0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχεις υπολογίσει το κόστος; Γυρνάμε γύρω από τις ίδιες σκέψεις!
Νομίζω ότι χάνουμε το νόημα. Το σχολείο χάνει την παιδαγωγική του δυναμική. Καλούμαστε να επιτελεσουμε στείρα διδασκαλία με το ρολόι και εμείς ανταγωνιζομαστε ποιος θα το κάνει καλύτερα. Και ταυτόχρονα χάνουν και οι γονείς από την δική τους δύναμη να προστατεύουν τα παιδιά τους. Αποφασίζουν ξένοι, αόρατοι για αυτά για το καλό τους.
Ποσα χρόνια ελευθερίας έχει κάποιος στη ζωή του να χαρεί το χιόνι ανέμελος; απ όταν πιάσει δουλειά, με κρύο ζέστη, χιόνι, λιακάδα, θα είναι υποχρεωμένος να κάνει τη δουλειά του. Δηλαδή ποσο τραγικό είναι να χαθεί μια μέρα μάθημα κ να παίξει στο χιόνι ένα παιδί κι ένας έφηβος; πραγματικά, σου πάει η καρδιά σου να πεις «όχι παιδιά, μην κοιτάτε το χιόνι απ έξω, θα το δείτε στις 2, γιατί εμείς ξέρουμε το καλό σας που είναι να λύσετε το ολοκλήρωμα κ την εγκλιτική αντικατάσταση». Εκείνη τη στιγμή ποια υπηρεσία προσφέρεις στα παιδιά;
Αερολογίες, συναδέλφισσα. Παραφιλολογίες. Όλα στο παιχνίδι, αλλά δεν μπορείς να διεκδικείς κλειστό σχολείο. Και αναρωτιόμαστε ποιοι βοηθούν τα παιδιά να κλείνουν το σχολείο. Είναι εργαλείο καλό η τηλεκπαίδευση και εντός της ώρας σου ας κοιτάτε το χιόνι, τη βροχή ή ό,τι άλλο. Είναι μέρος του μαθήματός μου, οπότε μην ανησυχείς παρατηρούμε συχνά έξω από το παραθύρι.
Κρούσματα σε σχολεία: Κύρια αιτία οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών Η εκτίμηση του Νίκου Σύψα για τα κρούσματα κορονοϊού στα δημοτικά σχολεία - Ελλιπέστατη η επιδημιολογική επιτήρηση στις σχολικές μονάδες, σημειώνει ο Κωνσταντίνος Νταλούκας Αγγίζουν τα 50 τα τμήματα δημοτικών σχολείων που έχουν τεθεί σε αναστολή λειτουργίας, μετά από μόλις μια εβδομάδα λειτουργίας, δημιουργώντας προβληματισμό για τη συνέχεια.Παράλληλα, υπό εξέταση τίθεται και η απόφαση για άνοιγμα των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την 1η Φεβρουαρίου να συγκεντρώνει περισσότερες πιθανότητες. https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/341852_kroysmata-se-sholeia-kyria-aitia-oi-metakiniseis-ekpaideytikon