0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και ποιο εργαλείο προτείνεις, αν δε γίνομαι αδιάκριτη; Αν και δε νομίζω ότι ανήκω στο 99%.
Ποτέ δε μπορείς να προβλέψεις επακριβώς το μέλλον, ιδίως όταν σκέφτεσαι "αιτιοκρατικά"/μηχανιστικά: Όπως μας έμαθε ο Διαφωτισμός (προερχόμενος απ'την Αρχαία Ελλάδα και τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία).ΜΟΝΟ όταν σκέφτεσαι "ερμηνευτικά",ΚΑΙ σε αυτό το πλαίσιο ελπίζω να μην αλλάξουν τα πράματα μετά από 2 αιώνες ΜΟΝΟ σε "τυπικά" στοιχεία,ΑΛΛΑ και ουσιαστικά:ΟΚ: Όσο κι ΑΝ τότε σίγουρα εμείς που τα λέμε όλα αυτά δε θα ζούμε.
Δεν είναι τόσο απλή η απάντηση.Δε θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ad hoc λύσεις στα νοητικά μας εργαλεία.Πρέπει να απαλλαγούμε από τη γενικευτική χρήση της αιτιοκρατίας που προβάλλει ο Διαφωτισμός (ΟΚ: Ως απότοκο του Αρχαίου Ελληνικού κ Ρωμαϊκού τρόπου).Επίσης, σίγουρα πρέπει να απαλλαγούμε από νοητικές κατασκευές, όπως αυτή που προτείνει ο koshl,Dunning–Kruger effect , κάτι που βέβαια δε πρόκειται να γίνει όσο λειτουργεί το εργαλείο μας (δλδ πείσουμε όσο πιο πολλούς ως "ορθό") και δε "σπάει".Και βέβαια δεν είναι θέμα 1 ή 2 ετών σκέψης κ αποστασιοποίησης , αλλά δεκαετιών ίσως και αιώνων για την ανθρωπότητα.Και πάντα θα κρίνεται από την πραγματικότητα: Μπορεί η "αλλαγή" να γίνει και μετά από πολλούς αιώνες.ΔΕΝ αναφέρομαι απλά στο Kuhn για Επαναστάσεις "αφηγημάτων", αν παρεξηγήθηκα σε ό,τι είπα, αλλά σε αλλαγή της ίδιας της πίστης μας στην αποτελεσματικότητα της "αιτιοκρατίας", όπως εκφράζεται με τις νοητικές κατασκευές και τις συνάφειες μεταξύ τους, για να "εξηγήσουμε" την πραγματικότητα.ΚΑΙ, βέβαια, Αν το ισχυριστεί κανείς, εγώ προσωπικά δε διεκδικώ καμιά "θέση" σε όλο αυτό: Το προσπαθώ για τον εαυτό μου, καταλήγω σε συμπεράσματα, ΚΑΙ ό,ποιος για τους λόγους του (τους έχω εξηγήσει σε προηγούμενα post μου) δε προτιμά αυτά που γράφω, ΑΣ συνεχίσει.Το σχολείο έχει σημαντικότατο ρόλο σε όλα αυτά και ΑΝ ο die λέει και για άλλους κοινωνικούς δρώντες : ΚΑΙ αυτοί έχουν περάσει από αυτό.Επιγραμματικά:
Άλλος ένας νέος επιστήμονας που ολοκλήρωσε το σκοιλ ελικικικου masterclass. Είναι η νέα μάστιγα. Και αυτή είναι από τις καλές περιπτώσεις, άλλος απαγγέλει βιβλία ινδονησιακης μαγειρικής μεταφρασμένα από Google translate στα Ελληνικά.
Μάλλον δεν ταιριάζει άμεσα με το θέμα, αλλά εμμέσως ταιριάζει: με αύξηση μαθητών ανά τμήμα θα αντιμετωπιστεί η αποφυγή συνωστισμού στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά!!!! Και έτσι θα βγάζουν τα παιδιά στην ύπαιθρο που λέει κι ο Μόσιαλος, αφού στις τάξεις δεν θα χωράνε!!!https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/319660_nea-diataxi-ayxanetai-o-arithmos-mathiton-ana-taxiΩραία μέτρα εν μέσω κορωνιού!!!
Κι εγώ σήμερα είδα τον Τσιόδρα αρκετά προβληματισμένο και απογοητευμένο θα έλεγα, λες και το σχέδιο που ετοίμαζε για επιστροφή στην κανονικότητα, δεν προχωρά και τόσο καλά. Η αλήθεια είναι πάντως πως ο ιός μεταδίδεται πάρα πολύ εύκολα κι αν αμελήσουμε κάποια βασικά πράγματα στην υγιεινή, δε θέλει και πολύ να έρθει το πισωγύρισμα.Οψόμεθα...
Πραφανώς ακατανόητα τα παραπάνω για τον "απλό" Homo Sapiens που δεν έχει αποστασιοποιηθεί μελετώντας το "γιατί ο Homo Sapiens σκέφτεται έτσι", μετά την εποχή του Διαφωτισμού ή την σημερινή €ποχή:Εντάσσει τα πάντα σε νοητικές κατηγορίες, ακόμα και ο "θεός" να κατέβει: Παρ'αυτά συνεχίζει να τον πιστεύει (με τις ιδιότητες που του προσδίδει): Είναι γεμάτο αντιφάσεις ο τρόπος σκέψης του και κάνει διαρκώς λάθη:Όπως από δω κ πέρα θα γίνουν στη χώρα μας.
Με την "ποιότητα" προσωπικού ευθύνης στη χώρα μας, θα έρθουν κ χειρότερα το καλοκαίρι:Ισχύει πολύ περισσότερο για εκπαιδευτικούς: Να δείτε τι θα γίνει όταν ανοίξουμε.Απορώ τον Ιούνη τι θα κάνουν στα Γυμνάσια/Λύκεια.