0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτα που εγραψα στο προηγουμενο μήνυμά μου, παραθέτοντας τη δικη σου απαντηση στον kkk, δε βλεπω να ερχονται σε αντιθεση με οποιαδηποτε απο τις πληροφορίες που αναφερεις σε αυτήν σου την ανάρτηση. Οι πληροφορίες αυτες μου ειναι γνωστες απο την 46353/ε2 που ανεβασα πριν λιγες μερες εδω και η οποια ειναι μια κομβικης σημασιας εγκυκλιος για τις υπηρεσιακες μεταβολές οσων υπηρετουν στα πρότυπα.Απλα σταθηκα , στην προηγούμενη ανάρτησή μου, στο εξης:Ειχε ανεβασει η συναδελφος την ερωτηση και ο kkk της απάντησε ορθα και ολοκληρωμένα κατα τη γνωμη μου δηλ, οπως τα κατλαβα εγω, η συναδελφος ρωτουσε αν μετα το τελος της θητειας μπορει να ζητησει βελτιωση ή πρεπει να παει στην οργανικη της (προφανως ειχε προτερα απο τη θητεια οργανικη) και ο kkk της ειπε οτι μπορει να τα κανεις ταυτοχορνα και τα δυο δηλ πχ να πας στην οργανικη σου απο 1/9 και τον οκτωβρη να καταθεσεις αιτηση για βελτιωσηκαι στη συνεχεια ειδα τη δικη σου αναρτηση στην απάντηση του kkkκαι η οποια μου φανηκε οτι απαντουσε για το τι γινεται κατα τη διαρκεια της θητειας στα προτυπα οτι δηλ αν υπηρετεις πχ απο 1/9/24 σε προτυπο τοτε ναι μεν θεμελιωνες δικαιωμα μεταθεσης απο περιοχη σε περιοχη και ειχες δικαιωμα τον οκωβρη 24 να καταθεσεις αιτηση, πλην ομως δεν ειχες δικαιωμα να καταθεσεις αιτηση για βελτιωση . Και παρενεβη στις αναρτησεις σας επειδη απλα αναρωτηθηκα μη τυχον υπαρχει κατι που δε καταλαβαινω ή δε γνωριζω.
Σωστά τα λες. Δεν ξέρω αυτά που έγραψα αν είναι κατανοητά.
Η περσινή αξιολόγηση αφορούσε στην μονιμοποίησή σου, η αξιολόγηση στο πλαίσιο της θητείας γίνεται για την παραμονή σου στο πρότυπο.Ξέρετε αν οι αποσπασμένοι αξιολογούνται;
Καλησπέρα! Έστω ότι έχουμε τοποθετηθεί με θητεία με έναν άλλο συνάδελφο ίδια μέρα στο Π.Σ. και κάποιος χρειάζεται να συμπληρώσει αλλού ωράριο γιατί δε βγαίνουν οι ώρες . Γνωρίζετε ποιο είναι το κριτήριο επιλογής; Η προϋπηρεσία; Τα μόρια με τα οποία διεκδικήσαμε θητεία στο Π.Σ.; Η κάτι άλλο; Στα τυπικά σχολεία στην περίπτωση αυτή ο νόμος αναφέρει ότι προηγείται ο έχων περισσότερα μόρια μεταθέσης. Στα πειραματικά δεν έχω βρει αν διευκρινίζεται αυτό. Μόνο ένα εδάφιο που αναφέρει ότι "Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) εκδίδει αποφάσεις για τη διάθεση εκπαιδευτικών σε άλλα Πρότυπα ή Πειραματικά Σχολεία για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου .Βασίζεται στο νομοθετικό πλαίσιο, όπως:Ν. 4692/2020 (άρθρ. 19 παρ. 21–22), Ν. 4823/2021, τον ν.1566/1985 κ.ά. "
11200 /Δ6 φετινη εγκύκλιο
Εξαιρετικά χρήσιμο έγγραφο, ευχαριστώ! Δεν αναφέρει όμως ρητά ότι ο αποσπασμένος στο Πρότυπο μπορεί να αρνηθεί την αξιολόγηση. Μάλλον τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.Αναφέρει: Εκπαιδευτικοί, οι οποίοι υπηρετούν σε Π.Σ & ΠΕΙ.Σ με απόσπαση ή έχουν διατεθείγια κάλυψη λειτουργικού κενού ή συμπλήρωση ωραρίου τους, και αξιολογηθούνσε αυτό δεν εκπληρώνουν μονοετή εισαγωγική θητεία σε περίπτωση θετικήςαξιολόγησης, αν τοποθετηθούν μεταγενέστερα με θητεία σε Π.Σ & ΠΕΙ.Σ σύμφωνα μετις διατάξεις των παρ. 20 και 21 του άρθρου 19 του νόμου 4692/2020 (Α’ 111).
συμφωνα με τον 4692 οι αποφασεις της δεππς για τις συμπληρωσεις ωραριου σε αλλα προτυπα στηριζετααι σε εισηγησεις του οικείου ΕΠ.Ε.Σ (ή των διευθυντων προτυπων οπου δεν υπαρχει) αλλα δε γνωριζω με ποιον τροπο διαμορφωνονται αυτες οι εισηγησεις. Οταν ομως δεν υπαρχει η δυνατοτητα να διατεθουν σε αλλα προτυπα, τοτε διατιθενται σε άλλη σχολική μονάδα της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης της αρμοδιότητας του ίδιου πυσδε ., με απόφαση τουοικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, έπειτα από πρόταση του αρμόδιου Π.Υ.Σ.Δ.Ε και στην περιπτωση αυτη θα φυγει για συμπληρωση σε αλλο σχολειο (στην περιπτωση που κανενας δεν επιθυμει) αυτος που εχει τα λιγοτερα μορια μεταθεσης
Ευχαριστώ για την απάντηση. Το έχετε δει να συμβαίνει αυτό (με τα μόρια μεταθέσης )σε κάποιο πρότυπο/πειραματικό σχολείο η με τη λογική το λέτε; Και εγώ έτσι πιστεύω αλλά υπάρχει συνάδελφος που υποστηρίζει ότι ισχύουν τα μόρια του πίνακα εισαγωγής σε Π.Σ. Δεν έχει τύχει κάτι ανάλογο στο σχολείο μας και δε θέλω να το φτάσουμε ΕΠΕΣ/ΔΕΠΠΣ για να πάρουμε απάντηση.
για το ποιος θα φυγει απο ενα προτυπο για να συμπληρωσει σε αλλο προτυπο ειναι θεμα ΕΠΕΣ και δε γνωριζω με ποια κριτηρια διαμορφωνει την εισηγηση του αυτος. Οταν ομως περισσευει ενας εκπαιδευτικος σε προτυπο και δεν υπαρχει η δυνατοτητα να συμπληρωσει σε αλλο προτυπο παρα μονο σε ενα σοχλειο γενικης παιδειας του ιδιιου πυσδε τοτε η αρμοδιοτητα κρισης περναει, συμφωνα με τον 4692, ξςκαθαρα στο πυσδε. Το πυσδε , τουλαχιστον αυτο που υπηρετω εγω, αντιμετωπιζει τις λειτουργικες υπεραριθμιες με βαση τα μορια μεταθεσης και στα πλαισια του πδ 50/96, ασχετως αν προκειται για εκπαιδευτικους προτυπων, εφοοσον δεν εχει στα χερια του (και ειμαι σιγουρος γι αυτο) καποια ειδικοτερη εγκυκλιο για τις συμπλήρωσεις ωραριων των εκπαιδευτικων των προτυπων