*

Αποστολέας Θέμα: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 164463 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #658 στις: Απρίλιος 01, 2020, 04:44:36 μμ »
https://www.anaplirotes.gr/zaxarakh-pilotikh-ek-apostasews-apo-septemvrh/

Να κι ένα ωραίο πρωταπριλιάτικο για να ευθυμήσουμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2020, 04:47:53 μμ από skathari »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:13:32 »

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #659 στις: Απρίλιος 01, 2020, 04:45:42 μμ »
Ας δίναν μόνο μία τότε. Όφειλα εγώ να ξέρω ποια θα έχει προβλήματα και ποια θα παίζει μια χαρά?

Το ότι προτείνει το υπουργείο λάθος πλατφόρμες είναι το μικρότερο λάθος που κάνει.
Υπάρχουν πολύ χειρότερα λάθη που κάνει το υπουργείο.
Μπορείς και τώρα πάντως, μετά την πληροφορία που σου έδωσα, να πάρεις την δουλειά σου και να την μεταφέρεις στο eclass.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2020, 04:49:36 μμ από erisec »
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #660 στις: Απρίλιος 01, 2020, 04:46:59 μμ »
Μπορείς και τώρα πάντως, μετά την πληροφορία που σου έδωσα, να πάρεις την δουλειά σου και να την μεταφέρεις στο eclass.

Nαι μισό λεπτό να πω στους 80 κάτι μαθητές που έχω ήδη περάσει στις κυψέλες ότι τελικά άλλαξα γνώμη.

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #661 στις: Απρίλιος 01, 2020, 04:48:25 μμ »
Nαι μισό λεπτό να πω στους 80 κάτι μαθητές που έχω ήδη περάσει στις κυψέλες ότι τελικά άλλαξα γνώμη.

Στο eclass οι μαθητές εγγράφονται μόνοι τους.
Μπορείς όμως να τους περάσεις και μαζικά με αυτοματοποιημένο τρόπο (αν και δεν το συνιστώ γιατί μαθητής που αδυνατεί να γραφτεί στην πλατφόρμα, σίγουρα δεν μπορεί επίσης να παρακολουθήσει και το μάθημα)
Από αυτούς τους 80, πόσοι είναι ενεργοί και παρακολουθούν το μάθημά σου;

ΥΓ
Γιατί στο προφίλ μου γράφει ότι έχω στείλει 0 μηνύματα;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2020, 04:58:15 μμ από erisec »
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:13:32 »

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #662 στις: Απρίλιος 01, 2020, 05:11:49 μμ »
https://www.anaplirotes.gr/zaxarakh-pilotikh-ek-apostasews-apo-septemvrh/

Να κι ένα ωραίο πρωταπριλιάτικο για να ευθυμήσουμε.

🙄😨
Εγώ ευθυμησα! Το αστείο πέτυχε!!!

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #663 στις: Απρίλιος 01, 2020, 05:17:13 μμ »
Α, χρησιμοποιώ και γω (όσο με αφήνει να το ανοίξω τουλάχιστον) το Φωτόδεντρο.
Είναι κάποια που δεν μπορώ καν να τα δω γιατί δεν υποστηρίζεται η χρήση τους από τον υπολογιστή μου, λέει, κάτι τέτοιο.
(Εν τω μεταξύ, δεν είναι και τόσο παλιός και είναι αρκετά ενημερωμένος.)

Εννοείς ότι δεν βλέπουν τον τρόπο που ο άλλος έκανε την άσκηση; Και τι σου δείχνει εσένα, μόνο το αποτέλεσμα;

Εννοείς ότι οι μαθητές αλληλεπιδρούν μέσω του Τοίχου; Γράφοντας σχόλια;
Άλλο πάλι αυτό με τα σχόλια. Αν δεν πατήσω διαγραφή εκεί που είναι το συννεφάκι, δεν μου τα ανοίγει, δεν ξέρω καν αν φαίνονται στους άλλους. Όσο για τον κεραυνό δίπλα από τα συννεφάκια των σχολείων, ξέρετε τι σημαίνει;

Όσο για το e-me, σχεδόν εξαναγκάστηκα να το δουλέψω, γιατί όλοι στο ένα σχολείο με αυτό δουλεύουν. Στο άλλο σχολείο, κάποιοι δουλεύουν με το e-class, σε ένα από τα τμήματά μου. Είναι πρακτικά αδύνατο να μπω και στο e-class, να ξαναφάω όλο το πακέτο από την αρχή για ένα τμήμα. Εν τω μεταξύ, κάποια παιδιά από το συγκεκριμένο τμήμα έχουν ανταποκριθεί στην πρόσκλησή μου στο e-me. Μύλος!

