*

Αποστολέας Θέμα: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 165235 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kathigitis1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό.
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #98 στις: Μάρτιος 15, 2020, 05:46:45 μμ »
Πιθανότατα θα παρακολουθούν τις συζητήσεις μας στο φόρουμ.
Καλή αρχή, συνάδελφοι! Τόσα λεφτά για τις επιμορφώσεις για το Β Επίπεδο... Δεν διανοούμαι να μην μπορούν να "διαβάσουν" και να λειτουργήσουν μια πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης οι εκπαιδευτικοί του 21ου αιώνα όποιας ηλικίας!
Έστω και για τον έναν μαθητή που θα παρακολουθήσει, είναι σημαντικότατο. Από το σπίτι. Δεν κινδυνεύει κανείς, φίλοι μου.

Μάλλον παραβλέπεις αντικειμενικά προβλήματα που υπάρχουν και τη σοβαρή έλλειψη προετοιμασίας σε προγενέστερο χρόνο. Εξ άλλου Κυριακή κοντή γιορτή. Σε επίπτωση πχ που οι server δεν θα αντέξουν ελπίζω αν μην φταίνε οι εκπαιδευτικοι που αδυνατούν  να "διαβάσουν" και να λειτουργήσουν μια πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης τον 21ο αιώνα όποιας ηλικίας!
Αυτά τα γράφω γιατί παρατηρώ ότι εστιάζεις μονομερώς προς την δίκη μας πλευρά, παραβλέποντας συστηματικά άλλους παράγοντες.
Από τα μικροπράγματα καταλαβαίνουμε καλύτερα τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Γιατί στα μεγάλα είναι πιο προσεκτικός και κρύβεται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:16:50 »

Αποσυνδεδεμένος Jackb

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #99 στις: Μάρτιος 15, 2020, 05:50:36 μμ »
Η αξιοπρεπεια μας πληττεται απο τις ανοησιες που βγαινουν και δηλωνουν σκοπιμα ορισμενοι για να στρεψουν "ολοκληρη την ελληνικη κοινωνια" εναντιον μας. Γιατι ομως αραγε;;;

Αποσυνδεδεμένος kathigitis1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό.
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #100 στις: Μάρτιος 15, 2020, 06:00:57 μμ »
Κατι τετοιο θα εννοει ο καθηγητης- jure. Τον εβαλαν να προετοιμασει το εδαφος, δεν το καταλαβατε πως μερικοι αυτο κανουν εδω περα μεσα. Επεκταση ωραριου να κανουν στον εαυτο τους πες τους αυτοι που σε πληρωνουν. Μια χαρα ειναι η αξιοπρεπεια μας, δε χρειαζομαστε υπερωριες για να τη σωσουμε.

Παράθεση από: JURE στις Μάρτιος 11, 2020, 08:29:57 πμ
Πρόεδρος της ΟΛΜΕ για πρώτη φορά στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Πρότεινε επιμήκυνση έτους, αναπλήρωση μέσα στις διακοπές του Πάσχα, επέκταση ωραρίου και τελευταίο τη μείωση της ύλης. Διέσωσε την αξιοπρέπειά μας! Μπράβο του γιατί δεν λαίκισε. Λυπάμαι που δεν τον γνώριζα τον άνθρωπο, διότι έχω απομακρυνθεί από τα συνδικαλιστικά μας εδώ και χρόνια. Με σοβαρούς ανθρώπους σαν αυτόν ίσως κερδηθεί το χαμένο έδαφος εμπιστοσύνης.

Άστοχες προσωπικές επιθέσεις και κρίσεις σε βάρος σχολιαστών που δεν γνωρίζουμε.
Από τα μικροπράγματα καταλαβαίνουμε καλύτερα τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Γιατί στα μεγάλα είναι πιο προσεκτικός και κρύβεται.

Αποσυνδεδεμένος Jackb

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #101 στις: Μάρτιος 15, 2020, 06:09:47 μμ »
Το σανο αλλου kathigiti jure. Οσους λογαρισμους και να ανοιξεις παντα θα σε παιρνουμε χαμπαρι! Και απ οσο φαινεται ειναι κι αλλοι που δεν τρωνε σανο ευτυχως!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:16:50 »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #102 στις: Μάρτιος 15, 2020, 07:24:02 μμ »
Ηδη τα δημοτικα της περιοχής μου κατόπιν απαίτησης της πρωτοβαθμιας, ζητουν οπωσδήποτε και μεχρι τις 16/3 e-mail ενός των γονέων για να είναι έτοιμα να στείλουν προσκλήσεις για την πλατφόρμα

