*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 947828 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2758 στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 11:12:47 μμ »
Σε λιγο θα φαμε και ξυλο απο τους βασιλικοτερους του βασιλεως.

Ενταξει αφού δεν σε έστειλε κ για περικοπή μισθού, πάλι καλά να λες. Κατά τ αλλά είσαι κ υπερβολικός που βαθμολογείς τους τόνους...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:01:44 »

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2759 στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 11:15:56 μμ »
Ενταξει αφού δεν σε έστειλε κ για περικοπή μισθού, πάλι καλά να λες. Κατά τ αλλά είσαι κ υπερβολικός που βαθμολογείς τους τόνους...

 ;D ;D ;D   (αν και δεν μιλησα εγω για τους τονους,καποιος αλλος το ειπε...)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2760 στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 11:19:53 μμ »
;D ;D ;D   (αν και δεν μιλησα εγω για τους τονους,καποιος αλλος το ειπε...)

Κι εσυ φιλόλογος δεν είσαι; που τα λέγαμε κ στο άλλο θέμα. κ εσυ δεν βαθμολογείς τόνους;  :P :P

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2761 στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 11:27:22 μμ »
Κι εσυ φιλόλογος δεν είσαι; που τα λέγαμε κ στο άλλο θέμα. κ εσυ δεν βαθμολογείς τόνους;  :P :P


Σαφως και βαθμολογω!!Απλως δεν το ανεφερα στο συγκεκριμενο νημα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:01:44 »

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2762 στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 11:28:41 μμ »
Διαγώνισμα με γονείς στο σπίτι, κινητά, ταμπλετ και ανοιχτά βιβλία. Ποιος ο λόγος;
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2763 στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 11:34:31 μμ »
Διαγώνισμα με γονείς στο σπίτι, κινητά, ταμπλετ και ανοιχτά βιβλία. Ποιος ο λόγος;

Και το μικρό αδελφάκι να κλαίει και να γαυγίζει ο σκύλος.... και μετά να πέφτει και το ρεύμα!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2764 στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 11:46:15 μμ »
Διαγώνισμα με γονείς στο σπίτι, κινητά, ταμπλετ και ανοιχτά βιβλία. Ποιος ο λόγος;

Διαγωνισμα με τον φροντιστή δίπλα ή σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας...

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2765 στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 11:49:51 μμ »
... και  σε αληθινό χρόνο και απευθείας μετάδοση οι απαντήσεις με  copypaste στην ομαδική του Instagram! ;D

