*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 953055 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4704 στις: Μάρτιος 19, 2021, 10:07:59 πμ »
TimPap γιατί αναπληρωτές;;;; Αν ξεκουραζεσαι εσύ ο μόνιμος ας ξεκουράζεται και όχι μαθητής σου. Αν αντέχει ο μαθητής σου θα αντέξεις και εσύ. Το κράτος ήδη σε πληρώνει και το καλοκαίρι  ;)
Προσέχετε τι εύχεστε

Εγώ το μόνο που κατάλαβα είναι ότι το σκεπτικό σου θα ήταν το τέλειο άλλοθι για να προχωράει το μάθημα όλη την χρονιά με όσους "τραβάνε" και χωρίς τύψεις να αφήνει κανείς πίσω τους υπόλοιπους για να αναλάβει άλλος την "βρώμικη" δουλειά. Και του κάνουμε και χάρη..... Ωραίος
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2021, 10:21:03 πμ από Schoolikui »
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:19:16 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4705 στις: Μάρτιος 19, 2021, 10:20:12 πμ »
TimPap γιατί αναπληρωτές;;;; Αν ξεκουραζεσαι εσύ ο μόνιμος ας ξεκουράζεται και όχι μαθητής σου. Αν αντέχει ο μαθητής σου θα αντέξεις και εσύ. Το κράτος ήδη σε πληρώνει και το καλοκαίρι  ;)
Προσέχετε τι εύχεστε

Το εχω πει..... η περσινη «εθελοντικη» τηλεκπαιδευση μεχρι τη Μ. Τεταρτη ανοιξε τους ασκους του Αιολου...... Απο τη στιγμη που καποιοι εκαναν μαθημα (για οποιον λογο) και εδειξαν οτι δεν χρειαζονται αυτες οι τρεις μερες διακοπων, απεδειξαν οτι οι διακοπες ειναι παρα πολλες! Απεδειξαν στο υπουργειο οτι δεν χρειαζονται και οι 2,5 μηνες το καλοκαιρι (2 στη β/βαθμια).

Οσο για το αν κανει καλο στα παιδια..... Μιας και μιλαμε-τε με κοινωνιολογικους ορους, ειναι αλλος ενας τροπος διαχωρισμου και ετικετοποιησης των παιδιων που για καποιο λογο αποτυγχανουν. Θα ειναι οι «καλοι» που θα κανουν διακοπες και οι «κακοι»/οι «αλλοι», που θα τους τιμωρουμε κανοντας τους μαθημα σε 40 βαθμους (τοσο εχουν τα σχολεια με παραθυρα γυρω γυρω και χωρις κλιματισμο). Επισης, πιθανον να τιμωρουμε και την οικογενεια, καθως πολλες φορες τα παιδια απο χαμηλα στεωματα που αποτυγχανουν στο σχολειο, στις διακοπες εργαζονται για να βοηθησουν οικονομικα τις οικογενειες τους
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4706 στις: Μάρτιος 19, 2021, 12:43:00 μμ »
Το εχω πει..... η περσινη «εθελοντικη» τηλεκπαιδευση μεχρι τη Μ. Τεταρτη ανοιξε τους ασκους του Αιολου...... Απο τη στιγμη που καποιοι εκαναν μαθημα (για οποιον λογο) και εδειξαν οτι δεν χρειαζονται αυτες οι τρεις μερες διακοπων, απεδειξαν οτι οι διακοπες ειναι παρα πολλες! Απεδειξαν στο υπουργειο οτι δεν χρειαζονται και οι 2,5 μηνες το καλοκαιρι (2 στη β/βαθμια).

