*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 281238 φορές)

supernova1980 και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3486 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 08:15:44 πμ »
Πολλοί δέχονται πιέσεις και από διευθυντές... εκεί έγκειται το πρόβλημα...
καμία πίεση! Βγήκε η εγκύκλιος που σου επιτρέπει να βαλεις διαγωνίσματα στο φυσικό χώρο του μαθητή όπου και θα διαγωνιστεί με τις δικές του δυνατότητες και χωρίς βοήθεια! Ανοίγουμε και γράφουν κανονικά! Και όπως είπε και άλλο μέλος είνα δυνατόν να μπουν και τεστ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:44:27 »

Συνδεδεμένος TimPap

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3487 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 08:43:04 πμ »
Γιατί τόση αντιπαράθεση μεταξύ σας; Στις 9 Δεκεμβρίου εκδόθηκε το ΦΕΚ για τον τρόπο διενέργειας των τεστ-διαγωνισμάτων από την πρώην Υφυπουργό. Σήμερα βγήκε καινούργιο φιρμάνι το οποίο αφορά μόνον τα Γυμνάσια. Για τα Λύκεια ούτε λόγος. Και τι είναι σαν να σου λένε... Δεν πρόλαβες διαγώνισμα ή δεν έκανες διαγώνισμα στο α τετράμηνο κάνε δύο στο β τετράμηνο. Καλά ως εδώ... πάμε τώρα στην κατάθεση βαθμολογίας... θα μπορέσεις να καταθέσεις βαθμούς α τετραμήνου χωρίς διαγώνισμα και χωρίς αντιπαραθέσεις με παιδιά-κηδεμόνες; Ή δεν καταθέτεις και βαθμούς στο α τετράμηνο σε μαθήματα που δεν 'εκανες διαγώνισμα; Μύλος η κατάσταση... και φυσικά διαπιστώνουμε το πρόβλημα που δημιουργείται όταν αποφάσεις για την εκπαιδευτική διαδικασία αναλαμβάνουν άνθρωποι οι οποίοι δεν σχετίζονται με την εκπαίδευση αλλά με την δικηγορία...
Η βαθμολόγηση δεν είναι αποκλειστικά δεμένη με την γραπτή αξιολόγηση. Νομίζω ότι κάποιοι επαναπαύτηκαν στο ότι δεν θα μετρήσουν βαθμοί, απουσίες κλπ και το κατέστησαν σαφές και στους μαθητές, με αποτέλεσμα να χαλαρώσουν εντελώς. Παγιδευτήκατε μόνοι σας. Το σχολείο λειτουργεί. Αλλιώς αλλά λειτουργεί. Για τους λίγους μαθητές που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν σωστά λόγω προβλημάτων τεχνικών μπορούμε να δείξουμε επιείκεια. Οι υπόλοιποι; Με γραπτά στο 1, εργασίες καθόλου και προφορικά στη σιωπή τι βαθμό θα βάζατε; Είναι ή όχι σημαντικό για τον μαθητή αυτό να έρθει τον Σεπτέμβριο να δώσει ή να επαναλάβει την τάξη; Δεν είναι τιμωρία. Είναι ευκαιρία.

