0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ανοιγμα σχολείων Ιούνιο και ελεύθερη πρόσβαση σε πανεπιστήμια όπου θέλει ο καθενας
Επίσης η ύλη θα μειωθεί ίσως και περισσότερο από περσυ(διότι η τηλεκπαιδευση σκίζει όπως φαίνεται και τα καμάρια μας παρακολουθούν με λατρεία), επίσης τράπεζα θεματων πάει για του χρόνου, επίσης η βάση του 10 πάει περίπατο. Τρία μέτρα που δείχνουν πόσο σκίζει η τηλεκπαιδευση
Πολύ καλή ιδέα. Έτσι θα βγάλουμε τάκα τάκα γύρω στους 100.000 γιατρούς, να τους έχουμε εύχερους για την επόμενη πανδημία.
Το πρώτο βήμα για την άρση του lockdown αναμένεται να γίνει στις 7 ή 14 Δεκεμβρίου, με το άνοιγμα των δημοτικών σχολείων και κάποιων εποχικών καταστημάτων.https://www.newsit.gr/ellada/koronoios-grifos-i-arsi-tou-lockdown-ta-oxi-ton-eidikon-kai-to-sxedio-gia-ta-xristougenna/3148784/ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΛΠ
Οι γονείς μπορεί να λένε ο,τι θέλουν αλλά σημασία έχει ότι τα μαθήματα προχωράνε κανονικά και σε καμία περίπτωση δεν κάνουμε μάθημα στις γιορτές. Εξάλλου η νομοθεσία προβλέπει ότι γίνονται μαθήματα σε γιορτές και αργιες μονο αν έχουν χαθεί μαθήματα. Ε λοιπόν το ξαναλέω μαθήματα δε χάθηκαν
Ναι και μένα μου έκανε εντύπωση... Η κατάσταση είναι πραγματικά τραγική στα νοσοκομεία (φίλοι και συγγενείς γιατροί το επιβεβαιώνουν) και κανονικά δε θα έπρεπε να ανοίξει τίποτα μεχρι τα Φώτα. Ωστόσο, η Υπουργός θα κάνει τ' αδύνατα δυνατά να ανοίξουμε έστω και λίγο για να υποστηρίξει το αφήγημά της ότι όλα είναι υπο έλεγχο. Πάντως μέχρι στιγμής, έχουνε διαρρεύσει όλα τα πιθανά σενάρια και είμαι περίεργη εάν όντως όλες τις διαρροές τις κάνει η κυβέρνηση. Ένα από τα τηλεοπτικά κανάλια παρουσιάζει ως δεδομένο ότι θ ανοίξουμε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια στις 7.
Η τηλεκπαίδευση προφανώς δεν σκίζει και προφανώς δεν υπήρχε περίπτωση να σκίζει ακόμα και αν όλα ήταν άψγοα από θεμα υλικοτεχνικό, και δεν νομίζω ότι θεωρεί κανείς ότι θα έπρεπε να σκίζει. Και καθαρά μεθοδολογικά να το δούμε, το να μεταφέρεις το δια ζώσης μάθημα διαδικτυακά, δεν είναι κανονικά εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τα προγράμματα των πανεπιστημίων εξΑΕ δεν είναι διαρθρωμένα έτσι, έχουν τελείως διαφορετική λογική. Εδώ απλώς προσπαθούμε να μη χαθεί μεγάλο μέρος της ύλης, και δεν είναι αποτυχία να αναγνωρίσεις εγκαίρως ότι πρέπει να μειωθεί. Και το "δεν είναι αποτυχία" έχει διπλό αποδέκτη: και τους φιλοκυβερνητικούς που δεν τολμούν να παραδεχτούν τα προβλήματα, και αυτούς που το απορρίπτουν πλήρως. Δεν είναι καμία συγκλονιστική διαπίστωση να πεις ότι δεν γίνεται το ίδιο μάθημα. Κάποιο μάθημα γίνεται, ανάλογα με τις συνθήκες του κάθε σχολείου. Μέχρι εκεί. Μείωση ύλης λοιπόν, αναδιάρθρωση και κατάργηση τράπεζας, τουλάχιστον για φέτος. Με τόση ανωμαλία στη λειτουργία των σχολείων, δεν μπορείς να ζητάς κεντρικές εξετάσεις σε όλο το λύκειο. Σχολεία / τμήματα ανοιγοκλείνουν, καθηγητές αρρωσταίνουνή μπαίνουν σε καραντίνα, μαιθητές αρρωσταίνουν (σπανιότερο) ή είναι σε καραντίνα με ό,τι σνεπάγεται αυτό (σκεφτείτε μαθητές στη
Τα πράγματα στη