Οσο για το αν κανει καλο στα παιδια..... Μιας και μιλαμε-τε με κοινωνιολογικους ορους, ειναι αλλος ενας τροπος διαχωρισμου και ετικετοποιησης των παιδιων που για καποιο λογο αποτυγχανουν. Θα ειναι οι «καλοι» που θα κανουν διακοπες και οι «κακοι»/οι «αλλοι», που θα τους τιμωρουμε κανοντας τους μαθημα σε 40 βαθμους (τοσο εχουν τα σχολεια με παραθυρα γυρω γυρω και χωρις κλιματισμο). Επισης, πιθανον να τιμωρουμε και την οικογενεια, καθως πολλες φορες τα παιδια απο χαμηλα στεωματα που αποτυγχανουν στο σχολειο, στις διακοπες εργαζονται για να βοηθησουν οικονομικα τις οικογενειες τους
Δεν θα έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα. Η σκέψη μου ενέχει την προαιρετική βάση για την υλοποίηση. Όπως η ενισχυτική. Δεν υποχρεώνεται κανένας μαθητής να δηλώσει να μπει σε τμήμα ενισχυτικής. Αλλά υπάρχουν για όποιο παιδί θα ήθελε. Αντί για αυτά ή παράλληλα με αυτά να γίνονται και το καλοκαίρι. Έτσι δεν θα υποχρώνονται οι οικογένειες να πληρώνουν για να βοηθήσουμ τα παιδιά τους.
Ερμηνεύετε κατά το δοκούν και δεν έχω διαβάσει ούτε μια ιδέα για την κάλυψη των μαθησιακών κενών. Ούτε μία! Η άποψη που επικρατεί είναι να περάσουν όλοι είτε ξέρουν είτε όχι! Αυτή η λογική μας έχει καταντήσει ουραγό σε συνδυασμό φυσικά και με τις λαθεμένες πολιτικές στην επιλογή βιβλίων, ύλης κλπ. Δεν διαφωνούμε! Πώς θα βοηθήσουμε όμως τα παιδιά να μάθουν; Αν περιορίσουμε την εκμάθηση των αριθμών θα τα βοηθήσει; Μήπως να μαθαίνουμε ως το 80 γιατί κάποια δεν μπορούν να φτάσουν στο 100! Ή καλύτερο είναι να ενισχύσουμε εκείνα που δεν μπορούν να καλύψουν το μεσοδιάστημα; Αντί να του λέμε: δεν πειράζει που ξέρεις ως το 80. Μια χαρά είναι (για εσένα)! Αυτό δεν είναι στογματισμός; Δεν είναι υποτίμηση και περιφρόνηση;

Σταματήστε να πολεμάτε ανεμόμυλους. Μια σκέψη για το καλό των μαθητών και της κοινωνίας; Έστω μία; Υπάρχει;

Αποσυνδεδεμένος dis_stam

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4707 στις: Μάρτιος 19, 2021, 12:46:12 μμ »
Μασέχεις πείσει ότι υποτιμάς την εκπαίδευση. Ίσως να μην είσαι καν εκπαιδευτικός, αλλά μία απελπισμένη μητέρα που δεν αντέχει τα τέκνα της. Ποιος ξέρει!
Τι φρούτο είσαι εσύ; Για συνέχισε λίγο ακόμη. Έχεις πλάκα.. Δεν νομίζω άλλωστε να σε παίρνει κάποιος στα σοβαρά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:19:16 »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4708 στις: Μάρτιος 19, 2021, 12:51:48 μμ »
Δηλαδή εσυ σοβαρα πιστεύεις ότι αν κάνουμε μαθήματα Ιούνιο θα είναι για το καλό της εκπαίδευσης κ όχι για να κρατάμε τα παιδιά.

Είναι φοβερό που οποιαδήποτε καταστροφική για την εκπαίδευση κ υποτιμητική για τον κλάδο πολιτική, μας την παρουσιάζεις εδώ σαν να είναι για το καλό της εκπαίδευσης.