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #103 στις: Μάρτιος 15, 2020, 07:33:34 μμ »
Εγώ θα μείνω με την απορία: ποια είναι αυτή η πλατφόρμα; Και πότε θα μας την παρουσιάσουν; Και όσο για το Γυμνάσιο μήπως το βάρος θα φορτωθούν όσοι έχουν τα 4-5 εξεταζόμενα μαθήματα;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #104 στις: Μάρτιος 15, 2020, 07:41:47 μμ »
Εγώ θα μείνω με την απορία: ποια είναι αυτή η πλατφόρμα; Και πότε θα μας την παρουσιάσουν; Και όσο για το Γυμνάσιο μήπως το βάρος θα φορτωθούν όσοι έχουν τα 4-5 εξεταζόμενα μαθήματα;

Δε νομίζω χρονικά να είναι μεγαλύτερο το βάρος από το μάθημα που θα κάναμε κανονικά.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #105 στις: Μάρτιος 15, 2020, 07:52:45 μμ »
elranna, εννοώ ότι έμφαση θα δοθεί σε αυτά τα 4 μαθήματα και όχι στα δευτερεύοντα. Εξάλλου, δεν μπορούμε να ζητήσουμε από τους μαθητές να βρίσκονται επί 7ωρο στον υπολογιστή. Πάντως υπάλληλοι στο Υπουργείο με τους οποίους μίλησα θεωρούν το όλο ζήτημα μάλλον ανέφικτο. 

Αποσυνδεδεμένος resident

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ01
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #106 στις: Μάρτιος 15, 2020, 08:20:12 μμ »
Κι από μαθητές γ λυκείου ζήτησαν επιβεβαίωση mail και κινητού γονέα . Η Κεραμεως στο Twitter έγραψε ότι θα αξιοποιηθει η πλατφόρμα της cisco κι επικουρικά αυτές της Google και Microsoft

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #107 στις: Μάρτιος 15, 2020, 08:22:20 μμ »
Εγώ θα μείνω με την απορία: ποια είναι αυτή η πλατφόρμα; Και πότε θα μας την παρουσιάσουν; Και όσο για το Γυμνάσιο μήπως το βάρος θα φορτωθούν όσοι έχουν τα 4-5 εξεταζόμενα μαθήματα;

ίσως, αυτή είναι
lessons.sch.gr 
είναι bbb σε html5 και θα παίζει σε ταμπλετ και κινητά

Δεν αντέχει όμως όλο τον πληθυσμό, άντε μόνο την Γ λυκείου. Θέλει και άλλους σέρβερς