Συνδεδεμένος TimPap

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3488 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 08:54:16 πμ »
Πέραν του ότι δεν θεωρώ ότι το διαγώνισμα κρίνει το αποτέλεσμα του κόπου των μαθητών, που αυτό είναι προσωπική άποψη, δεν καταλαβαίνω τι από όσα είπα οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν εργάζομαι και ότι περιμένω
Δεν αναφερόμουν σε εςένα προσωπικά. Δεν κρίνει, αλλά όταν έχεις διαβάσει αναμένεις τα αποτελέσματα. Τα παιδιά έχουν παλέψει για το 18,19,20 και άλλοι για το 13,14,15. Περιμένουν να δουν τι κατάφεραν. Η περιγραφική αξιολόγηση και τα μπράβο μας δεν τα ικανοποιούν. Θέλουν και τον βαθμό. Καμαρώνουν. Είναι άδικο να μην εισπράξουν από αυτό στο οποίο επένδυσαν. Τη γνώση που αποκτούν τώρα μετά από πολλά χρόνια θα καταλάβουν ότι τους ωφελεί. Στο τώρα χαίρονται και ικανοποιούνται με τους βαθμούς. Κάποιοι μαθητές δυο έτη τώρα δεν κάνουν τίποτα απολύτως. Και με ανοιχτά σχολεία δεν έκαναν. Απλώς εκεί τους έδινες τις απαντήσεις και στήριζες ένα 10. Στα φαντάσματα πώς να βάλεις 10! Έπρεπε κι εδώ να ισχύει το σύστημα της Γερμανίας.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3489 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 09:18:08 πμ »
Δεν αναφερόμουν σε εςένα προσωπικά. Δεν κρίνει, αλλά όταν έχεις διαβάσει αναμένεις τα αποτελέσματα. Τα παιδιά έχουν παλέψει για το 18,19,20 και άλλοι για το 13,14,15. Περιμένουν να δουν τι κατάφεραν. Η περιγραφική αξιολόγηση και τα μπράβο μας δεν τα ικανοποιούν. Θέλουν και τον βαθμό. Καμαρώνουν. Είναι άδικο να μην εισπράξουν από αυτό στο οποίο επένδυσαν. Τη γνώση που αποκτούν τώρα μετά από πολλά χρόνια θα καταλάβουν ότι τους ωφελεί. Στο τώρα χαίρονται και ικανοποιούνται με τους βαθμούς. Κάποιοι μαθητές δυο έτη τώρα δεν κάνουν τίποτα απολύτως. Και με ανοιχτά σχολεία δεν έκαναν. Απλώς εκεί τους έδινες τις απαντήσεις και στήριζες ένα 10. Στα φαντάσματα πώς να βάλεις 10! Έπρεπε κι εδώ να ισχύει το σύστημα της Γερμανίας.

Το ότι τα παιδιά περιμένουν να χαρούν με τον βαθμό όμως είναι πρόβλημα. Είναι παθογένεια. Να χαρείς γιατί έγραψες καλά, προφανώς θα χαρείς, και προφανώς ο βαθμός είναι ένας εύκολος τρόπος να αποτυπώσεις ένα αποτέλεσμα, ειδικά σε μια γραπτή δοκιμασία. Εκεί είναι και μετρημένα κουκιά, προφανώς το 19 δείχνει ότι τη συγκεκριμένη μέρα οι απαντήσεις που έδωσες στις συγκεκριμένες ερωτήσεις είναι για 19, ενώ άλλου είναι για 13 κοκ. Αυτό όμως αποτυπώνει απλα και μόνο τη συγκεκριμένη μέρα, τις συγκεκριμένες συνθήκες και τις συγκεκριμένες ερωτήσεις, και αναφέρεται σε συγκεκριμένες δεξιότητες (γραπτού λόγου, διαχείρισης χρόνου, κατανόησης των ζητουμένων κλπ). Δεν αντικατοπτρίζει το διάβασμα γενικα, ούτε γενικα τις δεξιότητες του παιδιού ή το γενικό ενδιαφέρον του για το μάθημα. Αυτή η ποσοτικοποίηση της επίδοσης κ μάλιστα σε 20βαθμη κλίμακα, είναι προβληματική. Δεν υπάρχει κάτι αντικειμενικό που να λέει ότι αν εχεις κάνει αυτά κ αυτά δικαιούσαι 13 κ όχι 12 ή 14. (αναφέρομαι στον βαθμό του τετραμήνου, όχι στο γραπτό). Η περιγραφική από μόνη της μπορεί να ειναο ασαφής. θα μπορούσε να κατατμηθεί σε τομείς πχ συμμετοχή στο μάθημα, ασκήσεις για το σπίτι, γραπτή επίδοση, προφορική επίδοση κλπ κ να υπάρχει μια κλίμακα ΑΒΓΔ, ώστε να καταλαβαίνει κάποιος πού βρίσκεται, αλλά να μην κολλαει κιόλας στο αν πήρε 15 ή 16 ή 14. γι αυτό θεωρώ ότι όλη αυτήν την παρερμηνεία των γονέων σχετικά με το νόημα των βαθμών, που την περνάνε κ στα παιδιά, καλό είναι να μην τη συντηρούμε κι εμείς.

