*

Αποστολέας Θέμα: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 164462 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #434 στις: Μάρτιος 25, 2020, 08:58:33 πμ »
https://www.ipaidia.gr/paideia/asigxroni-eks-apostaseos-ekpaideusi-apantiseis-se-sixnes-erotiseis
Εδώ αναφέρεται ότι μπορεί ο εκπαιδευτικός να χρησιμοποιήσει όποια πλατφόρμα θέλει.

Παράθεση
6. Μπορούν οι εκπαιδευτικοί να αξιοποιήσουν και άλλες πλατφόρμες;

Η επιλογή της πλατφόρμας που θα αξιοποιηθεί έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του/της κάθε εκπαιδευτικού. Ενθαρρύνεται η χρήση της προτεινόμενης από το ΥΠΑΙΘ πλατφόρμας λόγω της προσφερόμενης ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων. Μέθοδοι και εργαλεία που τυχόν έχουν αναπτυχθεί και αξιοποιούνται ήδη από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, είναι δυνατόν να συνεχίσουν να αξιοποιούνται. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων των μαθητών/τριών και στη σχετική ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων σχετικά με την εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Διαβάστε περισσότερα: Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις - iPaidia.gr

Για εκεί πάει η φάση, δλδ να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κατά βούληση, ΑΝ ΚΑΙ δεν είναι τελείως σαφές από την παραπάνω διατύπωση για ποιά "επιλογή πλατφόρμας" (δλδ ανάμεσα σε ποιές) εννοεί...
α) Τις #2# προταθείσες ασύγχρονες eclass κ e-me κ τη σύγχρονη webex ;
ή
β) οποιεσδήποτε άλλες;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:06:00 »

Αποσυνδεδεμένος Aiantas91

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 507
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #435 στις: Μάρτιος 25, 2020, 02:48:44 μμ »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/ypoyrgeio-paideias/316492_ex-apostaseos-sta-dimotika-me-orario-i-eisodos-ana-bathmida?fbclid=IwAR1guu-F02vHji2qdaaSFtP_lm4qGlBodeZgy66owqw2MWdOKRI-PCqNVYI
Σύμφωνα με το δημοσίευμα και στα δημοτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. "Η διαδικασία υλοποιείται από κάθε εκπαιδευτικό είτε με σύγχρονες, είτε με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, είτε συνδυαστικά."

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 359
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #436 στις: Μάρτιος 25, 2020, 07:01:58 μμ »
Εγώ σήμερα άφησα το Webex και το Υπουργείο και έκανα ωραιότατο μάθημα στο Skype.

Μπήκαν 10 άτομα ( με κλειστές κάμερες και μικρο ) και έβλεπαν live τον πίνακα μου.

Τα περί προσωπικών δεδομένων τα παρέκαμψα ... Όπoioς μαθητής μου έχει πρόβλημα ( κανείς από τους μαθητές μου btw ) μπορεί να βλέπει την ανά δύο λεπτά παγωμένη οθόνη του Webex 
Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος kathigitis1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό.
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #437 στις: Μάρτιος 25, 2020, 07:19:48 μμ »
Εγώ σήμερα άφησα το Webex και το Υπουργείο και έκανα ωραιότατο μάθημα στο Skype.

Μπήκαν 10 άτομα ( με κλειστές κάμερες και μικρο ) και έβλεπαν live τον πίνακα μου.

Τα περί προσωπικών δεδομένων τα παρέκαμψα ... Όπoioς μαθητής μου έχει πρόβλημα ( κανείς από τους μαθητές μου btw ) μπορεί να βλέπει την ανά δύο λεπτά παγωμένη οθόνη του Webex

Αγαπητέ συνάδελφε δεν έχουμε όλοι τον απαραίτητο εξοπλισμό, όσο για τα προσωπικά δεδομένα η νομοθεσία είναι δεδομένη και αυστηρή. Επίσης υπάρχουν και οι μαθητές της  Πρωτοβάθμιας όπου πρέπει να είμαστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 25, 2020, 08:44:40 μμ από kathigitis1 »
Από τα μικροπράγματα καταλαβαίνουμε καλύτερα τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Γιατί στα μεγάλα είναι πιο προσεκτικός και κρύβεται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:06:00 »

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 359
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #438 στις: Μάρτιος 25, 2020, 08:56:40 μμ »
Συνάδελφε δεν το έγραψα για να "πρέψω".


Μερικές πληροφορίες θέλω να δώσω για όποιους έχουν την δυνατότητα και τις εφαρμόσουν.

