0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
τώρα να σας δω που προτάσσονται τα ειδικά σχολεία στην κάλυψη των διορισμών της ειδικής αγωγής. Κλείνει την πόρτα σε αυτούς με αρκετά μόρια που ήθελαν να πάνε σε ενταξης. Τραβάτε στα ειδικά τώρα να δείτε τη γλύκα.
Εννοώ ότι δεν θα υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι για ειδικά γιατί ως γνωστόν το ένταξης είναι παράδεισος μπροστά σε ειδικό. Το καρφί μου είναι για τους αλεξιπτωτιστές της γενικής που θα διοριστούν στην ειδική με τη μεταφορά προϋπηρεσίας και νόμιζαν ότι θα πάνε σε ενταξης να κάνουν διακοπές. Για να δούμε τώρα ποιος αγαπαει πραγματικα την ειδική αγωγή.
Γιατί το θεωρείς λογικό δημοτικο σε μεγάλο αστικο κέντρο να έχει ανα ταξη τρια τμηματα με 16 παιδιά το καθένα; Ειναι πολύ πιο συχνό απ' ο,τι φαντάζεσαι
Να συμπληρώσω επίσης ότι λείαν συντόμως θα περισσεύουν και πολλοί άλλοι κλάδοι με ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής στα ΕΠΑΛ τα 17 έτη και τα νούμερα που φέρνουν για τον αριθμό μαθητών ανα τάξη(απο μέγιστο 22 πάμε σε μέγιστο 26 και για τα 7θσια και πάνω δημοτικά δεν μπορεί να λειτουργεί τμήμα με λιγότερο απο 20 μαθητές-ενώ μέχρι τώρα το κατώτατο όριο ήταν 12 μαθητές ) Και μετά θα πει δεν υπάρχουν ανάγκες στην εκπαίδευση...
Αν και ως φιλόλογος θα έπρεπε να υποστηρίζω τα αρχαία, πιστεύω ότι οι μαθητές θα έπρεπε να εξετάζονται στο τέλος στην πληροφορική και όχι στα αρχαία. Είμαι υπέρ των επαναληπτικών τον Σεπτέμβριο. Η δεύτερη εξεταστική του Ιουνίου ήταν μια κοροϊδία....έτσι όπως γινόταν, τουλάχιστον στα σχολεία στα οποία ήμουνα.
Μπορείς σε παρακαλώ να γράψεις σε ποιο άρθρο εντόπισες τα παραπάνω; Θα βοηθήσει να γράψουμε τον αντίλογο στη διαβούλευση, ότι με αυτό τον τρόπο πλήττεται η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.Ενδιαφέρον, αν και μου φαίνεται περίεργο να γίνεται επιλογή των προς διάθεση κενών. Παρεπιπτόντως, σε ποιο άρθρο αναφέρεται;
Εδώ και δύο χρόνια έχει εξαγγελθεί η δίχρονη προσχολική αγωγή.Μέχρι τώρα αυτό αποτελεί μια τεράστια φούσκα.Οι μισοί δήμοι δεν το υλοποιούν γιατί δεν υπάρχουν χώροι ,οι άλλοι μισοί στοιβάζουν τα παιδάκια σε κοντέινερ.Από τον Σεπτέμβριο θα πρέπει σε όλους τους δήμους να υλοποιηθεί η δίχρονη...
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.Δηλαδή άλλη θεματική μπορεί να διδάσκεται στο ένα μέρος, άλλη στο άλλο μέρος και όλα αυτά με απόφαση τίνος; Του υπουργείου;Μήπως δεν το ερμηνεύω σωστά;