Και κάτι τελευταίο: αυτός που πήρε 19 δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πάλεψε περισσότερο σπ αυτόν που πήρε 13. Είναι ολόκληρο υπόβαθρο από πίσω που μπορεί να οδηγήσει στο 13 ή το 19. Συχνά αυτοί με μέτριες επιδόσεις έχουν παλέψει πολύ περισσότερο, τουλάχιστον στις πιο μικρές τάξεις. Ή κ σε πιο μεγάλες, μπορεί κάποιος να έκανε τεράστιο δρόμο για να φτάσει πχ σε ενα 14, ξεκινώντας από πολύ πιο χαμηλά, σε σχέση με κάποιον που του ήρθε πιο αβίαστα ένας επίσης μέτριος βαθμός.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 14, 2021, 09:22:12 πμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:44:27 »

Αποσυνδεδεμένος aquarius11

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2252
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3491 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 12:42:40 μμ »
Εγώ δεν έβαλα διαγώνισμα στο α΄ τετράμηνο κατόπιν συνεννοήσης με τον Σύλλογο. Κάποιοι όμως έβαλαν, παρά την απόφαση του Συλλόγου (συνεννόηση θα την έλεγα, όχι απόφαση γραπτή). Οπότε θα βάλω 2 στο 2ο τετράμηνο. Είναι αλήθεια ότι η πίεση που ασκείται για τους βαθμούς είναι τρομακτική. Επίσης υποψιάζομαι ότι κάποιοι γονέις εσκεμμένα στηρίζουν τα παιδιά τους στην αμάθεια, τα καλύπτουν δηλαδή. Π.χ. πήρα τηλέφωνο μητέρα και της ανέφερα ότι ο γιος της δεν έχει γραφτεί στο eclass. Από τότε πέρασαν 2 εβδομάδες και ακόμη να γραφεί. Έχω άλλους μαθητές που για 2,5 μήνες δεν μπόρεσα να τους ακούσω καθόλου. Άφαντοι παντού. Πείτε μου, σας παρακαλώ, αν πρέπει να τους βάλω βαθμό ή τι βαθμό να τους βάλω.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3492 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 01:03:11 μμ »
Εγώ δεν έβαλα διαγώνισμα στο α΄ τετράμηνο κατόπιν συνεννοήσης με τον Σύλλογο. Κάποιοι όμως έβαλαν, παρά την απόφαση του Συλλόγου (συνεννόηση θα την έλεγα, όχι απόφαση γραπτή). Οπότε θα βάλω 2 στο 2ο τετράμηνο. Είναι αλήθεια ότι η πίεση που ασκείται για τους βαθμούς είναι τρομακτική. Επίσης υποψιάζομαι ότι κάποιοι γονέις εσκεμμένα στηρίζουν τα παιδιά τους στην αμάθεια, τα καλύπτουν δηλαδή. Π.χ. πήρα τηλέφωνο μητέρα και της ανέφερα ότι ο γιος της δεν έχει γραφτεί στο eclass. Από τότε πέρασαν 2 εβδομάδες και ακόμη να γραφεί. Έχω άλλους μαθητές που για 2,5 μήνες δεν μπόρεσα να τους ακούσω καθόλου. Άφαντοι παντού. Πείτε μου, σας παρακαλώ, αν πρέπει να τους βάλω βαθμό ή τι βαθμό να τους βάλω.
10 με πολύ χριστιανική αγάπη...εμένα ούτε το βιβλίο δεν έχουν κάποιοι, που όπως λένε το ξέχασαν από τον Νοέμβριο στο σχολείο

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3493 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 01:57:50 μμ »
10 με πολύ χριστιανική αγάπη...εμένα ούτε το βιβλίο δεν έχουν κάποιοι, που όπως λένε το ξέχασαν από τον Νοέμβριο στο σχολείο
Υπάρχει και το ψηφιακό βιβλίο να τους πείτε!Αν θέλουν να διαβάσουν μπορούν και από το ψηφιακό