...και με την ελπίδα να μας διαβάζει κάποιος από το Υπουργείο ώστε να αλλάξει η πλατφόρμα τηλε-εκπαίδευσης ( ... προφανώς δεν "τα παίρνω" από την Microsoft )

Εχθές η θυγατέρα μου έκανε μάθημα στο Πολυτεχνείο με 138 συμμετοχές ( Με skype bussines )

Οι συνθήκες επιβάλουν να αγοραστούν άδειες από καλύτερες εφαρμογές σε σχέση με αυτήν της Cisco.

Επίσης υπάρχει και free λογισμικό του BigBlueButton που όμως δίνει περιορισμένο χρόνο λόγω της μεγάλης ζήτησης. Ας κάνει το Υπουργείο ένα donate και ας μας δώσουν άδειες απεριόριστης χρήσης .

Για όποιον μπορεί στην τελική ... ( για αυτόν που δεν μπορεί δεν έχει σημασία η πλατφόρμα στην τελική ).




 
Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος dimi94

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70 Ζωή είναι το άθροισμα των επιλογών μας
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #439 στις: Μάρτιος 25, 2020, 09:05:34 μμ »
250 συμμετέχοντες αντέχει το skype for business, το οποίο όμως δεν είναι δωρεάν λογισμικό όπως το απλό skype. Επαναλαμβάνω ότι υπάρχει και το http://lessons.sch.gr/ το οποίο δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά είναι τουλάχιστον του sch. Η βέλτιστη επιλογή για τηλεδιασκέψεις είναι να μεταδίδει οθόνη/κάμερα και ήχο μόνο ο διδάσκων και οι μαθητές να είναι χωρίς εικόνα και ήχο , εκτός εάν ζητήσουν τον λόγο.
Kι αυτό σέρνεται..

Αποσυνδεδεμένος kathigitis1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό.
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #440 στις: Μάρτιος 25, 2020, 09:28:51 μμ »
@ Dadi
Δεν ειπα ότι κάνεις διαφήμιση, ούτε ο,τι δεν μπορώ. Απλα δεν εχω αυτά που απαιτούνται για μια συμβατή εργασία από το σπίτι, όπως και πολλοί άλλοι.(όπως τα περιγράφεις) Θα προσπαθήσουμε, άλλα το υπουργείο πρέπει να ενεργήσει γρήγορα. Γιατί δυστυχώς,όπως πάντα,  τρέχει πίσω από τα γεγονότα. Ας κάνει όσα λες, όσα μπορεί τέλος πάντων και εμεις θα κάνουμε ο,τι μπορούμε.
Από τα μικροπράγματα καταλαβαίνουμε καλύτερα τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Γιατί στα μεγάλα είναι πιο προσεκτικός και κρύβεται.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #441 στις: Μάρτιος 25, 2020, 09:51:02 μμ »
Θα ήταν ορθό να μην μπλέκουμε την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, ούτε να δώσουν οι συνάδελφοι λύσεις. Αυτό είναι αρμοδιότητα του υπουργείου παιδείας. Καιρός να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν.

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #442 στις: Μάρτιος 25, 2020, 11:46:38 μμ »
Καλό είναι να δημιουργήσουμε  καινούρια μέιλ για την επικοινωνία με τους μαθητές . Η διαδικασία προβλέπει ότι εμείς στέλνουμε τα λινκ για τη σύγχρονη, όμως είναι προτιμότερο να γνωστοποιούνται από το σχολείο μαζί με το ωρολόγιο πρόγραμμα. Το ίδιο και περισσότερο για την ασύγχρονη.
Κανονικά, αν υπήρχε σοβαρός σχεδιασμός και αποτελεσματική αντιμετώπιση του θέματος, θα έπρεπε όλα αυτά να έχουν καλυφθεί με σαφείς εγκυκλίους. Το γεγονός ότι προσπαθούμε να τα ψυχανεμιστούμε από συνεντεύξεις στα ΜΜΕ, κάτι λέει.
Όμως η ώρα πλησιάζει δώδεκα και πρέπει να μπούμε για μάθημα στην η-τάξη!

Συνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1679
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #443 στις: Μάρτιος 26, 2020, 01:57:43 πμ »
Καλό είναι να δημιουργήσουμε  καινούρια μέιλ για την επικοινωνία με τους μαθητές . Η διαδικασία προβλέπει ότι εμείς στέλνουμε τα λινκ για τη σύγχρονη, όμως είναι προτιμότερο να γνωστοποιούνται από το σχολείο μαζί με το ωρολόγιο πρόγραμμα. Το ίδιο και περισσότερο για την ασύγχρονη.
Κανονικά, αν υπήρχε σοβαρός σχεδιασμός και αποτελεσματική αντιμετώπιση του θέματος, θα έπρεπε όλα αυτά να έχουν καλυφθεί με σαφείς εγκυκλίους. Το γεγονός ότι προσπαθούμε να τα ψυχανεμιστούμε από συνεντεύξεις στα ΜΜΕ, κάτι λέει.
Όμως η ώρα πλησιάζει δώδεκα και πρέπει να μπούμε για μάθημα στην η-τάξη!
Εγώ ζήτησα από το σχολείο να κοινοποιήσει το λινκ. Δεν λέει ότι πρέπει να σταλεί από το προσωπικό μας μεηλ. Ας βρουν τον τροπο (Facebook, viber, mail σχολείου, ταχυδρομικό Περιστέρι). Τους επισήμανα γραπτώς ότι δεν προτίθεμαι να στείλω τίποτα μέσω του προσωπικού μεηλ και ότι επιφυλασσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου σε περίπτωση που διαρρευσει (gdpr). Για ο, τι θέλουν οι μαθητές μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω του e-me και του e-class που έχω ανεβασει
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2020, 01:59:34 πμ από topsy »

