*

Αποστολέας Θέμα: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 165352 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #392 στις: Μάρτιος 24, 2020, 11:45:58 πμ »
Και εμένα η θυγατέρα μου εχθές παρακολούθησε διαδικτυακό μάθημα μέσω Skype Bussines με 138 συμμετοχές .

Το θέμα βέβαια είναι ότι εάν θέλεις να κάνεις μάθημα μέσω share οθόνης τότε αυτό είναι εφικτό.

Εάν θές να γράψεις κάτι σε ένα χαρτί ή σε έναν πίνακα τότε τι γίνεται ;

Δυστυχώς δεν πρόλαβα την αγορά ψηφιακής πένας που θα μου έλυνε ( ; ) το πρόβλημα λόγω lockdown.
Αν θες να γραψεις, χρησιμοποιησε το chat. Επισης μπορεις να ανοιξεις ενα κενο word, να γραφεις και να κανεις share την οθονη. Δοκιμασε και τη ζωγραφική ως whiteboard και πάλι share screen. Το zoom έχει whiteboard δικό του

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:23:50 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #393 στις: Μάρτιος 24, 2020, 11:50:51 πμ »

 .....................Οι Πανελλαδικές θα αρχίσουν το αργότερο τον Ιούλιο................................
Η υπουργός διευκρίνισε ότι είναι υποχρεωτική η συμμετοχή και στη σύγχρονη και στην ασύγχρονη εκπαίδευση.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/316369_n-kerameos-oi-panelladikes-tha-arhisoyn-argotero-ton-ioylio
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 24, 2020, 11:52:33 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος sxolarxos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #394 στις: Μάρτιος 24, 2020, 11:58:10 πμ »
Σέρνονται e-class και e-me.

Να μας πούνε επίσημα να μπαίνουμε μετά τα μεσάνυχτα, να ξέρουμε και εμείς οι εκπαιδευτικοί πια!

Στο e-me συνεχώς προβλήματα με την δημιουργία κυψελών. Τη μία δεν αναγνωρίζει κωδικούς, την άλλη χρειάζεται ώρα να τις αποθηκεύσει (και αν...). Για το e-class δεν το συζητώ...

Ας φροντίσει το κράτος να αντέχουν περισσότερο οι πλατφόρμες που προτείνει. Γιατί, μεταξύ άλλων, καραδοκούν εκεί έξω όλοι αυτοί που μας κατηγορούν για πρόωρες διακοπές μετ' αποδοχών...

Ωραία και σωστά (δεν λέω) τα περί διατήρησης της επαφής των μαθητών με την μάθηση, αλλά ας λυθούν τα τεχνικά ζητήματα πρώτα! Και να λυθούν οριστικά!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #395 στις: Μάρτιος 24, 2020, 11:58:20 πμ »
Kαλημέρα! Κάποιοι ανέφεραν ένα θέμα που έχει προκύψει με το viber και το skype και τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών. Δεν θυμάμαι ποιο μέλος το ανέφερε... Τι πρόβλημα υπάρχει με τα προσωπικά δεδομένα? Μήπως γνωρίζει κανείς πιο συγκεκριμένα??
Πάντως χτες  ανακοινώθηκε αυτό:
............Το υπουργείο Παιδείας καλεί τους  Διευθυντές σχολείων να αναλάβουν   να ενημερώσουν  όλους τους γονείς/κηδεμόνες και μαθητές σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων αποκλειστικά για τον σκοπό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, κοινοποιώντας τους την παρακάτω ενημέρωση:
https://www.esos.gr/arthra/66758/yp-paideias-enimerosi-mathiton-goneon-kai-kidemonon-gia-ta-prosopika-dedomena
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:23:50 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #396 στις: Μάρτιος 24, 2020, 12:00:38 μμ »
Σέρνονται e-class και e-me.
Να μας πούνε επίσημα να μπαίνουμε μετά τα μεσάνυχτα, να ξέρουμε και εμείς οι εκπαιδευτικοί πια!
Μετά τα μεσάνυχτα αλλά κυρίως νωρίς το πρωί μπορείς να μπεις και να ανεβάσεις, μια λύση είναι να ετοιμάζεις υλικό
και να το ανεβάζεις σε αυτές τις χρονικές περιόδους. Μιλώ για eclass.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2520
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #397 στις: Μάρτιος 24, 2020, 12:06:28 μμ »
Και στην e-me προσπαθώ πόση ώρα να δημιουργήσω μια κυψέλη και δεν την αποθηκεύει.