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3494 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 02:04:14 μμ »
Εγώ δεν έβαλα διαγώνισμα στο α΄ τετράμηνο κατόπιν συνεννοήσης με τον Σύλλογο. Κάποιοι όμως έβαλαν, παρά την απόφαση του Συλλόγου (συνεννόηση θα την έλεγα, όχι απόφαση γραπτή). Οπότε θα βάλω 2 στο 2ο τετράμηνο. Είναι αλήθεια ότι η πίεση που ασκείται για τους βαθμούς είναι τρομακτική. Επίσης υποψιάζομαι ότι κάποιοι γονέις εσκεμμένα στηρίζουν τα παιδιά τους στην αμάθεια, τα καλύπτουν δηλαδή. Π.χ. πήρα τηλέφωνο μητέρα και της ανέφερα ότι ο γιος της δεν έχει γραφτεί στο eclass. Από τότε πέρασαν 2 εβδομάδες και ακόμη να γραφεί. Έχω άλλους μαθητές που για 2,5 μήνες δεν μπόρεσα να τους ακούσω καθόλου. Άφαντοι παντού. Πείτε μου, σας παρακαλώ, αν πρέπει να τους βάλω βαθμό ή τι βαθμό να τους βάλω.
Από το Νοέμβριο τους λέω να εγγραφούν στο  eclass και κάποιοι επικαλούνται ότι έχουν παλιούς κωδικούς από το δημοτικό και έτσι δεν τους επιτρέπεται η πρόσβαση!Αυτοί οι ίδιοι και στη φυσική τάξη τίποτα δεν έκαναν!Είτε τους ανεθετα απλή είτε πιο απαιτητική άσκηση δεν έμπαιναν στον κόπο να γράψουν 2-3  σειρές!Ευτυχώς πρόκειται για μειοψηφία, καθώς οι περισσότεροι είναι τυπικοί στις υποχρεώσεις τους!Όσον αφορά τα διαγωνίσματα μας ενημέρωσε ο διευθυντής ότι είναι στη διακριτική μας ευχέρεια ο χρόνος διεξαγωγής τους!  Εξάλλου τόσο από τη φυσική όσο και από τη διαδικτυακή τάξη έχω σχηματίσει γνώμη για κάθε μαθητή!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3495 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 03:04:07 μμ »
Εγώ δεν έβαλα διαγώνισμα στο α΄ τετράμηνο κατόπιν συνεννοήσης με τον Σύλλογο. Κάποιοι όμως έβαλαν, παρά την απόφαση του Συλλόγου (συνεννόηση θα την έλεγα, όχι απόφαση γραπτή). Οπότε θα βάλω 2 στο 2ο τετράμηνο. Είναι αλήθεια ότι η πίεση που ασκείται για τους βαθμούς είναι τρομακτική. Επίσης υποψιάζομαι ότι κάποιοι γονέις εσκεμμένα στηρίζουν τα παιδιά τους στην αμάθεια, τα καλύπτουν δηλαδή. Π.χ. πήρα τηλέφωνο μητέρα και της ανέφερα ότι ο γιος της δεν έχει γραφτεί στο eclass. Από τότε πέρασαν 2 εβδομάδες και ακόμη να γραφεί. Έχω άλλους μαθητές που για 2,5 μήνες δεν μπόρεσα να τους ακούσω καθόλου. Άφαντοι παντού. Πείτε μου, σας παρακαλώ, αν πρέπει να τους βάλω βαθμό ή τι βαθμό να τους βάλω.
10 και με πολλή επιείκεια...
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3770
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3496 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 03:21:59 μμ »
Συζητάτε για τηλεδιαγωνίσματα στα σχολεία.. για δείτε τι γίνεται με τις εξ αποστάσεως εξετάσεις στα πανεπιστήμια. Μέχρι και αγγελίες βάζουν. Η καλύτερη προσφορά κερδίζει!