1.Σε μερικά αντικείμενα του Φωτόδεντρου, θέλει adobe flash για να τα ανοίξει.
2. Ναι, ακριβώς αυτό εννοώ. Βλέπουν το αποτέλεσμα και δεν μπορούν να αντιγράψουν τα βήματα. Πρέπει να προσπαθήσουν μόνοι τους.
3. Μπορούν να ρωτήσουν ό,τι θέλουν μέσα από τα σχόλια του τοίχου. Τα σχόλια ανοίγουν μόνο όταν πατήσεις επάνω στο συννεφάκι.
Ό,τι και να λέμε τώρα, το e-me  δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Το χρησιμοποιώ παντού διότι αυτό χρησιμοποιεί αποκλειστικά το σχολείο που έχω τοποθετηθεί, καθώς και  κάποιοι συνάδελφοι από τα υπόλοιπα σχολεία όπου συμπληρώνω ωράριο. Οι περισσότεροι όμως στα άλλα σχολεία χρησιμοποιούν το e-class, με αποτέλεσμα οι μαθητές  να μην απαντούν όλοι στις προσκλήσεις του e-me.  Όπως έγραψες, μύλος. Και εγώ δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να στήσω  για τα άλλα δύο σχολεία νέες τάξεις στο e-class. Δυσάρεστο όλο  αυτό που συμβαίνει διότι ενώ και δύο μέσα διαθέτουν  δυνατότητες, δεν μπορούμε εύκολα να τις αξιοποιήσουμε όλες.

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #664 στις: Απρίλιος 01, 2020, 05:26:31 μμ »
Ο κυριότερος λόγος γιατί τον οποίο είναι καλύτερο να επενδύσετε τον χρόνο σας στο eclass, είναι γιατί είναι ανοιχτού κώδικα και άρα μπορεί να στηθεί στο σχολείο σας και φυσικά να υποστηρίξει και τηλεδιάσκεψη (BBB, jitsi) από σερβερ του σχολείου σας.
Με ότι αυτό σημαίνει για το κόστος, την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σας, και φυσικά την επεκτασιμότητα.

Όσοι επενδύουν σε άλλες κλειστές πλατφόρμες, να ξέρουν ότι είτε υπάρχει πρόβλημα προσωπικών δεδομένων (αν δεν πληρώνεις για το προϊόν, τότε εσύ είσαι το προϊόν), είτε αύριο θα τελειώσει το τζάμπα και θα αναγκαστούν να πληρώσουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2020, 05:31:12 μμ από erisec »
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος joannabear

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #665 στις: Απρίλιος 01, 2020, 05:30:01 μμ »
1.Σε μερικά αντικείμενα του Φωτόδεντρου, θέλει adobe flash για να τα ανοίξει.
2. Ναι, ακριβώς αυτό εννοώ. Βλέπουν το αποτέλεσμα και δεν μπορούν να αντιγράψουν τα βήματα. Πρέπει να προσπαθήσουν μόνοι τους.
3. Μπορούν να ρωτήσουν ό,τι θέλουν μέσα από τα σχόλια του τοίχου. Τα σχόλια ανοίγουν μόνο όταν πατήσεις επάνω στο συννεφάκι.
Ό,τι και να λέμε τώρα, το e-me  δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Το χρησιμοποιώ παντού διότι αυτό χρησιμοποιεί αποκλειστικά το σχολείο που έχω τοποθετηθεί, καθώς και  κάποιοι συνάδελφοι από τα υπόλοιπα σχολεία όπου συμπληρώνω ωράριο. Οι περισσότεροι όμως στα άλλα σχολεία χρησιμοποιούν το e-class, με αποτέλεσμα οι μαθητές  να μην απαντούν όλοι στις προσκλήσεις του e-me.  Όπως έγραψες, μύλος. Και εγώ δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να στήσω  για τα άλλα δύο σχολεία νέες τάξεις στο e-class. Δυσάρεστο όλο  αυτό που συμβαίνει διότι ενώ και δύο μέσα διαθέτουν  δυνατότητες, δεν μπορούμε εύκολα να τις αξιοποιήσουμε όλες.
1. Το ξέρω αυτό με το Adobe Flash, το έχω και μου τα ανοίγει αυτά που μου λέει ότι τα ανοίγω μέσω αυτού. Σε κάτι άλλες δραστηριότητες όμως, μου βγάζει κάτι άλλο, που δεν υποστηρίζει ο υπολογιστής μου και καλά.
2. Φαντάζομαι ότι αυτό λειτουργεί καλά σε μαθηματικά προβλήματα, εξισώσεις κ. λπ. ... Σε γλωσσολογικές ασκήσεις όμως, που το αποτέλεσμα είναι εξαρχής το μοναδικό ζητούμενο; Π.χ. θέλω το αντώνυμο της τάδε λέξης...
3. Ναι, το γνωρίζω αυτό, απλά δεν ξέρω κατά πόσο είμαστε καλυμμένοι όταν ο ένας μαθητής βλέπει τις διορθώσεις π.χ. που κάνω στον άλλο...