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2766 στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 11:52:55 μμ »
Εγώ συμφωνώ με τον TimPap. Αν δε βάζετε τεστ, αν δε βάζετε διαγωνίσματα, αν δε βαθμολογείτε, αν δεν αξιολογείτε τότε πώς δικαιολογείτε το ρόλο σας ως δάσκαλοι; Εξ άλλου κι η ίδια η λέξη η δηλούσα το επάγγελμά σας απ' το αξιολογώ βγαίνει. Απ' το βαθμολογώ. Όχι απ' το διδάσκω. Το τελευταίο είναι ξεπερασμένη έννοια του 19ου αιώνα κι απορώ τι θέση έχει ακόμη σήμερα στη φαρέτρα ενός μοντέρνου εκπαιδευτικού. Καιρός ν' αφήσετε τις γκρίνιες και να δώσετε τις μετρήσεις τις αξιολογήσεις τις βαθμολογίες που όλος ο κόσμος, γονείς μαθητές υπουργείο, περιμένει από σας. Κι αφήστε τα η γνώση κι η γνώση και τα βιβλία κι η μάθηση κι η καλλιέργεια κι η εμβάθυνση κι η σκέψη κι όλα ετούτα τα ντεμοντέ τυπικά πεπαλαιωμένα πράματα που αποπροσανατολίζουν κιόλας απ' τη στέρεη κι ουσιαστική κι αντικειμενική υποδεκαμέτρηση του μαθητού.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2020, 11:56:55 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2767 στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 11:58:59 μμ »
Εγ πιο πολύ τους φροντιστές σκέφτομαι. δεν πιστεύω ότι οι καλοί μαθητες θα σπαταλήσουν τον χρόνο τους για τους άλλους. αλλά όπως κ να χει, κακό δεν είναι να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους, η σοβαροφάνεια της διαδικασίας είναι το πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2768 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 12:23:52 πμ »
Βάλτε τους π. χ στη λογοτεχνία να διαβάσουν ένα μικρό λογοτεχνικό βιβλίο και ζητήστε τους μια εργασία. Δώστε τους ένα σετ ασκήσεων στα αρχαία και ζητήστε τους να σας το παραδώσουν σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία . Στη γλώσσα ας γράψουν μια εκθέση στο σπίτι ή ας αναλάβουν να παρουσιάσουν ένα κοινωνικό ζήτημα στην ψηφιακή τάξη. Ούτως ή άλλως το βασικό ζητούμενο στην εκπαίδευση δεν είναι η αξιολόγηση. Σε συνθήκες όπως οι τρέχουσες το τελευταίο που με προβληματίζει είναι το αν θα μου ξεφύγει κάποια μονάδα από τη βαθμολόγηση. Το υπουργείο στέκεται ούτως ή άλλως απέναντι και από εμάς και από τα παιδιά. Και μακριά από την πραγματικότητα που βιώνει μια μέση οικογένεια. Ας πάρουμε πρωτοβουλίες μόνοι μας και κυρίως να κοιτάξουμε την ουσία κι όχι τους τύπους.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 10, 2020, 12:26:45 πμ από jimy100 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2769 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 08:10:30 πμ »
Βάλτε τους π. χ στη λογοτεχνία να διαβάσουν ένα μικρό λογοτεχνικό βιβλίο και ζητήστε τους μια εργασία. Δώστε τους ένα σετ ασκήσεων στα αρχαία και ζητήστε τους να σας το παραδώσουν σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία . Στη γλώσσα ας γράψουν μια εκθέση στο σπίτι ή ας αναλάβουν να παρουσιάσουν ένα κοινωνικό ζήτημα στην ψηφιακή τάξη. Ούτως ή άλλως το βασικό ζητούμενο στην εκπαίδευση δεν είναι η αξιολόγηση. Σε συνθήκες όπως οι τρέχουσες το τελευταίο που με προβληματίζει είναι το αν θα μου ξεφύγει κάποια μονάδα από τη βαθμολόγηση. Το υπουργείο στέκεται ούτως ή άλλως απέναντι και από εμάς και από τα παιδιά. Και μακριά από την πραγματικότητα που βιώνει μια μέση οικογένεια. Ας πάρουμε πρωτοβουλίες μόνοι μας και κυρίως να κοιτάξουμε την ουσία κι όχι τους τύπους.

Μα ακριβώς, δεν είναι ζητούμενο οι αξιολόγηση, ειδικά εξαποστασεως. Προφανώς βάζουμε εργασίες είτε για το σπίτι είτε εκείνη την ώρα. Δεν περιμένουμε τις εγκυκλίους - ούτε τις υποδειξεισ των χειροκροτητων τξσ υπουργού στο forum. Ο καθένας όπως κρίνει. άλλος eclass, άλλος polling, άλλος παραγωγή λόγου κ αποστολή φωτο κλπ. Κανεις μας όμως, πιστεύω, δεν τις έβαζε με σκοπό να λέει ότι έχει βάλει διαγωνισμα ή για να καταλάβει τι βαθμό θα βάλει. μ

Δεν ξέρω για τους δικούς σας μαθητες, σ εμάς τα φροντιστήρια κάνουν χρυσές δουλειές. Το έγραψα κ πιο πάνω, ανεβάζω ένα φυλλάδιο με πολλές ασκήσεις, παραδίδω λίγη λίγο τη γραμματική, προχωράω τελικά πιο αργά κ μένουν οι ασκήσεις, κ μ στέλνουν λυμένα κ αυτά που δεν έχω παραδώσει!!!! (δεν κοιτάνε καν τι έχω ζητήσει, στέλνουν το φυλλάδιο στον φροντιστή, παίρνουν τις απαντήσεις, τις στέλνουν). Πέρσι άλλος μου έστελνε το χειρόγραφο της ίδιας της φροντιστήριας!!!!!!  Είμαστε σοβαροί ότι μ αυτές τις συνθήκες μιλάμε για απαρέγκλιτη εφαρμογή των διατάξεων για τα διαγωνίσματα;;;;