Μπες αργά το βράδυ ή νωρίς το πρωί. Δες και αυτό το βίντεο, ίσως σε βοηθήσει:

https://www.youtube.com/watch?v=c2RggIcs-Fk


Αποσυνδεδεμένος sxolarxos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #398 στις: Μάρτιος 24, 2020, 12:14:00 μμ »
Σέβομαι όλη την δουλειά και την προσπάθεια των συναδέλφων και εδώ στο pde και πανελλαδικά.

Αλλά κάτι με πιάνει, όταν όλοι αυτοί που το ξεκίνησαν άρον-άρον το θέμα της "εξ αποστάσεως" (=Υπουργείο) δεν σου δίνουν την δυνατότητα να κάνεις την δουλειά σου απρόσκοπτα ή, τελοσπάντων, με την απαιτούμενη διαδικτυακή ταχύτητα.

Τί θα πει αργά "αργά το βράδυ ή νωρίς το πρωί";;; Και δεν κατηγορώ τον harac! Κάθε άλλο!

Αποσυνδεδεμένος sxolarxos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #399 στις: Μάρτιος 24, 2020, 12:24:27 μμ »
Και σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματός μου, οι εξαγγελίες της όποιας υπουργού, χρειάζονται και αντίστοιχα τεχνολογικά υπόβαθρα και υποδομές, από όλες τις πλευρές: μαθητές, εκπαιδευτικούς, κρατικές διαδικτυακές υπηρεσίες.

Όταν π.χ. πας να κάνεις log in στο ΠΣΔ και σε πετάει έξω, εμένα μου δείχνει άλλα πράγματα και όχι κράτος έτοιμο για τηλεκπαίδευση.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 24, 2020, 12:26:08 μμ από sxolarxos »

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #400 στις: Μάρτιος 24, 2020, 12:32:31 μμ »
To eclass  σέρνεται ή δεν ανοίγει καν  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #401 στις: Μάρτιος 24, 2020, 12:33:50 μμ »
Σέρνονται e-class και e-me.

Να μας πούνε επίσημα να μπαίνουμε μετά τα μεσάνυχτα, να ξέρουμε και εμείς οι εκπαιδευτικοί πια!

Στο e-me συνεχώς προβλήματα με την δημιουργία κυψελών. Τη μία δεν αναγνωρίζει κωδικούς, την άλλη χρειάζεται ώρα να τις αποθηκεύσει (και αν...). Για το e-class δεν το συζητώ...

Ας φροντίσει το κράτος να αντέχουν περισσότερο οι πλατφόρμες που προτείνει. Γιατί, μεταξύ άλλων, καραδοκούν εκεί έξω όλοι αυτοί που μας κατηγορούν για πρόωρες διακοπές μετ' αποδοχών...

Ωραία και σωστά (δεν λέω) τα περί διατήρησης της επαφής των μαθητών με την μάθηση, αλλά ας λυθούν τα τεχνικά ζητήματα πρώτα! Και να λυθούν οριστικά!


Νομίζω η λύση ειναι απλή αλλά αντίθετη με την εγκύκλιο της υπουργού : Δουλεύουμε με εφαρμογες εκτός πλατφόρμας,  και  όταν οι πλατφόρμες δεν κολλάνε ανεβάζουμε τα αρχεία αυτά για να φαίνεται πως δουλέψαμε.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #402 στις: Μάρτιος 24, 2020, 12:38:36 μμ »
250 συμμετέχοντες αντέχει το skype for business, το οποίο όμως δεν είναι δωρεάν λογισμικό όπως το απλό skype. Επαναλαμβάνω ότι υπάρχει και το http://lessons.sch.gr/ το οποίο δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά είναι τουλάχιστον του sch. Η βέλτιστη επιλογή για τηλεδιασκέψεις είναι να μεταδίδει οθόνη/κάμερα και ήχο μόνο ο διδάσκων και οι μαθητές να είναι χωρίς εικόνα και ήχο , εκτός εάν ζητήσουν τον λόγο.

