*

Αποστολέας Θέμα: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 165324 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #308 στις: Μάρτιος 22, 2020, 10:40:31 πμ »
Δίκαιο έχεις φίλε topsy αλλά μας δίνουν 2 επιλογές (είμαι σε δημοτικό) οπότε προτιμώ το e-me από το eclass.

Εγώ κατάλαβα από τις οδηγίες ότι δεν δίνουν 2 επιλογές, απλά προτείνουν τα παραπάνω χωρίς να απαγορεύεται η επιλογή άλλης πλατφόρμας. Μάλιστα είμαι περίεργος να δω όταν πέσουν όλοι σε αυτές τις πλατφόρμες τι θα γίνει. Ήδη το eclass κάνει αποσυνδέσεις από το πουθενά. Θα κάτσει ο γονιός ή ο μαθητής να κάνει συνέχεια ανανέωση, ή ξανά Login ή θα περιμένει κανά τέταρτο για να συνδεθεί χωρίς να αγανακτήσει; Μάλλον θα το κλείσει και θα σιχτιρίζει!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:15:50 »

Αποσυνδεδεμένος kathigitis1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό.
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #309 στις: Μάρτιος 22, 2020, 10:51:57 πμ »
Εγώ κατάλαβα από τις οδηγίες ότι δεν δίνουν 2 επιλογές, απλά προτείνουν τα παραπάνω χωρίς να απαγορεύεται η επιλογή άλλης πλατφόρμας. Μάλιστα είμαι περίεργος να δω όταν πέσουν όλοι σε αυτές τις πλατφόρμες τι θα γίνει. Ήδη το eclass κάνει αποσυνδέσεις από το πουθενά. Θα κάτσει ο γονιός ή ο μαθητής να κάνει συνέχεια ανανέωση, ή ξανά Login ή θα περιμένει κανά τέταρτο για να συνδεθεί χωρίς να αγανακτήσει; Μάλλον θα το κλείσει και θα σιχτιρίζει!

Αν όμως ο καθένας μας χρησιμοποιήσει ξεχωριστή πλατφόρμα για το μάθημα που κάνει δεν θα μπορούν οι μαθητές να συγχρονιστούν. Υπάρχουν χιλιάδες συνάδελφοι που διατίθενται σε δυο, τρία και τέσσερα σχολεία. Απλά το κράτος κατά κύριο λόγο είναι απροετοίμαστο για τόσο μεγάλο εγχείρημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 22, 2020, 11:13:19 πμ από kathigitis1 »
Από τα μικροπράγματα καταλαβαίνουμε καλύτερα τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Γιατί στα μεγάλα είναι πιο προσεκτικός και κρύβεται.

Αποσυνδεδεμένος Aiantas91

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 507
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #310 στις: Μάρτιος 22, 2020, 11:11:00 πμ »
Εγώ κατάλαβα από τις οδηγίες ότι δεν δίνουν 2 επιλογές, απλά προτείνουν τα παραπάνω χωρίς να απαγορεύεται η επιλογή άλλης πλατφόρμας. Μάλιστα είμαι περίεργος να δω όταν πέσουν όλοι σε αυτές τις πλατφόρμες τι θα γίνει. Ήδη το eclass κάνει αποσυνδέσεις από το πουθενά. Θα κάτσει ο γονιός ή ο μαθητής να κάνει συνέχεια ανανέωση, ή ξανά Login ή θα περιμένει κανά τέταρτο για να συνδεθεί χωρίς να αγανακτήσει; Μάλλον θα το κλείσει και θα σιχτιρίζει!
Προφανώς και γι αυτό η τηλεκπαίδευση είναι ασύγχρονη. Και μια απάντηση στην απορία αν θα αντέξει το ίντερνετ:
https://sputniknews.gr/internet/202003226787946-koronoios-tha-antexei-to-internet-symvoules-gia-na-parameinei-grigoro/
 Και βέβαια ειδικά στο δημοτικό (ειδικά στις μικρές τάξεις) θα πρέπει να είναι και ο γονιός πάνω από τον μαθητή. Και όλοι οι γονείς δεν έχουν άδεια γα να μπορούν να ασχολούνται με την τηλεκπαίδευση. Κάποιοι γονείς δουλεύουν έστω και εξ αποστάσεως.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #311 στις: Μάρτιος 22, 2020, 01:47:31 μμ »
https://www.esos.gr/arthra/66740/ex-apostaseos-ekpaideysi-kai-ek-toy-syneggys-paideia