https://fytouklaki.gr/list.html
χαχαχα απίστευτοι και με πολύ θράσος! Προσωπικά τα ζω αυτό τον καιρό σε μπχκ με τους συναδέλφους. Κάνουν ομάδες για να συνεργαστούν όλοι μαζί στη διάρκεια της εξέτασης ενώ τα δε γραφεία εργασιών δεν προλαβαίνουν διότι στο παιχνίδι μπήκαν μαζικά και οι φοιτητές. Γι αυτό λέω πάντα: έχεις γνώσεις έλα σε γραπτό διαγωνισμό να το αποδείξεις. Είμαι υπέρ του γραπτού ΑΣΕΠ, ανεξάρτητα από τα συμφέροντα τα δικά μου, των δικών μου και των φίλων μου.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2252
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3497 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 06:24:32 μμ »
Ωραίοι επιστήμονες θα βγουν και μετά θα ζητάνε και ένα σκασμό χρήματα ως αμοιβή!!!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8028
  • Φύλο: Άντρας
  • λαθρο-μετανάστης
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3498 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 06:31:11 μμ »
Εγώ δεν έβαλα διαγώνισμα στο α΄ τετράμηνο κατόπιν συνεννοήσης με τον Σύλλογο. Κάποιοι όμως έβαλαν, παρά την απόφαση του Συλλόγου (συνεννόηση θα την έλεγα, όχι απόφαση γραπτή). Οπότε θα βάλω 2 στο 2ο τετράμηνο. Είναι αλήθεια ότι η πίεση που ασκείται για τους βαθμούς είναι τρομακτική. Επίσης υποψιάζομαι ότι κάποιοι γονέις εσκεμμένα στηρίζουν τα παιδιά τους στην αμάθεια, τα καλύπτουν δηλαδή. Π.χ. πήρα τηλέφωνο μητέρα και της ανέφερα ότι ο γιος της δεν έχει γραφτεί στο eclass. Από τότε πέρασαν 2 εβδομάδες και ακόμη να γραφεί. Έχω άλλους μαθητές που για 2,5 μήνες δεν μπόρεσα να τους ακούσω καθόλου. Άφαντοι παντού. Πείτε μου, σας παρακαλώ, αν πρέπει να τους βάλω βαθμό ή τι βαθμό να τους βάλω.

τον μικρότερο που μπορείς. Γιατί δεν είναι πως δεν συμμετέχουν ή δεν διαβάζουν, είναι που αδιαφορούν και αυτή η στάση είναι η χειρότερη για τη ζωή τους γενικότερα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 525
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3499 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 06:36:38 μμ »
Εγώ δεν έβαλα διαγώνισμα στο α΄ τετράμηνο κατόπιν συνεννοήσης με τον Σύλλογο. Κάποιοι όμως έβαλαν, παρά την απόφαση του Συλλόγου (συνεννόηση θα την έλεγα, όχι απόφαση γραπτή). Οπότε θα βάλω 2 στο 2ο τετράμηνο. Είναι αλήθεια ότι η πίεση που ασκείται για τους βαθμούς είναι τρομακτική. Επίσης υποψιάζομαι ότι κάποιοι γονέις εσκεμμένα στηρίζουν τα παιδιά τους στην αμάθεια, τα καλύπτουν δηλαδή. Π.χ. πήρα τηλέφωνο μητέρα και της ανέφερα ότι ο γιος της δεν έχει γραφτεί στο eclass. Από τότε πέρασαν 2 εβδομάδες και ακόμη να γραφεί. Έχω άλλους μαθητές που για 2,5 μήνες δεν μπόρεσα να τους ακούσω καθόλου. Άφαντοι παντού. Πείτε μου, σας παρακαλώ, αν πρέπει να τους βάλω βαθμό ή τι βαθμό να τους βάλω.
Βαθμούς θα καταθέσετε στα μαθήματα στα οποία δεν κάνατε διαγώνισμα ή θα παραδώσετε βαθμολογία στο β τετράμηνο;

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30173
  • Τελευταία: giotampa
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1047137
  • Σύνολο θεμάτων: 17871
  • Σε σύνδεση σήμερα: 591
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 471
Σύνολο: 498

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.