Αποσυνδεδεμένος sxolarxos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #403 στις: Μάρτιος 24, 2020, 12:39:38 μμ »

Νομίζω η λύση ειναι απλή αλλά αντίθετη με την εγκύκλιο της υπουργού : Δουλεύουμε με εφαρμογες εκτός πλατφόρμας,  και  όταν οι πλατφόρμες δεν κολλάνε ανεβάζουμε τα αρχεία αυτά για να φαίνεται πως δουλέψαμε.

Συνάδελφε, δεν διαφωνώ ουσιαστικά μαζί σου, αλλά δεν γίνεται ο κάθε εκπαιδευτικός να αναζητά δικές του λύσεις, την στιγμή που το Υπουργείο σε κατευθύνει σε συγκεκριμένες πλατφόρμες.

Έχουν έρθει του κόσμου οι οδηγίες, έχουν προτρέψει κηδεμόνες να εγγραφούν στο ΠΣΔ, το ένα το άλλο, και όλα σέρνονται!

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #404 στις: Μάρτιος 24, 2020, 01:28:34 μμ »
Πετρίδης Παναγιώτης
Φυσικός ΓΕΛ Χαλάστρας

Με αφορμή όσα ακούγονται τις  τελευταίες ημέρες για τηλεδιασκέψεις με μαθητές και ωράριο μαθημάτων για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λύσεις με webex, meetings, lessons, twinspace, skype, zoom, hangout, myownconference, viber, eclass, e-me, Moodle, Edmodo, Google Classroom, TES Teach with Blendspace, github teacher toolbox, Slack κ.α. θα ήθελα να αναφέρω και εγώ την μικρή μου εμπειρία από μαθήματα εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Έχω παρακολουθήσει επιτυχώς μαθήματα ΜΟΟC (Massive Open Online Courses) από European Schoolnet Academy, Edx MITx, Coursera, Mathesis, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και από άλλα λιγότερο γνωστά εκπαιδευτικά ιδρύματα που παρέχουν εξ  αποστάσεως εκπαίδευση. (Αναζήτηση στο my porfolio)

Όπως μπορεί κάποιος να διαπιστώσει όλα τα μαθήματα πραγματοποιήθηκαν αφού είχα τελειώσει το σχολείο, το στρατιωτικό μου και το πανεπιστήμιο. Η σκέψη να κάνουμε μαθήματα εξ αποστάσεως σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, είναι εντελώς λανθασμένη σχεδόν παράλογη. Και εξηγώ:

Η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση παρέχεται σε  φοιτητές. Δηλαδή σε ανθρώπους που πραγματικά επιθυμούν να μάθουν το αντικείμενο της εκπαίδευσης.

Οι λόγοι που μας οδήγησαν στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση είναι πολλοί.

Κάποιοι θέλαμε να σπουδάσουμε ένα αντικείμενο διαφορετικό του βασικού μας πτυχίου. Κάποιοι θέλαμε ένα επιπλέον χαρτί που θα μας βοηθούσε στην επαγγελματική μας εξέλιξη.

Κάποιοι γνωρίζαμε πολύ καλά ένα αντικείμενο και θέλαμε ένα πτυχίο που να πιστοποιεί αυτή μας την γνώση. Κάποιοι δεν είχαμε χρόνο να σπουδάσουμε συμβατικά σε ένα πανεπιστήμιο εξαιτίας οικογενειακών υποχρεώσεων οπότε η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν μονόδρομος.

Όποιος και να ήταν ο λόγος που μας οδήγησε στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ένα είναι σίγουρο, ότι ήμασταν συνειδητοποιημένοι στην επιλογή μας.

Γι αυτό το λόγο και ξοδέψαμε προσωπικό χρόνο και αρκετά χρήματα για να συμμετέχουμε σε αυτή την εκπαίδευση. Δεν υπήρχαν γονείς που μας “ανάγκασαν” να μάθουμε.

Δεν μας υποχρέωσε κανένας καθηγητής να παρακολουθήσουμε το μάθημά του.

Θα πρέπει να ξεχωρίσουμε δυο έννοιες. Την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την υποχρεωτική εκπαίδευση.

Μπορεί να μοιάζουν αλλά είναι τελείως διαφορετικές διαδικασίες.

Η υποχρεωτική εκπαίδευση είναι “υποχρεωτική”. Η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση είναι προαιρετική, δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική.