επίσης αρκετοί γονείς δεν έχουν email αλλά ψιλά γράμματα θα μου πεις.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #108 στις: Μάρτιος 15, 2020, 08:24:28 μμ »
Μάλλον παραβλέπεις αντικειμενικά προβλήματα που υπάρχουν και τη σοβαρή έλλειψη προετοιμασίας σε προγενέστερο χρόνο. Εξ άλλου Κυριακή κοντή γιορτή. Σε επίπτωση πχ που οι server δεν θα αντέξουν ελπίζω αν μην φταίνε οι εκπαιδευτικοι που αδυνατούν  να "διαβάσουν" και να λειτουργήσουν μια πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης τον 21ο αιώνα όποιας ηλικίας!
Αυτά τα γράφω γιατί παρατηρώ ότι εστιάζεις μονομερώς προς την δίκη μας πλευρά, παραβλέποντας συστηματικά άλλους παράγοντες.
Έχω τονίσει σε όλους τους τόνους ότι οι καθηγητές των δημοσίων σχολείων είναι ικανότατοι και αξιολογότατοι, αν διαβάσεις παλαιότερες αναρτήσεις μου θα το διαπιστώσεις. Δεν ειρωνεύομαι και είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρουμε και με αυτό αναπληρωτές και μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Προσπαθώ απλώς να δώσω μια ποικιλία στα σχόλια. Δεν μπορεί όλοι να είμαστε αρνητικοί με αυτή την πρωτοβουλία. Δεν μπορεί όλοι να βλέπουμε μόνο τις αδυναμίες του να λειτουργήσει. Είμαι από τους αισιόδοξους - είμαστε αρκετοί- και από εκείνους που δοκιμάζουν πράγματα (αν και μιας ηλικίας) καινούργια χωρίς φόβο. Όποιος πράττει κάνει και λάθη. Αλλά χίλιες φορές αυτοί που πράττουν από αυτούς που απλώς κρίνουν, κατακρίνουν και βρίσκουν μονάχα αδυναμίες. Έθεσα τους προβληματισμούς μου για την εξ αποστάσεως. Υπάρχουν αρκετά θεματάκια που ξεκινώντας θα τα αντιμετωπίζουμε. Το δίκτυο δεν πέφτει έτσι απλά με δυο ασκήσεις μαθηματικών σε συγχρονισμένη διδασκαλία στο ελληνικό δημόσιο.
Από όσα διαβάζω όμως ξαφνικά κάποιοι δεν θα χουν ιδέα και για το πώς μπαίνει κανείς στο ίντερνετ, όταν κληθούν από αύριο (αν πάνε όλα όπως πρέπει) να διδάξουν/ να επαναλάβουν/ να ενθαρρύνουν τους μαθητές τους.
Και ενώ τα ιδιωτικά έχουν ξεκινήσει εδώ και μέρες τα μαθήματα (χωρίς να χει πέσει τίποτα) εμείς του δημοσίου από την "εκ του ασφαλούς" θεσούλα μας, είμαστε έτοιμοι να βρούμε ΟΛΑ τα αρνητικά. Ναι, πιστεύω πως εμείς είμαστε η ραχοκοκκαλιά του δημοσίου γενικά, και με το βάρος αυτής της ευθύνης θα κάνουμε πέρα τους φόβους μας και θα "λειτουργήσουμε την πλατφόρμα"!!
Τη χρονιά θα την παρατείνουν αναγκαστικά. Οι προβλέψεις είναι αρνητικές για την εξέλιξη του ιού. Ας υπάρχει μια επαφή, όμως. Τα παιδιά θα κερδίσουν εξαιρετικά, μαθαίνοντας, όπως σημείωσε ένας άλλος συνάδελφος, να αξιοποιούν το ίντερνετ για εκπαιδευτικούς λόγους. Ποιος άλλος θα τους το δείξει! Τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία!
Κι αν είναι από πλευράς Υπουργείου "πυροτέχνημα", όπως είπαν μερικοί εδώ μέσα, ας γίνει στην πράξη κάτι ουσιαστικό. Ένα laptop θα βρεθεί...έστω δανεικό. Όχι; 

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #109 στις: Μάρτιος 15, 2020, 08:36:59 μμ »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/315363_apo-ahaia-kai-ileia-xekina-i-ex-apostaseos-ekpaideysi-tis-g-lykeioy-ayrio

 Παρόλο που η συμμετοχή είναι εθελοντική, πρέπει να ενημερωθούν, ότι υπάρχει πρόβλεψη για υποστήριξη στο έργο τους και ότι θα επικοινωνήσει με τον/την κάθε εκπαιδευτικό ξεχωριστά μέλος της υποστηρικτικής ομάδας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Δεν κατάλαβα... Θα είναι εθελοντική η συμμετοχή τελικά?

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2844
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #110 στις: Μάρτιος 15, 2020, 09:25:06 μμ »
Έχω τονίσει σε όλους τους τόνους ότι οι καθηγητές των δημοσίων σχολείων είναι ικανότατοι και αξιολογότατοι, αν διαβάσεις παλαιότερες αναρτήσεις μου θα το διαπιστώσεις. Δεν ειρωνεύομαι και είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρουμε και με αυτό αναπληρωτές και μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Προσπαθώ απλώς να δώσω μια ποικιλία στα σχόλια. Δεν μπορεί όλοι να είμαστε αρνητικοί με αυτή την πρωτοβουλία. Δεν μπορεί όλοι να βλέπουμε μόνο τις αδυναμίες του να λειτουργήσει. Είμαι από τους αισιόδοξους - είμαστε αρκετοί- και από εκείνους που δοκιμάζουν πράγματα (αν και μιας ηλικίας) καινούργια χωρίς φόβο. Όποιος πράττει κάνει και λάθη. Αλλά χίλιες φορές αυτοί που πράττουν από αυτούς που απλώς κρίνουν, κατακρίνουν και βρίσκουν μονάχα αδυναμίες. Έθεσα τους προβληματισμούς μου για την εξ αποστάσεως. Υπάρχουν αρκετά θεματάκια που ξεκινώντας θα τα αντιμετωπίζουμε. Το δίκτυο δεν πέφτει έτσι απλά με δυο ασκήσεις μαθηματικών σε συγχρονισμένη διδασκαλία στο ελληνικό δημόσιο.
Από όσα διαβάζω όμως ξαφνικά κάποιοι δεν θα χουν ιδέα και για το πώς μπαίνει κανείς στο ίντερνετ, όταν κληθούν από αύριο (αν πάνε όλα όπως πρέπει) να διδάξουν/ να επαναλάβουν/ να ενθαρρύνουν τους μαθητές τους.
Και ενώ τα ιδιωτικά έχουν ξεκινήσει εδώ και μέρες τα μαθήματα (χωρίς να χει πέσει τίποτα) εμείς του δημοσίου από την "εκ του ασφαλούς" θεσούλα μας, είμαστε έτοιμοι να βρούμε ΟΛΑ τα αρνητικά. Ναι, πιστεύω πως εμείς είμαστε η ραχοκοκκαλιά του δημοσίου γενικά, και με το βάρος αυτής της ευθύνης θα κάνουμε πέρα τους φόβους μας και θα "λειτουργήσουμε την πλατφόρμα"!!
Τη χρονιά θα την παρατείνουν αναγκαστικά. Οι προβλέψεις είναι αρνητικές για την εξέλιξη του ιού. Ας υπάρχει μια επαφή, όμως. Τα παιδιά θα κερδίσουν εξαιρετικά, μαθαίνοντας, όπως σημείωσε ένας άλλος συνάδελφος, να αξιοποιούν το ίντερνετ για εκπαιδευτικούς λόγους. Ποιος άλλος θα τους το δείξει! Τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία!
Κι αν είναι από πλευράς Υπουργείου "πυροτέχνημα", όπως είπαν μερικοί εδώ μέσα, ας γίνει στην πράξη κάτι ουσιαστικό. Ένα laptop θα βρεθεί...έστω δανεικό. Όχι;