Εσένα σου φαίνεται λογικό ενα παιδί να πηγαίνει σχολείο όλο το χρόνο για να γεμίζει κενά που θα τα καλύπτει το καλοκαίρι με ενισχυτική; Σοβαρα τώρα;

Στα ιδιαίτερα σπρώχνουν τον κόσμο όσοι έχουν ηδονή με τα διαγωνίσματα, τις εξετάσεις και τους βαθμούς. Ονόματα δε λέμε. Σίγουρα όχι  πασχίζουμε να εξηγήσουμε ότι στο σχολείο πηγαινουμε για να μάθουμε και όχι να εξεταστουμε.
Πολέμιος του γραπτού φαντάζομαι. Δεν εξεταστήκατε για να πάρετε απολυτήριο ή πτυχίο. Συμφωνώ με τη λογική των λιγότερων εξετάσεων. Το έχω ξαναπει ότι το ιδανικό θα ήταν να υπάρχουν μόνο πανελλήνιες και μόνο στις μεταβατικές περιόδους: από το δημοτικό ατο γυμνάσιο από το γυμνάσιο στο λύκειο και φυσικά για το απολυτήριο λυκείου. Χωρίς συγκεκριμένη ύλη. Έλεγχος για απόκτηση γνώσεων σημαντικών και βασικών για τη ζωή. Οι μαθητές μας αγνοούν τη σημασία βασικών εννοιών και τη χρηστικότητα των γνώσεων με τις οποίες βομβαρδίζονται όλα αυτά τα χρόνια.

Από την πείρα μου, άσχετα με τα βιβλία και την ύλη, οι εκπαιδευτικοί που ξέρουν το αντικείμενό τους καλά δεν κολλούν στις οδηγίες του υπουργείου και δουλεύουν στην ουσία με τους μαθητές τους. Το σχολείο είναι πηγή γνώσεων αλλά κυρίως πρέπει να είναι πηγή έμπνευσης και αναζήτησης της γνώσης. Αυτό έχει να κάνει με τον λειτουργό. Όσοι συγκρίνετε το ελληνικό σύστημα με άλλα ευρωπαικά, πρέπει να δείτε τις περγαμηνές και τις επιμορφώσεις των καθηγητών έξω και τις αξιολογήσεις που δέχονται. Ναι, προς όφελος του μαθητή και της κοινωνίας. Δεν νοείται στη Γερμανία καθηγητής χωρίς μάστερ στην εκπαίδευση και χωρίς πτυχίο τουλάχιστον σε δύο αντικείμενα. Καλό είναι να κάνουμε πού και πού και την αυτοκριτική μας. Γεμίσαμε αρίστους εδώ μέσα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4709 στις: Μάρτιος 19, 2021, 12:55:21 μμ »
Παράθεση
Από την πείρα μου, άσχετα με τα βιβλία και την ύλη, οι εκπαιδευτικοί που ξέρουν το αντικείμενό τους καλά δεν κολλούν στις οδηγίες του υπουργείου και δουλεύουν στην ουσία με τους μαθητές τους.

Θεωρείς ότι το υπουργείο σε αφήνει να το κάνεις αυτό; Όταν ο συνάδερφος που δεν έχει eclass έχει κάνει 15 κείμενα στη Λογοτεχνία και εγώ που έχω eclass έχω κάνει λιγότερα από 10 κείμενα, ποιος είναι ο άριστος κατά το υπουργείο; Δηλαδή το γεγονός ότι αξιοποιώ τις νέες τεχνολογίες ενδιαφέρει καθόλου ή ενδιαφέρει ο αριθμός των κειμένων;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4710 στις: Μάρτιος 19, 2021, 01:00:14 μμ »
Πολέμιος του γραπτού φαντάζομαι. Δεν εξεταστήκατε για να πάρετε απολυτήριο ή πτυχίο. Συμφωνώ με τη λογική των λιγότερων εξετάσεων. Το έχω ξαναπει ότι το ιδανικό θα ήταν να υπάρχουν μόνο πανελλήνιες και μόνο στις μεταβατικές περιόδους: από το δημοτικό ατο γυμνάσιο από το γυμνάσιο στο λύκειο και φυσικά για το απολυτήριο λυκείου. Χωρίς συγκεκριμένη ύλη. Έλεγχος για απόκτηση γνώσεων σημαντικών και βασικών για τη ζωή. Οι μαθητές μας αγνοούν τη σημασία βασικών εννοιών και τη χρηστικότητα των γνώσεων με τις οποίες βομβαρδίζονται όλα αυτά τα χρόνια.