Εξαιρετικό! Αισιόδοξο και προσγειωμένο κείμενο. Φιλολόγου μάλιστα: απάντηση σε όσους κρίνουν τους εαυτούς τους αδαείς προς τα τεχνικά μέσα που καλούνται να χειριστούν.

Υπάρχουν πάρα πολλά τεχνικά μέσα. Και όλα στην επιλογή μας. Δεν μας υποχρεώνει κανείς να ακολουθήσουμε συγκεκριμένη οδό. Η δυσκολία βρίσκεται στην συνεργασία, συνάδελφοι. Πραγματικό έλλειμμα. Όπως επίσης και στην έλλειψη εργατικότητας. Ας είμαστε παρόντες. Κι αυτό από μόνο του κάτι διδάσκει στους μαθητές μας. Ας είμαστε στην διάθεσή τους. Ακόμη και τώρα έστω και τηλε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:15:50 »

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #312 στις: Μάρτιος 22, 2020, 01:59:54 μμ »
Εδώ ο κόσμος χάνεται, άνθρωποι πεθαίνουν και ο καημός ορισμένων εξακολουθεί να είναι να πώς να προσβάλλουν τους συναδέλφους τους. Αυτό από μόνο του κάτι διδάσκει στους μαθητές μας.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #313 στις: Μάρτιος 22, 2020, 02:31:59 μμ »
https://www.esos.gr/arthra/66740/ex-apostaseos-ekpaideysi-kai-ek-toy-syneggys-paideia

Εξαιρετικό! Αισιόδοξο και προσγειωμένο κείμενο. Φιλολόγου μάλιστα: απάντηση σε όσους κρίνουν τους εαυτούς τους αδαείς προς τα τεχνικά μέσα που καλούνται να χειριστούν.

Υπάρχουν πάρα πολλά τεχνικά μέσα. Και όλα στην επιλογή μας. Δεν μας υποχρεώνει κανείς να ακολουθήσουμε συγκεκριμένη οδό. Η δυσκολία βρίσκεται στην συνεργασία, συνάδελφοι. Πραγματικό έλλειμμα. Όπως επίσης και στην έλλειψη εργατικότητας. Ας είμαστε παρόντες. Κι αυτό από μόνο του κάτι διδάσκει στους μαθητές μας. Ας είμαστε στην διάθεσή τους. Ακόμη και τώρα έστω και τηλε.

Πολλοί ήμασταν στη διάθεση των μαθητων μας, με διάφορους τηλετρόπους, πολύ πριν αρχίσει τις οδηγίες το υπουργείο. Γι'αυτό έχουμε μια χαρά το δικαίωμα να κρίνουμε την προχειρότητα και την αναποτελεσματικότητα των μέτρων που λαμβάνονται και δεν χρειαζόμαστε κανέναν να μας κουνήσει το δάχτυλο περί εργατικότητας ή μη. Γιατί υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στην εργατικότητα και την αποτελεσματικότητα. Η πλειοψηφία είμαστε μια χαρά εργατικοί. Αποτελεσματικοί αυτή τη στιγμή πολύ αμφιβάλλω αν μπορούμε να είμαστε. Αν το θέμα μας είναι να λέμε ότι κάτι κάνουμε, οκ. Αλλά τουλάχιστον ας είμαστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2846
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #314 στις: Μάρτιος 22, 2020, 02:38:01 μμ »
Μια πρακτική ερώτηση: αν θέλω να ανεβάσω κάποιο φύλλο εργασίας που βρήκα στο διαδίκτυο είμαι οκ με το copyright εφόσον παραθέσω την πηγή όπου το βρήκα ή όχι;