Αποσυνδεδεμένος angarato_surion

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #444 στις: Μάρτιος 26, 2020, 07:18:58 πμ »
Καλό είναι να δημιουργήσουμε  καινούρια μέιλ για την επικοινωνία με τους μαθητές . Η διαδικασία προβλέπει ότι εμείς στέλνουμε τα λινκ για τη σύγχρονη, όμως είναι προτιμότερο να γνωστοποιούνται από το σχολείο μαζί με το ωρολόγιο πρόγραμμα. Το ίδιο και περισσότερο για την ασύγχρονη.
Κανονικά, αν υπήρχε σοβαρός σχεδιασμός και αποτελεσματική αντιμετώπιση του θέματος, θα έπρεπε όλα αυτά να έχουν καλυφθεί με σαφείς εγκυκλίους. Το γεγονός ότι προσπαθούμε να τα ψυχανεμιστούμε από συνεντεύξεις στα ΜΜΕ, κάτι λέει.
Όμως η ώρα πλησιάζει δώδεκα και πρέπει να μπούμε για μάθημα στην η-τάξη!
Για ποιον λόγο να το κάνουμε νέο e-mail;
Δεν υπάρχει τρόπος να στέλνουν απορίες μέσα από την πλατφόρμα του sch.gr;

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2020, 09:50:25 πμ από angarato_surion »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #445 στις: Μάρτιος 26, 2020, 07:31:39 πμ »
Δεν μπορούν (και δεν το έχουν κάνει ως τώρα) να μας υποχρεώσουν να στείλουμε  link στους μαθητές από το προσωπικό μας mail.

Για αυτό υπάρχουν και οι δύο προτεινόμενες πλατφόρμες. Προς το παρόν, τουλάχιστον για το γυμνάσιο, από ό,τι βλέπω  δουλεύει καλύτερα η ασύγχρονη εξ αποστάσεως.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #446 στις: Μάρτιος 26, 2020, 08:03:25 πμ »
Εγώ σήμερα άφησα το Webex και το Υπουργείο και έκανα ωραιότατο μάθημα στο Skype.

Μπήκαν 10 άτομα ( με κλειστές κάμερες και μικρο ) και έβλεπαν live τον πίνακα μου.

Τα περί προσωπικών δεδομένων τα παρέκαμψα ... Όπoioς μαθητής μου έχει πρόβλημα ( κανείς από τους μαθητές μου btw ) μπορεί να βλέπει την ανά δύο λεπτά παγωμένη οθόνη του Webex


Τι παγώνει τόσο ;  και ακόμα  τη δουλεύουν μόνο κάποιοι συνάδελφοι λυκείων ;  τι θα γίνει δηλαδή όταν μπουν και τα γυμνάσια και τα δημοτικά ;   

Αποσυνδεδεμένος patra25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #447 στις: Μάρτιος 26, 2020, 09:34:49 πμ »
όπως διάβασα την εγκύκλιο λέει ότι θέλει τμήματα και όχι μαθήματα, και αρκετοί συνάδελφοι είδα το έχουν κάνει. Ωστόσο, η δυσκολία που έχω είναι η εξής. Επειδή υπάρχουν πολλά διδακτικά αντικείμενα και σχολεία το θεωρώ αδύνατον να φτιάχνονται τόσα μαθήματα που ουσιαστικά είναι τα ίδια για ορισμένα τμήματα και φυσικά θα πρέπει να δούμε και το συνολικό αριθμό των εγγεγραμένων. δηλαδή μπορεί να υπάρχει ένα τμήμα με 4 μαθητές; τι νόημα έχει; γνωρίζει κανείς αν μπορούμε να ανοίξουμε μάθημα η να τα τροποποιήσουμε μετά το τέλος των εγγραφών; Eπίσης πως μπορούμε να μάθουμε το emaίl στο sch; το ζητάει είδα και στον Aίσωπο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2020, 09:40:28 πμ από patra25 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 510
Σύνολο: 527

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.