Από την πείρα μου, άσχετα με τα βιβλία και την ύλη, οι εκπαιδευτικοί που ξέρουν το αντικείμενό τους καλά δεν κολλούν στις οδηγίες του υπουργείου και δουλεύουν στην ουσία με τους μαθητές τους. Το σχολείο είναι πηγή γνώσεων αλλά κυρίως πρέπει να είναι πηγή έμπνευσης και αναζήτησης της γνώσης. Αυτό έχει να κάνει με τον λειτουργό. Όσοι συγκρίνετε το ελληνικό σύστημα με άλλα ευρωπαικά, πρέπει να δείτε τις περγαμηνές και τις επιμορφώσεις των καθηγητών έξω και τις αξιολογήσεις που δέχονται. Ναι, προς όφελος του μαθητή και της κοινωνίας. Δεν νοείται στη Γερμανία καθηγητής χωρίς μάστερ στην εκπαίδευση και χωρίς πτυχίο τουλάχιστον σε δύο αντικείμενα. Καλό είναι να κάνουμε πού και πού και την αυτοκριτική μας. Γεμίσαμε αρίστους εδώ μέσα.

Όταν ήμουν 5η δημοτικού, είχε γίνει μια δοκιμαστική εισαγωγή εξετάσεων, χειμερινών, και νομίζω οι θερινές κατργήθηκαν. Πάντως έγραψα μία φορά τότε. ΕΞετάσεις σε όλο το Γυμνάσιο. Πανελλήνιες 12 μαθήματα Β Λυκείου, 9 μαθήματα Γ Λυκείου. Εισαγωγή σε μεταπτυχιακό με εξετάσεις. Υποτροφία για διδακτορικό, με εξετάσεις. Διορισμός με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Νομίζω έχω γράψει αρκετές εξετάσεις στη ζωή μου. Μ αυτή τη λογική, είμαι αναμφισβήτητα πολύ καλύτερη καθηγήτρια, από τον κατά μία δεκαετία μεγαλύτερο σύζυγό μου, που δεν έδωσε εξετάσεις στο Γυμνάσιο, έδωσε Γ Λυκείου μόνο 4 μαθήματα, και μετά το πανεπιστήμιο ξαναέδωσε εξετάσεις μόνο στον ΑΣΕΠ. Τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα.

Μ αρέσει η λογική σου. Λιγότερες εξετάσεις, αλλά όλες πανελλήνιες. Γιατί όχι και στο νηπιαγωγείο όμως; Γιατί όχι και στο μαιευτήριο ήδη, να μην χρειάζεται εμείς οι άριστοι καθηγητές να ασχοληθούμε με την πλέμπα που ρίχνει το επίπεδο της δουλειάς μας.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4711 στις: Μάρτιος 19, 2021, 01:23:19 μμ »
Θεωρείς ότι το υπουργείο σε αφήνει να το κάνεις αυτό; Όταν ο συνάδερφος που δεν έχει eclass έχει κάνει 15 κείμενα στη Λογοτεχνία και εγώ που έχω eclass έχω κάνει λιγότερα από 10 κείμενα, ποιος είναι ο άριστος κατά το υπουργείο; Δηλαδή το γεγονός ότι αξιοποιώ τις νέες τεχνολογίες ενδιαφέρει καθόλου ή ενδιαφέρει ο αριθμός των κειμένων;
Εσύ έχεις προεξοφλήσει ότι άριστος είναι άλλος που έκανε τα 15; Δεν συμφωνώ. Πόσα προβλέπει το φεκ; Για όλη τη χρονιά; Στο γυμνάσιο που διδάσκω φέτος δεν έχουμε αποκλίσεις σημαντικές, αλλά καταγράφαμε ενδιάμεσα προβλήματα και την ύλη ώστε να προχωράμε με έναν ρυθμό φιλικό προς τα παιδιά. Με πρωτοβουλία του διευθυντή μας την οποία επαινέσαμε όλοι και μάς βοήθησε πολύ!
Δράσεις, ασκήσεις, δυσκολίες των μαθητών μας κρατούσαν σε μια ενότητα πιο πολύ σε σχέση με μια άλλη. Λογικά όλα αυτά. Δεν γίνεται να είσαι στην πρώτη ενώ πρέπει να βγουν δέκα, αλλά αν είναι να βγουν 10 δεν γίνεται μα χεις φτάσει τώρα στην εννιά. Πιθανότατα τρέχεις χωρίς να σκέφτεσαι ποιος ξέρει τι! Αν μιλάει κανείς μόνος του προφανέστατα μπορεί να καλύψει την ύλη δυο ετών!

