Επίσης έχουμε αρχίσει ήδη να λιώνουμε στην οθόνη. Δύσκολες καταστάσεις.

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2133 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 07:06:06 μμ »
Διαβάζοντας τα μηνύματα των συναδέλφων (ιδιαιτέρως των φιλολόγων), διαπιστώνω ότι ο χρόνος που δαπανούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γράφοντας και ξαναγράφοντας τα ίδια και τα ίδια είναι τεράστιος.
Πιθανότατα θα προλάβουν να προετοιμαστούν για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση επαρκώς, αν ασχοληθούν μόνο με αυτή.
Γκρινιάζοντας συνεχώς για τα προβλήματα που θα υπάρξουν μάλλον δεν τα λύνουν.

Κοίτα Ρεατ μου, είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι, δεν εργαζόμαστε στη γαλέρα για να μας πεις ότι δεν δικαιούμαστε να έχουμε ελεύθερο, προσωπικό χρόνο.

Όπως λένε οι αμερικάνοι "your lack of planning is not my emergency". Αυτό σημαίνει ότι στην πρώτη καραντίνα, που η κατάσταση ήταν πρωτόγνωρη ΚΑΙ ξενύχτησα ΚΑΙ χρησιμοποίησα όλον τον προσωπικό μου χρόνο εις βάρος της οικογένειάς μου για να προσπαθήσω να ανταπεξέλθω στην σύγχρονη διδασκαλία.
Σήμερα, που η κατάσταση μπορούσε να προβλεφθεί και οι ιθύνοντες δεν έκαναν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για να διευκολύνουν την κατάσταση, λυπάμαι αλλά δεν βρίσκω κάποιο λόγο να τρέχω πάλι εγώ το κορόιδο να βγάλω το φίδι από την τρύπα ξοδεύοντας όλον τον προσωπικό χρόνο ενώ αυτοί που πληρώνονται για να σχεδιάζουν έχουν να επιδείξουν μόνο μια τρύπα στο νερό ως έργο.
Σε ευχαριστώ!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 07, 2020, 07:58:53 μμ από μυωπία »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2134 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 07:28:39 μμ »
Εγω δεν κάνω παπάδες στην τάξη, όταν είχα διαθέσιμη αίθουσα έκανα προβολές στην ιστορία αλλά όχι κάτι συγκλονιστικό. όμως για την εξΑΕ πρέπει να κάνω παπάδες αν θέλω να παρακολουθούν. Αυτά που θα έγραφα στον πίνακα πρέπει να τα γράψω πχ σε διαφάνειες κλπ.,να φτιάξω ασκήσεις κα. Αλλιώς τι, θα κάνω διάλεξη 40 λεπτά;
SHARE ένα word και γράφεις και γράφουν στα τετράδια ή στο βιβλίο ή όπου θες. Ούτε γραφίδες ούτε τίποτα...
Θα πρέπει μάλλον να θυμηθούμε ένα παλιό θέμα που χε ανοίξει, ώστε να ανταλλάξουμε πρακτικές...να διευκολύνουμε παρά να αλληλοβριζόμαστε. Αρκετά με την γκρίνια...

Σχολεία ανοιχτά αυτή τη φορά...κάποιοι από τον Σεπτέμβρη έλεγαν ότι δεν έπρεπε να είχαν ανοίξει και έπρεπε να κάνουμε εξ αποστάσεως. Το ίδιο ζητούσαν και κάποιοι γονείς και κάποιοι μαθητές. Τώρα ενοχλούνται με τις ώρες που θα είναι πάνω σε μια οθόνη...σημασία έχει και τι κάνουμε με την ηλεκτρονική συσκευή και τι βλέπουμε στην οθόνη.

Αυτά...τα υπόλοιπα στο άλλο θεματάκι!!

