0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πιθανότατα θα παρακολουθούν τις συζητήσεις μας στο φόρουμ. Καλή αρχή, συνάδελφοι! Τόσα λεφτά για τις επιμορφώσεις για το
Κατι τετοιο θα εννοει ο καθηγητης- jure. Τον εβαλαν να προετοιμασει το εδαφος, δεν το καταλαβατε πως μερικοι αυτο κανουν εδω περα μεσα. Επεκταση ωραριου να κανουν στον εαυτο τους πες τους αυτοι που σε πληρωνουν. Μια χαρα ειναι η αξιοπρεπεια μας, δε χρειαζομαστε υπερωριες για να τη σωσουμε. Παράθεση από: JURE στις Μάρτιος 11, 2020, 08:29:57 πμΠρόεδρος της ΟΛΜΕ για πρώτη φορά στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Πρότεινε επιμήκυνση έτους, αναπλήρωση μέσα στις διακοπές του Πάσχα, επέκταση ωραρίου και τελευταίο τη μείωση της ύλης. Διέσωσε την αξιοπρέπειά μας! Μπράβο του γιατί δεν λαίκισε. Λυπάμαι που δεν τον γνώριζα τον άνθρωπο, διότι έχω απομακρυνθεί από τα συνδικαλιστικά μας εδώ και χρόνια. Με σοβαρούς ανθρώπους σαν αυτόν ίσως κερδηθεί το χαμένο έδαφος εμπιστοσύνης.
Εγώ θα μείνω με την απορία: ποια είναι αυτή η πλατφόρμα; Και πότε θα μας την παρουσιάσουν; Και όσο για το Γυμνάσιο μήπως το βάρος θα φορτωθούν όσοι έχουν τα 4-5 εξεταζόμενα μαθήματα;
Μάλλον παραβλέπεις αντικειμενικά προβλήματα που υπάρχουν και τη σοβαρή έλλειψη προετοιμασίας σε προγενέστερο χρόνο. Εξ άλλου Κυριακή κοντή γιορτή. Σε επίπτωση πχ που οι server δεν θα αντέξουν ελπίζω αν μην φταίνε οι εκπαιδευτικοι που αδυνατούν να "διαβάσουν" και να λειτουργήσουν μια πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης τον 21ο αιώνα όποιας ηλικίας! Αυτά τα γράφω γιατί παρατηρώ ότι εστιάζεις μονομερώς προς την δίκη μας πλευρά, παραβλέποντας συστηματικά άλλους παράγοντες.
Έχω τονίσει σε όλους τους τόνους ότι οι καθηγητές των δημοσίων σχολείων είναι ικανότατοι και αξιολογότατοι, αν διαβάσεις παλαιότερες αναρτήσεις μου θα το διαπιστώσεις. Δεν ειρωνεύομαι και είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρουμε και με αυτό αναπληρωτές και μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Προσπαθώ απλώς να δώσω μια ποικιλία στα σχόλια. Δεν μπορεί όλοι να είμαστε αρνητικοί με αυτή την πρωτοβουλία. Δεν μπορεί όλοι να βλέπουμε μόνο τις αδυναμίες του να λειτουργήσει. Είμαι από τους αισιόδοξους - είμαστε αρκετοί- και από εκείνους που δοκιμάζουν πράγματα (αν και μιας ηλικίας) καινούργια χωρίς φόβο. Όποιος πράττει κάνει και λάθη. Αλλά χίλιες φορές αυτοί που πράττουν από αυτούς που απλώς κρίνουν, κατακρίνουν και βρίσκουν μονάχα αδυναμίες. Έθεσα τους προβληματισμούς μου για την εξ αποστάσεως. Υπάρχουν αρκετά θεματάκια που ξεκινώντας θα τα αντιμετωπίζουμε. Το δίκτυο δεν πέφτει έτσι απλά με δυο ασκήσεις μαθηματικών σε συγχρονισμένη διδασκαλία στο ελληνικό δημόσιο. Από όσα διαβάζω όμως ξαφνικά κάποιοι δεν θα χουν ιδέα και για το πώς μπαίνει κανείς στο ίντερνετ, όταν κληθούν από αύριο (αν πάνε όλα όπως πρέπει) να διδάξουν/ να επαναλάβουν/ να ενθαρρύνουν τους μαθητές τους. Και ενώ τα ιδιωτικά έχουν ξεκινήσει εδώ και μέρες τα μαθήματα (χωρίς να χει πέσει τίποτα) εμείς του δημοσίου από την "εκ του ασφαλούς" θεσούλα μας, είμαστε έτοιμοι να βρούμε ΟΛΑ τα αρνητικά. Ναι, πιστεύω πως εμείς είμαστε η ραχοκοκκαλιά του δημοσίου γενικά, και με το βάρος αυτής της ευθύνης θα κάνουμε πέρα τους φόβους μας και θα "λειτουργήσουμε την πλατφόρμα"!! Τη χρονιά θα την παρατείνουν αναγκαστικά. Οι προβλέψεις είναι αρνητικές για την εξέλιξη του ιού. Ας υπάρχει μια επαφή, όμως. Τα παιδιά θα κερδίσουν εξαιρετικά, μαθαίνοντας, όπως σημείωσε ένας άλλος συνάδελφος, να αξιοποιούν το ίντερνετ για εκπαιδευτικούς λόγους. Ποιος άλλος θα τους το δείξει! Τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία!Κι αν είναι από πλευράς Υπουργείου "πυροτέχνημα", όπως είπαν μερικοί εδώ μέσα, ας γίνει στην πράξη κάτι ουσιαστικό. Ένα laptop θα βρεθεί...έστω δανεικό. Όχι;
Δλδ εσύ βλέπεις ότι αυτή η πρόταση τηλεκπαίδευσης είναι σοβαρή προσέγγιση στο θέμα κια όχι πυροτέχνημα και μπορεί να έχει τα ίδια αποτελέσματα που έχει η δια -ζώσης διδασκαλία; Και πες ότι βρίσκεται το δανεικό laptop .Το να στείλεις ένα φύλλο εργασίας στα παιδιά και στην πίσω σελίδα τις απαντήσεις είναι εκπαίδευση ;(τα ιδιωτικά αυτό κάνουν και το κάνουν για να δικαιολογήσουν τα χρήματα που παίρνουν προφανώς)Μπορεί να γίνει η ίδια δουλειά που γινεται στην τάξη με αυτό τον τρόπο;! Άμα είναι έτσι, δε χρειάζονται σχολεία. Αγοράζει ο κάθε μαθητής λυσάρια με ασκήσεις -απαντήσεις και διαβάζει απο 'κει. Κομπλέ.Προαφανέστατα και το υπουργειο κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού-πυροτεχνήματα διότι δεν μπορεί να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Κάτι πρέπει να έχει να λέει μετά απο αυτή την ιστορία . Άλλο αυτό όμως και άλλο το τι μπορούν να αποκομίσουν τα παιδιά...