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #315 στις: Μάρτιος 22, 2020, 02:40:12 μμ »
https://www.esos.gr/arthra/66740/ex-apostaseos-ekpaideysi-kai-ek-toy-syneggys-paideia

Εξαιρετικό! Αισιόδοξο και προσγειωμένο κείμενο. Φιλολόγου μάλιστα: απάντηση σε όσους κρίνουν τους εαυτούς τους αδαείς προς τα τεχνικά μέσα που καλούνται να χειριστούν.

Υπάρχουν πάρα πολλά τεχνικά μέσα. Και όλα στην επιλογή μας. Δεν μας υποχρεώνει κανείς να ακολουθήσουμε συγκεκριμένη οδό. Η δυσκολία βρίσκεται στην συνεργασία, συνάδελφοι. Πραγματικό έλλειμμα. Όπως επίσης και στην έλλειψη εργατικότητας. Ας είμαστε παρόντες. Κι αυτό από μόνο του κάτι διδάσκει στους μαθητές μας. Ας είμαστε στην διάθεσή τους. Ακόμη και τώρα έστω και τηλε.

ΟΚ. Κατανοούμε όλοι ότι είσαι εργατικός και νεωτεριστής. Είσαι παράδειγμα προς μίμηση. Το μήνυμα ελήφθη.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #316 στις: Μάρτιος 22, 2020, 02:44:14 μμ »
Μια πρακτική ερώτηση: αν θέλω να ανεβάσω κάποιο φύλλο εργασίας που βρήκα στο διαδίκτυο είμαι οκ με το copyright εφόσον παραθέσω την πηγή όπου το βρήκα ή όχι;

Αν βρίσκεται σε αποθετήριο του υπουργείου ή σε σελίδα πχ. σχολικού σύμβουλου, μπορείς να το ανεβάσεις, ναι, πάντα με το όνομα του δημιουργού. Αν βρίσκεται σε άλλου τύπου σελίδα ή είναι από βοήθημα, δεν είναι ξεκάθαρα τα πράγματα αν μας καλύπτει η παράθεση της πηγής. Αυτό μας είπε η επιμορφώτρια στο Β2 ΤΠΕ -περιμένουμε, λέει, διευκρινίσεις από το υπουργείο. Είναι ένα από τα πολλά θέματα για τα οποία θα έπρεπε να έχουμε ήδη ξεκάθαρη απάντηση -και γι'αυτό μιλάω για προχειρότητα.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2846
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #317 στις: Μάρτιος 22, 2020, 02:51:18 μμ »
Αν βρίσκεται σε αποθετήριο του υπουργείου ή σε σελίδα πχ. σχολικού σύμβουλου, μπορείς να το ανεβάσεις, ναι, πάντα με το όνομα του δημιουργού. Αν βρίσκεται σε άλλου τύπου σελίδα ή είναι από βοήθημα, δεν είναι ξεκάθαρα τα πράγματα αν μας καλύπτει η παράθεση της πηγής. Αυτό μας είπε η επιμορφώτρια στο Β2 ΤΠΕ -περιμένουμε, λέει, διευκρινίσεις από το υπουργείο. Είναι ένα από τα πολλά θέματα για τα οποία θα έπρεπε να έχουμε ήδη ξεκάθαρη απάντηση -και γι'αυτό μιλάω για προχειρότητα.

Μάλιστα...τρέχα γύρευε δλδ ...Θα έρθει άραγε ποτέ αυτή η διευκρίνιση απο το υπουργείο ή άδικος κόπος ότι έχουμε κάνει μέχρι τώρα?