Ούτε γω θα μπω στο e-class, να ανοίξω και άλλο μέτωπο, να κουζουλαθώ εντελώς!

Ευχαριστώ και πάλι!
Και ξαφνικά ανοίγουν τα μάτια σου. Και βλέπεις καθαρά. Και είσαι ελεύθερος.

Αποσυνδεδεμένος joannabear

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #666 στις: Απρίλιος 01, 2020, 05:32:48 μμ »
Ο κυριότερος λόγος γιατί τον οποίο είναι καλύτερο να επενδύσετε τον χρόνο σας στο eclass, είναι γιατί είναι ανοιχτού κώδικα και άρα μπορεί να στηθεί στο σχολείο σας και φυσικά να υποστηρίξει και τηλεδιάσκεψη (BBB, jitsi) από σερβερ του σχολείου σας.
Με ότι αυτό σημαίνει για το κόστος, την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σας, και φυσικά την επεκτασιμότητα.

Όσοι επενδύουν σε άλλες κλειστές πλατφόρμες, να ξέρουν ότι είτε υπάρχει πρόβλημα προσωπικών δεδομένων (αν δεν πληρώνεις για το προϊόν, τότε εσύ είσαι το προϊόν), είτε αύριο θα τελειώσει το τζάμπα και θα αναγκαστούν να πληρώσουν.
Για το e-me δεν τίθεται θέμα προσωπικών δεδομένων;
Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, κάπου διάβασα ότι μπορεί να υποστηρίξει και διδασκαλία σε ζωντανό χρόνο.

Και ξαφνικά ανοίγουν τα μάτια σου. Και βλέπεις καθαρά. Και είσαι ελεύθερος.

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #667 στις: Απρίλιος 01, 2020, 05:33:05 μμ »
Ούτε γω θα μπω στο e-class, να ανοίξω και άλλο μέτωπο, να κουζουλαθώ εντελώς!

Το πολυτιμότερο πράγμα στην ζωή είναι ο χρόνος.
Χάνεις τον χρόνο σου, αν μαθαίνεις κάτι που του χρόνου θα σου είναι άχρηστο, και θα χρειάζεται να μάθεις κάτι άλλο.
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #668 στις: Απρίλιος 01, 2020, 05:36:12 μμ »
Για το e-me δεν τίθεται θέμα προσωπικών δεδομένων;
Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, κάπου διάβασα ότι μπορεί να υποστηρίξει και διδασκαλία σε ζωντανό χρόνο.

Εφόσον δεν μπορείς να στήσεις ένα e-me στο σχολείο σου ή στο σπίτι σου, υπάρχει ενδεχόμενο πρόβλημα προσωπικών δεδομένων.

Το eclass είναι ανοικτού κώδικα, οπότε αν φοβάσαι ότι υπάρχει διαρροή προσωπικών δεδομένων σε κάποιον σέρβερ, μπορείς να το στήσεις αλλού, ακόμα και στο σπίτι σου, ή να εμπιστευτείς έναν άλλον σέρβερ eclass.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2020, 05:38:00 μμ από erisec »
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #669 στις: Απρίλιος 01, 2020, 05:36:30 μμ »
🙄😨
Εγώ ευθυμησα! Το αστείο πέτυχε!!!

 ;D ;D
Κι εγώ ευθύμησα μέχρι να διαβάσω την τελευταία πρόταση!

Αποσυνδεδεμένος joannabear

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #670 στις: Απρίλιος 01, 2020, 05:37:10 μμ »
Το πολυτιμότερο πράγμα στην ζωή είναι ο χρόνος.
Χάνεις τον χρόνο σου, αν μαθαίνεις κάτι που του χρόνου θα σου είναι άχρηστο, και θα χρειάζεται να μάθεις κάτι άλλο.
Πολύ σωστά.
Όμως, έτσι που έχουν τώρα τα πράματα, στην προσπάθεια να διατηρήσουμε μια υποτυπώδη επικοινωνία με τους μαθητές μας, τι να πω, χαλάλι.
Να λειτουργούσε τουλάχιστον σωστά, να αισθανόμασταν μια ικανοποίηση, βρε παιδί μου!
Και ξαφνικά ανοίγουν τα μάτια σου. Και βλέπεις καθαρά. Και είσαι ελεύθερος.

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #671 στις: Απρίλιος 01, 2020, 05:40:01 μμ »
Να λειτουργούσε τουλάχιστον σωστά, να αισθανόμασταν μια ικανοποίηση, βρε παιδί μου!

To eclass λειτουργεί σωστά.
Δεκάδες ελληνικά πανεπιστήμια ήδη το χρησιμοποιούν, τόσο στην σύγχρονη (συνδέοντάς το με BBB ή jitsi) όσο και στην ασύγχρονη εκπαίδευση.
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 539
Σύνολο: 557

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.