0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
8 θα γινει μαθημα; με webex;
Καλημέρα! Πάντως δεδομένου ότι οι επαφές των γιορτών θα φανούν σε 15 μέρες ως κρούσματα, καλό θα ήταν να υπάρξει αυτό το τράτο και από εκεί και πέρα να παρθούν αποφάσεις. Οψόμεθα...
Δεν θεωρώ κακή ιδεα τοκλείσιμο αυτό, αν κ θα έπρεπε να έχει προαναγγελθεί. Θεωρώ κακή ιδέα την επιμονή κ την ιδεοληπτικη δέσμευση να ανοίξουν τα σχολεία. Προσβλητική τη δήλωση ότι θα ξανασυναντηθούμε με το λειτούργημα μας, λες κ δεν δουλεύουμε τόσο καιρό. Κ όποτε γίνεται αναφορά σε λειτουργημα, η ρητορική είναι σαφής. Ο επαγγελματίας κ υποχρεώσεις κ δικαιώματα, ο λειτουργός έχει μόνο υποχρεώσεις... Δεν διαφωνώ για τις επιπτώσεις στην ψυχολογία, γιατί έτσι όπως έγινε το λοκνταουν ουσιαστικά τα παιδιά κλείστηκαν μέσα μόνο. Έπεσε μεγάλο βάρος σ αυτά, και τα μικρά που έχασαν τις παρέες, γιατί το σχολείο είναι η βασική κοινωνικοποιηση, κ στα μεγάλα που φορτώθηκαν ένα δεκάωρο τη μέρα οθόνη και καθηλωμα. Σαφώς και πρέπει να υπάρχει μέριμνα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, όχι όμως με κολλήματα. Μπορούν πχ να ανοίξουν παιδικούς σταθμούς αλλά να κρατήσουν τις άδειες για γονείς κ να επιβάλλουν στους σταθμούς να κάνουν συνεννοήσεις για τα δίδακτρα με οποία οικογένεια δεν επιθυμεί να στείλει το παιδί. Μπορούν για φέτος κατ εξαίρεση να κάνουν το προνήπιο προαιρετικό για να μείνουν σπίτι επίσης αυτά τα παιδιά αν η οικογένεια έχει λύση για την απασχόληση τους. Σε μεγάλες ηλικίες μπορούν να πηγαίνουν τα παιδιά για λιγότερες ώρες με αλλαγή προγράμματος. να κάνουν κάποια μαθήματα προσανατολισμού πχ κ γυμναστική για να ξεπιανονται, κ μετά τηλεκπαίδευση κ έτσι εμείς να έχουμε ένα μικτό καθεστώς. αυτά έτσι πρόχειρα τα λέω, σίγουρα αν σκεφτεί κανεις δημιουργικά υπαρχουν λύσεις. όχι ιδανικές λύσεις κ όχι λύσεις που θα προστατεύουν εμάς τελείως. Αυτό είναι σαφές, ότι είμαστε στην πρώτη γραμμής έκθεσης μετά τους υγειονομικούς αλλά κανεις δεν θα το αναγνωρίσει ποτέ. Αλλά σίγουρα υπάρχουν κάποιες λύσεις για περιορισμό τις χρονικής συναναστροφής των παιδιών στο σχολείο μεταξύ τους κ με τους καθηγητές.
Δε θεωρώ σοβαρή αντιμετώπιση πάντως να πηγαίνουν να ξεπιάνονται με γυμναστική και προσανατολισμό (;)κτλ και μετά τηλεκπαίδευση. Είναι πολύ κουραστικό για την ψυχολογία η εναλλαγή αυτή συν μπερδεύει και χάνεται πάλι η ουσία. τις λύσεις να τις βρουν αυτοί που πληρώνονται ως σύμβουλοι κι αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς. Οποιος θέλει να του δώσουμε σχέδιο και προτάσεις για να τη γλυτώσει από τις κακές και ανεπαρκείς επιλογές στελεχών να δώσει bonus σε όσους προτείνουν καλές λύσεις. Τεχnοκράτες δε θέλουν; Ας βρουν τον τρόπο να προσελκύσουν ικανά άτομα!
Μία σκέψη: Κλείσαμε Νοέμβριο παλεύοντας για μάσκες αποστάσεις, γονείς, εφημερίες ατελείωτες και αφού κάνουμε το καλύτερο με παιδιά κουκουλωμενα στα κρεβάτια τους, στην ζέστη του σπιτιού τους , χωρίς μάσκες, θα τους φορέσουμε μάσκες και θα τα βάλουμε στην καρδιά του χειμώνα μέσα σε παγωμένες αίθουσες με ανοιχτά παράθυρα για να ....;;;;;;;;;Θα μου πείτε η τηλεκπαιδευση άφησε πίσω κάποια παιδιά. Μπορείτε να μου πείτε ειλικρινά τι θα κάνετε για τα παιδιά που δεν έχουν παρακολουθήσει αυτόν τον καιρό; Αν το 15νθημερο μισοανοιγμα της αγοράς της αγοράς οδηγεί σε πιο αυστηρό lockdown τι θα γίνει με 2 εβδομάδες ανοιχτά σχολεία; Τι θα γίνει αν η νέα μετάλλαξη που πλήττει εξίσου τα παιδιά κυκλοφορεί ήδη στην χώρα;