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2135 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 07:54:56 μμ »
Κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού μαθήματος συλλέγονται μεταδεδομένα, τα οποία παράγονται κατά τη χρήση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης και είναι απαραίτητα για τη διάγνωση των τεχνικών ζητημάτων που ανακύπτουν και συνακόλουθα την τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης. Tα μεταδεδομένα αυτά περιλαμβάνουν: α) τη διεύθυνση IP, β) το αναγνωριστικό "User Agent", γ) τον τύπο υλικού, δ) τον τύπο και την έκδοση λειτουργικού συστήματος, ε) την έκδοση διακομιστή-πελάτη, στ) τη διεύθυνση Mac (κατά περίπτωση), ζ) την έκδοση εφαρμογής, η) τις υλοποιηθείσες ενέργειες (είσοδος, έξοδος, κοκ),

θ) τις πληροφορίες σύσκεψης: i) τίτλος, ii) ημερομηνία και ώρα, iii) συχνότητα, iv) μέση και πραγματική συχνότητα, v) ποιότητα, vi) ποσότητα, vii) δραστηριότητα δικτύου και viii)
συνδεσιμότητα.

https://www.esos.gr/arthra/70235/egkyklios-me-odigies-kai-plirofories-gia-tin-syghroni-ex-apostaseos-ekpaideysi
  • Κανονικό φακέλωμα... Οσοι εκπαιδευτικοί έχουν σκοπό να λουφάρουν δυστυχώς τη πάτησαν...
Το Υπουργείο με ένα κλικ θα ξέρει πόσες ώρες έκανες τηλεκπαίδευση, αν έκανες κανονική παράδοση και όχι μια ασκησούλα για πέντε λεπτά κτλ  :'(
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 07, 2020, 07:58:59 μμ από Νησάκι »

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2136 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 08:11:16 μμ »
Δεν είμαι υπέρμαχος του ανεφάρμοστου νομοσχεδίου, αλλά έχω εξοργιστεί που πολλά σχολεία ρίχνουν το μπαλάκι της υλοποίησης αυτού του εκτρώματος στις λεγόμενες βασικές ειδικότητες και στους πε86.
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Δηλαδή οι υποδιευθυντές δεν προλαβαίνουν, οι αναπληρωτές covid δεν θέλουν, της παράλληλης και ένταξης δεν ξέρουν,  οι γυμναστές δεν μπορούν, οι θεολόγοι θα προσεύχονται προφανώς και κωλύονται, οι ξενόγλωσσοι κάνουν τον κινέζο, οι κοινωνιολόγοι κάνουν δευτερεύον μάθημα, οι καλλιτεχνικοί δεν μπορούν να εκφράζονται καλλιτεχνικά  μέσω τηλεκπαίδευσης, οι μουσικοί σφυράνε κλέφτικα, για να μην πιάσω τις τεχνικές ειδικότητες των επαλ...


Δηλαδή οι 8 στους 10 καθηγητές  θα κάθονται και οι πε02, πε03, πε04 θα σταυρώνονται ετοιμάζοντας διαλέξεις, παρουσιάσεις κτλ και οι πε86 για να λύνουν τεχνικά ζητήματα ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά τους;;;;;;

Ας μας δώσουν και εμάς ένα επίδομα 500 ευρώ/μήνα (καθαρά παρακαλώ τα θέλω και αφορολόγητα) + εξοπλισμό και συμφωνώ να δουλεύω παραπάνω από άλλους συναδέρφους!!!
Ούτε εμείς διοριστήκαμε για να κάνουμε τηλεκπαίδευση και τρώμε άπειρες ώρες για να μάθουμε και να προσαρμοστούμε!!!!!

Δηλαδή αν είχα προσληφθεί ως τηλεφωνήτρια ή γραμματέας σε μια εταιρεία θα έπρεπε να αγοράσω και τα τηλέφωνα και τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό που θα χρησιμοποιούσα κατά τη διάρκεια εργασίας μου;!!!!