Αν ρωτάς εμένα, θα προτιμούσα εσένα με τα σχεδόν 10 ως μαθητής! Θα τα δούλευα καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4712 στις: Μάρτιος 19, 2021, 01:26:44 μμ »
Όταν ήμουν 5η δημοτικού, είχε γίνει μια δοκιμαστική εισαγωγή εξετάσεων, χειμερινών, και νομίζω οι θερινές κατργήθηκαν. Πάντως έγραψα μία φορά τότε. ΕΞετάσεις σε όλο το Γυμνάσιο. Πανελλήνιες 12 μαθήματα Β Λυκείου, 9 μαθήματα Γ Λυκείου. Εισαγωγή σε μεταπτυχιακό με εξετάσεις. Υποτροφία για διδακτορικό, με εξετάσεις. Διορισμός με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Νομίζω έχω γράψει αρκετές εξετάσεις στη ζωή μου. Μ αυτή τη λογική, είμαι αναμφισβήτητα πολύ καλύτερη καθηγήτρια, από τον κατά μία δεκαετία μεγαλύτερο σύζυγό μου, που δεν έδωσε εξετάσεις στο Γυμνάσιο, έδωσε Γ Λυκείου μόνο 4 μαθήματα, και μετά το πανεπιστήμιο ξαναέδωσε εξετάσεις μόνο στον ΑΣΕΠ. Τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα.

Μ αρέσει η λογική σου. Λιγότερες εξετάσεις, αλλά όλες πανελλήνιες. Γιατί όχι και στο νηπιαγωγείο όμως; Γιατί όχι και στο μαιευτήριο ήδη, να μην χρειάζεται εμείς οι άριστοι καθηγητές να ασχοληθούμε με την πλέμπα που ρίχνει το επίπεδο της δουλειάς μας.
Μαθητές με απολυτήριο και πτυχίο δεν μπορούν να κατανοήσουν ένα κείμενο. Αφού βάζουμε βαθμούς με τη σέσουλα και δίνουμε πτυχία σωρηδόν, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στον εκπαιδευτικό που αξιολογεί. Για αυτό χρειάζονται εξετάσεις.
Μπράβο σου για την όλη πορεία σου. Μπορεί όντως να είσαι καλύτερη από τον σύζυγό σου. Δεν μπορώ να ξέρω. Ίσως και το αντίθετο. Δεν μπορώ να το κρίνω. Με το καλό το διδακτορικό! Είναι επίπονο.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4713 στις: Μάρτιος 19, 2021, 01:30:21 μμ »
Θεωρείς ότι το υπουργείο σε αφήνει να το κάνεις αυτό; Όταν ο συνάδερφος που δεν έχει eclass έχει κάνει 15 κείμενα στη Λογοτεχνία και εγώ που έχω eclass έχω κάνει λιγότερα από 10 κείμενα, ποιος είναι ο άριστος κατά το υπουργείο; Δηλαδή το γεγονός ότι αξιοποιώ τις νέες τεχνολογίες ενδιαφέρει καθόλου ή ενδιαφέρει ο αριθμός των κειμένων;