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #318 στις: Μάρτιος 22, 2020, 02:54:36 μμ »
Μάλιστα...τρέχα γύρευε δλδ ...Θα έρθει άραγε ποτέ αυτή η διευκρίνιση απο το υπουργείο ή άδικος κόπος ότι έχουμε κάνει μέχρι τώρα?

Μπορείς να πάρεις ιδέες από σελίδες ή από βοηθήματα και να κάνεις αλλαγές, έτσι ώστε να μην είναι εξόφθαλμη αντιγραφή.

Αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίον επιμένει μάλλον τόσο πολύ το υπουργείο στα αποθετήρια -φωτόδεντρο, αίσωπος, κλπ.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2846
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #319 στις: Μάρτιος 22, 2020, 02:59:42 μμ »
Μπορείς να πάρεις ιδέες από σελίδες ή από βοηθήματα και να κάνεις αλλαγές, έτσι ώστε να μην είναι εξόφθαλμη αντιγραφή.

Αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίον επιμένει μάλλον τόσο πολύ το υπουργείο στα αποθετήρια -φωτόδεντρο, αίσωπος, κλπ.

Τρέχα γύρευε θα ξαναπώ εγώ...

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #320 στις: Μάρτιος 22, 2020, 03:41:52 μμ »
Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, μετά την αναγκαστική απόφαση για το κλείσιμο όλων των εκπαιδευτικών δομών, ανακοίνωσε την έναρξη της εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας.

Όσο αναγκαίο και αν ακούγεται αυτό το μέτρο, βασικά για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, οι εξαγγελίες της Υπουργού βρίσκουν τοίχο στην πραγματική εικόνα των δημόσιων σχολείων.

Από την εικόνα αυτή που όλοι μας έχουμε βιώσει το προηγούμενο διάστημα αναδεικνύονται ζητήματα, που δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε: α) απαρχαιωμένα Εργαστήρια και Τεχνολογικές Υποδομές, β) σχεδόν ανύπαρκτη εξοικείωση Εκπαιδευτικών και Μαθητών με αυτές τις διαδικασίες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, γ) αδυναμία για Τεχνική Υποστήριξη Εκπαιδευτικών και Μαθητών

Επιπλέον, σοβαρή πλευρά αποτελεί η εμπλοκή ιδιωτών εταιριών αλλά και της Τοπικής Διοίκησης. Οι δηλώσεις του Υπουργείου Παιδείας, τα «θερμά ευχαριστήρια» στους μονοπωλιακούς ομίλους (CISCO, Google και Microsoft) είναι που δίνουν αέρα στα πανιά προς όλους αυτούς να προωθήσουν τους σχεδιασμούς τους στο χώρο της Παιδείας (ιδιωτικοποίηση, πέρασμα της εκπαίδευσης στην ευθύνη των Δήμων, κλπ). Είναι απαράδεκτη πρόκληση, ο δημόσιος τομέας να μην αναλαμβάνει τις ευθύνες του και να γίνεται μεσάζοντας των ιδιωτικών εταιρειών, οι οποίες με το αζημίωτο διαφημίζουν τα εκπαιδευτικά τους προϊόντα.

Τέλος, δε μπορούμε να παραγνωρίζουμε τον κίνδυνο παγίωσης των μεθόδων τηλεκπαίδευσης και τηλεργασίας. Σε μία περίοδο, που το αγαθό της γνώσης πετσοκόβεται, οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, οι ελαστικές σχέσεις εργασίας (αναπληρωτές και ωρομίσθιοι) και η υποχρηματοδότηση διευρύνονται, αυτό θα σημάνει στο άμεσο μέλλον λιγότεροι εκπαιδευτικοί (σε απομακρυσμένες περιοχές), ελαστικοποίηση και εντατικοποίηση της εργασίας (εργασία χωρίς ωράριο από το σπίτι).

Απόσπασμα από την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ζακύνθου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Πηγή: Fresh education

Αποσυνδεδεμένος mfidanis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #321 στις: Μάρτιος 22, 2020, 06:58:36 μμ »
Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159532
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 231
Σύνολο: 250

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.