Άντε.... >:(



« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 07, 2020, 08:30:19 μμ από Νησάκι »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2137 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 08:26:43 μμ »
Η ευθύνη για να 'ν' όλα κομπλέ για την tele-education είν' όσων λαμβάνουν και τ' αντίστοιχο επίδομα. Ευθύνης μάλιστα λέγεται. Διευθυντής κι υποδιευθυντές. Τελεία.

Αποσυνδεδεμένος Dean

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2138 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 08:53:09 μμ »
Δεν είμαι υπέρμαχος του ανεφάρμοστου νομοσχεδίου, αλλά έχω εξοργιστεί που πολλά σχολεία ρίχνουν το μπαλάκι της υλοποίησης αυτού του εκτρώματος στις λεγόμενες βασικές ειδικότητες και στους πε86.
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Δηλαδή οι υποδιευθυντές δεν προλαβαίνουν, οι αναπληρωτές covid δεν θέλουν, της παράλληλης και ένταξης δεν ξέρουν,  οι γυμναστές δεν μπορούν, οι θεολόγοι θα προσεύχονται προφανώς και κωλύονται, οι ξενόγλωσσοι κάνουν τον κινέζο, οι κοινωνιολόγοι κάνουν δευτερεύον μάθημα, οι καλλιτεχνικοί δεν μπορούν να εκφράζονται καλλιτεχνικά  μέσω τηλεκπαίδευσης, οι μουσικοί σφυράνε κλέφτικα, για να μην πιάσω τις τεχνικές ειδικότητες των επαλ...


Δηλαδή οι 8 στους 10 καθηγητές  θα κάθονται και οι πε02, πε03, πε04 θα σταυρώνονται ετοιμάζοντας διαλέξεις, παρουσιάσεις κτλ και οι πε86 για να λύνουν τεχνικά ζητήματα ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά τους;;;;;;

Ας μας δώσουν και εμάς ένα επίδομα 500 ευρώ/μήνα (καθαρά παρακαλώ τα θέλω και αφορολόγητα) + εξοπλισμό και συμφωνώ να δουλεύω παραπάνω από άλλους συναδέρφους!!!
Ούτε εμείς διοριστήκαμε για να κάνουμε τηλεκπαίδευση και τρώμε άπειρες ώρες για να μάθουμε και να προσαρμοστούμε!!!!!

Δηλαδή αν είχα προσληφθεί ως τηλεφωνήτρια ή γραμματέας σε μια εταιρεία θα έπρεπε να αγοράσω και τα τηλέφωνα και τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό που θα χρησιμοποιούσα κατά τη διάρκεια εργασίας μου;!!!!

Άντε.... >:(
Ίσως να μην καταλαβαίνω το πνεύμα σου αλλά κυριολεκτείς με το " πε02, πε03, πε04 θα σταυρώνονται ετοιμάζοντας διαλέξεις, παρουσιάσεις κτλ και οι πε86 για να λύνουν τεχνικά ζητήματα ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά τους;;;;;;";

Αν ναι, πώς προκύπτει ότι μόνο αυτοί δουλεύουν;... Δεν ανήκω σε αυτές τις ειδικότητες και την άνοιξη δούλευα 2 και 3 φορές το ωράριό μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοί μου. Άνθρωποι διαφόρων ειδικοτήτων ξενυχτούσαμε ειδικά τις πρώτες μέρες και κάναμε ταυτόχρονα 1. διδασκαλία, 2. δημιουργία υλικού, 3. γραμματειακή στους γονείς/μαθητές, 4. μαθήματα Η/Υ στους μαθητές και ενίοτε και στους γονείς... Ο Η/Υ μου επιβαρύνθηκε (you know... μνήμη για προγράμματα και αρχεία που έφτιαξα), το ρεύμα μου ήρθε διπλάσιο, η μέση μου απέκτησε πρόβλημα κι έρχεται κάποιος και μας λέει πως δε δουλέψαμε; Που ούτε ένας δε μου ζήτησε τι υλικό έφτιαξα. Τρεις φορές το μισθό μου θα έπρεπε να πάρω.