Ξέρω από μαθητες πολύ καλών ιδιωτικών, ότι όταν εμείς κάνουμε στο δημόσιο 12-15 κείμενα γιατί είμαστε υποχρεωμένοι να βγάζουμε την ύλη, στα ιδωιτικά δεν έκαναν ούτε 10, για να τα διδάξουν σωστά.
Επίσης όταν εμείς τυπικά πρέπει να τελειώσουμε την Οδύσσεια κ την Ιλιάδα μέχρι Μάρτιο για να κάνουμε μετά Ηρόδοτο και ανθολόγιο, στα ιδιωτικά ξέρουν εξαρχής ότι δεν θα τα διδάξουν, για να κάνουν αναλυτικά τα άλλα κείμενα. κ εμείς αυτό κάνουμε, αλλά στη ζούλα, κι αν ενας μας τρέχει, πρέπει να τρέξουμε κι εμείς για να έχουμε κοινή ύλη στις εξετάσεις.

Αυτά τα καταθέτω για τους υπερμαχους των κεντρικών εξετάσεων και της τράπεζας θεμάτων.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4714 στις: Μάρτιος 19, 2021, 01:32:26 μμ »
Μαθητές με απολυτήριο και πτυχίο δεν μπορούν να κατανοήσουν ένα κείμενο. Αφού βάζουμε βαθμούς με τη σέσουλα και δίνουμε πτυχία σωρηδόν, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στον εκπαιδευτικό που αξιολογεί. Για αυτό χρειάζονται εξετάσεις.
Μπράβο σου για την όλη πορεία σου. Μπορεί όντως να είσαι καλύτερη από τον σύζυγό σου. Δεν μπορώ να ξέρω. Ίσως και το αντίθετο. Δεν μπορώ να το κρίνω. Με το καλό το διδακτορικό! Είναι επίπονο.

Το ότι παρά τα τόσα διαγωνίσματα, εξετάσεις κλπ, οι μαθητές δεν μπορούν να κατανοήσουν ένα κείμενο, δεν σε προβληματίζει αντίστροφα; Μήπως δεν είναι η λύση οι εξετάσεις; Γιατί τα παιδιά φεύγουν από το δημοτικό έχοντας ξεχάσει τα πάντα, ενώ έγραφαν επαναληπτικό σε κ άθε ενότητα και έκαναν τόνους φωτοτυπιών στο σπίτι; Μήπως γιατί η νοοτροπία της εξέτασης και του βαθμού έχει αποπροσανατολίσει και αντί να κοιτάνε να μάθουν στο μάθημα, κοιτάνε απλά τι βαθμό θα πάρουν;

Αποσυνδεδεμένος bloodymary195

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4715 στις: Μάρτιος 19, 2021, 01:49:25 μμ »
Όταν ήμουν 5η δημοτικού, είχε γίνει μια δοκιμαστική εισαγωγή εξετάσεων, χειμερινών, και νομίζω οι θερινές κατργήθηκαν.

Καλησπέρα, μήπως μπορείς αυτό να το αναλύσεις λίγο περισσότερο; Να το κάνεις λίγο πιο λιανά; Απ'ό,τι κατάλαβα από τα λεγόμενά σου είμαι λίγο μεγαλύτερή σου. Αυτό που θυμάμαι είναι όταν εγώ τελείωνα το γυμνάσιο, δηλαδή το '98, η τότε Α' γυμνασίου έδωσε όντως κάποια μαθήματα τον Γενάρη-Φλεβάρη εν είδει χειμερινής εξεταστικής, χωρίς να καταργηθούν οι καλοκαιρινές εξετάσεις όμως! Πόσο καιρό διατηρήθηκε αυτό το σύστημα, δεν γνωρίζω. Επίσης μιά που ανέφερες την Ε' δημοτικού, το '94 που ήμουν εγώ, γράφαμε διαγωνίσματα σε κάθε τρίμηνο υποχρεωτικά, και είχαν μιά χροιά λίγο πιο επίσημη να το πω, στην ΣΤ' καταργήθηκαν.

