0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ποιος σου ειπε οτι αστειευτηκα;Το τι ειναι σοβαρο ή οχι, ειναι εσωτερικη υποθεση του καθενος.
https://www.ethnos.gr/ellada/149921_sarigiannis-gia-telos-lockdown-me-1500-kroysmata-kleistikame-mesa-me-3000-pos-tha Σαρηγιάννης για τέλος lockdown: Με 1.500 κρούσματα κλειστήκαμε μέσα, με 3.000 πώς θα βγούμε έξω;
18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2021 Πηγή: Protagon.gr Ο μύθος της τηλεκπαίδευσης Το πολύμηνο κλείσιμο των σχολείων αφήνει τρομακτικές πληγές στο σώμα μιας ολόκληρης μαθητικής γενιάς. Και δυστυχώς με τον χρόνο θα ανακαλύπτουμε συνεχώς και νέες. Η απάντηση λοιπόν δεν μπορεί να είναι η αυτάρεσκη απόδοση ευσήμων του υπουργείου Παιδείας στον εαυτό του, επειδή «όλα πάνε καλά στην τηλεκπαίδευση»https://www.protagon.gr/apopseis/o-mythos-tis-tilekpaidefsis-44342247051
Και πες ότι το καταλάβαμε το μέγεθος της απώλειας. Μετά;;;;;;;;; Η ψυχολογία αυτής της γενιάς θα μετρηθεί πουθενά ή μόνο πόσα ρήματα έμαθαν; Το σημαντικότερο που μπορούσαμε να τους διδαξουμε τώρα είναι ότι η φιλία δεν μέτρα απόσταση, ότι ο σεβασμός για την ανθρώπινη ζωή είναι το ύψιστο μέλημα, ότι οφείλουμε να πτοστατευουμε τις ευαίσθητες ομάδες και ότι αξίζει να αγωνιζόμαστε για αυτές ανεξαρτήτως "ηλικίας και υποκειμενων". Ότι η γνώση και η παιδεία είναι πέρα και πάνω από βαθμούς. Όλα όσα μας δίνει το σχολείο είναι εργαλεία για την ζωή. Η ζωή είναι ο σκοπός όχι τα εργαλεία. Αποτύχαμε οικτρά να δείξουμε σαν κοινωνία τι πραγματικά μετράει.
Ο μελοδραματισμός δεν έσωσε κανέναν. Χρειάζεται και ο ρεαλισμός και ο πραγματισμός. Και πολύ η τέχνη για να ζήσεις ουσιαστικά! Όλα συνδυάζονται.