Τώρα, σχετικά με τα μεταδεδομένα...θέλουν να τους δώσω τα περσινά; 5.72GB είναι μόνο τα αρχεία με το υλικό που έφτιαξα για τους μαθητές και δυστυχώς λόγω αλλαγής βαθμίδας δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω φέτος. Σα δεν ντρεπόμαστε λέω'γω που το Υπουργείο έπρεπε τόσους μήνες να ετοιμάσει υλικό με ασκήσεις να το παίρνουμε αυτούσιο...που καθόμαστε τώρα και αυτοεπιμορφωνόμαστε προσπαθώντας να μάθουμε πώς δημιουργούν ασκήσεις με διάφορα διαδικτυακά εργαλεία... καθόλου τσίπα
Δεύτερη ζωή δεν έχει

Αποσυνδεδεμένος Σπουργίτι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2139 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 08:53:27 μμ »
Με τις απουσίες τι θα κάνετε; Πώς θα διαπιστώνετε ποιοι μαθητές μπαίνουν διότι δεν πιστεύω να είναι νόμιμο να μπαίνουν οι μαθητές με τα επώνυμα , και ούτε καν να φωνάζουμε εμείς ονόματα και να δηλώνουν παρουσία διότι προφανώς απαγορεύεται να ταυτοποιούνται...


Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2140 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 09:03:44 μμ »
Ίσως να μην καταλαβαίνω το πνεύμα σου αλλά κυριολεκτείς με το " πε02, πε03, πε04 θα σταυρώνονται ετοιμάζοντας διαλέξεις, παρουσιάσεις κτλ και οι πε86 για να λύνουν τεχνικά ζητήματα ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά τους;;;;;;";

Αν ναι, πώς προκύπτει ότι μόνο αυτοί δουλεύουν;... Δεν ανήκω σε αυτές τις ειδικότητες και την άνοιξη δούλευα 2 και 3 φορές το ωράριό μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοί μου. Άνθρωποι διαφόρων ειδικοτήτων ξενυχτούσαμε ειδικά τις πρώτες μέρες και κάναμε ταυτόχρονα 1. διδασκαλία, 2. δημιουργία υλικού, 3. γραμματειακή στους γονείς/μαθητές, 4. μαθήματα Η/Υ στους μαθητές και ενίοτε και στους γονείς... Ο Η/Υ μου επιβαρύνθηκε (you know... μνήμη για προγράμματα και αρχεία που έφτιαξα), το ρεύμα μου ήρθε διπλάσιο, η μέση μου απέκτησε πρόβλημα κι έρχεται κάποιος και μας λέει πως δε δουλέψαμε; Που ούτε ένας δε μου ζήτησε τι υλικό έφτιαξα. Τρεις φορές το μισθό μου θα έπρεπε να πάρω.

Τώρα, σχετικά με τα μεταδεδομένα...θέλουν να τους δώσω τα περσινά; 5.72GB είναι μόνο τα αρχεία με το υλικό που έφτιαξα για τους μαθητές και δυστυχώς λόγω αλλαγής βαθμίδας δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω φέτος. Σα δεν ντρεπόμαστε λέω'γω που το Υπουργείο έπρεπε τόσους μήνες να ετοιμάσει υλικό με ασκήσεις να το παίρνουμε αυτούσιο...που καθόμαστε τώρα και αυτοεπιμορφωνόμαστε προσπαθώντας να μάθουμε πώς δημιουργούν ασκήσεις με διάφορα διαδικτυακά εργαλεία... καθόλου τσίπα

Προφανώς δεν αναφέρομαι σε σένα, αλλά αυτή τη στιγμή ισχύει σε μεγάλο βαθμό αυτό που περιέγραψα. Δες και τα προγράμμα που έχουν αναρτήσει κάποια σχολεία και θα καταλάβεις τί γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος Σπουργίτι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2141 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 09:05:22 μμ »
Επίσης δεν επιτρέπεται να εξετάζουμε !!!!


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159782
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 567
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.