Κλείνοντας αυτό το ποστ με τις ανασκαφές στην μνήμη μου και βλέποντας ότι αναφέρθηκε το θέμα των διακοπών, θα ήθελα να δώσω το παράδειγμα της Γαλλίας. Εκεί έχουν συνολικά 16 εβδομάδες διακοπών μέσα στο ημερολογιακό έτος. 8 εβδομάδες το Καλοκαίρι και 8 μέσα στην χρονιά. Δηλαδή πρακτικά από την 1η Σεπτεμβρίου που αρχίζουν μέχρι τέλος Ιουνίου που τελειώνουν έχουν ανά δύο μήνες, 2 εβδομάδες διακοπών. Επίσης μέχρι πρότινος δεν είχαν μάθημα, ούτε τις Τετάρτες.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2021, 02:37:45 μμ από bloodymary195 »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4716 στις: Μάρτιος 19, 2021, 01:52:05 μμ »
Το ότι παρά τα τόσα διαγωνίσματα, εξετάσεις κλπ, οι μαθητές δεν μπορούν να κατανοήσουν ένα κείμενο, δεν σε προβληματίζει αντίστροφα; Μήπως δεν είναι η λύση οι εξετάσεις; Γιατί τα παιδιά φεύγουν από το δημοτικό έχοντας ξεχάσει τα πάντα, ενώ έγραφαν επαναληπτικό σε κ άθε ενότητα και έκαναν τόνους φωτοτυπιών στο σπίτι; Μήπως γιατί η νοοτροπία της εξέτασης και του βαθμού έχει αποπροσανατολίσει και αντί να κοιτάνε να μάθουν στο μάθημα, κοιτάνε απλά τι βαθμό θα πάρουν;
Δεν είχα επαφή με το γυμνάσιο για πολλά χρόνια. Φέτος λοιπόν συνειδητοποίησα πόσο σημαντικό είναι το δημοτικό. Καλύτερα θυμήθηκα. Ήρθαν στην α τάξη παιδιά από δυο δηματικά και φαινόταν τόσο έντονα το πώς δούλεψαν τα 6 χρόνια. Εκεί θαωρώ ότι έχουν φορτωθεί με πολλά αντικείμενα και τελικά τίποτα δεν μαθαίνουν. Τέχνες και γλώσσα και μαθηματικά αρκούν για τη βάση! Όλα τα άλλα σε αυτά πατούν!

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4717 στις: Μάρτιος 19, 2021, 01:55:15 μμ »
Η απάντηση βρίσκεται σε μία φράση που αποδίδεται στον Αϊνστάιν, αλλά ακόμα και αν δεν το είπε πραγματικά αυτός, εξακολουθεί να είναι κάτι με το οποίο συμφωνώ απόλυτα.

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε μια μορφή ευφυίας αλλά αν πας να κρίνεις ένα ψάρι από την ικανότητά του να σκαρφαλώσει ένα δέντρο, θα περάσει όλη του τη ζωή νομίζοντας ότι είναι ηλίθιο.

Πόσα παιδιά, πόσα μυαλά έχουν χαραμιστεί από αυτό το ηλίθιο εκπαιδευτικό σύστημα που προσπαθεί να τους βάλει όλους στο ίδιο καλούπι, το καλούπι που λανθασμένα θεωρεί ότι θα πρέπει να είμαστε όλοι μας ο κάθε ηλίθιος ....

Πόσοι χαρισματικοί άνθρωποι που διαπρέπουν στο επάγγελμα που ακολουθούν αλλά δεν τα πάνε καλά με το ένα μάθημα ή το άλλο ή που δεν μπορούν να αποδώσουν σε γραπτές εξετάσεις. Όχι, εμείς, αντί να βρούμε έναν τρόπο να τους βοηθήσουμε να φτάσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους και να διαπρέψουν στη ζωή τους, τους θεωρούμε αποτυχημένους και προσπαθούμε να τους στουμπώσουμε με το ζόρι στο καλούπι, στο σωρό, να γίνουν όλοι ίδιοι, φτιαγμένοι από τη μηχανή.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159532
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 215
Σύνολο: 229

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.