Ο βασικότερος ρόλος του σχολείου ο “κουστωδιακός” καλύπτει μια συγκεκριμένη ανάγκη της σύγχρονης κοινωνίας και αναφέρεται σε συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα μαθητών.

Οι γονείς (με τα παιδιά ως μια κουστωδία) ξεκινάνε το πρωί από το σπίτι, περνούν από το σχολείο, αφήνουν τα παιδιά,  πηγαίνουν στην εργασία τους και το μεσημέρι επιστέφουν, περνούν ξανά από το σχολείο , παίρνουν τα παιδιά και γυρίζουν στο σπίτι.

Και αυτό γίνεται καθημερινά και “υποχρεωτικά”.

Τώρα εμείς θέλουμε να καθηλώσουμε δεκαπεντάχρονα παιδιά μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή για εφτά ώρες  το πρωί και άλλες εφτά το απόγευμα μιας και τα φροντιστήρια έχουν ήδη ξεκινήσει την εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν πρέπει να καθίσουν και εφτά ώρες να παίξουν ένα διαδικτυακό παιχνίδι; (Fortnite, NBA 2K20, Call of Duty, GTA V, Apex Legends, Brawlhalla).

Όπως καταλαβαίνω κάτι δεν πάει καλά. Προβλέπω ότι από αυτά τα εφτάωρα ένα θα προλάβουν οι μαθητές μας ,μιας και πρέπει να φάνε, να κοιμηθούνε και να μιλήσουν στα κοινωνικά δίκτυα (instagram, facebook, youtube).

Τι μπορούν να κάνουν τα σχολεία την δύσκολη εποχή του Κορονοϊού;

Σε πρώτη φάση να οργανώσουν την ασύγχρονη εκπαίδευση. Υπάρχουν εργαλεία moodle, eclass, blogs γενικά LMS (learning Managment Systems) με την βοήθεια των οποίων μπορούν κάποια μαθήματα να ανέβουν στο διαδίκτυο.

Εξ’ αποστάσεως συναντήσεις μπορούν να ορισθούν κυρίως με μαθητές μεγαλύτερης ηλικίας (Γ’ Λυκείου) και όχι καθημερινά και σε επτάωρο πλαίσιο.

Ο κάθε καθηγητής μπορεί να ορίσει ο ίδιος εξ αποστάσεως συναντήσεις περισσότερο συμβουλευτικά για επίλυση αποριών, εμβάθυνση σε κάποια θέματα και επανάληψη. Προφανώς δεν μπορεί να γίνει μάθημα, όπως γίνεται στο σχολείο.

Προφανώς δεν μπορεί να γίνει παράδοση νέας ύλης.

Και το σημαντικότερο όλων προφανώς δεν μπορεί αυτό να οργανωθεί κεντρικά από το σχολείο.

Δεν μπορεί να γίνει ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων του σχολείου.

Δεν μπορεί να υποχρεωθεί ο μαθητής συγκεκριμένη ώρα να παρακολουθήσει συγκεκριμένο μάθημα.

Φαντάζομαι ότι αν γίνει αυτό θα παρακολουθούν τελικά την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση οι γονείς. Και κάτι τελευταίο μιας και μαθαίνω ότι σχολεία και καθηγητές ψάχνουν για την υλικοτεχνική υποδομή που απαιτείται για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Δεν είναι απαραίτητη καμία κάμερα για ένα εξ αποστάσεως μάθημα.

Αρκεί η πλατφόρμα να παρέχει την δυνατότητα να διαμοιράζει ο καθηγητής την επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή του, να έχουν δηλαδή οι μαθητές πρόσβαση στα αρχεία που έχει δημιουργήσει ο καθηγητής τους.

Ένα μικρόφωνο δηλαδή και η σύνδεση στο διαδίκτυο είναι αρκετά.

Πηγή:esos gr

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 24, 2020, 01:30:52 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #405 στις: Μάρτιος 24, 2020, 01:37:18 μμ »
Έχω αγανακτήσει κι εγώ με το e-class, φαντάζομαι και οι γονείς και τα παιδιά, έχουν όλοι καταλάβει μάλλον την κοροϊδία...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159543
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 282
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 252
Σύνολο: 254

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.