0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η εξ αποστάσεως διδασκαλία συνιστά το πλέον πρόσφορο εργαλείο για να διατηρήσουν οι μαθητές, οι σπουδαστές και οι φοιτητές μας την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας - χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση ούτε να καλύψει τη διδακτέα ύλη. Ξεκινάμε ένα μεγάλο εγχείρημα, για την επιτυχία του οποίου είναι καίρια η συμβολή όλων των παραγόντων της εκπαίδευσης.Η διαδικασία θα υλοποιηθεί συνδυαστικά τόσο με σύγχρονες, όσο και με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας:· Ως σύγχρονη διδασκαλία νοείται η απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή.· Ασύγχρονη είναι η διδασκαλία κατά την οποία ο εκπαιδευόμενος μαθαίνει σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον εκπαιδευτικό, έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό μέσω διαδικτύου (σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που παρέχει το Υπουργείο).(1) Σχολεία:- Αναφορικά με τη σύγχρονη εκπαίδευση, το Υπουργείο θα διαθέσει σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας, ξεκινώντας από την Γ’ Λυκείου (λόγω των επερχόμενων Πανελλαδικών εξετάσεων), ειδικά διαμορφωμένη ψηφιακή πλατφόρμα για την πραγματοποίηση μαθημάτων μέσω τηλεδιάσκεψης από τους εκπαιδευτικούς. Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή θα πραγματοποιηθεί σήμερα. Μετά την εφαρμογή της στη Γ’ Λυκείου, η σχετική πλατφόρμα θα διατεθεί σταδιακά και στις λοιπές τάξεις των δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων της χώρας. Επιδίωξη της πολιτικής ηγεσίας είναι να δοθεί μεγαλύτερη αυτονομία σε κάθε σχολική μονάδα να προσαρμόσει την παρεχόμενη δυνατότητα εξ αποστάσεως διδασκαλίας στις υφιστάμενες ανάγκες της, και για το λόγο αυτό οι Διευθυντές των σχολείων θα διαμορφώνουν οι ίδιοι, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, το πρόγραμμα για κάθε σχολική τάξη.- Αναφορικά με την ασύγχρονη εκπαίδευση, οι υφιστάμενες ψηφιακές δομές του Υπουργείου, δηλαδή τα Διαδραστικά Σχολικά
lela, skathari, άντε ας πούμε εγώ μπορώ να εφαρμόσω τηλεκπαίδευση από το σπίτι μου, οι άλλοι; Η καθηγήτρια 65 χρονών πώς θα το κάνει αυτό; Χωρίς καμία υποτιμητική διάθεση, καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Και αυτή την στιγμή θα έπρεπε όλοι να μπορούμε να χρησιμοποιούμε το e-class, αλλά δεν το κάνουμε. Πάντως, λαμβάνω πολύ σοβαρά υπόψη τα όσα είπε ο Λιοναράκης για το θέμα....Ας λάβουμε και κάτι άλλο υπόψη: Δεν έχουν όλοι οι μαθητές υπολογιστή. Κινητό, μάλλον ναι, αλλά υπολογιστή όχι. Θα υποχρεώσω τον μαθητή να πάρει υπολογιστή ή θα τον αναγκάσω να διαβάζει από το κινητό;
καλησπερα το θεωρω δυσκολο να δουλεψει το μετρο,και δεν ξερω κατα ποσο οι μαθητες θα εχουν την διαθεση να ασχοληθουν
Γιατί όχι;
Καλημέρα! Να κάνω μια χαζή ερώτηση, για να μπορέσει να εφαρμοστεί αυτό το μέτρο οι διδάσκοντες θα πρέπει να πάνε στο σχολείο ή θα μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα από το σπίτι τους; Σας ευχαριστώ πολύ.
υπάρχει μαθητής χωρίς κινητό??? που??
Εγώ έχω αρκετούς μαθητές που δεν έχουν ούτε υπολογιστή ούτε τάμπλετ ουτε κινητό. Τι εννοείς "δεν υπάρχει δικαιολογία"?
Κι εγώ αυτή την απορία. Θα προτιμούσα να το κάνω από το σπίτι όπου έχω υλικό στον υπολογιστή μου, καλή σύνδεση και απ'όλα. Κάτι άλλο που με απασχολεί και δε βλέπω να αναφέρεται είναι το θέμα της κάμερας. Θα είναι υποχρεωτική; Προσωπικά δε θα ήθελα να έχει τη δυνατότητα οποιοσδήποτε να μπορεί να καταγράψει το πρόσωπό μου και ξέρετε οι μαθητές πώς είναι. Πέρυσι φωτογράφισαν εν ώρα μαθήματος κιόλας συνάδελφο και το διακίνησαν μέσω viber. Φανταστείτε τι έχει να γίνει, αν μας βλέπουν στην οθόνη τους. Όχι ότι θα κάνουν τίποτα σπουδαίο αλλά προσωπικά δε θέλω κανείς να διαχειρίζεται την εικόνα μου.
Στο Δημοτικό!! Επίσης, Ρομά! Επίσης οικογένειες με οικονομικά προβλήματα. Επίσης, κάποιοι έχουν αλλά δεν είναι τελευταίας τεχνολογίας. Αλλά και να έχουν είναι εύκολο να συμμετέχεις σε μάθημα από κινητό? Χρειάζεσαι τουλάχιστον τάμπλετ. Μην τρελαθούμε δηλαδή που είναι και αυτονόητο και "δεν υπάρχει δικαιολογία".