Δλδ εσύ βλέπεις ότι  αυτή η πρόταση τηλεκπαίδευσης είναι σοβαρή προσέγγιση στο θέμα κια όχι πυροτέχνημα και μπορεί να έχει τα ίδια αποτελέσματα που έχει η δια -ζώσης διδασκαλία; Και πες ότι βρίσκεται το δανεικό laptop .Το να στείλεις ένα φύλλο εργασίας στα παιδιά και στην πίσω σελίδα τις απαντήσεις  είναι εκπαίδευση ;(τα ιδιωτικά αυτό κάνουν και το κάνουν για να δικαιολογήσουν τα χρήματα που παίρνουν προφανώς)Μπορεί να γίνει η ίδια δουλειά που γινεται στην τάξη με αυτό τον τρόπο;! Άμα είναι έτσι, δε χρειάζονται σχολεία. Αγοράζει ο κάθε μαθητής  λυσάρια  με ασκήσεις -απαντήσεις και διαβάζει απο 'κει. Κομπλέ.Προαφανέστατα και το υπουργειο κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού-πυροτεχνήματα διότι δεν μπορεί να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Κάτι πρέπει να έχει να λέει μετά απο αυτή την ιστορία . Άλλο αυτό όμως  και άλλο το τι μπορούν να αποκομίσουν τα παιδιά...

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #111 στις: Μάρτιος 15, 2020, 09:34:54 μμ »

Δλδ εσύ βλέπεις ότι  αυτή η πρόταση τηλεκπαίδευσης είναι σοβαρή προσέγγιση στο θέμα κια όχι πυροτέχνημα και μπορεί να έχει τα ίδια αποτελέσματα που έχει η δια -ζώσης διδασκαλία; Και πες ότι βρίσκεται το δανεικό laptop .Το να στείλεις ένα φύλλο εργασίας στα παιδιά και στην πίσω σελίδα τις απαντήσεις  είναι εκπαίδευση ;(τα ιδιωτικά αυτό κάνουν και το κάνουν για να δικαιολογήσουν τα χρήματα που παίρνουν προφανώς)Μπορεί να γίνει η ίδια δουλειά που γινεται στην τάξη με αυτό τον τρόπο;! Άμα είναι έτσι, δε χρειάζονται σχολεία. Αγοράζει ο κάθε μαθητής  λυσάρια  με ασκήσεις -απαντήσεις και διαβάζει απο 'κει. Κομπλέ.Προαφανέστατα και το υπουργειο κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού-πυροτεχνήματα διότι δεν μπορεί να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Κάτι πρέπει να έχει να λέει μετά απο αυτή την ιστορία . Άλλο αυτό όμως  και άλλο το τι μπορούν να αποκομίσουν τα παιδιά...

Πολύ σωστά. Και είναι πολύ λυπηρό που εν μέσω πανδημίας και ενώ άνθρωποι νοσηλεύονται και πεθαίνουν, το Υπουργείο Παιδείας ασχολείται με πυροτεχνήματα και προνοεί ώστε να έχει κάτι να λέει μετά από αυτή την ιστορία.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159421
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 277
Σύνολο: 284

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.