*

Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»  (Αναγνώστηκε 16026 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2374
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.

Δηλαδή άλλη θεματική μπορεί να διδάσκεται στο ένα μέρος, άλλη στο άλλο μέρος και όλα αυτά με απόφαση τίνος; Του υπουργείου;
Μήπως δεν το ερμηνεύω σωστά; Βοηθήστε.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
τώρα να σας δω που προτάσσονται τα ειδικά σχολεία  στην κάλυψη των διορισμών της ειδικής αγωγής.  Κλείνει την πόρτα σε αυτούς με αρκετά μόρια που ήθελαν να πάνε σε ενταξης. Τραβάτε στα ειδικά τώρα να δείτε τη γλύκα.
Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις τι εννοείς;;

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Πρώτα οι τοποθετήσεις στα ειδικά και μετά στα ένταξης. Αν κάποιος δεν δηλώσει ειδικό ρισκάρει αφάνταστα αφού κατατάσσεται τελευταίος και μάλλον παίρνει το πιο μακρινό ειδικό. Αφού ολοκληρωθούν οι τοποθετήσεις στα ειδικά πάνε στα ένταξης μετά.
Δεν ξέρω λεπτομέρειες . Στο περίπου το κατάλαβα και εγώ. Διαβάστε το και ας μας πει κάποιος λεπτομέρειες των θετικών επιστημών γιατί οι φιλόλογοι δεν διαθέτουμε και πολλή μαθηματική σκέψη.

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σωστά το ερμηνεύεις. Εγώ άλλο σε ρώτησα, τι εννοείς γλύκα των ειδικών;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Εννοώ ότι δεν θα υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι για ειδικά γιατί ως γνωστόν το ένταξης είναι παράδεισος μπροστά σε ειδικό. Το καρφί μου είναι για τους αλεξιπτωτιστές της γενικής που θα διοριστούν στην ειδική με τη μεταφορά προϋπηρεσίας και νόμιζαν ότι θα πάνε σε ενταξης να κάνουν διακοπές. Για να δούμε τώρα ποιος αγαπαει πραγματικα την ειδική αγωγή.

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ok, κατανοητό είναι όπως το έθεσες. Εγώ ως μόνιμος σε ΣΜΕΑΕ εύχομαι να έρθουν ΜΟΝΟ όσοι πραγματικά αγαπούν την ειδική αγωγή.

Αποσυνδεδεμένος elenitsa1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 267
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εννοώ ότι δεν θα υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι για ειδικά γιατί ως γνωστόν το ένταξης είναι παράδεισος μπροστά σε ειδικό. Το καρφί μου είναι για τους αλεξιπτωτιστές της γενικής που θα διοριστούν στην ειδική με τη μεταφορά προϋπηρεσίας και νόμιζαν ότι θα πάνε σε ενταξης να κάνουν διακοπές. Για να δούμε τώρα ποιος αγαπαει πραγματικα την ειδική αγωγή.

Ενώ οι κατευθύνσεις για σας δεν είναι παράδεισος!
Κάνοντας σε ένα παιδί παράλληλη για μία 10ετία. Τι λες βρες κοριτσακι μου. Γεράσαμε!

sapore

  • Επισκέπτης
Άρα "ωφελημένοι" όσοι "διαλέγουν" τελευταίοι: Πχ οι αναπληρωτές έναντι των αποσπασμένων και αυτοί έναντι των διορισμένων
ΚΑΙ όλοι αυτοί "πάνω" από τους μετατιθέμενους (μαζί με τους αιτούντες βελτίωσης , μάλλον: που δε το λέει).... :)


Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εννοώ ότι δεν θα υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι για ειδικά γιατί ως γνωστόν το ένταξης είναι παράδεισος μπροστά σε ειδικό. Το καρφί μου είναι για τους αλεξιπτωτιστές της γενικής που θα διοριστούν στην ειδική με τη μεταφορά προϋπηρεσίας και νόμιζαν ότι θα πάνε σε ενταξης να κάνουν διακοπές. Για να δούμε τώρα ποιος αγαπαει πραγματικα την ειδική αγωγή.

Ωραίες αντιλήψεις από εκπαιδευτικούς. Εύγε! Το "ως γνωστόν" εσύ το γράφεις. Εσένα χαρακτηρίζει επομένως.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 23, 2020, 06:03:05 μμ από skathari »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2846
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γιατί το θεωρείς λογικό δημοτικο σε μεγάλο αστικο κέντρο να έχει ανα ταξη τρια τμηματα με 16 παιδιά το καθένα; Ειναι πολύ πιο συχνό απ' ο,τι φαντάζεσαι

Εξαρτάται αν μετράς τη λογική με δείκτη την ποιότητα εκπαίδευσης ή το οικονομικό κόστος.  Δυο απο τα σχολεία που είμαι φέτος έχουν διπλά τμήματα με 18 μαθητές ανα τμήμα  ( είναι δλδ 12θέσια).Με τα νέα δεδομενα θα στοιβαχτούν 26 σε ένα τμήμα και τα υπόλοιπα 10 που "περισσεύουν" θα πρέπει να εκδιωχθούν σε άλλα σχολεία (με ποιά κριτήρια άραγε;) Αυτό σου φαίνεται λογικό;

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Να συμπληρώσω επίσης ότι λείαν συντόμως θα περισσεύουν και πολλοί άλλοι κλάδοι με ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής στα ΕΠΑΛ τα 17 έτη και τα νούμερα που φέρνουν για τον αριθμό μαθητών ανα τάξη(απο μέγιστο 22 πάμε σε μέγιστο 26 και για τα 7θσια και πάνω δημοτικά δεν μπορεί να λειτουργεί τμήμα με λιγότερο απο 20 μαθητές-ενώ μέχρι τώρα το κατώτατο όριο ήταν 12 μαθητές ) Και μετά θα πει δεν υπάρχουν ανάγκες στην εκπαίδευση...