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2770 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 08:28:51 πμ »
Προσυπογράφω.... κ προσθέτω: πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτικές ανάγκες; Όσοι εξετάζονται προφορικά;; Όσοι έχουν ανάγκη περισσότερου χρόνου εξέτασης βάσει γνωματεύσεων;; Όσοι δεν έχουν καταφέρει να συνδεθούν ούτε μια ώρα σε κάποιο μάθημα λόγω έλλειψης εξοπλισμού;; Όσοι συνδέονται αλλά δεν έχουν μικρόφωνο κι επικοινωνούν με chat? Κ τι θα γίνει με τις απουσίες των παιδιών με αποδεδειγμένα τεχνικά προβλήματα σύνδεσης;; Δε προσμετρώνται λένε... αλλά γραμμένο δε τόχω δει εσείς??
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2771 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 08:36:51 πμ »
Αυτό θα συνέβαινε με τις εργασίες του και στην τάξη. Αν ξέρει τελικά ή όχι θα φανεί στις τελικές εξετάσεις. Βέβαια υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να ελέγξεις αν κάτι το ξέρει ο μαθητής ή όχι. Ακόμη και με ανοιχτά βιβλία, ο αδιάβαστος δεν μπορεί να γράψει.
Ούτως ή άλλως όμως είστε διατεθειμένοι να βάλετε καλούς βαθμούς λόγω της κατάστασης. Σωστά; Επομένως, δεν κατανοώ γιατί πρέπει να ακυρώσουμε την προσπάθεια που έχουμε κάνει τόσο καιρό και να αυτοαναιρεθούμε; Είμαστε ικανοί εκπαιδευτικοί! Ξέρουμε να διδάσκουμε και να αξιολογούμε! Να στηρίζουμε τη μαθησιακή διαδικασία με όποιον τρόπο. Δεν νομίζω ότι βοηθά κανέναν μας να αντιπολιτευόμαστε τη δουλειά μας. Αυτό κάνετε μερικοί. Τα βάζετε με όποιον εργάζεται για το καλό των μαθητών, θεωρώντας ότι «χτυπάτε» την Υπουργό! Συνεργαστείτε με τους γονείς να ταρακουνήσουν τα παιδιά τους. Να είναι ενεργά στα μάθημα, όπως θα έπρεπε να είναι και στην τάξη. Έχουν πολλά πλεονεκτήματα τώρα για να γράψουν καλύτερα. Και πάλι. Πόσο σας γράφουν; Κάποιοι έχουν απαξιώσει την εκπαίδευση από όπου κι αν προέρχεται.
Είμαστε πολλοί που όλη μέρα δεν κάνουμε άλλη δουλειά! Ασκήσεις, αξιολογήσεις, ανατροφοδοτήσεις, συμβουλές, απογευματινές συνδέσεις για λύση αποριών για εκείνους που δεν είχεν καλή σύνδεση και και. Όλα αυτά λοιπόν στα χαμένα; Για ποιο λόγο; Να μην κάναμε τότε μάθημα, να μειωνόταν στο μισό ο μισθός μας και τα παιδιά να έχαναν τη χρονιά. Πιστεύω ότι πραγματικά δεν θέλατε το τελευταίο. Αυτός είναι ο λόγος που παλεύουμε τόσο καιρό για να προσφέρουμε το καλύτερο που μπορούμε. Μην μας αδικείτε και μην αδικείτε και τους μαθητές που προσπαθούν. Στο γυμνάσιο που διδάσκω φέτος ελάχιστα παιδιά έχουν βοήθεια στο σπίτι και έχουμε μαθητές που δεν έχουν αφήσει κόμμα να πέσει κάτω. Ρουφούν σαν σφουγγάρια. Και αναμένουν τα τεστ τα διαγωνίσματα για να ελέγξουν τους εαυτούς τους. Γιατί αυτούς βοηθούν όλα αυτά. Ο μαθητής του 3 στα γραπτά, δεν νοιάζεται. Δεν θα διάβαζε έτσι ή αλλιώς. Θα τον αξιολογήσω από τη συμμετοχή, να διαβάσει κάτι να γράψει στο τετράδιο και να μου το δείξει στην κάμερα. Ε θα το παλέψει να μην πάρει κάτω από τη βάση. Ο άλλος που αρνείται όμως να βοηθήσει τον εαυτό του;
Είστε αρνητές της αξιολόγησης γενικά, γιατί αυτή αποκαλύπτει κάτι; Αναρωτιέμαι! Καλό είναι πάντως όποτε δεν υπάρχουν επιχειρήματα και ο στόχος είναι η γκρίνια, να μην κατηγορείται τους άλλους με άλλη άποψη και ιδιαίτερα να του βάζετε την ταμπέλα του χειροκροτητή.
Η αξιολόγηση των μαθητών μου φανερώνει τα δικά μου λάθη στη διδασκαλία. Βοηθά και εμένα και τους μαθητές μου που προσπαθούν. Και προσπαθούν κάποιοι πολύ. Με όλα τα εκνευριστικά της κάθε πλατφόρμας να εμποδίζουν εκείνα επιμένουν. Όσο επιμένουν εγώ επιμένω διπλά. Να κάνουμε τη δουλειά μας όσο καλύτερα μπορούμε και αναμένω υποδείξεις για πιο φερέγγυα διαγωνίσματα, όταν σκεφτείτε!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158536
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 545

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.