Μπορείς σε παρακαλώ να γράψεις σε ποιο άρθρο εντόπισες τα παραπάνω; Θα βοηθήσει να γράψουμε τον αντίλογο στη διαβούλευση, ότι με αυτό τον τρόπο πλήττεται η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Αν και ως φιλόλογος θα έπρεπε να υποστηρίζω τα αρχαία, πιστεύω ότι οι μαθητές θα έπρεπε να εξετάζονται στο τέλος στην πληροφορική και όχι στα αρχαία.
Είμαι υπέρ των επαναληπτικών τον Σεπτέμβριο. Η δεύτερη εξεταστική του Ιουνίου ήταν μια κοροϊδία....έτσι όπως γινόταν, τουλάχιστον στα σχολεία στα οποία ήμουνα.

Διαφωνώ. Αν η επανεξέταση μετά τα επαναληπτικά μαθήματα τον Ιούνη ήταν κοροιδία τότε τι να πούμε για το Σεπτέμβρη όπου το βάρος της προετοιμασίας έπεφτε αποκλειστικά στο μαθητή και την οικογένειά του. Από την εμπειρία μου, μαθητής που δεν τα κατάφερνε όλη τη σχολική χρονιά εντός της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ερχόταν το Σεπτέμβρη τελείως αποκομμένος κι αποξενωμένος. Από αυτή την προοπτική, έστω και 5-6 ώρες αφιερωμένες στοχευμένα σε μαθητές που δεν τα κατάφερναν, μόνο καλό έκαναν. Βοηθούσαν και τον μαθητή να κατανοήσει καλύτερα τη θεματολογία αλλά και τον διδάσκοντα να προσαρμόσει τις επαναληπτικές εξετάσεις στον μαθητή.

τώρα να σας δω που προτάσσονται τα ειδικά σχολεία  στην κάλυψη των διορισμών της ειδικής αγωγής.  Κλείνει την πόρτα σε αυτούς με αρκετά μόρια που ήθελαν να πάνε σε ενταξης. Τραβάτε στα ειδικά τώρα να δείτε τη γλύκα.

Ενδιαφέρον, αν και μου φαίνεται περίεργο να γίνεται επιλογή των προς διάθεση κενών. Παρεπιπτόντως, σε ποιο άρθρο αναφέρεται;
Άκυρο, τώρα πρόσεξα τα παραπάνω ποστ, στο άρθρο 47 είναι.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 23, 2020, 07:30:25 μμ από IoannisDr »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2846
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μπορείς σε παρακαλώ να γράψεις σε ποιο άρθρο εντόπισες τα παραπάνω; Θα βοηθήσει να γράψουμε τον αντίλογο στη διαβούλευση, ότι με αυτό τον τρόπο πλήττεται η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Ενδιαφέρον, αν και μου φαίνεται περίεργο να γίνεται επιλογή των προς διάθεση κενών. Παρεπιπτόντως, σε ποιο άρθρο αναφέρεται;

άρθρο 49

Αποσυνδεδεμένος chrpap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα γελάσουμε πολύ από Σεπτέμβρη...γενικότερα όχι μόνο στην εκπαίδευση... 8)


Παράθεση
Εδώ και δύο χρόνια έχει εξαγγελθεί η δίχρονη προσχολική αγωγή.
Μέχρι τώρα αυτό αποτελεί μια τεράστια φούσκα.Οι μισοί δήμοι δεν το υλοποιούν γιατί δεν υπάρχουν χώροι ,οι άλλοι μισοί στοιβάζουν τα παιδάκια σε κοντέινερ.
Από τον Σεπτέμβριο θα πρέπει σε όλους τους δήμους να υλοποιηθεί η δίχρονη...

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.

Δηλαδή άλλη θεματική μπορεί να διδάσκεται στο ένα μέρος, άλλη στο άλλο μέρος και όλα αυτά με απόφαση τίνος; Του υπουργείου;
Μήπως δεν το ερμηνεύω σωστά; Βοηθήστε.

Για το μόνο που μπορώ να απαντήσω, με βάση αυτά που αναφέρονται, είναι ότι τα πάντα σχετικά με τους θεματικούς κύκλους (περιεχόμενο,διάρκεια,ανάθεση,αξιολόγηση κλπ) θα είναι με απόφαση της Υπ. Παιδείας.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 24, 2020, 12:10:58 πμ από IoannisDr »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 309
Σύνολο: 317

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.